Dat is de waarheid, de "terroristische acties" zijn een antwoord op het hopeloze toekomstperspectief.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
[..]
Ik keur het gedrag van Israël niet goed, maar het is wel simpel om te zeggen dat de Palestijnen er allemaal niets aan kunnen doen.
Anders gebeurt er ook niks en gaan de nederzettingen vrolijk door.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Loop niet te kloten met Israël, dat zouden die Palestijnen toch onderhand wel moeten begrijpen. Toch blijven ze aanvallen, om het vervolgens in tienvoud terug te krijgen. Ach ja, eigen schuld.
Dat niet doenquote:
Geen walgelijker wezen dan de goyse filosemiet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar ik vind Israël gewoon een bazen land. Het leger, de geheime dienst, cultuur etc. Wie of wat ze vermoorden en waarom hou ik mij niet mee bezig. Is wel vreselijk ja.
Ik vind het vooral vervelend dat ik gezegd heb dat ik het een terechte klacht vond, dadelijk word ik geassocieerd met dit soort volk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Beetje triest dat hoewel TS en SadPanda best wel 'n punt hebben ze gelijk ook met nazishit gaan smijten zodat niemand ze meer serieus neemt.
whutquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Geen walgelijker wezen dan de goyse filosemiet.
Tsja pas maar op dat de rest van je antifapunkvriendjes je nou niet kopschopt als je door Eindhoven loopt idd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat ik gezegd heb dat ik het een terechte klacht vond, dadelijk word ik geassocieerd met dit soort volk.
Zag je de PIquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Beetje triest dat hoewel TS en SadPanda best wel 'n punt hebben ze gelijk ook met nazishit gaan smijten zodat niemand ze meer serieus neemt.
1. ze smijten niet met 'nazi-shit'quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Hoe moet ik daaruit afleiden dat je sarcastisch bent?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zag je de PI [ afbeelding ] niet...
En wat voor soort volk ben ik dan? Dequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat ik gezegd heb dat ik het een terechte klacht vond, dadelijk word ik geassocieerd met dit soort volk.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je hebt mijn post anders wel aardig Duits ge-edit voor een SS'er.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En wat voor soort volk ben ik dan? De [ afbeelding ] PI stond er, ik ben zeker geen nazi....
Omdat dat de standaard PI hier op FOK! is voor sarcastische posts.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoe moet ik daaruit afleiden dat je sarcastisch bent?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt mijn post anders wel aardig Duits ge-edit voor een SS'er.
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat dat de standaard PI hier op FOK! is voor sarcastische posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |