Je weet niet eens hoe en wat RV isquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dat hij dat via 'remote viewing' ziet
Ik vind hem best wel irritant schrijven.quote:
Goeie, die moet nog in de OP. Dame van 50, Indonesische roots. Surti nog wat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het al bekend bij het publiek wie de Nederlander aan boord is?
[..]
Ik vind hem best wel irritant schrijven.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, een recreational vehicle, om meth in de koken! Yo
Naam niet bekend?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie, die moet nog in de OP. Dame van 50, Indonesische roots. Surti nog wat.
Die coordinaten liggen in de Andaman Zee. Ze gaan zoeken in de Indische oceaan. Wat is het nou, Jomanda?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:15 schreef RVer het volgende:
Dat zeg ik al sinds vanmorgen, hier moeten ze zoeken, onder India
Ik denk dat ze het ook baseren op het ongeïdentificeerde radarcontact (militaire radar) wat mogelijk kanquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dacht ik ook jasnap er echt he-le-maal niks meer van.
Zie ook dit plaatje:quote:In the evening of Mar 12th 2014 the commander of Malaysia's Air Force confirmed in a televised news conference, that an unidentified radar target was last seen at FL295 about 200nm northwest of Penang (Malaysia) at 02:15L after a number of intermittent returns (editorial note: this translates to just off the coast of Phuket (Thailand) in the Andaman Sea). As the primary radar does not identify which aircraft produced the return (other than secondary radar identifying the aircraft via the aircraft's transponder), it is not clear whether that unidentified target was MH-370. This radar observation however prompted Malaysia's Authorities to expand the search into the Strait of Malacca and Andaman Sea.
Jup:quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:31 schreef Draailamp het volgende:
[..]
surti dahlia
50 jarige dame uit amsterdam osdorp
De Andamanzee is natuurlijk onderdeel van de Indische Oceaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:31 schreef OEM het volgende:
[..]
Die coordinaten liggen in de Andaman Zee. Ze gaan zoeken in de Indische oceaan. Wat is het nou, Jomanda?
Dan zoeken ze op de verkeerde plekquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:31 schreef OEM het volgende:
[..]
Die coordinaten liggen in de Andaman Zee. Ze gaan zoeken in de Indische oceaan. Wat is het nou, Jomanda?
True. Ik ga er even vanuit dat ze dan wel specifiek Andaman Zee genoemd hadden. Maar goed, we zien morgen wel waar de USS Kidd beland is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:33 schreef El_Matador het volgende:
De Andamanzee is natuurlijk onderdeel van de Indische Oceaan.
Toch ben ik altijd wel benieuwd of die lui zoals jij nu ook echt zelf in die onzin geloven of het alleen maar doen omdat ze er geld mee verdienen (door dvd's te verkopen, door reclameinkomsten op een lepelbuigforum).quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:33 schreef RVer het volgende:
[..]
Dan zoeken ze op de verkeerde plek
We zullen wel zien waar ze hem vinden, mochten ze hem ooit vinden
Ja die Amerikanen gaan natuurlijk uit van terroristenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:35 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoor op ABCnews dat het vliegtuig nog negen uur kon doorvliegen en dat het ook in Jemen of Somalie geland kan zijn.
http://abcnews.go.com/Int(...)an/story?id=22894802
Het vliegtuig was vrij licht (227 van de 305 stoelen bezet), dus het zou iets langer kunnen doorvliegen op de kerosine, lijkt me.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:35 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoor op ABCnews dat het vliegtuig nog negen uur kon doorvliegen en dat het ook in Jemen of Somalie geland kan zijn.
http://abcnews.go.com/Int(...)an/story?id=22894802
Alsof ze dan een week later al die mensen weer inladen voor de aanslagquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:31 schreef MaJo het volgende:
Ik geloof niet in die kapingstheorie om vervolgens het vliegtuig in te zetten voor een aanslag. Maar toch hè, stel dat het wel zo is. Wat moet er dan door je heen gaan als passagier van het vliegtuig? Dan is het letterlijk je dood afwachten
Ja wat anders eigenlijk? Dat is natuurlijk wel spectaculairderquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Alsof ze dan een week later al die mensen weer inladen voor de aanslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |