Foto's? Anders kan iedereen wel van alles roepen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:19 schreef Snowbells het volgende:
Herkenbaar, maar dan ooit is met een stijltang.
Ik denk dat die wond eigenlijk een soort zuigzoen is omdat ze door een tuinslang heeft gepoogd het vet weg te zuigen.quote:
Beter dat je er nu achterkomt dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:18 schreef awiebo het volgende:
[..]
Tsjah. Het oog wil ook wat, en mijn fantasiën net zo
Dit heeft het wel degelijk verpest.
Dat heb ik ook eens gehad, toen had ik zo'n plek op mijn voorhoofdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:19 schreef Snowbells het volgende:
Herkenbaar, maar dan ooit is met een stijltang.
Het is meer dan een maand geleden, jammer grquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Foto's? Anders kan iedereen wel van alles roepen.
heb je ineens geen dorst meerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
Doe er wodka op, reinigt de wond en je kan het opdrinken om de pijn te verminderen
Regel nou maar compensatie, bij elk dikkerdje hoort een veel knappere vriendin moddin.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:24 schreef zarGon het volgende:
Jongens, mannen, jullie stellen niet teleur..
Ga je dit mixen met die wodka?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jawel, het helpt niet tegen de dorst
Maar heb al wat anders gehaald:
[ afbeelding ]
Neuh, gewoon zo opdrinken, is super lekkerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ga je dit mixen met die wodka?
Ik heb al wat geronseld hier op FOK! met mijn kleurtje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Regel nou maar compensatie, bij elk dikkerdje hoort een veel knappere vriendin moddin.
Volgens mij is Marie best een lekker wijf.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Regel nou maar compensatie, bij elk dikkerdje hoort een veel knappere vriendin moddin.
Godver, ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:34 schreef Deshain het volgende:
Dat zijn toch geen tieten, dat zijn scheerriemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |