Beetje overdreven PF zette Yeezus bovenaan bij het meest overgewaarde en het meest ondergewaarde van het jaar. Kortom, zo onomstreden is dat album zelfs op PF niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zoals iemand op een Hip Hop forum zegt:
[..]
Ja, ik heb op Morphine gestemdquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Fijn dat U meedoet![]()
MUZ / n00bie's same title, different song shoot out #2
Een 8je.quote:
Dat denk ik ook, dat luistert hij op dit moment volgens Last.FM.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat is al deze waanzin die ik lees over OK Computer? Een acht? Een zeven-punt-vier? Een zés?! Tchock, aangezien ik op mijn mobiel geen lange epistels ga schrijven, doe er wat aan in godsnaam. Over smaak valt niet te twisten, maar dit zijn gewoon misdaden tegen de mensheid. Dat het verdrag van Genève jullie mag ontzien.
Beste band ooit manquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel eens. Snap die ultieme Radioheadverering niet zo eigenlijk
Wat vind je van The National?quote:
Dat heb ik met metalquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:01 schreef Maxerazzi het volgende:
OK Computer is de Guernica van 'onze' tijd: de waanzin, ruis, twijfels en angsten gevangen in een imposant canvas; een schouwspel dat ons afschrikt, aantrekt en lang na het verdwijnen van het beeld blijft fascineren. OK Computer resoneert tot in den oneindigheid, en jullie lopen erlangs alsof het een simpele aquarel is op de vlooienmarkt. Waanzin.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:01 schreef Maxerazzi het volgende:
OK Computer is de Guernica van 'onze' tijd: de waanzin, ruis, twijfels en angsten gevangen in een imposant canvas; een schouwspel dat ons afschrikt, aantrekt en lang na het verdwijnen van het beeld blijft fascineren. OK Computer resoneert tot in den oneindigheid, en jullie lopen erlangs alsof het een simpele aquarel is op de vlooienmarkt. Waanzin.
Redelijk wel. Laatste album sprak me wel aanquote:
"Ik houd niet zo van schilderijen met kleuren"quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef Mansjester het volgende:
Bijna alle Indie-achtige muziek vind ik niet veel aan of bijzonder (sorry jongens).
Dan kijk je toch alleen naar zwart-wit schilderijen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Ik houd niet zo van schilderijen met kleuren"
Ik doe het bewust niet. Ik heb eerder al gezegd dat OK Computer de enige 10,0 heeft die ik ooit heb uitgedeeld en als ik weer ga reageren op andere mensen gaat iedereen weer geïrriteerd doen en zeggen dat het toch maar smaak is. Geef het op, wil geen Don Quichot worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat is al deze waanzin die ik lees over OK Computer? Een acht? Een zeven-punt-vier? Een zés?! Tchock, aangezien ik op mijn mobiel geen lange epistels ga schrijven, doe er wat aan in godsnaam. Over smaak valt niet te twisten, maar dit zijn gewoon misdaden tegen de mensheid. Dat het verdrag van Genève jullie mag ontzien.
De heren van Radiohead lijken wel soms op marktverkopers.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Ja kut ik wilde daar heen in Amsterdam maar ik kon niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De heren van Radiohead lijken wel soms op marktverkopers.
[ afbeelding ]
OK Computer is wel een misdaad tegen de mensheid inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Laat ik het anders zeggen: Ik vind van alle genre's muziek electronische (zoals techno) echt goed. Daarna kan ik (indie) rock wel waarderen. Maar weinig van die muziek vind ik heel goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Ik houd niet zo van schilderijen met kleuren"
Zwart vlak van Malevich heb ik laatst gezien. Vond er weinig aanquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kijk je toch alleen naar zwart-wit schilderijen?
Heb je wel de speciale editie van King Of Limbs gekocht? (andere krant weliswaar) Een van de weinige blinde aankopen voor mij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja kut ik wilde daar heen in Amsterdam maar ik kon niet.
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb je wel de speciale editie van King Of Limbs gekocht? (andere krant weliswaar) Een van de weinige blinde aankopen voor mij.
quote:
OK Computer en misschien Amnesiac vind ik beter. In Rainbows goede derde.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:37 schreef BoerBert het volgende:
In Rainbows boven alles.
In Rainbows
.
.
Andere muziek
Met jou kan ik niet praten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
OK Computer en misschien Amnesiac vind ik beter. In Rainbows goede derde.
Ja, leuk. Dat is als Abbey Road afkraken omdat Your Majesty zo'n raar liedje is. Fitter Happier is een intermissie (staat ook zo op de albumhoes) en geen volledig nummer. Desalniettemin: een van de meer politieke nummers van het album. Zeer vernieuwend gebruik van de computerstem (later duizend keer nagedaan) en goede muziek. Dus. Parel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is er nou leuk aan Fitter Happier bijvoorbeeld
Ik snap dat het geen volledig liedje is hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, leuk. Dat is als Abbey Road afkraken omdat Your Majesty zo'n raar liedje is. Fitter Happier is een intermissie (staat ook zo op de albumhoes) en geen volledig nummer. Desalniettemin: een van de meer politieke nummers van het album. Zeer vernieuwend gebruik van de computerstem (later duizend keer nagedaan) en goede muziek. Dus. Parel.
Nee joh. Luckyquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:44 schreef Norrage het volgende:
Wat is er mis Electioneering???
Ik vind Lucky nog het minste nummer van het album. Dat is gewoon een rock-ballad met gitaarsolo die elke band kan maken.
Oh wauw wat is dat mooiquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:45 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nee joh. Lucky.
Komt misschien een beetje door de lichtshow erbij, die is kippenvel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |