Maar was wel het op 1 na langzaamste topic uit de reeks.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:35 schreef An24 het volgende:
![]()
En de rest uit het vorige topic was ook leuk
Oh wat een knapperd!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:10 schreef Aspergermeisje het volgende:
Leuke OP.
Mijn kat wordt een beetje koninklijk als de zon gaat schijnen.![]()
[ afbeelding ]
Wauw wat een mooie poezenbeestenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:09 schreef Dragonberry het volgende:
Mooie OP
[ afbeelding ]
Vorige maand zijn we verhuisdOok de katten 'helpen' met klussen.
[ afbeelding ]
En tijd gaat snel.. Hero is alweer 2!
Anders gaan die pixels zo verloren in het geheel. Zonde, toch?quote:Grijze luilak met eigenaar die niet snapt dat je geen miljoenmiljardmegapixel-foto's moet plaatsen
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:58 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
'Ik weet dat ik niet in de slaapkamer mag liggen, daarom lig ik in je kussensloop...'
[ afbeelding ]
Geweldig... en dan ook zo kijken van... ik luister tochquote:Op maandag 24 maart 2014 13:58 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
'Ik weet dat ik niet in de slaapkamer mag liggen, daarom lig ik in je kussensloop...'
[ afbeelding ]
Ja heet ze mevrouw Janssen?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:20 schreef withxhonor het volgende:
Mevrouw Jansen vindt alles leuk en niets eng.
Dat laatste is best lastig, af en toe.
[ afbeelding ]
yup, een raszuivere abessijn met op haar stamboom de naam Mevrouw Jansenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:11 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Ja heet ze mevrouw Janssen?Wat een grote oren! Raskat?
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:58 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[ afbeelding ]
Ah zo schattig, dat muisje tussen de pootjes geklemdquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
[ afbeelding ]
Sammy
[ afbeelding ]
Zoë
[ afbeelding ]
Samen op de bank![]()
mooien kattenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je een rotbeest met z'n broertje liggen
[ afbeelding ]
Dikke van LD
echt een mooie foto ditquote:Op maandag 24 maart 2014 13:58 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[ afbeelding ]
otjequote:Op zondag 23 maart 2014 12:46 schreef Catch22- het volgende:
Mijn twee haarballen nog maar eens
Otje
[ afbeelding ]
Fiep
[ afbeelding ]
Er is iets aan puber-Abessijnen dat ze altijd van die grote flapperwappers krijgen van een oren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:11 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Ja heet ze mevrouw Janssen?Wat een grote oren! Raskat?
Die van mij heet op haar stamboom Dorle von Moorwald.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:53 schreef withxhonor het volgende:
[..]
yup, een raszuivere abessijn met op haar stamboom de naam Mevrouw Jansen
Dit is onze tweede kat van die cattery en ze vroegen of we zelf een naam voor ons kitten wilde bedenken. En het was een m-nest, dus mevrouw Jansen kon en mochtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:05 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Die van mij heet op haar stamboom Dorle von Moorwald.![]()
Roepnaam Pleun.
Ik hoorde het, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:48 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Over 6 weken komt dit schatje bij ons wonen![]()
![]()
[ afbeelding ]
De nieuwe spulletjes zijn alvast goedgekeurd
neeee, ik kan zo veel schattigheid niet aan!quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:42 schreef WinnieWana het volgende:
Kittens3 weken oud. Zijn van de kat van mijn nicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleinste wordt bijgevoed. Als het niet snel genoeg gaat voor madam begint ze te piepen en te bijten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:42 schreef WinnieWana het volgende:
Kittens3 weken oud. Zijn van de kat van mijn nicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleinste wordt bijgevoed. Als het niet snel genoeg gaat voor madam begint ze te piepen en te bijten![]()
[ afbeelding ]
Vanwege het weer was ze binnen. De laatste weken wil ze vooral s'avonds na het eten buitenspelen. Maar ja regen en dan doe je de deur open, zet ze één stap buiten en krijg je vanwege het slechte weer een verontwaardigde kop van ja doei, bekijk het evenquote:
Dat is wel het voordeel van slecht weer ja, dat de poezen gezellig binnen blijven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanwege het weer was ze binnen. De laatste weken wil ze vooral s'avonds na het eten buitenspelen. Maar ja regen en dan doe je de deur open, zet ze één stap buiten en krijg je vanwege het slechte weer een verontwaardigde kop van ja doei, bekijk het even.
Al snel is ze het vergeten en ligt ze weer ouderwets teen vanwege het pootje toch even de foto genomen
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:21 schreef senesta het volgende:
Mijn imposante Maine Coon kater is gisteren naar de trimmer geweest...
Voor:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En na...
[ link | afbeelding ]
Hij klit erg makkelijk, hij heeft zo'n enorme dikke vacht en hij laat zich niet kammen, helemaal niet. Hij veranderd echt in een duivel als hij een borstel zietquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:27 schreef Dragonberry het volgende:
[..]![]()
Waarom moest hij kaal?
Alleen zijn staart is nog helemaal lang
Vacht zal best wat veranderen als ze ouder worden idd. Ik heb het idee dat Hummer het best lekker vind zo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah hummer ik herkende hem niet eens.
Zorro mag hier binnenkort ook die is ineens aan het klitten. Ouderdom ofzo.
De ene vacht is echt de andere inderdaad niet he? Dodge en Loes zijn makkelijk bij te houden, sporadisch een klitje en makkelijk weg te halen. ET heeft nog wel eens een klitje, die heeft ook een beetje een krulletjesvacht op haar buik maar die laat het weghalen wel gewoon toe.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:48 schreef Dragonberry het volgende:
Gelukkig is het lekker weer en heeft hij er zelf geen last van. Jij zal meer moeten wennen
Die birmaan van mij is ook altijd een drama met klitten op zijn buik. De eerste jaren hebben we hem af en toe echt in de houdgreep genomen om even snel wat weg te knippen. Gelukkig lijkt hij wat makkelijker te worden nu hij wat ouder is. Nu kam ik alles gewoon elke dag een klein beetje weg. Laatst bleef hij zelfs op zij. Rug liggen toen ik hem om duwde tijdens het kammenDat had ik echt nog nooit met hem meegemaakt.
En Hero heeft bijna nooit klitten, dus dat is makkelijk
Hij is wel een stuk minder imposant zo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij klit erg makkelijk, hij heeft zo'n enorme dikke vacht en hij laat zich niet kammen, helemaal niet. Hij veranderd echt in een duivel als hij een borstel zietEn ik kan de klitten niet laten zitten want dan doen ze hem pijn.
Maar het is wel kort he?Maar hij is enorm zacht en enorm knuffelig dus heb het idee dat hij het zelf helemaal niet zo erg vind. Maar het is wel even slikken en wennen idd.
Trek hem dan tenminste een mooie trui aan. Wat zal hij zich kaal moeten voelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:21 schreef senesta het volgende:
Voor:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En na...
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trek hem dan tenminste een mooie trui aan. Wat zal hij zich kaal moeten voelen.Prachtige trui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:48 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Hij is wel een stuk minder imposant zo.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trek hem dan tenminste een mooie trui aan. Wat zal hij zich kaal moeten voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal het hem voorstellen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Het lijkt wel of ie Uggs aan heeftquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:21 schreef senesta het volgende:
Voor:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En na...
[ link | afbeelding ]
Das ook een oplossing om een kat van zijn overgewicht af te helpen..quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:21 schreef senesta het volgende:
Voor:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En na...
[ link | afbeelding ]
Hij ziet er echt belachelijk uit zoquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:21 schreef senesta het volgende:
Voor:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En na...
[ link | afbeelding ]
Mijn kater heeft precies dezelfde vacht, momenteel heeft hij echt enorme klonten op zijn kont, kammen vind hij prima, behalve op zijn achterwerk dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:03 schreef senesta het volgende:
[..]
De ene vacht is echt de andere inderdaad niet he? Dodge en Loes zijn makkelijk bij te houden, sporadisch een klitje en makkelijk weg te halen. ET heeft nog wel eens een klitje, die heeft ook een beetje een krulletjesvacht op haar buik maar die laat het weghalen wel gewoon toe.
Hummer is een drama, vandaar deze beslissing nu maar. Het is echt een grote kat en vastbesloten om me nergens bij te latenAlleen red ik het gewoon echt niet.
Echt he? Hij heeft nu ook echt een zichtbaar hangbuikjequote:
Ik heb het bij een trimmer laten doen inderdaad. Ik woon zelf in Den Helder maar we zijn naar hoorn gereden omdat daar een trimsalon zit die het zonder narcose doet. En dat was ook prima gegaan, ik wilde geen narcose lieverquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:31 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Mijn kater heeft precies dezelfde vacht, momenteel heeft hij echt enorme klonten op zijn kont, kammen vind hij prima, behalve op zijn achterwerk dus.
Vorige week heb ik ook wat proberen bij te knippen, gevolg: in zn velletje geknipt.. Voel(de) me zó schuldig!![]()
Zat al te overwegen inderdaad maar te laten scheren, alleen zijn achterlichaam dan. Heb jij dit bij een professionele trimmer laten doen? Doen ze dit dan onder verdoving?
Ik zal de volgende keer eens vragen wat mogelijk is. Desnoods alleen zijn buik en broek/achterkant. Maar dat zal er ook niet sjiek uitzien denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij komt de trimster thuis. Die scheert wel alleen wat nodig is en de rest wordt flink gekamd/geborsteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |