Niet fanatiek en prestatiegericht.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:27 schreef Angel-A het volgende:
Hoe fanatiek en prestatiegericht is dat Ekidennen? Ik zit al een paar dagen te dubben. Het lijkt me leuk om mee te doen, heb inmiddels aan een paar evenementjes (5 en 10 km) meegedaan, altijd in mijn uppie. Ik geniet er van, ik vind het sfeertje vooraf leuk en loop zo goed mogelijk voor mezelf. Nou ja, net zoals jullie allemaal waarschijnlijk. Wat ik bedoel: ik wil lekker lopen en me niet gestressed of van tevoren zenuwachtig maken omdat ik misschien een minder snelle loper dan de rest ben. Kan iemand me geruststellen en vertellen hoe het er voorgaande jaren aan toe ging?
Het is zo fanatiek en prestatiegericht als je zelf wilquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:27 schreef Angel-A het volgende:
Hoe fanatiek en prestatiegericht is dat Ekidennen? Ik zit al een paar dagen te dubben. Het lijkt me leuk om mee te doen, heb inmiddels aan een paar evenementjes (5 en 10 km) meegedaan, altijd in mijn uppie. Ik geniet er van, ik vind het sfeertje vooraf leuk en loop zo goed mogelijk voor mezelf. Nou ja, net zoals jullie allemaal waarschijnlijk. Wat ik bedoel: ik wil lekker lopen en me niet gestressed of van tevoren zenuwachtig maken omdat ik misschien een minder snelle loper dan de rest ben. Kan iemand me geruststellen en vertellen hoe het er voorgaande jaren aan toe ging?
Niet te ontkennen dat we allemaal fanatiekelingen zijn. Alleen ieder op z'n eigen niveau en iedereen wordt gewaardeerd en aangemoedigd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:27 schreef Angel-A het volgende:
Klinkt als een tof ietsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is zo fanatiek en prestatiegericht als je zelf wilDe insteek is dat ieder zijn best doet en dat we er vooral een gezellige dag van maken en de tijden zijn voor mij niet van belang.
Neem nou ons snelle team van vorig jaar. Daar was het meeste focus op tijden, maar ik heb geen kwaad woord gehoord over bijvoorbeeld Jero, die (door een blessure) 4 of 5 minuten langzamer liep op de 10 km dan verwacht. Dus ik zou je gewoon inschrijven en een hoop lol hebben, er bestaat zelfs een kans dat 1 van de teams de naam: Fok!ing sloom gaat krijgen
En ik deel de teams waarschijnlijk zo in (op 1 of 2 teams na), dat er verschillende mensen van verschillende snelheden bij elkaar zitten... Zodat de eindtijd van de teams ook niet al te veel verschilt
Is het ook, maar waarom niet dit jaar? De afgelopen jaren zijn er ook een paar geweest, die net klaar waren met Evy en hun eerste wedstrijd bij de Ekiden liepenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Misschien iets voor volgend jaar. Lijkt me heel tof zo'n estafette
Tis zo ver fietsenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is het ook, maar waarom niet dit jaar? De afgelopen jaren zijn er ook een paar geweest, die net klaar waren met Evy en hun eerste wedstrijd bij de Ekiden liepen
Er is een parkeerplaats.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:37 schreef Angel-A het volgende:
Klinkt goed![]()
Ik wil wel meedoen.
Kun je er je auto een beetje kwijt in de buurt of is het ov een beter idee? Ik loop een beetje op de zaken vooruit maar dit zijn de dingen waar ik me wel nerveus over maak
Ben ik ook wel hoor, fanatiek, bij de loopgroep ben ik de langzaamste van de snelle loopgroep of de snelste van de langzaamste groep. En dat vond ik allebei prima. Ik heb alleen liever dat ik mezelf druk op leg dan dat een ander dat bij me doet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Niet te ontkennen dat we allemaal fanatiekelingen zijn. Alleen ieder op z'n eigen niveau en iedereen wordt gewaardeerd en aangemoedigd.
Weet niet of ik dat al aandurf. Morgen pas les 9 en ben echt een slome draakquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is het ook, maar waarom niet dit jaar? De afgelopen jaren zijn er ook een paar geweest, die net klaar waren met Evy en hun eerste wedstrijd bij de Ekiden liepen
Praat dan met Yuki en Gogo, die hebben volgens mij ervaring met Ekidennen na Evyquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat al aandurf. Morgen pas les 9 en ben echt een slome draak![]()
Daarbij is de kans groot dat ik dan op vakantie ben.
Deze neuroot is altijd héél vroeg omdat er van alles mis kan gaan onderweg (wat eigenlijk nooit gebeurt).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Er is een parkeerplaats.
MAAR (even de neuroot in je wakker maken) als het mooi weer is is die parkeerplaats vrij snel vol met dagjesmensen die naar de Kralingse plas gaan, dus gewoon op tijd aanwezig zijn, heb je altijd plek
Vakantie is de enige geldige reden om niet te gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat al aandurf. Morgen pas les 9 en ben echt een slome draak![]()
Dan ben je al verder dan ik twee jaar geleden. En toen liep ik ook mee met de Ekiden. Ging prima. En toen hadden we zelfs nog maar één team. Liep ik in één team met Haile MaleDuckerselassie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Yep! Was niet mijn eerste wedstrijdje, zou het wel zijn, maar ik kon niet wachtrn en heb toen een lokaal loopje eerder gedaan. Anyway; ik ben vorig jaar in februari begonnen en dus als onervaren loper mee gedaan met de Ekiden. Was heel tof! Voornamelijk een supergezellige dag die onderbroken werd voor een rondje hollen. En of je nu vijf km in 15 of in 40 minuten rent, dat boeit niet!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Praat dan met Yuki en Gogo, die hebben volgens mij ervaring met Ekidennen na Evy
Hoe heb je dat volgehouden danquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan ik twee jaar geleden. En toen liep ik ook mee met de Ekiden. Ging prima. En toen hadden we zelfs nog maar één team. Liep ik in één team met Haile MaleDuckerselassie.
Door t ene been voor t andere been te zetten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |