Juve moest toch tegen Fiorentina?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens, maar dit maal volg ik het dan wat eerder, omdat Juve er aan mee doetBen wel benieuwd of Salzburg nou echt zo goed blijkt te zijn.
Ja echt welquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een topnummers waren er eigenlijk in de 90s
Ja en ik zeg het alvast. Fiorentina gaat door.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Juve moest toch tegen Fiorentina?
Alleen maar toppers.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een topnummers waren er eigenlijk in de 90s
De finale is toch in Turijn?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en ik zeg het alvast. Fiorentina gaat door.
13 dagenquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:51 schreef Cara het volgende:
[..]
13 dagen![]()
nog 8 voor mijn laatste werkdag
En dan vakantie? Of andere baan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:51 schreef Cara het volgende:
[..]
13 dagen![]()
nog 8 voor mijn laatste werkdag
quote:
quote:
Misschien moet je salarisverhoging vragen bij Danny.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nou Tokio zou ik ook wel naartoe willen als ik geld had.
Tokioquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nou Tokio zou ik ook wel naartoe willen als ik geld had.
Speelt El ham daar nog trouwesquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en ik zeg het alvast. Fiorentina gaat door.
Ik heb mezelf in een comfortabele positie gebracht door ook een prettig tijdverdrijvende tablet mee te nemen en een drankje. Dan kom ik eerst tot totale ontspanning.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Steek je dan eerst een kaarsje aan om in de juiste sfeer te komen?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf in een comfortabele positie gebracht door ook een prettig tijdverdrijvende tablet mee te nemen en een drankje. Dan kom ik eerst tot totale ontspanning.
Ik ergerde me zo dood aan Barça v Man City dat ik maar GoT ging kijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet kijken. Zoals ik deze hele week nog geen Europees voetbal heb gezien
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |