abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137709753
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef DrDentz het volgende:
Er is met mijn poll gesjoemeld.
Het is een trollpol.
pi_137709887
Het is 'an inconvenient truth'.
pi_137710077
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Het is 'an inconvenient truth'.
Voor jou is het wel inconvenient ja _O-
pi_137710135
Ik heb er verder geen mening over, wilde alleen even peilen.
pi_137710184
pi_137711904
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_137720686
Als een meerderheid van de Marokkanen in Den Haag meer problemen veroorzaakt dan dat de minderheid de stad goed doet, snijdt zijn uitspraak maatschappelijk gezien natuurlijk gewoon hout.

Ik wed trouwens dat een gemiddelde SP'er of PvdA'er die nu huilend reageert eenzelfde uitspraak over
• VSAmerikanen
• "rijke" mensen
• PVV'ers :D

met gemak had kunnen maken, zonder dat er iemand "diescriemienazie" schreeuwt. De dubbele standaard van links, zullen we maar zeggen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137720738
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:57 schreef Mani89 het volgende:
We willen toch allemaal dat er minder marokkanen in dit land gaan wonen?
Ibrahim Afellay, de pizzakoerier, en de krantenjongen moeten wel blijven graag
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_137720746
Marokkaanse voetballers heb je niets aan in je team, zijn vaak geblesseerd en zorgen voor onrust.
pi_137720757
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:34 schreef DrDentz het volgende:
Marokkaanse voetballers heb je niets aan in je team, zijn vaak geblesseerd en zorgen voor onrust.
Wanneer ga je op vakantie naar Marokko?
pi_137720995
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:34 schreef DrDentz het volgende:
http://www.vi.nl/competit(...)132014-nederland.htm

Niet 1 Marokkaan/Marokkaanse Nederlander in de top25...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 14 maart 2014 @ 05:47:22 #137
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_137721033
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 02:23 schreef El_Matador het volgende:
Als een meerderheid van de Marokkanen in Den Haag meer problemen veroorzaakt dan dat de minderheid de stad goed doet, snijdt zijn uitspraak maatschappelijk gezien natuurlijk gewoon hout.
Oneens, je zal maar een Marokkaan van goede wil zijn en zo worden weggezet door die blonde fascist.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_137721034
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 05:47 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Oneens, je zal maar een Marokkaan van goede wil zijn en zo worden weggezet door die blonde fascist.
Je zal maar als fascist van goede wil zijn en met Geert Wilders worden vergeleken.
Zie ? Je doet het zelf ook. Je gebruikt kenmerken van leden van een groep om de hele groep over 1 kam te scheren.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_137721036
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 05:47 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Oh, ik ben het niet met hem eens, maar puur cijfermatig denk ik dat de balans niet echt in het voordeel van "de Marokkanen" zal uitvallen, denk je wel?

vrijdag 14 maart 2014 @ 06:11:34 #140
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_137721057
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 05:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh, ik ben het niet met hem eens, maar puur cijfermatig denk ik dat de balans niet echt in het voordeel van "de Marokkanen" zal uitvallen, denk je wel?
Een individueel mens is geen statistiekje.
pi_137721063
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 05:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja dat denk ik wel. Minstens 51% van de Marokkanen vallen niet onder de criminelen, hanjongeren en lastgevers in het algemeen.
pi_137721085
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 06:14 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja dat denk ik wel. Minstens 51% van de Marokkanen vallen niet onder de criminelen, hanjongeren en lastgevers in het algemeen.
But remember: "Van alle jongens van Marokkaanse herkomst is 65 procent tussen zijn 12de en 23ste levensjaar wel eens aangehouden" ;)
pi_137721107
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 06:11 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Een individueel mens is geen statistiekje.
Nogmaals, daar ben ik het mee eens. Maar alle partijen in Nederland denken collectief, dus in dat opzicht heeft Wilders waarschijnlijk gelijk.

pi_137721113
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 06:23 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

But remember: "Van alle jongens van Marokkaanse herkomst is 65 procent tussen zijn 12de en 23ste levensjaar wel eens aangehouden" ;)
Ja dat is inmiddels in iedereens geheugen geprent denk ik. Daar hebben we het over 60 jaar nog steeds over.

Maar niet alle Marokkanen in Nederland zijn jongens tussen 12 en 23. Aanhouding kan van alles betekenen, gewelddadig roofoverval, agent beledigen, onterechte aanhouding of zwartrijden in de trein en geen kaartje kopen of boete betalen.

Je moet vooral niet alles en iedereen op een hoop gooien, en dat is waar de PVV juist zo groot mee is geworden.
pi_137721114
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 06:14 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het zal van wijk tot wijk verschillen.

In een wijk met 87% niet-westerse allochtonen (daar woonde ik) "mag" je daar wel zeggen "mag het iets minder met die Marokkanen" of dienen we volgens het fundamentalistische non-discriminatiebeginsel zelfs 100% Marokkaanse wijken goedkeuren?

Wilders provoceert zoals altijd, maar de discussie over "waar ligt de grens" lijkt me in een overvol land als Nederland enorm nuttig.

pi_137721132
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 06:31 schreef Peunage het volgende:
Maar niet alle Marokkanen in Nederland zijn jongens tussen 12 en 23. Aanhouding kan van alles betekenen, gewelddadig roofoverval, agent beledigen, onterechte aanhouding of zwartrijden in de trein en geen kaartje kopen of boete betalen.
Klopt, maar Marokkanen zijn nu eenmaal zwaar oververtegenwoordigd op gebieden als straatroven, inbraken, verkrachtingen, hatecrimes en geweldsdelicten. Een groot deel van de Marokkanen is inderdaad geen overlastgevende crimineel, maar een groot deel van de overlastgevende criminelen is wel Marokkaan - en bij sommige delicten is dat zelfs de overweldigende meerderheid.
Voeg daar een sappige "ah, maar in deze groep is 65% iig verdacht" bij die snel in geheugens wordt gekerfd en een associatie wordt door mensen vanzelf gemaakt.

Een oplossing.. nee helaas. Die heb ik niet voorhanden.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 07:47:52 #147
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_137721486
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 06:31 schreef Peunage het volgende:

[..]

Je moet vooral niet alles en iedereen op een hoop gooien, en dat is waar de PVV juist zo groot mee is geworden.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 08:06:32 #148
3542 Gia
User under construction
pi_137721655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:22 schreef gianni61 het volgende:
hij had beter bontkraagjes kunnen zeggen
Dit is, denk ik, wat hij bedoelde.

Er is onderhand in elke stad wel een wijk met veel overlast van bontkraagjes.

Maar goed, had Wilders de term 'bontkraagjes' gebruikt, had ie ook commentaar gekregen.

Wil je het op een juiste manier zeggen, dan kom je niet weg met één korte zin.

Steden met minder lasten en minder overlast gevende jongeren met een Marokkaanse afkomst en een beroerd toekomstperspectief.

Maar Wilders 'Hitler' noemen, is niks mis mee.
pi_137722301
quote:
Een lid van het PvdA-bestuur, Fouad Sidali, vergelijkt PVV-leider Wilders met Adolf Hitler. In een tweet schrijft Sidali: "Hitler is onder ons. In de gedaante van Geert Wilders. Hitler vond ook dat er minder Joden moesten zijn. Opdat we nooit zullen vergeten."

Wilders laat vanochtend in een reactie weten dat hij de vergelijking "ziekelijk en onaanvaardbaar" vindt. Hij overweegt een kort geding en is nu bezig met het inwinnen van juridisch advies bij Bram Moszkowicz.

Ongepast
PvdA-voorzitter Spekman neemt afstand van de uitspraak van zijn bestuurslid. "De vergelijking is ongepast en zou ik ook nooit hebben gemaakt", zo laat hij weten. "Wilders moet wel beseffen wat het doet met mensen als hij zegt dat er wel wat minder Marokkanen mogen zijn. Die uitspraak blijf ik misselijkmakend vinden."

"Minder Marokkanen"
De afgelopen dagen is er ophef ontstaan over de uitspraken van Wilders op campagne op een Haagse markt. Hij zei dat zijn kiezers stemmen voor een "stad met minder lasten en als het even kan wat minder Marokkanen".

PvdA-voorzitter Spekman sprak van een vreselijke "idiote uitspraak" . SP-leider Roemer vond dat Wilders een grens overging.

Geboren in Marokko
Sidali is in Marokko geboren en was voorzitter van het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders, een inspraakorgaan van Marokkanen bij de Nederlandse overheid. In 2009 werd hij lid van het PvdA-partijbestuur.

Sidali was vanmorgen niet bereikbaar voor commentaar.

Bron: http://nos.nl/artikel/623(...)ders-met-hitler.html

Dat de PvdA dit soort figuren in hun bestuur toelaat zeg :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 14 maart 2014 @ 09:07:50 #150
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_137722356
De vergelijking gaat inderdaad mank, Hitler had niets tegen Marokkanen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')