Je kan fok helemaal niet verlaten, alles blijft er op staan. Fok kan alleen jouw verlaten!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:21 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik ben van plan om FOK! te verlaten en dit keer echt
Doei
Haar wat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:25 schreef Slip het volgende:
[..]
Je kan fok helemaal niet verlaten, alles blijft er op staan. Fok kan alleen jouw verlaten!
Tering gast, leer Nederlands.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:27 schreef Slip het volgende:
[..]
Haar Acount. Blondje_93. Voor alles wat er met dit acount geschreven is zal er blijfen staan.
"gedachten" dat zou impliceren dat ze kan denken....quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ach ts, wacht 5 minuten en je bent weer van gedachten veranderd
VOOR ALTIJD MUHAHAHAHAAAA!!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:27 schreef Slip het volgende:
[..]
Haar Acount. Blondje_93. Voor alles wat er met dit acount geschreven is zal er blijfen staan.
Pleeg je zelfmoord of ga je alleen niet meer Fok!ken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:21 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik ben van plan om FOK! te verlaten en dit keer echt
Doei
Een fireback ja?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:22 schreef spierbal het volgende:
Dit wordteen fireback topic heb ik het gevoel.
Maar ik en voor jou blondie.
Wat kan ik zeggen, ik ben een ruimhartig mens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"gedachten" dat zou impliceren dat ze kan denken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |