Die upgrade zou ik tegen de zomer toch wel al x keer terugverdiend moeten hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ergens best begrijpelijk
Maar je had toch net weer een upgrade gedaan? Weer verkopen dan?
Ben hier iig ook aan afbouwen. De nu al warmere dagen zorgen voor problemen (te warme ruimte, niet lekker meer kunnen werken daardoir).quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kost echt mega-veel tijd en ik heb na 2 jaar intensief met crypto bezig zijn ook wel eens wat rust nodig.
En de opbrengst is inderdaad ook niet meer om over naar huis te schrijven, al kan het nog wel uit.
Daarom, vorige zomer was het afzien en toen had ik maar 3 rigs, nu draaien er 4.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ben hier iig ook aan afbouwen. De nu al warmere dagen zorgen voor problemen (te warme ruimte, niet lekker meer kunnen werken daardoir).
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mmmmooi lichaam badboy
Volgende keer zonder broek?
![]()
Lurkersquote:
Bitcoin is dood, laat het rusten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
BTCe is wel verdammt saai de hele dag al.
Tot het over een dag of 2 weer keldertquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bitcoin is dood, laat het rusten.
Alweer?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bitcoin is dood, laat het rusten.
N-nu is het echt zo hoor...quote:
Maar ik dacht dat het de vorige keer al echt was?quote:
Ik hoorde juist dat hij gratis BTC aan het uitdelen wasquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat het de vorige keer al echt was?
Ik hoorde op het nieuws dat de directeur van Bitcoin faillissement aangevraagd had
Zie je wel, zelfs de directeur heeft er geen vertrouwen meer inquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat hij gratis BTC aan het uitdelen was.
WAKKER BLIJVEN!!!quote:
DENK GODVERDOMME AAN DE KINDEREN!!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
WIE MOET ER ANDERS AAN DE KINDEREN DENKEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |