Rabo obligaties, +12% plus mooi inkomen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is puur ytd op dit moment jullie beste investering qua aandeel? Die van mij is Delta (als tegenhanger van Easyjet gekocht).
shell. 10% omhoog en nog wat dividend.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is puur ytd op dit moment jullie beste investering qua aandeel? Die van mij is Delta (als tegenhanger van Easyjet gekocht).
Yes.quote:
Wat zoek je? Een solide aandeel met een beetje dividend? Een aandeel met een goede NAV notering? Een aandeel wat ontzettend gezonken is maar met potentie om te groeien? Zo'n penny stock?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens wat zijn aandelen om in de gaten te houden.
Aandelen voor de lange termijn voor buy and hold.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat zoek je? Een solide aandeel met een beetje dividend? Een aandeel met een goede NAV notering? Een aandeel wat ontzettend gezonken is maar met potentie om te groeien? Zo'n penny stock?
Oprecht genoeg keus.
Waarom zou je een aandeel kopen alleen omdat je transactietegoed hebt (gratis aankoop).quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Rabo obligaties, +12% plus mooi inkomen.
Zoiets moet ik wat vaker zoeken.
Overigens wat zijn aandelen om in de gaten te houden.
Nu ik nog steeds transactie tegoed heb koop ik wel eens 1 aandeel van een partij als een soort bookmark maar dat tegoed verloopt volgende maand.
Niet.quote:
Had ik dit maar op 23 januari aangeschaft tegen 5 dollar per aandeel. Staan nu op 10quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
CXDC? Leuk value aandeeltje met flink wat cash. Zie hem nog wel de hoogte in gaan, en heeft een lage waardering.
Nee dat vervalt volgende maandquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:08 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Waarom zou je een aandeel kopen alleen omdat je transactietegoed hebt (gratis aankoop).
Dat tegoed blijf je toch wel houden, doe vooral rustig, en neem geen overhaaste beslissing.
[..]
Niet.
IPO's zijn niet voor niets ipo's... er zijn nog enkele aandelen over voor sukkels zoals jij en ik. Daar kwam men dan niet van af en die mag jij dan hebben. Je wilt toch ook geen 10e keus zijn bij een chick?
Heel de gang is naar IEX verhuisd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:56 schreef sitting_elfling het volgende:
Je zou verwachten dat met toppende beurzen men toch wel behoorlijk wat actiever is hier. Blijkbaar is men stukken kritischer tov jaren geleden.
Misschien hier ook eens topic openen over Pharmingquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heel de gang is naar IEX verhuisd.
Goed plan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:12 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Misschien hier ook eens topic openen over Pharming
Moar like dat het topic aids is zonder inbreng van selang dino etc.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:56 schreef sitting_elfling het volgende:
Je zou verwachten dat met toppende beurzen men toch wel behoorlijk wat actiever is hier. Blijkbaar is men stukken kritischer tov jaren geleden.
Dit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:24 schreef Sokz het volgende:
[..]
Moar like dat het topic aids is zonder inbreng van selang dino etc.
Selang is zeker weer ergens ondergedokenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:24 schreef Sokz het volgende:
[..]
Waar zijn die eigenlijk?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:24 schreef Sokz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |