SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Met timestamp en alles.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:05 schreef BozeHaas het volgende:
ik geloof het nog steeds niet heb meer foto's nodig
Jezus man, ik ben zwaar gewond hier, zeg in elk geval even iets opbeurends danquote:
Dat valt nog wel mee moet ik zeggen, het meest irritante is dat je het meteen ziet zitten, en dan krijg ik er opmerkingen over. Wat moet ik in godsnaam zeggen... ik stond naakt te koken en kreeg een speklapongeluk?quote:
Je hebt mooie borstenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Jezus man, ik ben zwaar gewond hier, zeg in elk geval even iets opbeurends dan
Doe een truitje aan die wat hoger zit. Uh een coltrui of zo?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee moet ik zeggen, het meest irritante is dat je het meteen ziet zitten, en dan krijg ik er opmerkingen over. Wat moet ik in godsnaam zeggen... ik stond naakt te koken en kreeg een speklapongeluk?
Wat ik aan heb valt ook wel hoger dan op de foto hoor, ik zit gewoon op mijn werk per slot van rekening. Maar toch steekt die plek boven de rand mijn shirt uitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:07 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Doe een truitje aan die wat hoger zit. Uh een coltrui of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Nog geen opmerkingen gehad?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Wat ik aan heb valt ook wel hoger dan op de foto hoor, ik zit gewoon op mijn werk per slot van rekening. Maar toch steekt die plek boven de rand mijn shirt uit
Eentje, maar dat was van een collega die wel weet dat ik een onhandige josti ben, dus die was niet heel verbaasd geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
Lieve FOK!ers
Ken je dat, van die dagen dat je ineens het idee hebt dat het leven in sneltreinvaart aan je voorbij gaat en je maar een beetje aan de zijlijn toe staat te kijken? Nou, dat gevoel had ik gisterenavond, dus ik ging om raad vragen bij het enige medium dat me nog nooit in de steek gelaten heeft: internet.
Ik kwam als advies onder andere tegen dat ik naakt in de regen moest dansen, met een oude man moest flirten en een kitten moest kussen, en dan zou alles goed komen. Ik had geen oude man en geen kitten bij de hand, en het regende niet, dus ik moest improviseren. Ik besloot daarom in plaats van naakt te gaan dansen naakt te gaan koken. Niets mis met het idealistische met het praktische combineren immers. Alles verliep voorspoedig, tot ik met een jolige, zwierige beweging mijn speklapje uit de koekenpan wilde halen. Ik prikte mis, en in plaats van een vork met een speklapje eraan, bracht ik een vork met alleen wat gloeiend heet vet eraan omhoog. Door het verschil in echt gewicht en verwacht gewicht schoot ik door, waardoor het vet half op mijn tiet belandde. Ik heb eerst 30 seconden als een mongool staan gillen en dansen (toch nog!) door de keuken omdat ik dacht dat er een halve speklap aan mijn tiet hing, maar het leek allemaal mee te vallen.
Tot ik vanmorgen in de spiegel keek en een brandwond in mijn decollete bespeurde, ook nog precies in het midden verdomme
In plaats van beter, voel ik me dus nog slechter en het is helemaal mijn eigen schuld.
Pic voor de ongelovige thomassen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw
dit werkt wel echt goed, na een paar uur word het al veel minder rood![]()
Echt? Dan ga ik dat na mijn werk even halen. Het doet niet echt pijn, maar ik vind het er gewoon niet uitzien zo precies in het midden ook nogquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:10 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit werkt wel echt goed, na een paar uur word het al veel minder rood
het is dan erg snel weer huidskleur achtig, het blijft wel nog zitten maar is sneller wegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Echt? Dan ga ik dat na mijn werk even halen. Het doet niet echt pijn, maar ik vind het er gewoon niet uitzien zo precies in het midden ook nog
Ja, ik snap dat het niet ineens op magische wijze verdwijnt, maar het is het proberen waard.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:12 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
het is dan erg snel weer huidskleur achtig, het blijft wel nog zitten maar is sneller weg
Maar je hebt niet zoiets van: gadverdamme, check die gore rode vlekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Echt van die vieze spektetten. Hier kan ik helemaal niets mee. Jammer dat ze er niet gelijk vanaf zijn gebrand.
Die tieten icm haar scherpe tong vormen alsnog een redelijk utopisch geheel dacht ik zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Echt van die vieze spektetten. Hier kan ik helemaal niets mee. Jammer dat ze er niet gelijk vanaf zijn gebrand.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Echt van die vieze spektetten. Hier kan ik helemaal niets mee.
Nee, ik kan alleen maar denken aan van dat ranzig trillende vet als je over een klinkerweggetje fietst.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat het niet ineens op magische wijze verdwijnt, maar het is het proberen waard.
[..]
Maar je hebt niet zoiets van: gadverdamme, check die gore rode vlek?
Voor een gemiddelde fokker die hier al gelijk met de broek op half 7 voor zijn computer zit wel jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die tieten icm haar scherpe tong vormen alsnog een redelijk utopisch geheel dacht ik zo.
Dan maak ik me misschien wel druk om niks. Bedanktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, ik kan alleen maar denken aan van dat ranzig trillende vet als je over een klinkerweggetje fietst.
Ik draag nooit broeken, vind dat maar onhandig bij het plassen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:16 schreef Fok-it het volgende:
Voor een gemiddelde fokker die hier al gelijk met de broek op half 7 voor zijn computer zit wel ja
hommoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, ik kan alleen maar denken aan van dat ranzig trillende vet als je over een klinkerweggetje fietst.
Maar hoe kwam je in hemelsnaam bij het idee dat ik lekker was danquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:16 schreef awiebo het volgende:
gadver, dacht dat haywood lekker was.
Ik val niet op vadsige vrouwen.....
Toedels hay, you just left my fantasies
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik draag nooit broeken, vind dat maar onhandig bij het plassen.
Tsjah. Het oog wil ook wat, en mijn fantasiën net zoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar hoe kwam je in hemelsnaam bij het idee dat ik lekker was danDat is toch echt je eigen fantasie geweest hoor
Ja, net zoals de nieuwe wereld, de VS, een werkelijke utopie is gebleken met al die dikzakken daar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die tieten icm haar scherpe tong vormen alsnog een redelijk utopisch geheel dacht ik zo.
Foto's? Anders kan iedereen wel van alles roepen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:19 schreef Snowbells het volgende:
Herkenbaar, maar dan ooit is met een stijltang.
Ik denk dat die wond eigenlijk een soort zuigzoen is omdat ze door een tuinslang heeft gepoogd het vet weg te zuigen.quote:
Beter dat je er nu achterkomt dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:18 schreef awiebo het volgende:
[..]
Tsjah. Het oog wil ook wat, en mijn fantasiën net zo
Dit heeft het wel degelijk verpest.
Dat heb ik ook eens gehad, toen had ik zo'n plek op mijn voorhoofdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:19 schreef Snowbells het volgende:
Herkenbaar, maar dan ooit is met een stijltang.
Het is meer dan een maand geleden, jammer grquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Foto's? Anders kan iedereen wel van alles roepen.
heb je ineens geen dorst meerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
Doe er wodka op, reinigt de wond en je kan het opdrinken om de pijn te verminderen
Regel nou maar compensatie, bij elk dikkerdje hoort een veel knappere vriendin moddin.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:24 schreef zarGon het volgende:
Jongens, mannen, jullie stellen niet teleur..
Ga je dit mixen met die wodka?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jawel, het helpt niet tegen de dorst
Maar heb al wat anders gehaald:
[ afbeelding ]
Neuh, gewoon zo opdrinken, is super lekkerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ga je dit mixen met die wodka?
Ik heb al wat geronseld hier op FOK! met mijn kleurtje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Regel nou maar compensatie, bij elk dikkerdje hoort een veel knappere vriendin moddin.
Volgens mij is Marie best een lekker wijf.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Regel nou maar compensatie, bij elk dikkerdje hoort een veel knappere vriendin moddin.
Godver, ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:34 schreef Deshain het volgende:
Dat zijn toch geen tieten, dat zijn scheerriemen...
Is een beetje vergelijkbaar met deze optische illusie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Godver, ik moest lachen
Maargoed, inmiddels ben ik er wel achter dat ik me misschien aanstel over die rode plek, want de meeste mensen zien het geloof ik niet
Eerst herstellen van mijn zware verwondingquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Is een beetje vergelijkbaar met deze optische illusie.
[ afbeelding ]
Top, kan ik nog even aan mijn conditie werken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Eerst herstellen van mijn zware verwonding
Milf-alert.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Normaal valt het shirt niet zo laag trouwens, ik heb het voor de foto wat naar beneden getrokken om mijn klacht te illustreren.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
Lieve FOK!ers
Ken je dat, van die dagen dat je ineens het idee hebt dat het leven in sneltreinvaart aan je voorbij gaat en je maar een beetje aan de zijlijn toe staat te kijken? Nou, dat gevoel had ik gisterenavond, dus ik ging om raad vragen bij het enige medium dat me nog nooit in de steek gelaten heeft: internet.
Ik kwam als advies onder andere tegen dat ik naakt in de regen moest dansen, met een oude man moest flirten en een kitten moest kussen, en dan zou alles goed komen. Ik had geen oude man en geen kitten bij de hand, en het regende niet, dus ik moest improviseren. Ik besloot daarom in plaats van naakt te gaan dansen naakt te gaan koken. Niets mis met het idealistische met het praktische combineren immers. Alles verliep voorspoedig, tot ik met een jolige, zwierige beweging mijn speklapje uit de koekenpan wilde halen. Ik prikte mis, en in plaats van een vork met een speklapje eraan, bracht ik een vork met alleen wat gloeiend heet vet eraan omhoog. Door het verschil in echt gewicht en verwacht gewicht schoot ik door, waardoor het vet half op mijn tiet belandde. Ik heb eerst 30 seconden als een mongool staan gillen en dansen (toch nog!) door de keuken omdat ik dacht dat er een halve speklap aan mijn tiet hing, maar het leek allemaal mee te vallen.
Tot ik vanmorgen in de spiegel keek en een brandwond in mijn decollete bespeurde, ook nog precies in het midden verdomme
In plaats van beter, voel ik me dus nog slechter en het is helemaal mijn eigen schuld.
Pic voor de ongelovige thomassen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw
Ik heb ze speciaal voor de weekenden en de feestdagen aangeschaft.quote:
Ja ik heb dit vaker gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
Komt gewoon door frictie... smeerlap
En dan dit als excuus erbij, verwonden met koken.. dat geloofd toch niemand
Dat is dus ook deels het probleem, dat het zo'n achterlijk verhaal is dat je het met goed fatsoen niet kunt vertellenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
Geloofdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
reageert ze ook niet op die van jou?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:04 schreef eend112 het volgende:
haywood waarom reageer je niet op mijn dm's![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:09 schreef Biekuh het volgende:
[..]
reageert ze ook niet op die van jou?![]()
een oproep aan alle FOK!ers: stuur ook DM's naar HaywoodJablome, anders komen ze nooit door.
Vaker doen je kan het makkelijk hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Normaal valt het shirt niet zo laag trouwens, ik heb het voor de foto wat naar beneden getrokken om mijn klacht te illustreren.
Heel het leven draait om plassen ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik draag nooit broeken, vind dat maar onhandig bij het plassen.
Eerst fotografisch bewijs, daarna ga ik pas reagerenquote:
Met jouw bierinname moet je ergens toch wel verleid worden door de gedachten aan nooit meer een broek dragen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heel het leven draait om plassen ja.
Tevens die mensen die nu al fappend smachten naar meer.
Dus je wil niet meer neukenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:11 schreef Deshain het volgende:
Je was toch een ginger?
En je OP klopt niet, er zit wel een speklap aan je tieten vast..
Verzonnen topics![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |