Daar kan ik me wel in vinden, je ziet het steeds vaker. Het Zelfde Geldt Overigens Voor Over Matig Spatie Gebruikquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:28 schreef Mieshka het volgende:
[..]
Onnodige hoofdletters zijn een nieuwe plaag, niet alleen op Facebook. Je ziet het steeds meer. Vandaag bij een bushok deze advertentie over een pan: "Hij is WIT en bakt Gemakkelijk en Gezond!"
Wut??quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
https://www.facebook.com/LevenKanMooiZijnMaarOokHard
Dit is voor mij de leukste post van 2014 tot nu toe.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:45 schreef RunForrestRun het volgende:
[ afbeelding ]
Nog afgezien van dat vreselijke sentiment..
nederlanders![]()
die extra punt![]()
die onnodige hoofdletters
warme mannenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef Enchanter het volgende:
Wilma is toch wel een beetje een seksbom , ze plaatste dit plaatje
[ afbeelding ]
quote:Lieve lucas Sanders laat je niet zo op jutten Door die bing van Gtst Web Meerdijk anders moet ik maar even met bing een beschuitje gaat eten met bing. Pas jy maar op jongen jy laat lucas Sanders met rust anders kom jij met mij te maken. Veel liefs wilma groetjes.
Alleen haar dochter toch ?quote:Op maandag 7 april 2014 11:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is ook nog maar 500 keer gemeld dat Wilma een verstandelijke beperking heeft en daarom in een gezinsvervangend tehuis woont. Of zit je ook schuddebuikend van het lachen in de zaal als de jostiband optreed?
Dat wist ik nietquote:
Jaquote:Op maandag 7 april 2014 11:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Of zit je ook schuddebuikend van het lachen in de zaal als de jostiband optreed?
Nee, vertel.quote:Op maandag 7 april 2014 13:42 schreef exile79 het volgende:
Iemand wat meegekregen van die kansloze #ikstahierbuiten actie?
Hoe kom je ueberhaupt aan zulk tuig op je facebook.quote:Op maandag 7 april 2014 14:44 schreef formerjellybean het volgende:
En dan heb je iemand die dit soort onzin deelt in je vriendenlijst en er heel leuk bij zet en wij mogen niets zeggen............ Die donder ik er straks af want ik wil daar dus echt niets te maken mee hebben.
[ afbeelding ]
Het is een vriendin geweest van vroeger. Was zelf ook geen lieverdje en ook nogal fel.............. alleen uit het zich bij haar helaas ook in racistische ideeen en daar ben ik nou absoluut ook nog eens heel fel tegenquote:Op maandag 7 april 2014 14:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoe kom je ueberhaupt aan zulk tuig op je facebook.
Wat een trieste gast zeg. En dan verbaasd zijn dat Wilders zo veel steun krijgt met dit soort tuig wat rondloopt en zulke uitspraken doet.quote:Op maandag 7 april 2014 14:44 schreef formerjellybean het volgende:
En dan heb je iemand die dit soort onzin deelt in je vriendenlijst en er heel leuk bij zet en wij mogen niets zeggen............ Die donder ik er straks af want ik wil daar dus echt niets te maken mee hebben.
[ afbeelding ]
Toch een raar idee. Dat iemand waar je vroeger een relatie mee had er nu zo makkelijk over denkt om ook jou voor de bus te smijten. Zo zie je maar hoe makkelijk sommige mensen op gaan in sentiment.quote:Op maandag 7 april 2014 14:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is een vriendin geweest van vroeger. Was zelf ook geen lieverdje en ook nogal fel.............. alleen uit het zich bij haar helaas ook in racistische ideeen en daar ben ik nou absoluut ook nog eens heel fel tegen
Ik ben zelf hardstikke hollands , maar ik kan heel erg slecht tegen racistische ideeen en aan een kant vind ik het wel jammer dat het op deze manier moet maar ik vind eigenlijk racistische uitingen naar mensen hebben een hele goede reden voor einde vriendschap .quote:Op maandag 7 april 2014 14:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Toch een raar idee. Dat iemand waar je vroeger een relatie mee had er nu zo makkelijk over denkt om ook jou voor de bus te smijten. Zo zie je maar hoe makkelijk sommige mensen op gaan in sentiment.
Je zou denken dat meer kennis en meer kennissen ook meer nuance en rust in je leven zou geven.
Er zijn voor mij ook enkele triggers die je exit maken van mijn facebook. MLM posts, racisme, overmatige referenties naar religie en pseudo (medische) wetenschap post spammers.quote:Op maandag 7 april 2014 15:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ben zelf hardstikke hollands , maar ik kan heel erg slecht tegen racistische ideeen en aan een kant vind ik het wel jammer dat het op deze manier moet maar ik vind eigenlijk racistische uitingen naar mensen hebben een hele goede reden voor einde vriendschap .
Ik wil het niet in mijn omgeving hebben laat staan op mijn facebook.
We aim to pleasequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is voor mij de leukste post van 2014 tot nu toe.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |