Lieve FOK!ers

Ken je dat, van die dagen dat je ineens het idee hebt dat het leven in sneltreinvaart aan je voorbij gaat en je maar een beetje aan de zijlijn toe staat te kijken? Nou, dat gevoel had ik gisterenavond, dus ik ging om raad vragen bij het enige medium dat me nog nooit in de steek gelaten heeft: internet.
Ik kwam als advies onder andere tegen dat ik naakt in de regen moest dansen, met een oude man moest flirten en een kitten moest kussen, en dan zou alles goed komen. Ik had geen oude man en geen kitten bij de hand, en het regende niet, dus ik moest improviseren. Ik besloot daarom in plaats van naakt te gaan dansen naakt te gaan koken. Niets mis met het idealistische met het praktische combineren immers. Alles verliep voorspoedig, tot ik met een jolige, zwierige beweging mijn speklapje uit de koekenpan wilde halen. Ik prikte mis, en in plaats van een vork met een speklapje eraan, bracht ik een vork met alleen wat gloeiend heet vet eraan omhoog. Door het verschil in echt gewicht en verwacht gewicht schoot ik door, waardoor het vet half op mijn tiet belandde. Ik heb eerst 30 seconden als een mongool staan gillen en dansen (toch nog!) door de keuken omdat ik dacht dat er een halve speklap aan mijn tiet hing, maar het leek allemaal mee te vallen.
Tot ik vanmorgen in de spiegel keek en een brandwond in mijn decollete bespeurde, ook nog precies in het midden verdomme

In plaats van beter, voel ik me dus nog slechter en het is helemaal mijn eigen schuld.
Pic voor de ongelovige thomassen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.