Toch niet mijn eerste keuze stel je hebt 3000 euro waar zou je naar toe gaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nou Tokio zou ik ook wel naartoe willen als ik geld had.
Dat is ook hun probleemquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen verdeeld.
rondreizenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk hoor. Rondreizen of ga je bijv. alleen naar Tokio?
Tokio.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Toch niet mijn eerste keuze stel je hebt 3000 euro waar zou je naar toe gaan
Ohquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij postte in den beginne al hier.
was een vraag, Gomez speel daar ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat denk je met Rossi en Gomez voor je?
Hoe lang?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Cara het volgende:
[..]
rondreizen![]()
Tokyo, Takayama, Kyoto, Mt. Koya, Osaka, Hiroshima, Miyajima, terug naar Tokyo
Pfff ik denk Australie, maar met 3000 euro kom je dan niet erg ver als je wil rondreizen en de leeftijd van backpacken ben ik voorbij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Toch niet mijn eerste keuze stel je hebt 3000 euro waar zou je naar toe gaan
GoT is toch leuker joh. Vanaf de kwartfinale misschien wel weer wat leuke potjes, al valt dat in de praktijk bijna altijd tegen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ergerde me zo dood aan Barça v Man City dat ik maar GoT ging kijken.
Ja. El Ham is nu uitgeleend dacht ik. Geen idee aan wie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
was een vraag, Gomez speel daar ook
Dat leer je vanzelf maar je bent niet de enigequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb altijd moeite om Japanners en andere Aziaten uit elkaar te houden.
Jappanners en koreanen kan ik me nog voorstellen. De rest slaat eerlijk gezegd nergens op. Dat is hetzelfde als nederlanders en marokanen niet uit elkaar kunnen houden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb altijd moeite om Japanners en andere Aziaten uit elkaar te houden.
Gaaf man. Ik ben jaloers. Lijkt me helemaal geweldig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Cara het volgende:
[..]
rondreizen![]()
Tokyo, Takayama, Kyoto, Mt. Koya, Osaka, Hiroshima, Miyajima, terug naar Tokyo
Japanners lijken toch totaal niet op de bevolking in ZO Aziequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf maar je bent niet de enige
je kan er 2 weken een luxe vakantie van hebben ik maak er 4000 euro vanquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Pfff ik denk Australie, maar met 3000 euro kom je dan niet erg ver als je wil rondreizen en de leeftijd van backpacken ben ik voorbij.
Maar Tokio zou wel een goede tweede zijn hoorVoor een weekje of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |