Je bent welkom om hier ook te posten hoor...graag zelfsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:17 schreef nozem het volgende:
Wat een levendig topic is dit zeg. Ik lees regelmatig mee, en moet nu toch echt even zeggen dat ik verslingerd ben aan de nieuwe van The War on Drugs. Meesterwerk!
Nieuwe van Real Estate is ook erg fijn trouwens..
Ohja, ik ga straks eens aflevering 3 kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:19 schreef Maxerazzi het volgende:
Father John Misty (alias J. Tillman) zat trouwens mede achter de afsluitende song van True Detective.
Oh, vertel. Moet men mij kennen?quote:
Is je nickname gebaseerd op dit?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:17 schreef nozem het volgende:
Wat een levendig topic is dit zeg. Ik lees regelmatig mee, en moet nu toch echt even zeggen dat ik verslingerd ben aan de nieuwe van The War on Drugs. Meesterwerk!
Nieuwe van Real Estate is ook erg fijn trouwens..
Nee, geen idee waar ik mijn nickname 13 jaar geleden op baseerde. Dat is compleet uit het geheugen verdwenen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Is je nickname gebaseerd op dit?
(check ook de beschrijvingGeüpload door onze eigen cafca)
Dat laten we aan Moody zelf over.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Wil jij ons iets meedelen over Moody's geaardheid?
Baggerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:29 schreef nozem het volgende:
Mijn undertextdinges komt van Billy Bragg, goed nummer trouwens.
Johnny Marr deed ook mee.
Ik denk dat Morrissey jouw nieuwe Thom Yorke wordt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat laten we aan Moody zelf over.
Tijd trouwens voor een nieuwe aflevering van Kerft aan de Klassiekers. Vandaag The Queen is Dead van The Smiths, nog nooit gehad.
Naar aanleiding van mijn eerste post werd ik door iemand uitgescholden voor newbie. Het is allemaal relatief.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Verrek ja. Januari 2001. Hij was een van de founders
Keertje filmpje pakken Kerft?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
1x luisteren en een 6.5 geven, Kerft. Dan nemen we je daarna nooit meer serieus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:29 schreef Kerftminister het volgende:
Tijd trouwens voor een nieuwe aflevering van Kerft aan de Klassiekers. Vandaag The Queen is Dead van The Smiths, nog nooit gehad.
Hey vorige pagina stelde je een vraag Kerft!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Morrissey is al zovaak gehaat, die ligt daar niet meer wakker van..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Morrissey jouw nieuwe Thom Yorke wordt.
Ik heb het 10x geluisterd, en ik geef het een 6quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
1x luisteren en een 6.5 geven, Kerft. Dan nemen we je daarna nooit meer serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik neem jou allang niet meer serieus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het 10x geluisterd, en ik geef het een 6
Morrissey kan zelf ook goed haten, dus op zich verdient ie het wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Morrissey is al zovaak gehaat, die ligt daar niet meer wakker van..
Thom Yorke ook niet, hoop ik...
Viva Hate!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Morrissey kan zelf ook goed haten, dus op zich verdient ie het wel.
Ik jou ook niet gelukkig. Dat is de enige manier waarop we in dit topic vredig kunnen samenlevenquote:
Ik loop hier sinds 2002 rond en ben zeker 100 keer uitgescholden. Kan ook liggen aan mijn instelling. Ik zie Fok als ontspanning en tijdverdrijf. Sommige mensen denken daar anders overquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Naar aanleiding van mijn eerste post werd ik door iemand uitgescholden voor newbie. Het is allemaal relatief.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het 10x geluisterd, en ik geef het een 6Pff. Margaret Norrage on the guillotine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
Al paar jaar actief, zijn bekendste en beste was de mixtape Midwestgangstaboxframecadillacmuzik, had ik paar topics geleden gepost. Onder Hip Hoppers dus al wel wat jaren bekend, echter had hij vaak zwakke productie om mee te werken, wat veel matige projecten opleverde, zelfs zijn goede tapes hadden nog wel wat minpunten, maar skills heeft hij altijd gehad. Is al jaren bezig met ongelooflijk harde guest verses droppen op Hip Hop releases. Nu krijgt die dan eindelijk de productie die hij verdient.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:49 schreef Norrage het volgende:
Kerft, waar moeten we Freddie Gibbs van kennen? Onbekende rapper toch? Dit gaat een beetje zijn doorbraak worden?
Zo is het. Het is allemaal relatief. Lang leve de waanzin van verscheidenheid!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik jou ook niet gelukkig. Dat is de enige manier waarop we in dit topic vredig kunnen samenleven
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:36 schreef Norrage het volgende:
Ik word meestal alleen door Tchock en DO2 uitgescholdenDat zie ik als een soort haat-liefde verhouding
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Pff. Margaret Norrage on the guillotine.
Lily Allenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:09 schreef Norrage het volgende:
Op welke pareltjes zitten we nu nog te wachten trouwens? Wat gaat er nog uitkomen dit jaar waar we op zitten te wachten???
En toch houd ik van je.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:36 schreef Norrage het volgende:
Ik word meestal alleen door Tchock en DO2 uitgescholdenDat zie ik als een soort haat-liefde verhouding
Nieuwe singles waren echt zo teleurstellendquote:
Ja bij Arn0 moet ik niet veel negatiefs zeggen over Britse bandjesquote:
De Stevie Wonder discussie?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:37 schreef DO2 het volgende:
[..]
En toch houd ik van je.
En waar of wanneer heb ik je uitgescholden,.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Morrissey jouw nieuwe Thom Yorke wordt.
Fout heren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
1x luisteren en een 6.5 geven, Kerft. Dan nemen we je daarna nooit meer serieus.
Haha, het was slechts een woordspeling op een bekende Morrissey track. Ik ken je mening over The Smiths en je bent zeker niet de enige die er zo over denkt. Bij mij duurde het ook lang voor ik het kon waarderen, trouwens.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja bij Arn0 moet ik niet veel negatiefs zeggen over Britse bandjes
hm... net een week de Blood Red Shoes in huis, daar zit wel een piemel in. Maar waar ik nu nog naar uitkijk... even denkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef Moody het volgende:
Kijk je ook uit naar een artiest met een piemel of een band met meerdere piemels?
Just curious
Sorry..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:39 schreef Arn0 het volgende:
Mensen die wél The Smiths waarderen en klassieke nummers als "Ringo" nummers afdoen daarentegen..
The Queen is Death is een van klassiekers. Geweldig albumquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:37 schreef nozem het volgende:
Ik kan me overigens best voorstellen dat mensen na het luisteren van 'The Queen is Dead'' niet meteen lyrisch zijn. Het duurde bij mij ook even voordat ik nummers als '''Frankly Mister Shankly'' en Vicar in a Tutu'' leerde waarderen. Het zijn toch een beetje de Ringo Starr nummmers op een Beatles-album..
En Abbey Road is ook 5 sterren, ondanks Octopus's Garden..
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Al paar jaar actief, zijn bekendste en beste was de mixtape Midwestgangstaboxframecadillacmuzik, had ik paar topics geleden gepost. Onder Hip Hoppers dus al wel wat jaren bekend, echter had hij vaak zwakke productie om mee te werken, wat veel matige projecten opleverde, zelfs zijn goede tapes hadden nog wel wat minpunten, maar skills heeft hij altijd gehad. Is al jaren bezig met ongelooflijk harde guest verses droppen op Hip Hop releases. Nu krijgt die dan eindelijk de productie die hij verdient.
Vorig jaar kwam zijn debuutalbum uit, maar die was erg matig door kutproductie en ongelooflijk veel guest verses van hele slechte rappers. Ik ken hem zelf vanaf 2009, toen ik op mijn Hip Hop Boards dit nummer tegenkwam:
Mijn favoriete verse van hem is deze:
Mijn favoriete nummer van hem staat nog op Midwestgangstabox en dat is deze:
Doorbreken in de mainstream zoals Kendrick Lamar zal hij zeker niet, daar is hij té blanke suburban kid onvriendelijk voor.
Maar hoop wel dat dit ervoor zorgt dat goede producers hem goede beats blijven geven, want ik vind hem de beste rapper op het moment qua skills, samen met Big K.R.I.T.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |