Het probleem is dat ik niet eens aangeschoten raak van alcohol, ik krijg er alleen die bulderende hoofdpijn van die zonder alcohol ook soms komt maar mét alcolhol gegarandeerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Na die dip wat stoppen met roken betreft heb ik eigenlijk nergens meer last van gehad. En een biertje of wijntje die ga ik niet laten staan. Maar drink bijna nooit meer dus het klapt er 10x zo hard in tegenwoordig. De studententijd is echt voorbij vrees ik![]()
En 1986toen was ik nog niet eens vloeibaar.
Dat is wel lastig dan ja. Belgische biertjes missen is dan wel jammer maar ja liever dat dan koppijn toch. Als ik koppijn heb na de drank is het echt mijn eigen schuld heb dan waarschijnlijk teveel en alles door elkaar gezopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:11 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niet eens aangeschoten raak van alcohol, ik krijg er alleen die bulderende hoofdpijn van die zonder alcohol ook soms komt maar mét alcolhol gegarandeerd.
Het nuttigen van alcoholica als gezelschapsspel heb ik daarbij nog niet een seconde gemist. Wel het af en toe even genieten van een Belgisch brouwerskunstwerkje weer wel.
Ik kreeg jaren geleden een keer een stuk eigenmaakt gebak met een wat typisch smaakje. Toen het binnen was vernam ik pas dat de maker er een halve fles likeur (of jet-fuel, weet ik niet meer) in verwerkt had.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is wel lastig dan ja. Belgische biertjes missen is dan wel jammer maar ja liever dat dan koppijn toch. Als ik koppijn heb na de drank is het echt mijn eigen schuld heb dan waarschijnlijk teveel en alles door elkaar gezopen.
Oei toch apart dat je er zo heftig op reageert, Maar beter goed in de gaten houden dan ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik kreeg jaren geleden een keer een stuk eigenmaakt gebak met een wat typisch smaakje. Toen het binnen was vernam ik pas dat de maker er een halve fles likeur (of jet-fuel, weet ik niet meer) in verwerkt had.
Ik heb vervolgens een half uur op een bureaustoel gevoelsmatig zitten bungee-jumpen en de rest was te beschouwen als een gevecht waarbij ik steeds wat aan de verliezende hand was
Sindsdien vraag ik bij C2H6O-verdenkingen even door wat er allemaal in zit
Well done!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
147 km gefietst. Flink hard getrapt want we kwamen terug met 31 gemiddeld en na 110 stonden de teller op 33.5 gemiddeld![]()
Nu maar even een overwiningsbiertje inschenken
Ja de volgende ochtend zeker ^^quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan ook niet zo goed tegen alcohol. Krijg er altijd een droge bek en hoofdpijn van
Na verloop van tijd krijg je zicht op dingen en toestanden die je maar beter kunt vermijden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oei toch apart dat je er zo heftig op reageert, Maar beter goed in de gaten houden dan ja.
Lekker bezig. Ik had slechte benen vandaag, slechte combi met de harde windquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
147 km gefietst. Flink hard getrapt want we kwamen terug met 31 gemiddeld en na 110 stonden de teller op 33.5 gemiddeld![]()
Nu maar even een overwiningsbiertje inschenken
Vriend van me via what'sappquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Uncle het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ik had slechte benen vandaag, slechte combi met de harde wind
Gekkenwerk. Zulke tochten slaan nergens op.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vriend van me via what'sapp
Lijkt me leuk: http://www.ijsselmeerronde-assendelft.nl/
![]()
![]()
Tsja, opzich is het wel heldhaftig. En op het moment is het niet leuk maar naderhand kan je toch trots zijn op jezelf. Ik zou zoiets wel maar 1 keer doen. Ik wil altijd nog een keer een 200 doen (toevallig ga ik dat deze maand nog doen als het goed is) en opzich een keer iets als milaan-san remo zou ik ook niet erg vinden. Maar eerst maar wat meer fiets km's maken voordat ik daar aan denk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:51 schreef Uncle het volgende:
[..]
Gekkenwerk. Zulke tochten slaan nergens op.
Dat is net als 200km schaatsen. 1500 man op het ijs en niemand die vrolijk kijkt. Omdat het gewoon niet leuk is
Is nog niks vergeleken met Parijs - Brest - Parijs anders. 1200 km, 15000 wielrenners en schijnt een enorm volksfeest te zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:51 schreef Uncle het volgende:
[..]
Gekkenwerk. Zulke tochten slaan nergens op.
Dat is net als 200km schaatsen. 1500 man op het ijs en niemand die vrolijk kijkt. Omdat het gewoon niet leuk is
Mooie site, leuke kleurtjes!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vriend van me via what'sapp
Lijkt me leuk: http://www.ijsselmeerronde-assendelft.nl/
![]()
![]()
Het gaat toch niet om die site? Maar om de sportieve prestatie die wel wat zwaarder is dan een hockeywedstrijd op zondagochtend.quote:
Kusje op je elleboogquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goed bezig kano. Ik ben aan het eind van de straat omgekeerdTe veel last van de elleboog.
Jij hebt duidelijk nog nooit een match gespeeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:02 schreef kanovinnie het volgende:
Maar om de sportieve prestatie die wel wat zwaarder is dan een hockeywedstrijd op zondagochtend.
Klopt. Maar ik heb wel enig idee hoe zwaar het is om zulke afstanden te fietsen. Ben je ooit zo leeg geweest tijdens een hockeywestrijd dat je wilt opgeven, het zwart voor je ogen aan het worden is en overal kramp in lijkt te schieten? Maar dat je door moet omdat opgeven geen optie is?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een match gespeeld.
Hockeyquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een match gespeeld.
Ik zeg ook niet dat het niet gezellig is. Het slaat alleen nergens op. Maar er zijn genoeg mensen die gekkere dingen doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog niks vergeleken met Parijs - Brest - Parijs anders. 1200 km, 15000 wielrenners en schijnt een enorm volksfeest te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |