Het schijnt dat sommige games, ik weet het niet zeker hoor, maar dat sommige games dan gewoon engelse subtitles in beeld zetten...quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, dat japanse gekakel is in het begin wel ff leuk voor de sfeer, maar na een tijdje is het alleen maar irritant dat ik er geen fuck van snap.
Ja, tuurlijk, maar dat is weer zo irritant, ondertitels lezen tijdens het gamenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het schijnt dat sommige games, ik weet het niet zeker hoor, maar dat sommige games dan gewoon engelse subtitles in beeld zetten...
Sowieso, in Ninja Gaiden ligt de kwaliteit van de originele stemmen VEEL hoger dan die verschrikkelijke dub, en eerlijk gezegd is dat bij veruit de meeste games het geval. Originele taal blijft vaak toch het best.
Meestal wordt er tijdens de gameplay niet zoveel gepraat, dus dan hoef je ook niet te lezenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar dat is weer zo irritant, ondertitels lezen tijdens het gamen.
Alleen nog de oude versie hier.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:36 schreef Dos37 het volgende:
Welke versie wordt er nu in Nederland verkocht? De nieuwe of de oude en waarom daalde de prijzen laatst opeens tot onder de 100 euro en is het nu weer zo rond de 180 euro.
De nieuwe is niet te koop in NL.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:36 schreef Dos37 het volgende:
Welke versie wordt er nu in Nederland verkocht? De nieuwe of de oude en waarom daalde de prijzen laatst opeens tot onder de 100 euro en is het nu weer zo rond de 180 euro.
Die Project Diva F? Nee dank u...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:50 schreef Aurelius het volgende:
Hatsune Miku nu ook te downloaden in de store!
haten op ritme-gamesquote:
Loop ik te haten?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
haten op ritme-games
Gieb elite beat agents 2!
WTF moet je met engelse audio...?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:44 schreef Aether het volgende:
Voor wie een fysieke FFX-2 wilt: PlayAsia heeft de Aziatische versie (Engelse audio en teksten).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn drie Aziatische versies: Japans/Japans, Japans/Chinees en Engels/Engels. Ik had liever Japans/Engels maar die komt dus niet.quote:
Is de game wel goed, btw? Of valt dat ook nog flink tegen? Was FF9 niet zo'n beetje de laatste goede Final Fantasy?quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Er zijn drie Aziatische versies: Japans/Japans, Japans/Chinees en Engels/Engels. Ik had liever Japans/Engels maar die komt dus niet.
Uiteraard persoonlijk maar ik vond beide goede FFs. Houd er wel rekening mee dat FFX 13 jaar oud is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is de game wel goed, btw? Of valt dat ook nog flink tegen? Was FF9 niet zo'n beetje de laatste goede Final Fantasy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |