Ja, ik!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:57 schreef Grietje-tit het volgende:
Zijn hier ook vrouwen die zijn uitgeschoten bij het bikinilijntje scheren?
Dat haar gedrag en tevens die van vele mods hier FOK! verneukt, alleen zien jullie dat nog niet inquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of zij verder zo'n aandachtshoer isnee. Dus dan kan zo'n topic als dit toch best een keer?
Damn wat maak jij je druk en jaloers zeg![]()
p.s:jouw tieten loenzen
Nee nee, er zijn nog mensen in therapie zoals Opa.Bakkebaard laatst zei, doe dit nou niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ook jij kunt deze aandacht krijgen als je hetzelfde doet.
Ah, we gaan rellen!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat haar gedrag en tevens die van vele mods hier FOK! verneukt, alleen zien jullie dat nog niet in/
Het word tijd dat we in opstand komen
Wees niet bang, ik ben niet zo'n aandachtshoertje als TSquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee nee, er zijn nog mensen in therapie zoals Opa.Bakkebaard laatst zei, doe dit nou niet.
Ga dat lekker in het feedbackforum doen, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat haar gedrag en tevens die van vele mods hier FOK! verneukt, alleen zien jullie dat nog niet in
Pff, er is toch niemand die het met me eens is hier :Squote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ga dat lekker in het feedbackforum doen, zou ik zeggen.
Ohquote:
Nee, een heleboel kkusers waaronder jij verneuken het, door constant in alle topics te proberen de aandacht op hen te zetten... walgelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat haar gedrag en tevens die van vele mods hier FOK! verneukt, alleen zien jullie dat nog niet in
Trek je conclusies.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Pff, er is toch niemand die het met me eens is hier :S
Een nog hoger shirtje aantrekken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Wat ik aan heb valt ook wel hoger dan op de foto hoor, ik zit gewoon op mijn werk per slot van rekening. Maar toch steekt die plek boven de rand mijn shirt uit
Ja! Ga jij op de houten barricades staan, dan steken wij die shit in de fik en mag je branden als de heks dat je bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef Blondje_93 het volgende:
Misschien, maar zelfs als het zo is dan ben jij alsnog wel de laatst aangewezen persoon die daar kritiek op kan geven gezien jouw eigen escapades, nietwaar?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een excuus zodat ze haar tieten kan showen, snap dat dan
On topic aubquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Pff, er is toch niemand die het met me eens is hier :S
Nee, het is gewoon vies dat gedrag van haarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien, maar zelfs als het zo is dan ben jij alsnog wel de laatst aangewezen persoon die daar kritiek op kan geven gezien jouw eigen escapades, nietwaar?
Jouw foto's zijn vies.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:04 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon vies dat gedrag van haar
Nee dat snap ik niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een excuus zodat ze haar tieten kan showen, snap dat dan
Aandacht wat moet je ermee... Overigens blijft een pleister plakken op die plek?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ook jij kunt deze aandacht krijgen als je hetzelfde doet.
Heb je inmiddels weer genoeg aandacht gekregen? Even peilen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:04 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon vies dat gedrag van haar
Misschien van die spuitpleister. Heb je dat ook in huidskleur, dat je weet?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aandacht wat moet je ermee... Overigens blijft een pleister plakken op die plek?
Ik zeg gewoon wat ik vind, dat jij daar niet tegen kan..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Heb je inmiddels weer genoeg aandacht gekregen? Even peilen.
Ik vat dat maar op als een ja bij gebrek aan een antwoord.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik vind, dat jij daar niet tegen kan..
Wie is we de meeste zijn wel blij. Verder ligt het probleem niet bij mods, dit forum is per insteek niet een forum dat men serieus moet nemen. Ik weet dat mensen een hekel hebben aan sommige topics van mij. Maar ik trek me daar niets van aan, daarom is het normaal als een mod ook een topic als de deze maakt. Dat hoort bij de insteek van dit forum.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik was erover na aan het denken. Je kan nog altijd een mooie tattoo laten plaatsen daar. Misschien een speklapje laten zetten. Zodat je vijand voor altijd blijft.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien van die spuitpleister. Heb je dat ook in huidskleur, dat je weet?
KLB / Klote gevoelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:00 schreef Blondje_93 het volgende:
Wees niet bang, ik ben niet zo'n aandachtshoertje als TS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |