Zit ik alles door te lezen, wil ik net reageren op een post van Mijnheer Deadprez, blijkt het topic dicht te zijnquote:
Godverdomme, ik zou het nog doen ook als ik tatoeages op borsten niet zo ordi vondquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:07 schreef Spongeboss het volgende:
Geen idee, maar ik was erover na aan het denken. Je kan nog altijd een mooie tattoo laten plaatsen daar. Misschien een speklapje laten zetten. Zodat je vijand voor altijd blijft.
Ach ordi wat is ordi, je hebt al een foto op FOK! gezet van de pups. Weliswaar op een ordinaire angel, adus blondje93.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zou het nog doen ook als ik tatoeages op borsten niet zo ordi vond
Dit een optie?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zou het nog doen ook als ik tatoeages op borsten niet zo ordi vond
quote:
Opportunist gespot.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Post eens eenzelfde pic ZONDER een onderkin.
Nee hoef geen aandacht, bedankt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Post eens eenzelfde pic ZONDER een onderkin.
Dolletjes ja....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Loopt weer goed uit de klauwen hier.
Samen zeepbellen blazen?quote:
Dus je wilt me wegpesten? Zwakquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij kunt het altijd mooi verwoorden Jim, kun jij die blondje_93 eens goed hard wegjagen? Het wordt een beetje triest.
Ik zou wel willen, maar ik moet naar een vergadering nu godverdegodver. Vrijdagmiddagvergaderingen is al een klacht op zichquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is mooi weer. Hup naar buiten.
Verder FOK!'en tijdens het hardlopen.
Wegpesten is een groot woord.quote:
WAT? Is het geen donderdag dan? Dus ik ben bedrogen donderdag is pasta dag maar ik heb geen pasta gehad gisteren....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik moet naar een vergadering nu godverdegodver. Vrijdagmiddagvergaderingen is al een klacht op zich
Blondje ik wil je best helpen met je problemen, maar dit topic is niet het juiste. Als je wil mag je me dm'n ik ga zo wel mediteren.quote:
Dat kun je wel stellen ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik moet naar een vergadering nu godverdegodver. Vrijdagmiddagvergaderingen is al een klacht op zich
Jij trekt ook aandacht door op een oorlogspad te gaan blijkbaar. En je zei nog wel dat je geen aandacht wilde, welke van de twee is het nou? Ik raak verward, mijn idioterie kan er niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hola grootste aandachtshoer van FOK!.
It giet oanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:15 schreef hoink581 het volgende:
Niemand heeft nog in mijn FB topic gereageerd.
FB / Huilusers
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij wil echt een cat fight hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een hele geschiedenis met haar doorstaan. Tot naakt vidy's toe.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij trekt ook aandacht door op een oorlogspad te gaan blijkbaar. En je zei nog wel dat je geen aandacht wilde, welke van de twee is het nou? Ik raak verward, mijn idioterie kan er niet mee omgaan.
rip in peacequote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een hele geschiedenis met haar doorstaan. Tot naakt vidy's toe.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met blondje of haywood?quote:
Naaktvidi'squote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh okequote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Met blondje of haywood?
En tja je lijkt zelf ook wel een beetje aandacht te trekken, vooral door naakt vidy's in je zin te stoppen. Weliswaar op een slinkse wijze... Maar je had dat gewoon ook niet kunnen vermelden.
Hmm ik kon blondje dus niet behoeden voor zoiets idioots. Ik heb gefaald.quote:
Ik ben Godot.quote:
De user die beweerd geen aandacht te willen brengt naaktvideo's omhoog die nog niet bestaan. Hoe noemt men dat in spreekwoordtaal? Een verzonnen koe uit de sloot halen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:19 schreef hoink581 het volgende:
Video's? Wat zijn dit nu weer voor indianen verhalen.
It started out with some tits how did it end up like this it were only some tits, it were only some titsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:20 schreef Grietje-tit het volgende:
Het begon allemaal met een brandplekje.
En jij bent AnthonyZeus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik vermoed dat Grietje-tit Sara is, groetjes
Je zult nog lang moeten wachtenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
kunnen we die niet dempen met Blondje_93?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:19 schreef Spongeboss het volgende:
Een verzonnen koe uit de sloot halen?
Fokkiequote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw
N A P O L I
C A M P A N I A
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Van tetten-topic naar fittie-topic.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |