https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laagste in 24 uur op BTC-equote:
Goh, voorspelbaarquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:58 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Goh, voorspelbaar
Net toen ik wou inkopen
Heb geen geldquote:
Jup, en die dingen zijn nog best groot trouwensquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weernix.
Oh, kreeg jij trouwens je tanden mee?
Ik niet
Ja heb ze wel eens gezienquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jup, en die dingen zijn nog best groot trouwens.
trusten baasquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga eens even slapen.
Tot morgen kinderen
Jij en LTC gaan toch niet samen dus inb4 crashquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:13 schreef roislecxe het volgende:
Heb mn BTC omgezet in LTC dus t zou leuk zijn als die vannacht even naar de 20 springt
Trustenquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga eens even slapen.
Tot morgen kinderen
No way dat ik dat ga lezenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stiekem heb je het toch gelezen he dikkie. Gna gna.
Niet?quote:
Neequote:
Ik ga zo mijn tanden poetsen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 02:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Neeen het is nu wel mooi geweest met die vieze tanden verhalen hier
Ook flossenquote:Op donderdag 13 maart 2014 02:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn tanden poetsen hoor!
Gaat niet met beugelquote:
Ragen of stoken danquote:
Heb ik niet/past nietquote:
Smeerlapquote:
Nou jaquote:
quote:
Dadelijk flos ik jou eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dadelijk flos ik jou eensIk zie niet hoe ik daar om vroeg, in een topic wat de hele tijd over tanden gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is: Je bent zelf een flossen.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Precies daardoor vroeg je er zelf omquote:Op donderdag 13 maart 2014 02:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe ik daar om vroeg, in een topic wat de hele tijd over tanden gaat
En het is: Je bent zelf een flossen.
Riiightt..quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Precies daardoor vroeg je er zelf om
GoT+OB+TAquote:Op donderdag 13 maart 2014 02:29 schreef Maxbet het volgende:
Orange is the new black duurt ook nog wel even. Juni geloof ik pas
Ik zeg het weer, NOBL heeft de beste devquote:rofo:
Regarding CoinMarket
This is only if they go down for good and our community loses NOBL. I have personally emailed and PM'd them asking at least for a list of accounts and addresses of people who still have NOBL on their exchange.
Myself and the ambassadors are tentatively planning something to allow at least a fairly solid recovery of lost NOBL. It is inspired by and similar to the Poloniex system when they got hacked (thanks Polo).
What we will need is a list of addresses paid to and from CoinMarket and amounts of NOBL still locked up on the exchange (Please PM these). We'll be looking at CoinMarket wallet addresses and the amounts and see as best where we can which left the exchange and never got recovered. This may take some time (we will get PM'd a number of phoney amounts and we have to make sure we aren't getting scammed) - a new block explorer or two at this point would be ideal and we're trying to get on more today.
At set intervals we will payout the community an even % of lost coin until the entire amount has been repaid over a couple of weeks. Edit: To keep it simple we will *probably* do it in NOBL. We want to do this in a way that rallies the community, covers the losses, does it at a relatively fast time but does not affect the exchange rate of NOBL too strongly.
This is something that is in the works and will happen - we just want some feedback, information and ideas to make sure we do it right and in a way that supports everyone and keeps it fair.
Pfff. Is de pijn inmiddels al over?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maar om je vraag te beantwoorden, het gaat wel. Vandaag geopereerd en sinds 7 uur weer thuis maar met de pijn valt het gelukkig mee.
Verstandskiezen laten trekkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 07:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pfff. Is de pijn inmiddels al over?
Wat had je?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pfff. Is de pijn inmiddels al over?
Wat had je?
Mijn wangen zijn een beetje opgezwollen en mijn speeksel is wat rood, maar voor de rest valt het meequote:
Ik heb de eerste 2 dagen niet geslapen toenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[..]
Mijn wangen zijn een beetje opgezwollen en mijn speeksel is wat rood, maar voor de rest valt het mee.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dadelijk flos ik jou eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Valt wel mee tochquote:
Oh.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:47 schreef TimKuik het volgende:
Zo te zien is Coinmarket weer up. Ik zeg: Withdraw indien je er nog coins op hebt staan.
OPEN JE OREN!!!quote:
Wil ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:47 schreef Zith het volgende:
2 bitcoins verkocht om dezen te kopen
https://www.facebook.com/(...)6227557437318&type=3
http://www.helipal.com/dji-phantom-2-gps-drone-rtf.html
Deze G vliegt gewoon 17 minuten op full speed![]()
Coinmarket doet het weer!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
Rare coinmarket. Maar ik heb nog hoop dat ik het terug krijg, en zo niet dan moet ik het maar proberen te accepteren.
Wist het al.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wist het al.
Heb bijna alle altcoins terug, behalve KARMA en DGB. Ook blijft bitcoin hangen, maar gelukkig meerendeel terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* 10^6920849832490842018942082494212
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
Raar, die andere gast had wel zijn DGB terug.
Nicequote:Op donderdag 13 maart 2014 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
1.1 miljoen DGB keer 70 satoshi is? 0.77 BTC? Oh dat is wel aardig fucking veel.
quote:
heb ook mn leafs en usde er af kunnen halen. alleen noble en btc staat al een paar dagen vast.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wist het al.
Heb bijna alle altcoins terug, behalve KARMA en DGB. Ook blijft bitcoin hangen, maar gelukkig meerendeel terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* 10^6920849832490842018942082494212
Nope, denk dat ik zelfs helemaal stop met minen zodra het warmer wordt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ging jij trouwens ook nog van die KnC apparaten kopen?
Maar je NOBL kan nog vergoed worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:36 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
heb ook mn leafs en usde er af kunnen halen. alleen noble en btc staat al een paar dagen vast.
alleen als je kan bewijzen dat je noble hebt toch? en wordt niet volledig vergoedt, alleen een percentage.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar je NOBL kan nog vergoed worden.
Ja, maar dat is al meer dan de andere devs doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:40 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
alleen als je kan bewijzen dat je noble hebt toch? en wordt niet volledig vergoedt, alleen een percentage.
Raar, mijn NOBL ging gewoon in 1xquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:36 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
heb ook mn leafs en usde er af kunnen halen. alleen noble en btc staat al een paar dagen vast.
zeker, heel nobel van ze als ze het echt doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, maar dat is al meer dan de andere devs doen.
Waarschijnlijk heb ik het op de verkeerde dag geprobeerd. vandaag gaat alles smooth.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Raar, mijn NOBL ging gewoon in 1x
Geduld openbaart beloningquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:44 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik het op de verkeerde dag geprobeerd. vandaag gaat alles smooth.
Alleen nu nog op een fatsoenlijke exchange komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
zeker, heel nobel van ze als ze het echt doen.
Ja dat is wel raarquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
blijf het toch wel vreemd vinden dat de eigenaar al een week nix laat weten.
haha collectors item. zonde om op te eten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ben allang blij dat ik bijna alles terug heb, dit moet ik vieren met een pilletje Bitcoin.
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=32890
Koop er 2 en eet er 1.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:51 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
haha collectors item. zonde om op te eten.
best lastig om de 2e te laten liggen als de 1e begint uit te werken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Koop er 2 en eet er 1.
Opgelost, slotje.
Verstop hem dan voordat hij begint te werken!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:53 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
best lastig om de 2e te laten liggen als de 1e begint uit te werken.
heb je nu wel alles naar wallets of gewoon naar een andere exchange?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ben allang blij dat ik bijna alles terug heb, dit moet ik vieren met een pilletje Bitcoin.
Junkiequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
Andere exchange, ik zal het nooit leren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
heb je nu wel alles naar wallets of gewoon naar een andere exchange?
Wat een zelfkennisquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Andere exchange, ik zal het nooit leren.
De reden is dat ik geen zin heb op wallets op mijn laptop te zetten terwijl ik deze week weer op mijn kapotte computer wil. Ook blijf ik gewoon een idioot.
XTC onschuldig noemenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die af en toe bijna onschuldige genotsmiddelen gebruiken junkie noemen
Ik zal je nog eens proberen te waarschuwenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ik zal het nooit leren.
Ook blijf ik gewoon een idioot.
Ik stel het wel op prijs hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens proberen te waarschuwen![]()
https://bitcointalk.org/index.php?topic=454186.2900quote:CoinMarket.io status update
1. What happened?
We got exploited. Somewhat. The majority of coins were saved by cold storage and a quick reaction.
A couple of users abused a bug in the trading engine allowing them to create coins (increase balance) out of nothing.
Do you remember the day when KARM/BTC 24h volume was 400+ out of the blue? That volume came from those malicious users trading.
When we noticed the problem, we stopped all trading to investigate the situation.
Unfortunately, we failed to find the bug fast enough to resume normal operation and cover the losses from fees.
The new trading engine (rewritten) still suffers from this unknown-to-us issue, this is why we have not resumed any trading.
Meanwhile, we allowed all withdrawals to happen - because it was the right thing to do.
Because of high withdrawal volumes, the wallets ran out of normal unspent inputs and started to combine too many small inputs for withdrawals.
There is a limit of inputs/outputs in a cryptocurrency transaction.
If the wallet software (the official stuff that everybody uses) chooses or attepts to choose too many inputs,
the transaction will fail with "Transaction too large" or "Transaction creation failed" error.
It has nothing to do with insufficent balance. This problem was caused by miners who mined directly to the deposit address, creating tens of thousands of small inputs.
The default algo for choosing transaction inputs (coin selection) is not designed for exchanges. We need to create some code that does some raw transaction magic.
Also, some coins have landed on an invalid fork - because we were too busy with other issues. We will update all coindaemons tonight.
Everything has taken too much time because multiple problems hit us at the same time and debugging the situation was not so simple.
2. What is the solution? What are you doing now?
We have manually processed some withdrawals, but that process is too slow.
An automatic script will be running tomorrow - it will hopefully process the stuck withdrawals.
If your withdrawal status changes to "manual", it means that we manually processed it.
If your withdrawal status changes to "fixed", it means that the automatic routine processed it.
We will publish statistics when avalible - after the script runs.
Please stop any accusations and threats against Kenneth Bjørke - he is just hosting the web servers.
The hosting of coinmarket.io by Kenneth will be terminated when the dust settles and all possible withdrawals are processed.
We will be posting lists of withdrawals that got fixed.
We are deeply sorry for the inconvenience this may have caused to you.
More detailed information coming after the automatic process runs.
Wat een rechtvaardige bazenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:31 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=454186.2900
Ik merk hetquote:
Ok, dus CoinMarket probeert zo goed mogelijk withdrawals toe te staan en daarna is het afgelopen lijkt het. Aangezien ze de bug in de nieuwe engine ook niet opgelost krijgen. Jammer maar wel goed dat men de coins iig nog weg krijgt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:31 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=454186.2900
tja wie had dat verw8. het kan ook dat ze het warm kregen van al die dreigementen en namen die openlijk op het forum werden gepost.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat een rechtvaardige bazen
Wel raar dat ze die informatie zo lang hebben uitgesteld.
Ik eerst wel voor lange tijd, maar toen ging iedereen hier en op bitcointalk het een scam noemen en toen had ik er ook geen vertrouwen meer in.quote:
Jouw UIquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
x streepje laily
zij zat bij een FOK!ker die ik ken in de klas
Hoogste buy order was gisteren 0.00006quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef MaGNeT het volgende:
Bitcoin2 Scrypt to the moon![]()
Staat nu bovenaan op Mintpal, verwacht er veel van.
Is een sluimerende munt, bestaat al sinds september 2013 maar wint langzaam aan terrein
Of het wordt niets.
Ik hoop het voor jequote:
Why? Te weinig opbrengst?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, denk dat ik zelfs helemaal stop met minen zodra het warmer wordt.
Het kost echt mega-veel tijd en ik heb na 2 jaar intensief met crypto bezig zijn ook wel eens wat rust nodig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Why? Te weinig opbrengst?
Die reacties....quote:
Ergens best begrijpelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kost echt mega-veel tijd en ik heb na 2 jaar intensief met crypto bezig zijn ook wel eens wat rust nodig.
En de opbrengst is inderdaad ook niet meer om over naar huis te schrijven, al kan het nog wel uit.
Die upgrade zou ik tegen de zomer toch wel al x keer terugverdiend moeten hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ergens best begrijpelijk
Maar je had toch net weer een upgrade gedaan? Weer verkopen dan?
Ben hier iig ook aan afbouwen. De nu al warmere dagen zorgen voor problemen (te warme ruimte, niet lekker meer kunnen werken daardoir).quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kost echt mega-veel tijd en ik heb na 2 jaar intensief met crypto bezig zijn ook wel eens wat rust nodig.
En de opbrengst is inderdaad ook niet meer om over naar huis te schrijven, al kan het nog wel uit.
Daarom, vorige zomer was het afzien en toen had ik maar 3 rigs, nu draaien er 4.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ben hier iig ook aan afbouwen. De nu al warmere dagen zorgen voor problemen (te warme ruimte, niet lekker meer kunnen werken daardoir).
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mmmmooi lichaam badboy
Volgende keer zonder broek?
![]()
Lurkersquote:
Bitcoin is dood, laat het rusten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
BTCe is wel verdammt saai de hele dag al.
Tot het over een dag of 2 weer keldertquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bitcoin is dood, laat het rusten.
Alweer?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bitcoin is dood, laat het rusten.
N-nu is het echt zo hoor...quote:
Maar ik dacht dat het de vorige keer al echt was?quote:
Ik hoorde juist dat hij gratis BTC aan het uitdelen wasquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat het de vorige keer al echt was?
Ik hoorde op het nieuws dat de directeur van Bitcoin faillissement aangevraagd had
Zie je wel, zelfs de directeur heeft er geen vertrouwen meer inquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat hij gratis BTC aan het uitdelen was.
WAKKER BLIJVEN!!!quote:
DENK GODVERDOMME AAN DE KINDEREN!!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
WIE MOET ER ANDERS AAN DE KINDEREN DENKEN!
Fix'dquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:46 schreef roislecxe het volgende:
Met dit volume staan we over 2 weken nog in #302
Ja ik lees t net op reddit, ik weet alleen niet of het goed nieuws is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:53 schreef Maxbet het volgende:
Ligt het aan mij of begint de stemming op reddit en bitcointalk positiever te worden?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:38 schreef smiths het volgende:
[..]
Ja ik lees t net op reddit, ik weet alleen niet of het goed nieuws is.
http://www.reddit.com/r/B(...)de_geit_is_gemolken/
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:38 schreef smiths het volgende:
[..]
Ja ik lees t net op reddit, ik weet alleen niet of het goed nieuws is.
http://www.reddit.com/r/B(...)de_geit_is_gemolken/
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:39 schreef Leafeon672 het volgende:
De koala is verdronken, ik herhaal, de koala is verdronken!
Niet groot inkopen als het kanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik was de SC kwijt.
Anyway, zijn er nog ergens goedkope dagkaartjes te koop? (Ik weet alleen AH, maar die zit hier niet vlakbij)
Moet maandag treinen dus
Armoedzaaierquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik was de SC kwijt.
Anyway, zijn er nog ergens goedkope dagkaartjes te koop? (Ik weet alleen AH, maar die zit hier niet vlakbij)
Moet maandag treinen dus
Ga werken dan.quote:
Iets met een wond, remember? Als ik alles weer kan zoals 2.5 jaar geleden zou ik direct op m'n fiets springen en alles weer gaan doen. Maar helaas.quote:
Ohquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iets met een wond, remember? Als ik alles weer kan zoals 2.5 jaar geleden zou ik direct op m'n fiets springen en alles weer gaan doen. Maar helaas.
Wondje achter het station verkopen dan. (Zo slecht gvdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iets met een wond, remember? Als ik alles weer kan zoals 2.5 jaar geleden zou ik direct op m'n fiets springen en alles weer gaan doen. Maar helaas.
Echt hoor, als ik die klotewond niet had zat ik überhaupt amper nog op FOK! Ik probeer af en toe een dagje te werken (er zal toch geld binnen moeten komen), maar dan heb ik ook meteen weer een verdere uitscheuring.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wondje achter het station verkopen dan. (Zo slecht gvd)
I knowquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Ik kan wel een grapje hebben hoor, maar ik wil gewoon duidelijk hebben dat ik me niet aanstel of wat.
Klopt, helaas duurt het nu ook al 2.5 jaar, mja 24 maart weer naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
I know
Vele vele topics terug is dit al een keer bovengekomen geloof ik.
Met $450.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
Hoeveel zal de koers stijgen als iedereen in de Oekraïne niet meer in hun eigen valuta gelooft?
Link?quote:
Als je mijn plannen maar niet verpestquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Al lang hoor maar niemand wil dat ding hier in de buurt leggen
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je mijn plannen maar niet verpest
Heb je het boekenweekgeschenk al? Daar mag je zondag gratis mee door het land reizenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een dagkaart die alleen nu nog gebruikt kan worden
Nop, hoort zoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
Yay mijn computer doet het weer.
Wat me nu wel ineens opvalt is dat mijn R9 eigenlijk een stuk minder khash hebben dan mijn 7950 had, ik dacht dat het andersom zou moeten zijn
FOK!STOK'en?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef Maxbet het volgende:
Weer terug.
Geocaching is bij deze mijn nieuwe verslaving
Het zou nu 130km totaal zijn, dat is me iets te veel van het goede (en had ik ook qua tijd heul niet gered.quote:
Ik was compleet, maar ook echt compleet kapot toen ik de heenweg achter de rug had, moest ik ook nog terugquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zou nu 130km totaal zijn, dat is me iets te veel van het goede (en had ik ook qua tijd heul niet gered.
60 km had ik nog wel over kunnen denken
Te vaakquote:
Als je het vaak doet dan gaat het uiteindelijk wel wat makkelijker jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Te vaaker was ooit een tijd dat ik aan de 300 km per week zat (maanden achter elkaar), maar nu heb ik een auto en ben ik lui.
Als je nooit fietst dan is 60 km wel verquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het vaak doet dan gaat het uiteindelijk wel wat makkelijker ja
Zal ik je referen op geocaching.com?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef Maxbet het volgende:
Weer terug.
Geocaching is bij deze mijn nieuwe verslaving
quote:
Net dat ietsje extra Max (of teveel kuitenbijters?)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zou nu 130km totaal zijn, dat is me iets te veel van het goede (en had ik ook qua tijd heul niet gered.
60 km had ik nog wel over kunnen denken
Ja, MaGNeT gaat voorlopig even stoppen met minen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
Net dat ietsje extra Max (of teveel kuitenbijters?)
Kom op, je kunt het!
Trouwens: Goeienavond (EDIT: Iedereen uiteraard), nog iets gemist? (was even crypto-moe)
Het wordt hem te heet onder de voeten?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja, MaGNeT gaat voorlopig even stoppen met minen.
Ze hebben zijn negerplantage ontdekt en nu zit hij in de gevangenis.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Het wordt hem te heet onder de voeten?
Negerplantage? Tell mequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ze hebben zijn negerplantage ontdekt en nu zit hij in de gevangenis.
Neequote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef Leafeon672 het volgende:
BIT kunnen ze onderhand wel sluiten zeg, wat een drukte hierzo.
Herkenbaar, en het dan ook echt uitstellen tot het moment dat het niet meer kanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Pfff... ik heb net 2 uur lang gewerkt aan een opdracht die om 23:55 moest worden ingeleverd. Ben ik 1 minuut voor de deadline klaar... Godverdomme wat een stress had ik die minuut
Ik zat ook echt tot 10u rustig op de bankquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Herkenbaar, en het dan ook echt uitstellen tot het moment dat het niet meer kan.
Ik ga die stelenquote:
Ik was in slaap gevallenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal ik je referen op geocaching.com?
Weet nie, heb een Maxbet gevonden dus gebruiktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen
Wat houdt het in als je dat doet?
Weet eigenlijk niet wat vooor naam ik daar gebruikt hebquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet nie, heb een Maxbet gevonden dus gebruikt
Kom nu ff in het stoktopic, ik ga richting Limburg
Omdat het kanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:31 schreef Spatieloos het volgende:
Ben flappycoin aan het minen. Maar die hype is allang voor bij, waarom doe ik dit?!
Goede dingen van gehoord, geen eigen ervaring.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:25 schreef ratatat het volgende:
Is bter een goede exchange? Heb het nooit gebruikt maar fluttercoin komt er zo op.
mensen w8en nog op btc.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is juist goed en geeft alles terug
Tot zo ver gaat het goed, al 2 BTC gevangen voor m'n fluttercoins tot nu toequote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Goede dingen van gehoord, geen eigen ervaring.
Tofquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:55 schreef brombeer_ het volgende:
True detective![]()
Gister begonnen nu bij episode 6
Waat haal je die info vandaan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:18 schreef ZetaOS het volgende:
Dogecoin en Litecoin mining nu ook bij CEX
Ook lekker een refferal er bij
2014-03-15 1240.00000000GH/s 37.20000000GH/s free
![]()
Ik zie het niet als "investeren" maar meer als een groot risico nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:55 schreef TimKuik het volgende:
Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Zijn er nog goeie coins om in te investeren?
Dus door jou ben ik mijn huis kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zie het niet als "investeren" maar meer als een groot risico nemen.
Miners zoals ik hebben maar 1 doel: coins minen en dumpen, die opgekocht worden door "investeerders".
En heb ik het voor de helft kunnen aflossenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dus door jou ben ik mijn huis kwijtgeraakt?
Ik ga op je auto poepenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En heb ik het voor de helft kunnen aflossen![]()
Pics van je frettenquote:
Oh ja, nu herinner ik me het weer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
MaGNeT's fretten niet gezien hebben
Er staat er notabene een op het ferretcoin logo
Thuisbezorgd doet het ook al, dus waarom nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:39 schreef Maxbet het volgende:
In other news: zou Just-eat serieus naar Bitcoin aan het kijken zijn?
https://www.facebook.com/justeat/posts/10152254008637552
Toffe actiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:36 schreef Nattekat het volgende:
Noem me gek; maar ik ben vandaag van 9 tot 17:30 op pad geweest voor een blok hout
I don't get it...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:36 schreef Nattekat het volgende:
Noem me gek; maar ik ben vandaag van 9 tot 17:30 op pad geweest voor een blok hout
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #156 ONDERWEG PER TREIN (Nattekat)
Meh...
ONTMASKERD!!!quote:
Hebben jullie elkaar ontmoetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Laten we nu ook allemaal Maxbet negeren, omdat hij mij geen koffie had gebracht op station Eindhoven
Stomme Maxbetquote:
Ik wil je koffie komen brengen op station Venlo ga jij lopen zeuren dat ik niet naar Eindhoven fiets met koffiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Laten we nu ook allemaal Maxbet negeren, omdat hij mij geen koffie had gebracht op station Eindhoven
Op de heenweg had ik prima via Venlo gekund, toen kon jij ook nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik wil je koffie komen brengen op station Venlo ga jij lopen zeuren dat ik niet naar Eindhoven fiets met koffie
Eindhoven had ik sowieso heul niet gehaald qua tijd. Moest werken tot 14:00 weet je nogquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op de heenweg had ik prima via Venlo gekund, toen kon jij ook niet
En hoe duur is een treinkaartje Eindhoven - Venlo nou?
Als het niet had gekund, had je het ook niet moeten aanbiedenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eindhoven had ik sowieso heul niet gehaald qua tijd. Moest werken tot 14:00 weet je nog
Op station Venlo wel en dat bood ik ook aanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het niet had gekund, had je het ook niet moeten aanbieden
Je wist dat ik overstapte in Eindhovenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Op station Venlo wel en dat bood ik ook aan
Niet een stukje omrijdenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wist dat ik overstapte in Eindhoven
Whutquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bunde -> Tilburg zonder Venlo: 1:36, met Venlo precies 2:36.
Ik zit hier om rijk te worden, niet om de wereld te redden van kwaadaardige bankiersquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:32 schreef Maxbet het volgende:
Eens of niet eens?
http://www.reddit.com/r/B(...)or_years_now_trying/
Hmm straks eens kijken in de reisplanner dan. Toen ik een aantal jaar geleden die reis wel eens deed was het krap 40 minuten langer.quote:
Te verquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |