abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:57:25 #51
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_138637759
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:42 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
ah, wat gezellig borisz! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 april 2014 @ 01:02:07 #52
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138637841
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

ah, wat gezellig borisz! O+
Vanwege het weer was ze binnen. De laatste weken wil ze vooral s'avonds na het eten buitenspelen. Maar ja regen en dan doe je de deur open, zet ze één stap buiten en krijg je vanwege het slechte weer een verontwaardigde kop van ja doei, bekijk het even :|W.
Al snel is ze het vergeten en ligt ze weer ouderwets te :Z en vanwege het pootje toch even de foto genomen :)

O+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 8 april 2014 @ 01:50:06 #53
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_138638448
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 01:02 schreef borisz het volgende:

[..]

Vanwege het weer was ze binnen. De laatste weken wil ze vooral s'avonds na het eten buitenspelen. Maar ja regen en dan doe je de deur open, zet ze één stap buiten en krijg je vanwege het slechte weer een verontwaardigde kop van ja doei, bekijk het even :|W.
Al snel is ze het vergeten en ligt ze weer ouderwets te :Z en vanwege het pootje toch even de foto genomen :)

O+
Dat is wel het voordeel van slecht weer ja, dat de poezen gezellig binnen blijven. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 09:21:38 #54
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_138640522
Mijn imposante Maine Coon kater is gisteren naar de trimmer geweest...

Voor:





En na...

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_138640658
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:21 schreef senesta het volgende:
Mijn imposante Maine Coon kater is gisteren naar de trimmer geweest...

Voor:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En na...

[ link | afbeelding ]
:o :o Waarom moest hij kaal?
Alleen zijn staart is nog helemaal lang _O-
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 09:32:34 #56
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_138640759
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:27 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

:o :o Waarom moest hij kaal?
Alleen zijn staart is nog helemaal lang _O-
Hij klit erg makkelijk, hij heeft zo'n enorme dikke vacht en hij laat zich niet kammen, helemaal niet. Hij veranderd echt in een duivel als hij een borstel ziet ;( En ik kan de klitten niet laten zitten want dan doen ze hem pijn.

Maar het is wel kort he? :o Maar hij is enorm zacht en enorm knuffelig dus heb het idee dat hij het zelf helemaal niet zo erg vind. Maar het is wel even slikken en wennen idd.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_138640803
Ah hummer ik herkende hem niet eens.
Zorro mag hier binnenkort ook die is ineens aan het klitten. Ouderdom ofzo.
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 09:40:51 #58
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_138640947
Hij heeft krullen op zijn buikje ook en dat is echt een drama. Als ik de ene dag de klitten wegknip dan zitten ze de dag erna wel weer ergens anders, met name op zijn buik, borst en onder zijn oksels en zo. Ik mag daar niet eens in de buurt komen dan, laat staan ze weghalen.

En nu ligt hij veel in de tuin dan zitten er takjes en troepjes in zijn vacht.. Ik was de strijd om zijn vacht op orde te houden een beetje zat, vond het zo sneu voor hem.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 09:41:54 #59
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_138640969
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah hummer ik herkende hem niet eens.
Zorro mag hier binnenkort ook die is ineens aan het klitten. Ouderdom ofzo.
Vacht zal best wat veranderen als ze ouder worden idd. Ik heb het idee dat Hummer het best lekker vind zo.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_138641102
Gelukkig is het lekker weer en heeft hij er zelf geen last van. Jij zal meer moeten wennen :P
Die birmaan van mij is ook altijd een drama met klitten op zijn buik. De eerste jaren hebben we hem af en toe echt in de houdgreep genomen om even snel wat weg te knippen. Gelukkig lijkt hij wat makkelijker te worden nu hij wat ouder is. Nu kam ik alles gewoon elke dag een klein beetje weg. Laatst bleef hij zelfs op zij. Rug liggen toen ik hem om duwde tijdens het kammen :o Dat had ik echt nog nooit met hem meegemaakt.
En Hero heeft bijna nooit klitten, dus dat is makkelijk 8-)
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 10:03:49 #61
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_138641501
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:48 schreef Dragonberry het volgende:
Gelukkig is het lekker weer en heeft hij er zelf geen last van. Jij zal meer moeten wennen :P
Die birmaan van mij is ook altijd een drama met klitten op zijn buik. De eerste jaren hebben we hem af en toe echt in de houdgreep genomen om even snel wat weg te knippen. Gelukkig lijkt hij wat makkelijker te worden nu hij wat ouder is. Nu kam ik alles gewoon elke dag een klein beetje weg. Laatst bleef hij zelfs op zij. Rug liggen toen ik hem om duwde tijdens het kammen :o Dat had ik echt nog nooit met hem meegemaakt.
En Hero heeft bijna nooit klitten, dus dat is makkelijk 8-)
De ene vacht is echt de andere inderdaad niet he? Dodge en Loes zijn makkelijk bij te houden, sporadisch een klitje en makkelijk weg te halen. ET heeft nog wel eens een klitje, die heeft ook een beetje een krulletjesvacht op haar buik maar die laat het weghalen wel gewoon toe.
Hummer is een drama, vandaar deze beslissing nu maar. Het is echt een grote kat en vastbesloten om me nergens bij te laten :') Alleen red ik het gewoon echt niet.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_138641590
Laatst ergens gelezen dat het al per ras, vachtkleur en daarna natuurlijk altijd nog per kat verschild. Bij Noren zijn bepaalde kleuren gevoeliger voor klitten.

Nog even een foto tussendoor:

Goedemorgen baas :D
pi_138644502
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Hij klit erg makkelijk, hij heeft zo'n enorme dikke vacht en hij laat zich niet kammen, helemaal niet. Hij veranderd echt in een duivel als hij een borstel ziet ;( En ik kan de klitten niet laten zitten want dan doen ze hem pijn.

Maar het is wel kort he? :o Maar hij is enorm zacht en enorm knuffelig dus heb het idee dat hij het zelf helemaal niet zo erg vind. Maar het is wel even slikken en wennen idd.
Hij is wel een stuk minder imposant zo.
pi_138644760
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:21 schreef senesta het volgende:
Mijn imposante Maine Coon kater is gisteren naar de trimmer geweest...

Voor:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En na...

[ link | afbeelding ]
Trek hem dan tenminste een mooie trui aan. Wat zal hij zich kaal moeten voelen. ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138644804
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Trek hem dan tenminste een mooie trui aan. Wat zal hij zich kaal moeten voelen. ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtige trui.
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 12:06:00 #66
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_138645044
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:48 schreef zweefbij het volgende:

[..]

Hij is wel een stuk minder imposant zo.
Ja echt he? :D Maar dat vind hij zelf niet hoor :P
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 12:06:29 #67
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_138645051
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Trek hem dan tenminste een mooie trui aan. Wat zal hij zich kaal moeten voelen. ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Ik zal het hem voorstellen :P
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_138647461
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:21 schreef senesta het volgende:
Mijn imposante Maine Coon kater is gisteren naar de trimmer geweest...

Voor:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En na...

[ link | afbeelding ]
Het lijkt wel of ie Uggs aan heeft :') Wat een verschil, jammer van de nu iets minder prachtige verschijning, maar och, als ie zich maar lekker voelt en jij je niet druk hoeft te maken om klitten enzo O+
pi_138648595
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:21 schreef senesta het volgende:
Mijn imposante Maine Coon kater is gisteren naar de trimmer geweest...

Voor:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En na...

[ link | afbeelding ]
Das ook een oplossing om een kat van zijn overgewicht af te helpen.. ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_138649541
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:21 schreef senesta het volgende:
Mijn imposante Maine Coon kater is gisteren naar de trimmer geweest...

Voor:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En na...

[ link | afbeelding ]
Hij ziet er echt belachelijk uit zo :D
pi_138650191
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:03 schreef senesta het volgende:

[..]

De ene vacht is echt de andere inderdaad niet he? Dodge en Loes zijn makkelijk bij te houden, sporadisch een klitje en makkelijk weg te halen. ET heeft nog wel eens een klitje, die heeft ook een beetje een krulletjesvacht op haar buik maar die laat het weghalen wel gewoon toe.
Hummer is een drama, vandaar deze beslissing nu maar. Het is echt een grote kat en vastbesloten om me nergens bij te laten :') Alleen red ik het gewoon echt niet.
Mijn kater heeft precies dezelfde vacht, momenteel heeft hij echt enorme klonten op zijn kont, kammen vind hij prima, behalve op zijn achterwerk dus.
Vorige week heb ik ook wat proberen bij te knippen, gevolg: in zn velletje geknipt.. Voel(de) me zó schuldig! :'(

Zat al te overwegen inderdaad maar te laten scheren, alleen zijn achterlichaam dan. Heb jij dit bij een professionele trimmer laten doen? Doen ze dit dan onder verdoving?
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 14:43:40 #72
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_138650612
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:15 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hij ziet er echt belachelijk uit zo :D
Echt he? Hij heeft nu ook echt een zichtbaar hangbuikje :')
Ik dacht ook eigenlijk dat hij veel te zwaar was maar als je ziet wat er zonder haar van over blijft :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:31 schreef purplenarcis het volgende:

[..]

Mijn kater heeft precies dezelfde vacht, momenteel heeft hij echt enorme klonten op zijn kont, kammen vind hij prima, behalve op zijn achterwerk dus.
Vorige week heb ik ook wat proberen bij te knippen, gevolg: in zn velletje geknipt.. Voel(de) me zó schuldig! :'(

Zat al te overwegen inderdaad maar te laten scheren, alleen zijn achterlichaam dan. Heb jij dit bij een professionele trimmer laten doen? Doen ze dit dan onder verdoving?
Ik heb het bij een trimmer laten doen inderdaad. Ik woon zelf in Den Helder maar we zijn naar hoorn gereden omdat daar een trimsalon zit die het zonder narcose doet. En dat was ook prima gegaan, ik wilde geen narcose liever :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_138650703
Bij komt de trimster thuis. Die scheert wel alleen wat nodig is en de rest wordt flink gekamd/geborsteld.
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 14:49:03 #74
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_138650800
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij komt de trimster thuis. Die scheert wel alleen wat nodig is en de rest wordt flink gekamd/geborsteld.
Ik zal de volgende keer eens vragen wat mogelijk is. Desnoods alleen zijn buik en broek/achterkant. Maar dat zal er ook niet sjiek uitzien denk ik :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_138651042
wat betalen jullie daar nou voor?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')