SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door VMSDKR op 13-03-2014 12:05:55 ]
Gevonden op facebookquote:
Jij wordt beroemdberucht in DH en wijde omgeving.quote:Op donderdag 13 maart 2014 06:30 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren moste epic Mac D visit ever:
Ik loop binnen en ga achter/naast een gozer van 2meter staan wachten, gast zegt ga maar veur heur mn collega moet nog komen.
Dus ik doe mn bestelling 4 quarter lbders, 2 grote patat, 2 grote milkshake (appel/peer), en een mac flurry. Normaal eet ik het thuis op,maar ik denk weetje wat, het was mega rustig ik zeg ik eet het hier op. Die gozer kijkt opzei met grote ogen lol.
Ff later zitten hij en zn collega praktisch tegenover me toen die mac chef het ff kwam brengen, heel tafeltje vol lol.
Met dat ik zo goed als klaar was staan die twee op om weer aan het werk te gaan ( waren hoveniers) llopen langs en zegt die gozer " goed gedaan gast"![]()
![]()
Hahah en nou komt het:
Kijk ik smiddags op mn facebook, heb ik een bericht van 2 gymmaatsjes die bij die mac werken, die van hun mac collega gehoord hadden dat er iemand dit dit dit en dat had besteld en had zitten opeten.
of het lekker was![]()
Zeek zowat in mn broek![]()
Ik ben Cor nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:33 schreef VMSDKR het volgende:
Let op Klokov; ik ga niet-liftende vrouwen posten.
umad?
wil je dit weghalen???????quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:35 schreef Herqules het volgende:
vms = giannis vidalis
niet te geloven dat hij op fok zit
In 20 minuten in elkaar geflanst.quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh haha.
heeft veel te weinig te doen die vent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Zie hier Ray in paniek rakenquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Toch niet Tong Fong City he?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Please say no
site is nog online i.i.g.
Ik wil dat cutten nog wel meemaken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
1x per week zoiets als 2 grote kapsalons of zo'n mac order. verder nooit.
over 2 weken ga ik cutten
laat Cor het maar niet horen![]()
moge boys![]()
VMS heeft nog nooit 1 liftende chick gepostquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:41 schreef Eleiko het volgende:
Compleet GYM-onwaardige chicks in de OP.
En bashen op users in de TT vind ik ook niet OK.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:40 schreef Awesome_ het volgende:
Een maat van me dacht dat chin.spec.rest een Chinese afkorting was voor 'eet smakelijk' of zo.
Wat doet die gast hier eigenlijk?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
VMS heeft nog nooit 1 liftende chick gepost
Hij heeft iig wel je lijstje ingevuldquote:
Je vergeet het rondrijden op de ring van Oude-Pekela in zijn oude, verlaagde Accordquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:43 schreef seto het volgende:
VMS zit alleen maar de hele dag jankoes te klappen en pokoes te zetten van soundcloud
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:41 schreef Eleiko het volgende:
Compleet GYM-onwaardige chicks in de OP.
En bashen op users in de TT vind ik ook niet OK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |