Wanneer er gebruikers/klanten gedupeerd zijn moeten die hier wel degelijk over op de hoogte worden gesteld. Dit kan erg schadelijke gevolgen hebben voor personen, en bedrijven houden datablunders natuurlijk het liefst stil.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Hoe denk jij/de PP er over, dat een persoon, zonder toestemming van de beheerder, bv. een lek op een website zoekt, en deze openbaar maakt, zonder dit eerst te delen met de beheerder/eigenaar van de site?
En menig FoK!ker is je meer dan dankbaar voor je modellenwerk, en hoopt dat je meer zal doen in de toekomstquote:Op zondag 16 maart 2014 19:33 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Als ik modellenwerk wilde doen dan zou ik nu modellenwerk doen. Ik vond dit erg leuk in de tien jaar dat ik het heb gedaan en ik sluit het niet volledig uit voor de toekomst.
Who cares, moet je er maar niet zo lekker uitzien.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over de PP en niet over haar zelf
Daar houden we ons tot nu toe prima staande. Onze nummer 2, Matthijs Pontier heeft erg veel van zich laten horen in allerlei debatten over uiteenlopende onderwerpen. Sommige daarvan kun je teruglezen/luisteren via zijn twitter: https://twitter.com/Matthijs85 . Het is helaas zo dat basisrechten zoals privacy, vrijheid en transparantie betrekking hebben tot een hele hoop onderwerpen waarvan je het initieel niet zou verwachten. (zeker verantwoording van gemeentelijk uitgaven)quote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef Rivalo het volgende:
[..]
[..]
Wat houdt dat in? Daarom ook de vervolgvraag: Hoe denkt de piratenpartij zich staande te houden tijdens debatten en discussies die niet direct te maken hebben met de beginselen (internetvrijheid/privacy) waar de partij voor staat. Wat kunnen wij dan van de partij verwachten?
Ik denk dat dit voornamelijk een serviceprobleem is. Ik heb hier eerder als contentmaker uitgebreid over geschreven: Waarom ik tóch piraat ben.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:08 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Vind je het erg als mensen multimedia binnen halen via torrents, waar jij geld mee verdient?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef arjan1112 het volgende:
Als ik op jou stem wordt dan het rookverbod afgeschaft ?
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef roodkapske het volgende:
Bradley Manning is een flikker die puur uit rancune die documenten openbaar heeft gemaakt. Omdat hij gepest werd en wraak wilde ! Wil je daar mee geassocieerd worden ?
En Snowden heeft volgens mij dezelfde motieven, maar daar komen we nog wel achter.
De PP kan haar naam misschien beter veranderen in de VP, de VerradersPartij.
Is al beantwoord, ze vond dat de overheid zich niet te veel met de lokale ondernemer moet bemoeien.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef roodkapske het volgende:
Bradley Manning is een flikker die puur uit rancune die documenten openbaar heeft gemaakt. Omdat hij gepest werd en wraak wilde ! Wil je daar mee geassocieerd worden ?
En Snowden heeft volgens mij dezelfde motieven, maar daar komen we nog wel achter.
Wie verraden ze? De NSA?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef roodkapske het volgende:
Ja, hier ben ik wel echt heel benieuwd naarquote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef teckna het volgende:
Hoe zorgt de piratenpartij ervoor dat deze niet teveel als one issue partij profileert.
Juist bijvoorbeeld in de stemwijzers kwam de piratenpartij weinig naar voren als 'de keuze' doordat de piratenpartij zich op de meeste standpunten neutraal houdt en krijgen maar weinig mensen deze partij als stemadvies mee.
We zijn een nieuwe partij in Amsterdam, dus wat dat betreft zou 1 zetel al winst zijn. In Berlijn heeft de Piratenpartij echter 9 zetels gehaald, dus zetten we hoog inquote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef glasshole het volgende:
Ancilla for president, goed initiatief en sta ook volledig achter de standpunten van de PP.
Jammer dat ik hier niet op de PP kan stemmen, anders was ik wel gaan stemmen.
Ga zo door Ancilla, ik hoop dat we onze privacy nog enigszins kunnen terugwinnen maar ik vrees het ergste voor onze en hun toekomstige kinderen.
Hoeveel zetels hoopt de PP te behalen in A'dam?
he sssssstttttttttt, zeg nou niksquote:Op zondag 16 maart 2014 19:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Lieve Ancilla,
Plak jij ook je webcam af?
Je boi DuvelDuvel
Door mensen aan te sporen ons hele of beknopte partijprogramma te lezen. Hey krijg nou wat! Hier staat 'ie, wat handig: Piratenpartijprogrammaquote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef teckna het volgende:
Hoe zorgt de piratenpartij ervoor dat deze niet teveel als one issue partij profileert.
Juist bijvoorbeeld in de stemwijzers kwam de piratenpartij weinig naar voren als 'de keuze' doordat de piratenpartij zich op de meeste standpunten neutraal houdt en krijgen maar weinig mensen deze partij als stemadvies mee.
Doel je nu alleen op Amsterdam? Want in veel gemeenten heeft de PP niet eens een partijprogramma! in mn eigen gemeente had de vertegenwoordiging van de pp totaal geen antwoord op vragen die niet gaan over privacy, vrijheid of transparantie. Hebben jullie echt de ambitie om gemeentes aan te sturen?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:43 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Daar houden we ons tot nu toe prima staande. Onze nummer 2, Matthijs Pontier heeft erg veel van zich laten horen in allerlei debatten over uiteenlopende onderwerpen. Sommige daarvan kun je teruglezen/luisteren via zijn twitter: https://twitter.com/Matthijs85 . Het is helaas zo dat basisrechten zoals privacy, vrijheid en transparantie betrekking hebben tot een hele hoop onderwerpen waarvan je het initieel niet zou verwachten. (zeker verantwoording van gemeentelijk uitgaven)
Helaas kan ik hierop alleen in naam van Piratenpartij Amsterdam antwoorden, want daar ben ik namelijk vanquote:Op zondag 16 maart 2014 19:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Doel je nu alleen op Amsterdam? Want in veel gemeenten heeft de PP niet eens een partijprogramma! in mn eigen gemeente had de vertegenwoordiging van de pp totaal geen antwoord op vragen die niet gaan over privacy, vrijheid of transparantie. Hebben jullie echt de ambitie om gemeentes aan te sturen?
Een voordeur MOET altijd naar buiten opengaan, heeft met voorschriften van de brandweer te maken. Niks mis met zulke eisen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
voordeur naar binnen of naar buiten open moet gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |