Wel, in het kort:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:11 schreef xuryah het volgende:
Maar wat zijn de gevolgen voor haar dan? Dan kan ik morgen vragen of ze zich daar wel bewust van is.
Ze krijgt niet betaald, de inkomsten mag ze houden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wel, in het kort:
Zij denkt dat jij ZZP-er bent, en dat zij dus geen loonbelasting hoeft af te rekenen over wat zij aan jou betaalt (jij moet zelf belasting betalen over jouw inkomsten). Maar de Belastingdienst trapt daar niet in, zegt (terecht) dat er wel een dienstbetrekking is. Dan worden haar betalingen aan jou aangemerkt als loon, waar zij loonbelasting over moet afdragen. Plus waarschijnlijk nog een boete.
Hoe je het noemt doet er niet toe. Verder: die klant rekent vast niet 2 bonnentjes af (één voor de cola van het café, en één voor de uitsmijter van xuryah).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze krijgt niet betaald, de inkomsten mag ze houden.
Wat jij zegt! Mensen niet te snel vertrouwen hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eerst met dat fotograferen en nu met dit? Nee ik zou daar niet intrappen.
Hm lijkt me ook niet bepaald leuk neequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:52 schreef Puala het volgende:
Bureau's leegruimen van mensen die weg zijn. Ik blijf andere hobby's houden
Vuilnisbak ernaast en alles erinschuiven?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:52 schreef Puala het volgende:
Bureau's leegruimen van mensen die weg zijn. Ik blijf andere hobby's houden
Ik vind t lastig, ken haar al van de basisschool. Maar ik laat de afspraak gewoon staan en ik kijk wel hoe t loopt. Grote kans dat t niks gaat worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Wat jij zegt! Mensen niet te snel vertrouwen hoor
Ik zou vriendschappen niet gaan combineren met werkgerelateerde relatiesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik vind t lastig, ken haar al van de basisschool. Maar ik laat de afspraak gewoon staan en ik kijk wel hoe t loopt. Grote kans dat t niks gaat worden.
Met familie/vrienden/bekenden moet je wandelen en niet handelen aldus het gezegde van een collega.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik zou vriendschappen niet gaan combineren met werkgerelateerde relaties
Ook niet met je partner? Mn vriend en ik zijn van plan om wel iets voor ons zelf te beginnen. Misschien zelfs met mn zusje erbij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met familie/vrienden/bekenden moet je wandelen en niet handelen aldus het gezegde van een collega.
goede collegaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met familie/vrienden/bekenden moet je wandelen en niet handelen aldus het gezegde van een collega.
ik zou t niet doenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ook niet met je partner? Mn vriend en ik zijn van plan om wel iets voor ons zelf te beginnen. Misschien zelfs met mn zusje erbij.
Ligt er maar aan denk ik, hoe de band is.
IK zie mijn broertje al 4 jaar niet meer door een zakelijk conflict.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ook niet met je partner? Mn vriend en ik zijn van plan om wel iets voor ons zelf te beginnen. Misschien zelfs met mn zusje erbij.
ik zag trouwens dat je 4x per week wil gaan lopen, is niet verstandig hequote:
4x? Het schema houdt niet voor niks die rustdagen aan....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zag trouwens dat je 4x per week wil gaan lopen, is niet verstandig he
je moet die rustdagen echt in acht houden
Neuh, stapel de grond wel vol nu de kasten al uitpuilenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vuilnisbak ernaast en alles erinschuiven?
Rustdagen? Volgens mij wilde ze op die dagen fitnessenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tsja, je hebt wel een grote kans dat werkfrustratie's de privesfeer verpesten. Maar als het goed voelt moet je het doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Rustdagen? Volgens mij wilde ze op die dagen fitnessen
Op een hardlooprustdag kan je prima je bovenlichaam trainen hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee ga ik ook niet doen denk ik. Dacht dat t wel kon maar kan niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja. 3x per week hardlopen 2x per week fitness (vooral kracht). Ga geen kracht doen op de dagen dat ik ga hardlopen namelijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:07 schreef Puala het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |