SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar goed, TrapZ mag dat. Volgende keer wel met een leuke TT graag.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wie gaat er in een brakke webapp nou zijn xavi listen voor 150c
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw dieptepuntje in mijn toch al niet zo imposante Twitterhistorie is trouwens bereikt. Begint TrapZ-achtige vormen aan te nemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Godverdommequote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw dieptepuntje in mijn toch al niet zo imposante Twitterhistorie is trouwens bereikt. Begint TrapZ-achtige vormen aan te nemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
de eerste niet mijn knechtquote:die blijven zeldzaam
#FreeTrapz![]()
Duizenden mensen die nu tegelijk hun contracten er op zettenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de eerste niet mijn knechtdie blijven zeldzaam
Maar ik lig er alweer uit.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de eerste niet mijn knechtdie blijven zeldzaam
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Duizenden mensen die nu tegelijk hun contracten er op zettenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
het blijft een brakke webapp, mensen zullen toch eerst hun rijtje transferkandidaten gaan bieden.
we zullen het zien
heb ze er allemaal vanaf 500c opgezet
niet stiekem zelf doen he, jullie non-believersPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb er drie contracten opgezet voor respectievelijk 600, 700 en 800 BIN.
Maar nog geen enkele verkocht, dus ik ben een non-believer![]()
![]()
no shit sherlock, de app ligt er ook uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef DutchSL het volgende:
Maar nog geen enkele verkocht, dus ik ben een non-believerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe zou ik dan weten dat er niks verkocht is. Ik zit er nog in.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
no shit sherlock, de app ligt er ook uit.
Net wel een paar spelers verkocht (voor normale prijzen, Aubameyang 5k, wat non shiny stuff voor 400)![]()
nou kom er met geen mogelijkheid in hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe zou ik dan weten dat er niks verkocht is. Ik zit er nog in.
Net wel een paar spelers verkocht (voor normale prijzen, Aubameyang 5k, wat non shiny stuff voor 400)
en ze verkopen pas ook na het uur, want mensen kunnen niet zoeken op BIN.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
O jawel, als ik ze voor 150/200 er op zet zijn ze gelijk weg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou kom er met geen mogelijkheid in hoor.
en ze verkopen pas ook na het uur, want mensen kunnen niet zoeken op BIN.![]()
autobuyers kunnen wel zoeken op BIN, wij normale stervelingen niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O jawel, als ik ze voor 150/200 er op zet zijn ze gelijk weg.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En nu lig ik er weer uit, ongeveer 70 items weer kunnen relisten (alle andere contracten die ik al op de TP had gewon voor 400/450 zoals ik altijd al deed er op gezet)
Maakt me ook niet veel meer uit, ik wil gewoon alles verkopen en klaar zijn met deze kutwebapp![]()
op het moment dat iedereen dat zegt doet hij het waarschijnlijk weerquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
En nu lig ik er weer uit, ongeveer 70 items weer kunnen relisten (alle andere contracten die ik al op de TP had gewon voor 400/450 zoals ik altijd al deed er op gezet)
Maakt me ook niet veel meer uit, ik wil gewoon alles verkopen en klaar zijn met deze kutwebapp
#FreeTrapz![]()
Ben sowieso Fifa wel beetje zat aan het worden, dik drie maanden later dan vorig jaar, valt me nog mee.
Denk dat ik binnenkort maar eens de ultieme ragequit doe en het spel verkoop.![]()
Tegenstander bij die MLS Cup brengt bij de aftrap Ibra, Kompany en Neuer erin, en verliest vervolgens nog
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft 27 miljoen verduisterd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:47 schreef DutchSL het volgende:
Uli Hoeness 3.5 jaar de bak in wegens belastingfraude.
Lekker voor hem, dikke Duitser.![]()
![]()
Eerst nog sprake van "maar" 3 miljoen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft 27 miljoen verduitserd.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
baasquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft 27 miljoen verduisterd.![]()
![]()
Eerst nog sprake van "maar" 3 miljoen.
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:05 schreef Elan het volgende:
He vervelend, dat die webapp steeds ietwat hapert.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Naar school gaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Braafste jongetje van de klas zeker.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Elke keer als ik naar Elan's UI kijk moet ik hier aan denken:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Grappig want ik heb hetzelfde bij jouw UI.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
De gelijkenissen lijken me ook een stuk sprekender trouwens
blablablabla![]()
Boh racist!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Grappig want ik heb hetzelfde bij jouw UI.
De gelijkenissen lijken me ook een stuk sprekender trouwens
TR gemacht.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef Elan het volgende:
Whehehehehehe contracten gaan voor 3000 + nuquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef DutchSL het volgende:
Maar nog geen enkele verkocht, dus ik ben een non-believer![]()
#FreeTrapz![]()
Mijn shiny contracten voor 600/650 zijn allemaal verlopen zonder verkocht te worden en ik heb 1 non shiny verkocht voor 450quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef Elan het volgende:
Whehehehehehe contracten gaan voor 3000 + nuquote:quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kortom, FUT op de PCquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn shiny contracten voor 600/650 zijn allemaal verlopen zonder verkocht te worden en ik heb 1 non shiny verkocht voor 450
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vast geen Playstation dan. Ik ga zo proof posten als ik er weer in kan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn shiny contracten voor 600/650 zijn allemaal verlopen zonder verkocht te worden en ik heb 1 non shiny verkocht voor 450
blablablabla![]()
*geit, het is geit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:42 schreef Johnbon het volgende:
Het blik is weer open. De koe is gemolken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tering jij bent echt dom.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog een random quote:
[..]_______!
blablablabla![]()
Waarschijnlijk liepen al mijn kaarten net af op een moment dat de webapp kapot was, want het is steeds kapot - aan - kapot - aan - kapot - aan.![]()
Ik kan weer listen hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:43 schreef DutchSL het volgende:
Waarschijnlijk liepen al mijn kaarten net af op een moment dat de webapp kapot was, want het is steeds kapot - aan - kapot - aan - kapot - aan.
Bij mij blijft hij het nu wel doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al lang, maar dan moet de webapp het wel doen, hij valt steeds uit.
edit:
Jinx
Het doet mij vooral denken aan de Punica-oase.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:48 schreef DutchSL het volgende:
Als een zonnetje ja.
Als een zonnetje op de noordpool tijdens de winter.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DIT BOEIT ECHT NIEMANDquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:48 schreef Elan het volgende:
Gewoon de herhaling van Pauw en Witteman kijken daarna doet hij het weer.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:50 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Alles staat wel vast op dit, misschien dat ze straks toch verkocht blijken te zijn
blablablabla![]()
Nah...dan zie je de bieding toch al wel?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:50 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Alles staat wel vast op dit, misschien dat ze straks toch verkocht blijken te zijnNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als dat contract zo niet verkocht blijkt te zijn krijgt hij een gratis IF Ibarbo van mij.blablablabla![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:52 schreef Elan het volgende:
Als dat contract zo niet verkocht blijkt te zijn krijgt hij een gratis IF Ibarbo van mij.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze moeten St Patrick's Day-toernooi even aankondigen, dan is het pas echt feest.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nog een tweetal IF's kwijt ver boven de marktprijs. EA, make my day![]()
![]()
Ik heb het gros van mijn Ieren al eerder van de hand gedaan. Just to be surequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ze moeten St Patrick's Day-toernooi even aankondigen, dan is het pas echt feest.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan gaat hier de vlag uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ze moeten St Patrick's Day-toernooi even aankondigen, dan is het pas echt feest.![]()
7 uur vnvnd ofzo de twitter er uit EAwanneer loopt die cup die er nu is af? zoiets toch? of morgen pas
#FreeTrapz![]()
Morgenavond. Zoals bijna iedere themecup.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:05 schreef FCsuarez het volgende:
7 uur vnvnd ofzo de twitter er uit EAwanneer loopt die cup die er nu is af? zoiets toch? of morgen pas
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dan zal morgen rond 10en wel bekend worden dat hij komtquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Morgenavond. Zoals bijna iedere themecup.
#FreeTrapz![]()
Nice, over een maandje ofzo heb ik hem een half jaartje..quote:
gaat een wereld voor je open qua vrijheid xD!![]()
Naahh moet nog tot december met mn pa of ma ernaast rijdenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nice, over een maandje ofzo heb ik hem een half jaartje..
gaat een wereld voor je open qua vrijheid xD!![]()
![]()
bad luck manquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Nou, die contracten waren dus gewoon niet verkocht.
Sterker nog, ik had er eentje voor 150 opgezet om te kijken wat die zou doen:
[ afbeelding ]![]()
kijken wat die van mij gedaan hebben als ik er ooit in komPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ah je hebt je rijbewijs gehaald op 17,5 leeftijd ofzo ietsquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Naahh moet nog tot december met mn pa of ma ernaast rijden?
nouja als zal je pa/ma ernaast zitten.. de vrijheid die hebt om ergens eens wat verder heen te gaan dan je normaal gewend bent vond ik heerlijk
gewoon ff niet afhankelijk van andere zijn en lekker je eigen tempo kunnen bepalen
ohja gefeliciteerd trouwens, dat had ik nog niet gezegd![]()
![]()
![]()
Told youquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Nou, die contracten waren dus gewoon niet verkocht.
Sterker nog, ik had er eentje voor 150 opgezet om te kijken wat die zou doen:
[ afbeelding ]
En dan zouden er tegelijktijd contracten voor 3k verkocht worden, right... misschien die kaarten met 99 contracten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat heb je me gezegd dan ?quote:
Ik had niet verwacht dat ik er 3k voor zou krijgen hoor, anders ga ik ze ook niet voor 450 BIN listen natuurlijk.![]()
Ik zei dat ze niet verkocht waren, ook al stonden ze op expired. 3k voor contracten... Kulverhaalquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat heb je me gezegd dan ?
Ik had niet verwacht dat ik er 3k voor zou krijgen hoor, anders ga ik ze ook niet voor 450 BIN listen natuurlijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik krijg nu wel een IF Ibarbo als die uitkomt van Elan, lijkt me wel een man van zijn woord...
of niet.![]()
ik denk dat je geluk hebt dat je toch al ging stoppenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef DutchSL het volgende:
Ik krijg nu wel een IF Ibarbo als die uitkomt van Elan, lijkt me wel een man van zijn woord...
of niet.
#FreeTrapz![]()
Jij nog contracten verkocht voor woekerprijzen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk dat je geluk hebt dat je toch al ging stoppen![]()
Haha thanks!quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
ah je hebt je rijbewijs gehaald op 17,5 leeftijd ofzo iets?
nouja als zal je pa/ma ernaast zitten.. de vrijheid die hebt om ergens eens wat verder heen te gaan dan je normaal gewend bent vond ik heerlijk
gewoon ff niet afhankelijk van andere zijn en lekker je eigen tempo kunnen bepalen
ohja gefeliciteerd trouwens, dat had ik nog niet gezegd![]()
![]()
Ik ben nu nog geen 3 maanden 17 dus ben er vroeg bijaankomende jaar een beetje ervaring opdoen en dan kan het feest gaan beginnen
![]()
Hoeveel lessen heb jij uiteindelijk nodig gehad?![]()
![]()
ik zou het niet weten... webapp dit datquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij nog contracten verkocht voor woekerprijzen?![]()
pleuris ding
#FreeTrapz![]()
Ik heb vanaf vanochtend alleen maar posts gelezen in de trend van:quote:
"Ik zit in de webapp"
"Ik niet"
"Ik zit er weer in"
Hier hou ik op met terug lezen. gefeliciteerd![]()
![]()
Als je niets over de webapp te zeiken heb ga je maar weer weg hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vanaf vanochtend alleen maar posts gelezen in de trend van:
"Ik zit in de webapp"
"Ik niet"
"Ik zit er weer in"
Hier hou ik op met terug lezen. gefeliciteerdwat is een lach als je van binnen huilt![]()
ik had 30-35 lessen nodig volgens mijn begeleider.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha thanks!
Ik ben nu nog geen 3 maanden 17 dus ben er vroeg bijaankomende jaar een beetje ervaring opdoen en dan kan het feest gaan beginnen
![]()
Hoeveel lessen heb jij uiteindelijk nodig gehad?
dus ik ben gewoon voor safe gegaan en een pakket voor 35 uren genomen, en ik zou de lessen die ik niet nam gewoon weer vergoed krijgen
na een les of 32 had ik al wel kunnen afrijden en die 3 kunnen laten terug cashen
maar ik heb gewoon die 3 lesjes nog weggereden in de 3 dagen voor mijn examen
Gewoon puur voor het gevoel en het vertrouwen voor het examen te kweken
alles in 1 keer gehaald![]()
Zeg je tegen de grootste webapp afzeiker van deze reeksquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Als je niets over de webapp te zeiken heb ga je maar weer weg hoor.![]()
![]()
Ok. Ik kan niet in de webapp hontquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Als je niets over de webapp te zeiken heb ga je maar weer weg hoor.![]()
![]()
kkhontstierenklotpaardenkuthoerenkots webapp kutea huahwehawhhalksdas;kfdsvabnghjfhkljk;'\quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ok. Ik kan niet in de webapp hont
[ afbeelding ]wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ja, ik dacht ik doe de kk eens nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:57 schreef Revontulet het volgende:
[..]
kkhontstierenklotpaardenkuthoerenkots webapp kutea huahwehawhhalksdas;kfdsvabnghjfhkljk;'\Heb wel de koning gezien vanmiddag
![]()
![]()
werkt een neger ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Werkt FUT op de console eigenlijk wel?
#FreeTrapz![]()
Wat een voorzet voor makkelijke inkoppertjes..quote:PSV onderzoekt de mogelijkheden voor een blindentribune tijdens wedstrijden van het eerste elftal. Op 29 maart tijdens PSV-FC Groningen wordt een pilot gedraaid met twintig zitplaatsen, waarvoor tien blinden en/of slechtzienden inclusief begeleider zich aan kunnen melden.![]()
"Zelfs blinden weten makkelijker het stadion te vinden dan DSL"quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat een voorzet voor makkelijke inkoppertjes..![]()
Ach.. Of je er nou zo blij mee moet zijn dat ik mn rijbewijs heb..quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vanaf vanochtend alleen maar posts gelezen in de trend van:
"Ik zit in de webapp"
"Ik niet"
"Ik zit er weer in"
Hier hou ik op met terug lezen. gefeliciteerd
Maar bedankt!![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik had 30-35 lessen nodig volgens mijn begeleider.
dus ik ben gewoon voor safe gegaan en een pakket voor 35 uren genomen, en ik zou de lessen die ik niet nam gewoon weer vergoed krijgen
na een les of 32 had ik al wel kunnen afrijden en die 3 kunnen laten terug cashen
maar ik heb gewoon die 3 lesjes nog weggereden in de 3 dagen voor mijn examen
Gewoon puur voor het gevoel en het vertrouwen voor het examen te kweken
alles in 1 keer gehaaldwat een toeval
ik heb ook 35 lessen nodig gehad en verder theorie en praktijk in 1 keer gehaald
![]()
![]()
Hier ga je elke dag blij mee zijn, de wereld ligt veel meer aan je voeten. Zoveel meer vrijheidquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ach.. Of je er nou zo blij mee moet zijn dat ik mn rijbewijs heb..
Maar bedankt!![]()
![]()
Ik had praktijk ook in 1x gehaald, terwijl ik dacht dat ik het niet gehaald zou hebbenhad bij een rotonde niet omgekeken of er iets van het fietspad volgens de examinator, terwijl ik dat wel gedaan had (en dit ook zei).
Ook nog een keer voor een groen stoplicht blijven staan, omdat ik het niet zag dat die groen was (zon scheen er fel op)
Vraag me af hoe bont je het moet maken om wel te zakken dan.![]()
Toch een dikke 2,5 punt gehaald voor dat practicum van SPSS![]()
![]()
Hoe facking slecht is dat.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Kut man. En nu?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:16 schreef el-blanchito het volgende:
Toch een dikke 2,5 punt gehaald voor dat practicum van SPSS![]()
![]()
Hoe facking slecht is dat.![]()
Over 9 dagen precies heb ik 9 jaar mijn rijbewijs. Ik word echt oud man...
Bij mij was het wel stressen met afrijden. Mijn moeder had alles voor me klaargelegd, zodat ik niets zou vergeten. Ik had niets gecontroleerd want het is immers mijn moeder...
Ik kom aan, ga daar zitten om mijn examinator te ontmoeten. Kerel opent mijn paspoort, blijkt het het paspoort van mijn broer te zijn. Ik mocht dus niet afrijden... Behoorlijk kut, iedereen wist dat ik ging afrijden en dan moet je vertellen dat ik mijn rijbewijs niet heb omdat ik een verkeerd paspoort bij me had.
Na een beetje zeuren van mij en netwerken van mijn instructeur mocht ik bij de leidinggevende van het CBR in leiden toch nog afrijden, een kwartier of half uur nadat de laatste groep was vertrokken. Mocht wel 2x afrekenen maar het roze papiertje was wel binnen. Helaas moet ik die dit jaar dus vervangen voor een saai pasje...![]()
Ik had mijn praktijk in 1 keer. Theorie na 6 keer. Examenvrees is echt verrot irritant met zo'n timer bij elke vraag.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
En nu ik er aan denk, vanaf volgende week het paard weer van stal halen
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik dacht ook dat ik gezakt wasquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik had praktijk ook in 1x gehaald, terwijl ik dacht dat ik het niet gehaald zou hebbenhad bij een rotonde niet omgekeken of er iets van het fietspad volgens de examinator, terwijl ik dat wel gedaan had (en dit ook zei).
Ook nog een keer voor een groen stoplicht blijven staan, omdat ik het niet zag dat die groen was (zon scheen er fel op)
Vraag me af hoe bont je het moet maken om wel te zakken dan.deed het ook heel slecht, auto is een keer afgeslagen, reed 130 op de autoweg (
__!) en zag een geparkeerde auto over het hoofd bij het achteruit inparkeren
vanaf nu snap ik dus ook echt niet hoe je niet kan slagen voor je praktijk
![]()
Ik zat bij mijn theorie naast een vrouw die al jaren gewoon rondreed op de weg en nu voor de 10e keer haar theorie ging doen. Dat mens fluisterde tegen zichzelf ieder antwoord dat ze invulde en dat fluisteren ging halverwege het examen om in hardop praten waarna ze eruit werd gezet. Intussen was ik wel zo afgeleid dat ik een paar debiele fouten had gemaakt. Wel goed genoeg om te slagen, maar tochquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:19 schreef Revontulet het volgende:
Ik had mijn praktijk in 1 keer. Theorie na 6 keer. Examenvrees is echt verrot irritant met zo'n timer bij elke vraag.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Herkansinkje, boeit me niet zoveel. Ik moet minstens een 4,5 halen, dus dat komt vast wel goedquote:
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Het is jammer dat 352 zo kut is. Dit is nog wel een geinig teampje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is jammer dat 352 zo kut is. Dit is nog wel een geinig teampje...
[ afbeelding ]
Speel dan gewoon seasons met Juve?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Speel jij lekker seasons met jezelfquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Speel dan gewoon seasons met Juve?
![]()
![]()
Nou zegquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Speel jij lekker seasons met jezelf
![]()
Serieus, als je je theorie niet in een keer haalt ben je echt een downie.En praktijk eigenlijk ook.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Waar kan ik deze stelling terugvinden in onderbouwde wetenschappelijke literatuur?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:55 schreef Lindgren. het volgende:
Serieus, als je je theorie niet in een keer haalt ben je echt een downie.En praktijk eigenlijk ook.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Waar kan ik deze stelling terugvinden in onderbouwde wetenschappelijke literatuur?
klik klik klik
edit: hmmm klik doet het niet.
link: http://books.google.nl/bo(...)#v=onepage&q&f=false![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Waar kan ik deze stelling terugvinden in onderbouwde wetenschappelijke literatuur?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb veel van die simpele gozers in m'n vriendengroep die 4x nodig hadden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:55 schreef Lindgren. het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
Vriend van mij had na 6x zakken een staatsexamen praktijk gedaan. Dat kan echt iedere mongool halen..bizar dat ze zulke mensen de weg op latenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb veel van die simpele gozers in m'n vriendengroep die 4x nodig hadden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb serieus 4 pogingen nodig gehadquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vriend van mij had na 6x zakken een staatsexamen praktijk gedaan. Dat kan echt iedere mongool halen..bizar dat ze zulke mensen de weg op laten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar eens downloaden danquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef Tim86 het volgende:
Mochten er mensen zijn die hem nog steeds niet gezien hebben..
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vind het sowieso een schande dat vrouwen ook auto mogen rijden. Heb niet zoveel met de Arabische wereld, maar geen vrouwen achter het stuur zie ik wel zitten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vriend van mij had na 6x zakken een staatsexamen praktijk gedaan. Dat kan echt iedere mongool halen..bizar dat ze zulke mensen de weg op laten![]()
Gewoon SGP blijven stemmen danquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een schande dat vrouwen ook auto mogen rijden. Heb niet zoveel met de Arabische wereld, maar geen vrouwen achter het stuur zie ik wel zitten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met de SGP heb ik net zo weinig als met de Arabische wereld. Ik heb mijn fair share aan kilometers gemaakt in de auto. Als ik een auto een rare manoeuvre zie maken is het 97,4% van de tijd een vrouw.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon SGP blijven stemmen dan![]()
En als het al een man is, is hij in 97,4% van de gevallen jonger dan 30, of ouder dan 70quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Met de SGP heb ik net zo weinig als met de Arabische wereld. Ik heb mijn fair share aan kilometers gemaakt in de auto. Als ik een auto een rare manoeuvre zie maken is het 97,4% van de tijd een vrouw.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een vriend van me heeft na 6 keer zakken via zo'n staatsexamen geprobeerd. Toen is hij nog iets van 3 keer gezakt en toen heeft hij het uiteindelijk gehaald. Komt door zijn adhd, zegt hij.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Bij mij zijn het altijd Audi of Volvo rijders die debiel doen. Denken blijkbaar dat ze meer mogen en kunnen ofzo.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Haha ja inderdaad. Vrouwen en bejaarden... levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En als het al een man is, is hij in 97,4% van de gevallen jonger dan 30, of ouder dan 70![]()
Ik heb over beide 2x gedaan, maar ik ben geen downie. MYTH BUSTED.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:55 schreef Lindgren. het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef Tim86 het volgende:
Mochten er mensen zijn die hem nog steeds niet gezien hebben..
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
Jongere mannen zijn juist met afstand de gevaarlijkste groep volgens de statistieken, maar goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Vrouwen en bejaarden... levensgevaarlijk.![]()
Vrouwen hebben veel meer kleine ongelukjes, zoals een paaltje raken bij het inparkeren. Mannen bij fatale ongelukken (of met zwaar gewonden). Toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jongere mannen zijn juist met afstand de gevaarlijkste groep volgens de statistieken, maar goed.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Weet niet of daar onderscheid tussen is, maar vrouwen die een paaltje raken bij het inparkeren zijn natuurlijk bij lange na niet zo'n gevaar op de weg als kutventjes die lekker stoer willen doen. Al dan niet in combinatie met drugs/alcoholgebruik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vrouwen hebben veel meer kleine ongelukjes, zoals een paaltje raken bij het inparkeren. Mannen bij fatale ongelukken (of met zwaar gewonden). Toch?![]()
Het is trouwens ook zo dat heel veel vrouwen wel eens met doodsangsten achter het stuur zitten (oorzaak zou in sommige gevallen wel eens van dat soort gastjes kunnen zijn hoor), maar ook dat is natuurlijk levensgevaarlijk: zonder zelfvertrouwen rijden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet niet of daar onderscheid tussen is, maar vrouwen die een paaltje raken bij het inparkeren zijn natuurlijk bij lange na niet zo'n gevaar op de weg als kutventjes die lekker stoer willen doen. Al dan niet in combinatie met drugs/alcoholgebruik.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je moet bij de gemiddelde autoverzekering eens kijken wat er gebeurt met de premie als je aangeeft dat je 23 bent en een Golf rijdtquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet niet of daar onderscheid tussen is, maar vrouwen die een paaltje raken bij het inparkeren zijn natuurlijk bij lange na niet zo'n gevaar op de weg als kutventjes die lekker stoer willen doen. Al dan niet in combinatie met drugs/alcoholgebruik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
daarom gewoon cuore rijdenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet bij de gemiddelde autoverzekering eens kijken wat er gebeurt met de premie als je aangeeft dat je 23 bent en een Golf rijdt
webapp nog steeds overleden?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die stats van SIF Leno zijn erg goed, zelfs beter dan Neuer op de belangrijkste punten en hij is nu al 2x zo goedkoop
edit. ok Neuer is ook geen 80k meer, maar in elk geval wel een stuk goedkoper![]()
![]()
De web app is weer down... dan dit filmpje nog maar een keer bekijken
inb4 iemand die mijn post verandert![]()
Best opvallend jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:55 schreef DutchSL het volgende:
Die stats van SIF Leno zijn erg goed, zelfs beter dan Neuer op de belangrijkste punten en hij is nu al 2x zo goedkoop
edit. ok Neuer is ook geen 80k meer, maar in elk geval wel een stuk goedkoper
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De enige die jouw post kan editten ben je zelfquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
inb4 iemand die mijn post verandert
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:slechtere weakfoot. kan echt niet.
#FreeTrapz![]()
ik vind wet t-shirts niet zo bijzonder eigenlijk, maar ik ben sowieso een billen-manquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
inb4 iemand die mijn post verandertHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen long throw is wel jammer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]slechtere weakfoot. kan echt niet.
![]()
En daarna naar Monacoquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jackson volgend jaar naar Atletico misschien volgens SierdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fijn om te zien dat niet alleen PSV het stadion niet vol krijgt bij een EL wedstrijd.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die is toch al 22 ofzo?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En daarna breekt Leo Baptistao helemaal door bij AtleticoNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Diego Costa is ook al 26quote:
Maar het ging meer om de geschiedenis herhaalt zichzelf theorie. Colombiaan van Porto / Braziliaan van Atletico![]()
Maar jij verandert nog wel eens tekst in de quote.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De enige die jouw post kan editten ben je zelfDat kan. Ik vind het wel mooi.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik vind wet t-shirts niet zo bijzonder eigenlijk, maar ik ben sowieso een billen-man![]()
Zeer sporadisch dan tochquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar jij verandert nog wel eens tekst in de quote.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gaan de contracten voor 600BIN kan ik niet inloggen op het account waar ik er 180 op heb staan
#FreeTrapz![]()
Yup...meer zelfsquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:12 schreef FCsuarez het volgende:
gaan de contracten voor 600BIN kan ik niet inloggen op het account waar ik er 180 op heb staanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Non shiny? Bij mij niet eens voor 450..quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:12 schreef FCsuarez het volgende:
gaan de contracten voor 600BIN kan ik niet inloggen op het account waar ik er 180 op heb staan![]()
Ik zag er net een gaan voor 700. Misschien een incidentje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Non shiny? Bij mij niet eens voor 450..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, die kaart staat gewoon al vast vanaf vanmiddag.. bij mij staan er ook een stuk of 20 vast.quote:![]()
nee gaan echt voor best veel de deur uit. vraag is natuurlijk gaan ze dat over n uur ookPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zit ze al de hele dag voor 400/450 en 600/650 te relisten elke keer als ik even in de webapp kan komen en er verkoopt bijna helemaal niks bij mij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:20 schreef FCsuarez het volgende:
nee gaan echt voor best veel de deur uit. vraag is natuurlijk gaan ze dat over n uur ook
En de non shinies die ik er voor 150 op hebben gezet verkochten uiteindelijk voor 250 (drie stuks, alle drie gingen ze voor 250)![]()
ik zie toch zelf dat als ik gold contract onder 600c BIN zoek dat ik naar de 4e minuut moet om er een te kunnen kopen..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En ik zie zelf dat ik al honderden kaarten niet verkocht heb voor minder dan dat.
Moet wel karma zijn voor al die IF's die ik voor te veel heb verkocht dan...![]()
vanmiddag heb ik ook maar 1 of 2 verkocht, nu heb ik gewoon me hele TP vol gepropt voor 500/600 zie t over een uur welquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:24 schreef DutchSL het volgende:
En ik zie zelf dat ik al honderden kaarten niet verkocht heb voor minder dan dat.
Moet wel karma zijn voor al die IF's die ik voor te veel heb verkocht dan...
#FreeTrapz![]()
Nu wel voor het eerst vandaag dat ik gewoon op alle mijn drie accounts kan inloggen en alles kan listen zonder crashes.![]()
Ludogorets mist weer een pingel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heerlijk dat je nu nog normaal kan zoeken. over een half uur zal dat ook wel over zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:28 schreef DutchSL het volgende:
Nu wel voor het eerst vandaag dat ik gewoon op alle mijn drie accounts kan inloggen en alles kan listen zonder crashes.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Benieuwd of ze nog een MOTM releasen en of met de transfers komen. Vorige week kwam het ook op donderdagavond volgens mij.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 13-03-2014 om 19:13:45#FUT is back online. Stay tuned for further updates. reageer retweet
![]()
Waarom zou er een MOTM komen? Vanaf de kwartfinale toch pas altijd?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:29 schreef DutchSL het volgende:
Benieuwd of ze nog een MOTM releasen en of met de transfers komen. Vorige week kwam het ook op donderdagavond volgens mij.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 13-03-2014 om 19:13:45#FUT is back online. Stay tuned for further updates. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel geduld moeten we nog hebben voor transfers?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:29 schreef DutchSL het volgende:
![]()
komen geen transfers maar een st patricksday cup.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel geduld moeten we nog hebben voor transfers?
gr gr.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vandaag al een aantal Ieren verkocht voor 150 of 200. Pas als ze 500 of meer kosten verkoop ik de Ieren uit mijn club.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
komen geen transfers maar een st patricksday cup.
gr gr.![]()
De totale gekte die zou ontstaan op EA forum als er geen St Pats cup komt lijkt me mooier dan de winst als hij er wel komt eigenlijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
EA heeft zelf 0.0 belang bij de cup dus het kan zomaar gebeurenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Tim86 het volgende:
De totale gekte die zou ontstaan op EA forum als er geen St Pats cup komt lijkt me mooier dan de winst als hij er wel komt eigenlijk![]()
of dat iedereen dit jaar zoveel ieren heeft bewaard dat er een overvloed is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Weet ik niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou er een MOTM komen? Vanaf de kwartfinale toch pas altijd?
In FUT 12 kwamen die gewoon tussendoor regelmatig, Miccoli volgens mij omdat hij een keer 4x scoorde en Zigic.
In FUT 13 was ik al in januari gestopt.![]()
Ben benieuwd. Vorig jaar duurde hij 3 dagen, dus het is niet gek dat hij er nog niet is. Wel werd hij toen volgens mij echt al 2 of 3 dagen ervoor aangekondigd..kan ook zijn dat ik in de war ben met de MLS cup, maar volgens mij niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
EA heeft zelf 0.0 belang bij de cup dus het kan zomaar gebeuren![]()
of dat iedereen dit jaar zoveel ieren heeft bewaard dat er een overvloed is.
Mooie troll als er morgen eerst nog een nieuwe cup komt waarna iedereen in paniek raakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kan me volgens mij herinneren dat hij vorig jaar ook op vrijdag morgen aangekondigd werd dat het echt meteen volle bak was de hele dag want hij begon 's avondsquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Vorig jaar duurde hij 3 dagen, dus het is niet gek dat hij er nog niet is. Wel werd hij toen volgens mij echt al 2 of 3 dagen ervoor aangekondigd..kan ook zijn dat ik in de war ben met de MLS cup, maar volgens mij niet.
Mooie troll als er morgen eerst nog een nieuwe cup komt waarna iedereen in paniek raakt
heb namelijk als een autist bronze packs zitten openen
#FreeTrapz![]()
Die spontaniteit is er al heel lang niet meer helaas. In die tijd maakte EA_Graoully ofzoiets altijd nog TOTW bekend op twitter met allemaal debiele hintsquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet ik niet.
In FUT 12 kwamen die gewoon tussendoor regelmatig, Miccoli volgens mij omdat hij een keer 4x scoorde en Zigic.
In FUT 13 was ik al in januari gestopt.
In FUT12 had je ook nog die IF Honda cup..kon je hem winnen. Dat was wel echt tof..daarna hebben ze nooit meer iets met de mogelijkheid gedaan om een spelerkaart te laten winnen bij een cup. Alleen die debiele badges die je kon discarden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nog nooit een ongeluk echt zien gebeuren. Ik bedoel met rare manoeuvres op de weg eigenlijk doorrijden bij rotondes, stoepjes meepakken, op een kruispunt stil blijven staan totdat ze voor de 100e keer hebben gekeken of er echt niets aankomt terwijl ze gewoon voorrang hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jongere mannen zijn juist met afstand de gevaarlijkste groep volgens de statistieken, maar goed.
Dat jongere mannen de gevaarlijkste groep zijn dat weet ik. Toen ik mijn rijbewijs net had deed ik ook levensgevaarlijke dingen waar ik nu zeker niet trots op ben. Maar daar leer je wel van.![]()
kut ds2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
aan de statistieken te zien niet. maar dat weet je nooit bij bronzequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveel spelers en nog geen Ier![]()
Ken ze allemaal niet, zit er nog iets tussen DS2 ?
#FreeTrapz![]()
Ramalho en Zverotic, voor de rest niet veel. Ik kan ze ook niet aanbevelen, de silver player packs trouwens ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveel spelers en nog geen Ier![]()
Ken ze allemaal niet, zit er nog iets tussen DS2 ?
Het was alleen een goed begin met die Jean-Baptiste.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Futhead is kapot hier..laat alleen expired auctions zien. Klopt niks van.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is PS3 veel goedkoperAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een gold in een silver pack..
Maar genoeg kut packs geopend, alleen maar meer zooi die ik moet verkopen![]()
![]()
ook 1 silver gedaan kon slechter denk ik
BOHHHH HAZARDDDD #VDM grappenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind vaak wel goede deals als die packs uit zijn. Als het zoeken het goed doet ga ik dat zometeen maar eens proberen.![]()
over een uurtje denk de 150c open bids.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind vaak wel goede deals als die packs uit zijn. Als het zoeken het goed doet ga ik dat zometeen maar eens proberen.
#FreeTrapz![]()
Jese NUP inmiddels 54k. Met de dag goedkoper
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
verkocht m een maand terug nog voor 100Kquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Jese NUP inmiddels 54k. Met de dag goedkoper
#FreeTrapz![]()
Wel mooi voor tfappert dat hij vanavond eindelijk Bukharov live kan zien. Spitsenkoppel met Feyenoordflop Smolov
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, hij pakt er toch anders wel een paar..quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:09 schreef rolls-reus het volgende:
Heltongrabbelaar, net als op fifa
.
iemand ervaring met if pogba?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja. Beest, halfgod, etc etc.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Oke maar even proberen dan. Beetje kut alleen dat er vrij weinig op de markt staan op dit moment. (of staan er wel maar dan kan je ze niet zien
)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Was die real life GTA achtervolging hier al gepost? Sick
http://www.vkmag.com/maga(...)is_net_real_life_gtaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
if pogba, of if vidal ?
1tje koop ik zijn nif van de andere zijn if. Ga de 4141 eens proberen dus pogba voor cm vidal cdmDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Deed net een potje 'ultimate team' bij NBA2k14, godver wat ben ik slecht. Maar is ook niet echt leuk als je in je eerste potje tegen LeBron en Kobe mag![]()
![]()
Ik heb ze samen..bevallen allebei prima, maar Pogba vind ik beter. Zou ook denk ik liever Hernanes dan ipv Vidal ernaast zetten als dat kan. Die gast is zooooooo goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:38 schreef over_hedge het volgende:
if pogba, of if vidal ?
1tje koop ik zijn nif van de andere zijn if. Ga de 4141 eens proberen dus pogba voor cm vidal cdmAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nba2k14 is wel tofquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:39 schreef ThadCastle het volgende:
Deed net een potje 'ultimate team' bij NBA2k14, godver wat ben ik slecht. Maar is ook niet echt leuk als je in je eerste potje tegen LeBron en Kobe magHeb hem ook. Ben er nog niet heel goed in. Al gaat de single player wel goed. Haal steeds a of a+
Nu het niveau maar eens wat hoger zetten
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zijn die daar net zo duur in verhouding als bij FUT Ronaldo en Messi?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:39 schreef ThadCastle het volgende:
Deed net een potje 'ultimate team' bij NBA2k14, godver wat ben ik slecht. Maar is ook niet echt leuk als je in je eerste potje tegen LeBron en Kobe magAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja MyCareer is echt leuk en dat lukt ook wel, maar ben dus ook helemaal niet gewend om heel het team te besturenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nba2k14 is wel tofHeb hem ook. Ben er nog niet heel goed in. Al gaat de single player wel goed. Haal steeds a of a+
Nu het niveau maar eens wat hoger zetten
Nee werkt daar heel anders, geen spelers markt dus je kunt alleen aan het spel verkopen. Packs verschillen, je kan van een bepaald team kopen of gewoon gold.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn die daar net zo duur in verhouding als bij FUT Ronaldo en Messi?![]()
Hernanes kan ik ook wel eens proberen. Vidal vond ik vorige fifa echt heel erg goed. Deze nog niet echt veel mee gespeeld.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ze samen..bevallen allebei prima, maar Pogba vind ik beter. Zou ook denk ik liever Hernanes dan ipv Vidal ernaast zetten als dat kan. Die gast is zooooooo goed.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat had ik ook jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja MyCareer is echt leuk en dat lukt ook wel, maar ben dus ook helemaal niet gewend om heel het team te besturenhad de hele tijd mycareer zitten spelen. En ging daarna potje tegen een vriend spelen. Is wel ff lastig omschakelen dan ja.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vidal valt wat minder op bij mij maar dat is als CDM niet per se iets slechts. Maar als ik 1 van de 2 zou moeten kiezen zou ik voor IF Vidal gaan. Maar dat heeft maar weinig met ingame stats te maken. Beide hebben overigens niet echt een grote upgrade ten opzichte van de NIF kaart.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ze samen..bevallen allebei prima, maar Pogba vind ik beter. Zou ook denk ik liever Hernanes dan ipv Vidal ernaast zetten als dat kan. Die gast is zooooooo goed.![]()
Ik ga denk ik toch voor if pogba, scheelt 100kquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vidal valt wat minder op bij mij maar dat is als CDM niet per se iets slechts. Maar als ik 1 van de 2 zou moeten kiezen zou ik voor IF Vidal gaan. Maar dat heeft maar weinig met ingame stats te maken. Beide hebben overigens niet echt een grote upgrade ten opzichte van de NIF kaart.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dacht dat het wat minder scheelde. Dan is logischer om voor Pogba te kiezen. Wel prijzig voor zijn rating maar zijn NIF kaartjes zijn al echt goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch voor if pogba, scheelt 100k![]()
Hmmm die leno heeft leuke stats!
toch op aantal punten beter dan neuer zelfs, kicking alleen niet echt
maar ik vind die van neuer eigenlijk helemaal niet zo bijzonder xD
leno heb ik een hele poos gehad in mijn beginners bundesliga fut team
deed het al best leuk voor zijn doen, toen naar adler gegaan en ik moet zeggen dat hij 1 op 1 wat tegen viel maar qua afstand schoten is hij toch beter dan neuer.. die 1 vs 1 weer beter is
misschien toch eens kijken voor die IF leno ook![]()
![]()
Wat is dat met die shiny contracts opeensstaan er genoeg op voor 600bin en ik heb al biedingen van 1900
![]()
Ja klopt. Maarja moet toch wat met mijn coinsquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dacht dat het wat minder scheelde. Dan is logischer om voor Pogba te kiezen. Wel prijzig voor zijn rating maar zijn NIF kaartjes zijn al echt goed.Al kan ik de pijzen sowieso niet geweldig vergelijken omdat de web app nogal kut doet.
xDquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:53 schreef Downstar het volgende:
Hmmm die leno heeft leuke stats!
toch op aantal punten beter dan neuer zelfs, kicking alleen niet echt
maar ik vind die van neuer eigenlijk helemaal niet zo bijzonder xD
leno heb ik een hele poos gehad in mijn beginners bundesliga fut team
deed het al best leuk voor zijn doen, toen naar adler gegaan en ik moet zeggen dat hij 1 op 1 wat tegen viel maar qua afstand schoten is hij toch beter dan neuer.. die 1 vs 1 weer beter is
misschien toch eens kijken voor die IF leno ookAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zij heeft wel een geile kop en zolang het over seks gaat is het leuk om naar te luisteren. Dit vind ik een beetje sneu eigenlijk... Maar ze wordt wat ouder en wil over 5 jaar nog steeds op tv verschijnen, dan moet je ook wat te vertellen hebben. Of een politieke carrière bij de piratenpartij daar aan bij zal dragen betwijfel ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
POL / FOK!GR14: livechat met Ancilla Tilia
bohh![]()
Oh misschien heb ik net genoeg coins voor vidal en pogbaDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
UP Pogba is in elk geval wel veel beter dan NUP Pogba voor mij.
Al kan het ook aan het team liggen waar hij in stond en staat.![]()
Weet niet echt wat ik moet doen. Heb zonder al te veel na te denken Ibrahimovic verkocht vandaag, omdat de prijs ruim 100k hoger lag dan wat ik ervoor betaald had... Maar nu heb ik dus 2 goedkope teams en 1,3 miljoen aan coins...![]()
Ik heb niet alles mee gelezen, maar kunnen jullie inmiddels alweer kiezen voor list all?
werkt hier nogsteeds niet.. en blijkbaar prijzen ook niet meer onthouden..
kut app ook![]()
![]()
die Poolse CM is duur, zoek maar op bij de webappquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee wat ze waard zijnHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
200 coinsquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
die Poolse CM is duur, zoek maar op bij de webapp
Kluivert kopen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Weet niet echt wat ik moet doen. Heb zonder al te veel na te denken Ibrahimovic verkocht vandaag, omdat de prijs ruim 100k hoger lag dan wat ik ervoor betaald had... Maar nu heb ik dus 2 goedkope teams en 1,3 miljoen aan coins...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Kom maar door met die torenhoge prijzen. Jammer van die 3e mogelijkheid.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Boh!!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:02 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar door met die torenhoge prijzen. Jammer van die 3e mogelijkheid.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Feestjequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:02 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar door met die torenhoge prijzen. Jammer van die 3e mogelijkheid.![]()
![]()
Dikke rewards zegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
je weet dat die league bijna alleen bronze ieren heeft hequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:02 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar door met die torenhoge prijzen. Jammer van die 3e mogelijkheid.![]()
Geen Reilly op de market of is mijn webapp nou kapoet?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De tering. 15kquote:Zou bijna ook een team gaan samenstellen.
Ik denk vanaf vrijdag, dan gaan de meeste mensen hun teams bouwen denk ik. Gewoon de prijzen een beetje in de gaten houden en daarop inspringen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:05 schreef YouriNL het volgende:
Yessssss, beste moment om te verkopen voor of op pat's day?Nee, dat weet ik niet. Nu welquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
je weet dat die league bijna alleen bronze ieren heeft he.
Hey balharen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
McGeady al 500 coins duurder
edit: 900 coins
[ Bericht 32% gewijzigd door DuTank op 13-03-2014 21:17:15 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
In een kwartiertje is alles al weggekocht tot en met de 7.4k
Epic save..bijna Bukharov goal![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil die offline cup wel een keertje winnen..als het niveau niet te hoog is moet dat wel lukken met wat bronze Ieren. De rest wil ik liever gewoon verkopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bal moet in zijn geheel over de lijn zijn..dat zag ik hier niet in eigenlijk. Die lijnrechter stond er ook perfect voor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was toch een goal? Alleen niet gegeven.
Smolov is een skillieboyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die was niet over de lijn heenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was toch een goal? Alleen niet gegeven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Baas.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bal moet in zijn geheel over de lijn zijn..dat zag ik hier niet in eigenlijk. Die lijnrechter stond er ook perfect voor.
Smolov is een skillieboy
Ik moet het hiermee doen. Dit zijn de Ieren die ik uit packs heb gekregen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil die offline cup wel een keertje winnen..als het niveau niet te hoog is moet dat wel lukken met wat bronze Ieren. De rest wil ik liever gewoon verkopen
Daar zou ik de online cup wel mee moeten winnen!![]()
Het is lucratiever om je Ieren te verkopen, dan ze te bewaren en de cup te spelen (en winnen). Tenzij dat je Zlatan in je pack krijgt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil die offline cup wel een keertje winnen..als het niveau niet te hoog is moet dat wel lukken met wat bronze Ieren. De rest wil ik liever gewoon verkopenVolgens mij was ie er niet overheen hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was toch een goal? Alleen niet gegeven.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als je enigszins een fatsoenlijk team hebt win je die cup echt simpel want dit is wel het gemiddelde team dat je tegen gaat komen denk ik. Zo is het nu in die MLS cup ook. Deze cup zagen mensen wel meer aankomen dus misschien een paar extra golds, maar dat is het.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik moet het hiermee doen. Dit zijn de Ieren die ik uit packs heb gekregen.
[ afbeelding ]
Daar zou ik de online cup wel mee moeten winnen!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt. Daarom even de eisen afwachten om hem evt zsm even offline te winnen en daarmee mijn bronze Ieren te dumpen. Die gasten die ik nu even in mijn selectie heb gezet zijn allemaal episch slecht..enige fatsoenlijke bronze is Quigley misschien. Prof winnen moet lukken..hoger zal al wel niet lukkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is lucratiever om je Ieren te verkopen, dan ze te bewaren en de cup te spelen (en winnen). Tenzij dat je Zlatan in je pack krijgt.
[..]
Volgens mij was ie er niet overheen hoor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik voorspel een vroege piek (voor de cup begonnen is). Hij begint morgen toch pas neem ik aan?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja ik heb een bepaalde prijs voor ogenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik voorspel een vroege piek (voor de cup begonnen is). Hij begint morgen toch pas neem ik aan?8,5k en dan ga ik er even een aantal lozen
Als hij nu al 8k is dan gaat hij daar wel ruim overheen denk ik, maar piek zal wel niet lang duren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja ik heb een bepaalde prijs voor ogen8,5k en dan ga ik er even een aantal lozen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jizz op de schermen bij Toefjes?
edit: niet
edit: toch welRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet jij niet in het stadion zitten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb er 8 gekocht voor 6.8k (Spartak versie) toen het toernooi werd aangekondigd.
edit: faal, dat is tbakkertHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
8.5k nu alquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij nu al 8k is dan gaat hij daar wel ruim overheen denk ik, maar piek zal wel niet lang duren.
mı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨agere wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik doe niet aan stadions en al helemaal niet aan AZquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zitten?
edit: faal, dat is tbakkert![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: