SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:
2 ons lichter dan gisteren. Had er wel wat meer van verwacht, heb gisteten niks gesnoept of ongezond avondeten gehad oid en daarnaast fanatiek gefitnesst en naar m'n werk gefietst. Meestal staat dat bij mij garant voor een ons of 7 eraf, maar helaas
Aan de andere kant wel weer lichter, dus dat is prima.
Dit dus, ik heb een fantastisch mosgroen suede jasje, maar ik verzuip erin en moet nu geld uitgeven aan een nieuw zomerjasje, terwijl ik deze zo leuk vindtquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:06 schreef Barreltje het volgende:
ghheheh de negatieve effecten van afvallen
Ik zeg: RUILEN! Iemand behoefte aan mosgroen suede jasje in maat XL? Wil ik wel graag een M of een L van iemand andersquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
RIP aan alle onbruikbare leuke jasjes![]()
Ik heb ook een groene! Bijna precies dezelfde als deze. Ook qua model.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:58 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik zeg: RUILEN! Iemand behoefte aan mosgroen suede jasje in maat XL? Wil ik wel graag een M of een L van iemand anders
[ afbeelding ]
Deze dus, maar dan in ongeveer deze kleur:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
En je rust? Ook belangrijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Neuh, ik verwacht niet elke dag 7 ons af te vallen, maar wekelijks 2kg zou toch moeten kunnen denk ik.
Mijn sportschema is:
Maandag: uurtje spinning
Dinsdag: uurtje judo
Woensdag: uurtje bodypump
Donderdag: anderhalf uur zwemmen
Vrijdag: uurtje fitness
Zaterdag: uurtje spinning
Daarnaast elke dag op de fiets naar het werk (20-25 minuten enkele reis, dus 40-50 minuten per dag).
Ik heb de kg opgegeven en richt me nu op de cm.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb voor mezelf een streven van 2kg per maand
Eraan eten is sowieso makkelijker dan het afvallen. Ik heb in 5.5 maand 24 kilo eraan weten te eten, ik zie het mezelf niet afvallen in dezelfde tijdspanne.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:08 schreef Patoshik het volgende:
Ohja, en waarom zo snel willen afvallen? Ik neem aan (ik onthoud het niet van iedereen) dat je geen 2 kilo per week bent aangekomen.. Neem de tijd!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:36 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb de fitbit ook maar besteld. Vandaag had ik volgens mijn stappenteller alweer in de min gelopen. Stom ding.
En voor de mensen die 'm ook willen. Hier kon ik hem (nieuw) het goedkoopste vinden. + gratis verzenden.
http://www.fonq.nl/produc(...)0telefoonaccessoires
Dankje!quote:
En anders past het over een tijdje wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:03 schreef Patoshik het volgende:
Bestelling bij H&M de deur uit gedaan. Shirts (strakkere) maat L en een broek maat 40 (heb ik nu ook in maat 42 maar word wel wat te groot). En maar weer duimen dat het past.
Daarom! Kopen op de groei krimp!quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En anders past het over een tijdje wel.
Ik vind het gewoon leuk om te sporten, die rust pak ik op zondag welquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:03 schreef Patoshik het volgende:
[..]
En je rust? Ook belangrijk.
En 2 kilo per week vind ik heel erg optimistisch..
Zoals BE al zei: het is een tekort van 14000 kcal in de week. Dat is 2000 per dag. Dat is (bijna) onmogelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om te sporten, die rust pak ik op zondag wel
En is 2kg per week echt zo optimistisch? Zeker in het begin hoop ik dat wel te halen. Ik ben gestopt met alcohol (wat ik eigenlijk elke zaterdag wel dronk), geen fastfood meer (wat ook altijd volgde na de drank), gewoon boterhammen van thuis mee ipv pistoletjes uit de kantine, eierkoek of rijstewafel tussendoor ipv een kitkat uit de automaat, op de fiets naar het werk ipv de bus...
Met dat soort dingen zou 2kg toch - zeker in de beginfase - wel moeten lukken? Dan vergeet ik ook nog dat ik vrij jong ben (24) en het dan sowieso al sneller zou moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |