SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar goed, TrapZ mag dat. Volgende keer wel met een leuke TT graag.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wie gaat er in een brakke webapp nou zijn xavi listen voor 150c
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw dieptepuntje in mijn toch al niet zo imposante Twitterhistorie is trouwens bereikt. Begint TrapZ-achtige vormen aan te nemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Godverdommequote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw dieptepuntje in mijn toch al niet zo imposante Twitterhistorie is trouwens bereikt. Begint TrapZ-achtige vormen aan te nemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
de eerste niet mijn knechtquote:die blijven zeldzaam
#FreeTrapz![]()
Duizenden mensen die nu tegelijk hun contracten er op zettenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de eerste niet mijn knechtdie blijven zeldzaam
Maar ik lig er alweer uit.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de eerste niet mijn knechtdie blijven zeldzaam
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Duizenden mensen die nu tegelijk hun contracten er op zettenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
het blijft een brakke webapp, mensen zullen toch eerst hun rijtje transferkandidaten gaan bieden.
we zullen het zien
heb ze er allemaal vanaf 500c opgezet
niet stiekem zelf doen he, jullie non-believersPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb er drie contracten opgezet voor respectievelijk 600, 700 en 800 BIN.
Maar nog geen enkele verkocht, dus ik ben een non-believer![]()
![]()
no shit sherlock, de app ligt er ook uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef DutchSL het volgende:
Maar nog geen enkele verkocht, dus ik ben een non-believerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe zou ik dan weten dat er niks verkocht is. Ik zit er nog in.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
no shit sherlock, de app ligt er ook uit.
Net wel een paar spelers verkocht (voor normale prijzen, Aubameyang 5k, wat non shiny stuff voor 400)![]()
nou kom er met geen mogelijkheid in hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe zou ik dan weten dat er niks verkocht is. Ik zit er nog in.
Net wel een paar spelers verkocht (voor normale prijzen, Aubameyang 5k, wat non shiny stuff voor 400)
en ze verkopen pas ook na het uur, want mensen kunnen niet zoeken op BIN.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
O jawel, als ik ze voor 150/200 er op zet zijn ze gelijk weg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou kom er met geen mogelijkheid in hoor.
en ze verkopen pas ook na het uur, want mensen kunnen niet zoeken op BIN.![]()
autobuyers kunnen wel zoeken op BIN, wij normale stervelingen niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O jawel, als ik ze voor 150/200 er op zet zijn ze gelijk weg.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En nu lig ik er weer uit, ongeveer 70 items weer kunnen relisten (alle andere contracten die ik al op de TP had gewon voor 400/450 zoals ik altijd al deed er op gezet)
Maakt me ook niet veel meer uit, ik wil gewoon alles verkopen en klaar zijn met deze kutwebapp![]()
op het moment dat iedereen dat zegt doet hij het waarschijnlijk weerquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
En nu lig ik er weer uit, ongeveer 70 items weer kunnen relisten (alle andere contracten die ik al op de TP had gewon voor 400/450 zoals ik altijd al deed er op gezet)
Maakt me ook niet veel meer uit, ik wil gewoon alles verkopen en klaar zijn met deze kutwebapp
#FreeTrapz![]()
Ben sowieso Fifa wel beetje zat aan het worden, dik drie maanden later dan vorig jaar, valt me nog mee.
Denk dat ik binnenkort maar eens de ultieme ragequit doe en het spel verkoop.![]()
Tegenstander bij die MLS Cup brengt bij de aftrap Ibra, Kompany en Neuer erin, en verliest vervolgens nog
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft 27 miljoen verduisterd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:47 schreef DutchSL het volgende:
Uli Hoeness 3.5 jaar de bak in wegens belastingfraude.
Lekker voor hem, dikke Duitser.![]()
![]()
Eerst nog sprake van "maar" 3 miljoen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft 27 miljoen verduitserd.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
baasquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft 27 miljoen verduisterd.![]()
![]()
Eerst nog sprake van "maar" 3 miljoen.
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:05 schreef Elan het volgende:
He vervelend, dat die webapp steeds ietwat hapert.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Naar school gaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Braafste jongetje van de klas zeker.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Elke keer als ik naar Elan's UI kijk moet ik hier aan denken:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Grappig want ik heb hetzelfde bij jouw UI.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
De gelijkenissen lijken me ook een stuk sprekender trouwens
blablablabla![]()
Boh racist!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Grappig want ik heb hetzelfde bij jouw UI.
De gelijkenissen lijken me ook een stuk sprekender trouwens
TR gemacht.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef Elan het volgende:
Whehehehehehe contracten gaan voor 3000 + nuquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef DutchSL het volgende:
Maar nog geen enkele verkocht, dus ik ben een non-believer![]()
#FreeTrapz![]()
Mijn shiny contracten voor 600/650 zijn allemaal verlopen zonder verkocht te worden en ik heb 1 non shiny verkocht voor 450quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef Elan het volgende:
Whehehehehehe contracten gaan voor 3000 + nuquote:quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |