je ging toch niet kijken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Karina het volgende:
Het enige wat ik heb gehoord was 'worstebroodjes' en nu heb ik trek.
Je hoorde 'worst' en de boel werd nat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Karina het volgende:
Worstenbroodje, braadwurst, het is mij de uitzending wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Je hoorde 'worst' en de boel werd nat.
"Kijk mij eens een leven hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen kijk ik sowieso niet. Dan ben ik er toch niet.
Sjoelen is toch niet op vrijdag?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen kijk ik sowieso niet. Dan ben ik er toch niet.
Nee klopt ik heb wat andersquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjoelen is toch niet op vrijdag?
Deed ik helemaal niet man, ik zei alleen dat ik er morgen niet was en toen ging iedereen zitten gissen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over.
Ouwe greppeldoos.
Ik heb geen broerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:01 schreef arjan1112 het volgende:
Morgen is haar broer jarig, gaat ze weer in de regen buiten roken.
En terecht.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Deed ik helemaal niet man, ik zei alleen dat ik er morgen niet was en toen ging iedereen zitten gissen.
Maar het is dus een date?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee jullie zijn net een stel wijven, zo nieuwsgierig.
Wij zijn betrokken jongens.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
Sjongejonge zeg. Wat kan jullie het schelen wat ik morgen ga doen.
Ongezonde interesse.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
Sjongejonge zeg. Wat kan jullie het schelen wat ik morgen ga doen.
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:10 schreef Karina het volgende:
Ik ga nu gewoon slapen. Moet morgen wel fit zijn
Nee geen hint ik moet morgenochtend boodschappen doen dus een beetje bijtijds opquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Is dat een hint?
Nu denk ik weer aan een date.
Sjoel bootcamp.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:10 schreef Karina het volgende:
Ik ga nu gewoon slapen. Moet morgen wel fit zijn
Inderdaad, ik hoor in de verte de treinen al aankomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:09 schreef gosschalks het volgende:
Ik vind dit echt beangstigend, Wilders heeft het over afkomst.. Hij zei eerder altijd dat het alleen om de religie (/ideologie) ging, wat heeft afkomst er nou in hemelsnaam weer mee te maken.
Ik ben weer te laatquote:
Aboutaleb goed?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bijzonder trouwens dat de pvda burgemeesters in amsterdam en rotterdam en veel beter doen dan de partij zelf.
Ze leveren beter werk af.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo beter doen ? zijn ze gekozen dan?
Stoppen met snackbars overnemen zou al een goed begin zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:17 schreef gosschalks het volgende:
Ik heb niets tegen Chinezen vanwege hun afkomst, maar vanwege hun oververtegenwoordiging in de wereldpopulatie.. Een paar Chinezen minder vind ik niet de grootste ramp eerlijk gezegd
heb je zelf 10 kinderen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:17 schreef gosschalks het volgende:
Ik heb niets tegen Chinezen vanwege hun afkomst, maar vanwege hun oververtegenwoordiging in de wereldpopulatie.. Een paar Chinezen minder vind ik niet de grootste ramp eerlijk gezegd
Heel toevallig vlak voor de verkiezingenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft vorige week in zijn eentje per toeval nog een hele drugsbende opgerold.
Nee, ik laat me steriliseren één dezer jarenquote:
Die kan wel een haararchitectje gebruiken, ik zie ook de gelijkenis met Hitler's haarscheiding,quote:
Vergeleken Opstelten? Ja.quote:
Kijkers weg, Benno Baksteen weg, wijf weg en 3000 euro schuld.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zat volgens mij afgelopen week bij Tan.
Jat gewoon alle gasten.
twitter:JaapJansen twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 23:26:00Ik ben ook nog wel benieuwd naar de opinie van Sietse Vliegen #PenW reageer retweet
quote:Chimpansee Michael Jackson jarenlang mishandeld
Volgens expert Jane Goodall is de bekende chimpansee van Michael Jackson jarenlang mishandeld op Neverland. Goodall zegt dat Bubbles geslagen werd toen hij bij de King of Pop verbleef, maar wil geen namen noemen wie het diertje mishandelde. Ze heeft de zanger er naar eigen zeggen wel mee geconfronteerd, schrijft TMZ.
Ook Jack Gordon, de ex-man van La Toya Jackson, bevestigt dat Bubbles mishandeld werd. 'Ik heb Michael het dier zien slaan en in de maag stompen. Michael zei dat Bubbles dat niet voelde omdat het een chimpansee was. Volgens hem moest hij het discipline bijbrengen.'
Andere insiders ontkennen dan weer dat Bubbles geslagen werd en zeggen dat de aap als een koning behandeld werd. 'Hij at samen met Michael aan tafel en had vrije toegang tot de ijskast.'
Bubbles, ondertussen 30 jaar, is nog altijd levend en wel en verblijft in een dierencentrum in Florida.
Jammer dat die Chimpansee niet ontsnapte en z'n gezicht eraf ru.. Oh nee, dat zou lastig geworden zijn.quote:
xdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
Strandbeesten van Jansen.... Er stond er 1 als kunststuk een paar jaar bij mij in de gracht.... Ondergescheten door de meeuwen en omdat het lawaai maakt uiteindelijk weer verwijdert ... Na echt lang zeuren bij de gemeente ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |