Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Hier ook niets te klagen, maar 1 of 2 dagen college per week. Begint ook pas rond een uur of 11 Volgende week nog wat klusjes doen voor m'n ex-stage bedrijf. Verdient 2x zoveel als EW, dus volgende week maar even dicht...
Op donderdag 13 maart 2014 09:38 schreef Irritatie100 het volgende: Ochtend is altijd , tenzij zaterdag of zondag, want dan lig ik doorgaans nog in bed in de ochtend
+ voor mij de woensdag want ik werk 36 uur en ben woensdag vrij
Bij Energieweg Meerkerk vragen ze wel naar de tankbonnen nu, maar mij werd niet gevraagd naar foto voor KM stand. Heeft er overigens vandaag iemand een zwarte Mondeo afgeleverd? Indien ja, applaus voor je parkeerskill Paste makkelijk nog een auto tussen de Mondeo en auto voor je
Ook meest vriendelijke hikers hier weer, meteen oortjes in en contact vermijden
Ik baal ook wel van die werkzaamheden bij Den Bosch straks. Niet zozeer voor tijdens het werken want dat is uiteraard toch per uur betaald, maar meer voor het reizen van en naar mijn kamer en huis (Eindhoven-Nijmegen). Scheelt steeds minimaal een half uur, toch jammer.
Op donderdag 13 maart 2014 13:02 schreef Ordinateur het volgende: Ik baal ook wel van die werkzaamheden bij Den Bosch straks. Niet zozeer voor tijdens het werken want dat is uiteraard toch per uur betaald, maar meer voor het reizen van en naar mijn kamer en huis (Eindhoven-Nijmegen). Scheelt steeds minimaal een half uur, toch jammer.
Ik heb vooral een hekel aan wachten en overstappen. En dat ga je nu krijgen. Gewoon een tijd in de trein zitten vind ik prima, maar dat gedonder er omheen steeds..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik heb vooral een hekel aan wachten en overstappen. En dat ga je nu krijgen. Gewoon een tijd in de trein zitten vind ik prima, maar dat gedonder er omheen steeds..
Lekker geregeld weer, ik moest een auto tussen 13:00 en 14:00 afleveren, maar met de klant was na 14:00 afgesproken. Dus ik stond om 13:10 voor een dichte deur. Nou ja, het is lekker weer en ik word per uur betaald, dus het wachten was geen probleem. Daarna nog een lift naar het station gekregen, ik ben weer helemaal tevreden. Nu nog ruim 2 uur betaald studeren in de trein. Er zijn ergere manieren om je geld te verdienen
Op donderdag 13 maart 2014 14:55 schreef Schaafkaas het volgende: Lekker geregeld weer, ik moest een auto tussen 13:00 en 14:00 afleveren, maar met de klant was na 14:00 afgesproken. Dus ik stond om 13:10 voor een dichte deur. Nou ja, het is lekker weer en ik word per uur betaald, dus het wachten was geen probleem. Daarna nog een lift naar het station gekregen, ik ben weer helemaal tevreden. Nu nog ruim 2 uur betaald studeren in de trein. Er zijn ergere manieren om je geld te verdienen
Precies.
Net een mailtje gehad dat mijn afstudeerverslag beoordeeld is met een voldoende(en dat terwijl ik alleen nog maar een draft ervan heb opgestuurd, die nog niet helemaal netjes was opgemaakt en waar nog dingen ontbraken. )Nu alleen nog de presentatie afmaken en vervolgens presenteren. Als het meezit hoef ik dus nog maar 2x de 100km naar Leeuwarden te doen.
Op donderdag 13 maart 2014 16:09 schreef RTS91 het volgende: Werd weer eens tijd voor een bekeuring. 7 te hard binnen de bebouwde kom om 1:30 in de nacht....53 eu. Crimineel.
Belachelijk bedrag voor zo'n schamele overtreding. Morgen twee monsterritten. Nieuwegein-Amersfoort en Leusden-Amersfoort, samen nog geen eens 50 km en waarschijnlijk maar 2-3 uurtjes werk
Zo, werk voor morgen. Eindelijk. Rotterdam - Amsterdam, Amsterdam - Almere en Amsterdam - Nootdorp in een Volvo V50, C1 en VW Touran. Jammer genoeg allemaal slome hokken, maar het kon erger
Belachelijk bedrag voor zo'n schamele overtreding. Morgen twee monsterritten. Nieuwegein-Amersfoort en Leusden-Amersfoort, samen nog geen eens 50 km en waarschijnlijk maar 2-3 uurtjes werk
Ach, jij hebt werk toch! Ik moet nog een uur en 12 minuten uitzitten of er gebeld wordt.
Op donderdag 13 maart 2014 16:18 schreef Kiprollade het volgende: Zo, werk voor morgen. Eindelijk. Rotterdam - Amsterdam, Amsterdam - Almere en Amsterdam - Nootdorp in een Volvo V50, C1 en VW Touran. Jammer genoeg allemaal slome hokken, maar het kon erger
In ieder geval beter dan Groningen - Warmond en Laren - Drachten in een Hyundai i10 en een Fiat 500
Wel eindelijk weer eens werk, dus ben er wel tevreden mee.
Ach, jij hebt werk toch! Ik moet nog een uur en 12 minuten uitzitten of er gebeld wordt.
Daar heb jij een punt. Het vertrouwde eeuwige wachten op het telefoontje en panisch je mail checken of de ritten dit keer misschien toch niet gemaild zijn. Een van de ritten is trouwens een Octavia , heerlijke wagens.
Op donderdag 13 maart 2014 16:09 schreef RTS91 het volgende: Werd weer eens tijd voor een bekeuring. 7 te hard binnen de bebouwde kom om 1:30 in de nacht....53 eu. Crimineel.
Boefje
Heeft inderdaad werkelijk helemaal geen fluit meer met de veiligheid te maken En het ergste zijn de mensen die dan meteen met het vingertje komen. "Ja, maar er zijn nou eenmaal regeltjes gemaakt, je weet wat de boetes zijn, en toch heb je zelf het gas ingetrapt!". Kotsen moet ik van dat volk met hun regeltjes
Daar heb jij een punt. Het vertrouwde eeuwige wachten op het telefoontje en panisch je mail checken of de ritten dit keer misschien toch niet gemaild zijn. Een van de ritten is trouwens een Octavia , heerlijke wagens.
Damn ja, ik had vandaag een Octavia. Heerlijk. Zit zo lekker, rijdt zo soepel, zou ik zó voor de deur willen hebben Ondergewaardeerd merk sowieso. Ik vond hem lekkerder rijden dan de Superb die ik daarna had, maar die was aardig afgetrapt.
Damn ja, ik had vandaag een Octavia. Heerlijk. Zit zo lekker, rijdt zo soepel, zou ik zó voor de deur willen hebben Ondergewaardeerd merk sowieso. Ik vond hem lekkerder rijden dan de Superb die ik daarna had, maar die was aardig afgetrapt.
Ik heb precies hetzelfde gehad. Heerlijk gereden in een luxe uitgevoerde Octavia, eentje met nog geen 10k km, en een andere dag een afgetrapte slome Superb met 180k km.
Ik heb altijd ruzie met die Superbs. Heerlijke wagens ook als ze niet afgetrapt zijn, maar ik moet altijd enorm wennen aan de koppeling. Als hij voor mijn gevoel helemaal ingetrapt is, kan hij nog een centimer of 2 verder. Gevolg is dat ik steeds probeer te schakelen met de koppeling maar half in. Dacht de eerste keer dat de versnellingsbak gewoon gaar was, maar dat is dus gewoon de koppeling die ik niet ver genoeg intrap. Bij alle drie de Superbs die ik nu gereden heb, heb ik daar last van gehad. Bij andere auto's, ook bij de Octavia, nooit last van.
Precies! Auto met veel ruimte, nog redelijk te betalen (in zijn klasse), zuinig en toch nog een behoorlijk vermogen.
Voor mij 350 euro en een kratje pils. Maar ik kende de instructeur. Nou ja, kende vooral de dochter van de instructeur
Je hebt twee examens. Voertuigbeheersing (AVB) en verkeersdeelneming (AVD). Ik had 5 lessen voor AVB nodig, 6 voor AVD. Da's wel extreem snel. Gok op 17 a 20 lessen totaal, da's gemiddeld. Dat per het uurtarief van een rijschool (voor mij 0, meestal rond de 50), plus twee praktijk examens en theorie. Als je rekent op 1.500 moet je er wel uit komen denk ik.
En vergeet niet dat je ook een pak moet aanschaffen he. Indicatie van mijn gear: helm 270, jas 250, broek 200, laarzen 200, handschoenen 60. Da's weer bijna 1000 euro.
Op donderdag 13 maart 2014 17:49 schreef Solidberg het volgende: Wat voor motor had die Octavia van jullie? De mijne een 1,2 TFSI, en dat had aardig wat vermogen, verbaasde me best wel
Ik had een 1.6 TDI. Dat wilde ook best van de plaats De Superb had een 1.9 TDI, maar die voelde veel trager aan. Enorme grind op de koppeling, bak half gaar, ding was echt compleet afgetrapt.
Zat trouwens nog wat moois in, zal zo ff een fototje uploaden
Op donderdag 13 maart 2014 17:49 schreef Solidberg het volgende: Wat voor motor had die Octavia van jullie? De mijne een 1,2 TFSI, en dat had aardig wat vermogen, verbaasde me best wel
Dezelfde, was idd een erg fijne motor voor zo'n kleine cilinderinhoud
Ik had toen zo'n 1100 euro betaald, voor lessen en examens. Toen kon ik gelukkig nog voor meteen zwaar gaan. Hopelijk binnen een jaar een motor gaan zoeken.
Jup Hier ook. Op de N11, schijn je buiten de bebouwde kom slechts 70km/h te mogen en ik reed, hou je vast, 76km/h. Zullen we samen gaan brommen?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op donderdag 13 maart 2014 18:36 schreef DrSnuggle het volgende: Ik had toen zo'n 1100 euro betaald, voor lessen en examens. Toen kon ik gelukkig nog voor meteen zwaar gaan. Hopelijk binnen een jaar een motor gaan zoeken.
wist niet dat jij motorrijbewijs had?
Mij hadden ze weer eens niet nodig blijkbaar, niet gebeld (td), zonde.
Wie zei dat nou laatst: "uitstel vragen en een cent teveel betalen, dan terugvorderen"?
Hoef ook pas in Mei te betalen, dus ga sowieso in beroep en betaal een cent teveel etc. Uiteindelijk moet ik toch wel lappen maar ze houden er niets aan over
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Hoef ook pas in Mei te betalen, dus ga sowieso in beroep en betaal een cent teveel etc. Uiteindelijk moet ik toch wel lappen maar ze houden er niets aan over
Ach, uiteindelijk betalen we de extra kosten aan administratie die ze moeten maken ook gewoon zelf natuurlijk via belasting.
Maar het gaat om het idee dat je één van die vuige ratten het leven wat zuurder gemaakt hebt. Dat geeft voldoening
Helemaal iets leuks vergeten te vertellen wat ik heb meegemaakt op school vandaag
Was een masterclass van een of andere regisseur genaamd Paul Ruven, hij heeft een film gemaakt samen met een of andere wannabe rapper en Uriah (die dikke neger van de Hi reclames). Wij waren de eersten die de film zagen, en hij was eigenlijk nog niet helemaal af. Nou super tof enzo, maar die film was echt een kutfilm natuurlijk. Maar het beste moest nog komen. Na de film kwamen die 2 gasten binnen met 2 hoeren om helemaal stoer te gaan doen. Was op zich wel grappig, maar toch had ik liever thuis op de bank gezeten
Om het wat te verduidelijken wat ik bedoel:
Hier de trailer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wat sfeerplaatjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 maart 2014 18:36 schreef DrSnuggle het volgende: Ik had toen zo'n 1100 euro betaald, voor lessen en examens. Toen kon ik gelukkig nog voor meteen zwaar gaan. Hopelijk binnen een jaar een motor gaan zoeken.
Ik zat aan de 1500 denk ik. Wel ook meteen zwaar gelukkig, toen ik 21 was.
Had vandaag een Ford C-Max, die dingen rijden wel fijn, maar zijn niet bepaald zuinig. En 3 verschillende volumeinstellingen, eentje voor radio, eentje voor navigatie (die veels te stil is imho) en een derde voor bluetoothmenu die je de tering inschreeuwt. Goed design
Heb overigens bij aardige mensen of bij dealers het probleem dat je maar telkens iets van doei, of fijne dag zegt Je wil netjes blijven door telkens antwoord te geven, maar de klanten doen dan precies hetzelfde
[ Bericht 15% gewijzigd door Solidberg op 13-03-2014 21:50:31 ]
Mij hadden ze weer eens niet nodig blijkbaar, niet gebeld (td), zonde.
In die tijd had ik nog geld voor een rijbewijs, daarna was het miraculeus (is dat een woord?) op. Soms zie/hoor ik een motor rijden, dan kriebelt het wel enorm.
Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef Solidberg het volgende: Heb overigens bij aardige mensen of bij dealers het probleem dat je maar telkens iets van doei, of fijne dag zegt Je wil netjes blijven door telkens antwoord te geven, maar de klanten doen dan precies hetzelfde
Haha, herken dit wel een beetje. Als ik EW bel gaat het altijd als volgt:
"Goedemiddag met EW, u spreekt met X" "Goedemiddag, met schaafkaas" "Hallo schaafkaas" "Hallo"
Oh en af en toe zeg ik ook wel per ongeluk 'tot ziens' tegen klanten die je waarschijnlijk nooit van je leven meer ziet.
Ook nooit hun naam zeggen he , die vergeet ik ook altijd na 5 seconden
quote:
Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef Kiprollade het volgende: Wauw, ik zie net dat ik in de duurste versie van de C1 (Collection) mag gaan rijden. Wat een eer!
Oh ik heb heel veel in de horeca gewerkt, en nog steeds.. Dus bij mij zit die beleefdheid er wel ingestampt. Dus die lui zullen wel eens denken "wat doet hij overdreven"..
- 6 Airbags (Bestuurder + Passagier / Zij-airbags/ Gordijnairbags) - 12V aansluiting in middenconsole - ABS met elektronische remkrachtverdeling en remassistent - CSC (Cornering Stability Control) - ESP - Glazen achterklep - In delen neerklapbare achterbank - In hoogte verstelbaar stuurwiel - Isofix bevestigingspunten achterbank - Ruitenwisser achter - Stoffen bekleding “Nokimat” (welke kleur is dit? ) - Stuurbekrachtiging - Van binnenuit verstelbare buitenspiegels - Voorbereiding audiosysteem - Volwaardig reservewiel - Bediening van EGS bak met schakelflippers achter het stuur - Buitenspiegels in carrosseriekleur - Centrale vergrendeling met afstandsbediening - Deurgrepen in carrosseriekleur - Elektrisch bedienbare ruiten vóór - Grille met chroom afwerking - LED dagrijverlichting - Radio/CD-speler met 3,5mm jack AUX-ingang en 4 luidsprekers - Toerenteller - Twee hoofdsteunen achter - Stoffen bekleding Chaine et Trame Orsai Multicolore en Tyot zwart (heul exclusief denk ik) - Zijstootstrips - Airconditioning - met pollenfilter en luchtrecirculatie - Connecting Box - Bluetooth® en Streaming Audio Bluetooth® A2DP - USB en Jack aansluitingen voor aansluiten van MP3 spelers
Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef Marco001 het volgende: - Glazen achterklep wait, whut? De basisuitvoeringen hebben dus een plasticken achterklep ofzo? Dacht dat ze allemaal een glazen achterklep hadden.
- Voorbereiding audiosysteem - Bediening van EGS bak met schakelflippers achter het stuur - Connecting Box - Radio/CD-speler met 3,5mm jack AUX-ingang en 4 luidsprekers - Bluetooth® en Streaming Audio Bluetooth® A2DP - USB en Jack aansluitingen voor aansluiten van MP3 spelers
Is die connecting box ook niet wederom die USB en Jack aansluiting?
Die schakelflippers lijkt me wel chill, dik racen in die bak man!
Ah vandaar. Maar dan is die luxe uitvoering toch heul niet zo bijzonder? dat is de enige versie die ik overal zie rijden.
Standaarduitrusting: - 6 Airbags (Bestuurder + Passagier / Zij-airbags/ Gordijnairbags) - 12V aansluiting in middenconsole - ABS met elektronische remkrachtverdeling en remassistent - CSC (Cornering Stability Control) - ESP - Glazen achterklep - In delen neerklapbare achterbank - In hoogte verstelbaar stuurwiel - Isofix bevestigingspunten achterbank - Ruitenwisser achter - Stoffen bekleding “Nokimat” - Stuurbekrachtiging - Van binnenuit verstelbare buitenspiegels - Voorbereiding audiosysteem - Volwaardig reservewiel
Standaarduitrusting + Tendance versie dinges shit spul enzo blablabla: - Bediening van EGS bak met schakelflippers achter het stuur - Buitenspiegels in carrosseriekleur - Centrale vergrendeling met afstandsbediening - Deurgrepen in carrosseriekleur - Elektrisch bedienbare ruiten vóór - Grille met chroom afwerking - LED dagrijverlichting - Radio/CD-speler met 3,5mm jack AUX-ingang en 4 luidsprekers - Toerenteller - Twee hoofdsteunen achter - Stoffen bekleding Chaine et Trame Orsai Multicolore en Tyot zwart - Zijstootstrips
Full-option, dôh! : - Airconditioning - met pollenfilter en luchtrecirculatie - Connecting Box - Bluetooth® en Streaming Audio Bluetooth® A2DP - USB en Jack aansluitingen voor aansluiten van MP3 spelers
Tot vandaag was het mogelijk om je aan te melden voor het F1 project, een paar dagen geledeen is het al van FB af gehaald dus ik ben benieuwd of we er nog wat van gaan horen... iemand anders hier die zich ook heeft aangemeld?
Die flippers bij de drieling stellen niet zo veel voor hoor. M'n moeder dr 107 is ook "full option", maar die flippers zijn gewoon een stuk plastic achter je stuur wat je bijna in twee delen drukt. Daarnaast is het een half automaat Dus snel schakelen zit er niet bij.
Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef Kiprollade het volgende: Die C1 had geeneens lichtmetalen velgen of flippers. Voor de rest zag die er natuurlijk heel erg luxe uit.
Je bent niet eens hier langs geweest, wat is dit nou?
Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef Kiprollade het volgende: Die C1 had geeneens lichtmetalen velgen of flippers. Voor de rest zag die er natuurlijk heel erg luxe uit.
Ik heb een foto genomen en jouw advies gebruikt. Kan hem alleen niet via mn telefoon plaatsen, dus je zult in spanning moeten afwachten.
Iemand die zo met mij komt chillen in Amsterdam? Ik haal straks een dikke Touran op die ik tussen 15:00 en 16:00 moet afleveren in Nootdorp. Heb dus wel even de tijd op een keiharde chilling te zetten met mijn EW en AR homies
Laatst ook in een mieterse 107 zonder toerenteller gereden. Best vreemd was dat. Dinsdag had ik een Opel Combo waar ze beter geen toerenteller in hadden kunnen doen. Ik waagde het om op te trekken riching de 130 km/u maar de toerenteller ging ongeveer in het rode gebied (reed al in z'n 5) en de hele auto begon te schreeuwen en trillen. Wat een waardeloos busje was dat zeg
Gisteren opeens gebeld door AR ipv gewoon een mailtje. Zat in college en kon niet opnemen, nu de hele dag niks
Weet iemand wat de logica hierachter is? Meestal krijg ik voor de dag gewoon direct een mailtje ipv eerst een belletje.
Op vrijdag 14 maart 2014 13:06 schreef driekeerdrie het volgende: Laatst ook in een mieterse 107 zonder toerenteller gereden. Best vreemd was dat. Dinsdag had ik een Opel Combo waar ze beter geen toerenteller in hadden kunnen doen. Ik waagde het om op te trekken riching de 130 km/u maar de toerenteller ging ongeveer in het rode gebied (reed al in z'n 5) en de hele auto begon te schreeuwen en trillen. Wat een waardeloos busje was dat zeg
Gisteren opeens gebeld door AR ipv gewoon een mailtje. Zat in college en kon niet opnemen, nu de hele dag niks
Weet iemand wat de logica hierachter is? Meestal krijg ik voor de dag gewoon direct een mailtje ipv eerst een belletje.
Waarschijnlijk belden ze je omdat je te ontslaan. Gecondoleerd
Op vrijdag 14 maart 2014 13:06 schreef driekeerdrie het volgende: Laatst ook in een mieterse 107 zonder toerenteller gereden. Best vreemd was dat. Dinsdag had ik een Opel Combo waar ze beter geen toerenteller in hadden kunnen doen. Ik waagde het om op te trekken riching de 130 km/u maar de toerenteller ging ongeveer in het rode gebied (reed al in z'n 5) en de hele auto begon te schreeuwen en trillen. Wat een waardeloos busje was dat zeg
Weet je zeker dat je in de vijf zat, niet in de drie? Ik weet niet of je de 1.3 diesel erin had, maar dat is een mooi scheurmonster en je zit met 130 zeker niet in het rode gebied.
Was best wel een oude, dacht uit 2008 ofzo. Volgens mij lag er een 1.2 liter diesel in met iets van 70 pk. Busje was ook al best wel afgeragd, kan er ook mee te maken hebben
Pff, altijd als ik een bus moet hebben is die te vroeg weggegaan, en de vogende heeft dan weer vertraging. Maarja, toch tijd zat, dus interesseert me eigenlijk geen ruk
Nou de Skobbler navigatie heeft me voor het eerst in de steek gelaten. Telkens als ik een route laad, springt m'n telefoon weer terug naar home screen . Jammer, want vond het echt een top app.
[ Bericht 0% gewijzigd door DukeJan op 14-03-2014 16:22:24 ]
Daar zit je dan in de bus met een autosleutel die opgestuurd moet worden :")! Meneer heeft vertrouwen in PostNL :p eigenaar is aan het varen! Kost ook klauwen met geld dan om je wagen te verplaatsen..
Hier is de gave C1 dan. Ik vond hem zo gaaf dat ik hem heb laten verlagen en een paar onderdelen blauw heb laten spuiten, cool he? En check vooral die spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Schaafkaas: is de foto uit de goede hoek genomen zo?
Op vrijdag 14 maart 2014 17:13 schreef Kiprollade het volgende: Hier is de gave C1 dan. Ik vond hem zo gaaf dat ik hem heb laten verlagen en een paar onderdelen blauw heb laten spuiten, cool he? En check vooral die spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Schaafkaas: is de foto uit de goede hoek genomen zo?
Op vrijdag 14 maart 2014 17:13 schreef Kiprollade het volgende: Hier is de gave C1 dan. Ik vond hem zo gaaf dat ik hem heb laten verlagen en een paar onderdelen blauw heb laten spuiten, cool he? En check vooral die spoiler
SPOILER
Als je daar de straatstenen niet mee uit de grond trekt weet ik het ook niet.
[quote]Op zaterdag 15 maart 2014 02:03 schreef kweenie1 het volgende: Niet gebeld voor maandag. Bellen ze me maandag waarschijnlijk (hopelijk) weer om half 12 uit bed voor een spoedje [/quoteSame here, vanavond nog bij broer oppassen voor de kids
Heb ik jaren geleden ook gedaan en ook een diploma voor gehaald, maar verder dan het zwembad ben ik eigenlijk nooit gekomen Idem voor snorkelen, heb ik ook 3 diploma's van, maar buiten een zwembad nog nooit gedaan.
Op zaterdag 15 maart 2014 12:36 schreef Irritatie100 het volgende: Het is weer een saaie zaterdagmiddag, ik ga weer eens kansloos over Autoscout enzo zitten surfen. Heerlijk wegdromen is dat altijd
[..]
Heb ik jaren geleden ook gedaan en ook een diploma voor gehaald, maar verder dan het zwembad ben ik eigenlijk nooit gekomen Idem voor snorkelen, heb ik ook 3 diploma's van, maar buiten een zwembad nog nooit gedaan.
Ik ga in de 'meivakantie' een week naar Egypte om te duiken.
Alleen de TU heeft geen meivakantie, dus ik mis een week college.
Op zaterdag 15 maart 2014 13:29 schreef MuurStraat het volgende: Wat is het toch met die Skoda liefde hier. Zijn fijne wagens maar zo mooi nou toch ook weer niet?
Op zaterdag 15 maart 2014 15:18 schreef MuurStraat het volgende: Mooie boel, Pap besteld voor het eerst een nieuwe auto in zijn leven.. helaas wel aan de verkeerde kant van de wereld, komen Chinese platen op
Wat heb ik toch een hekel aan die Dacia Logan.. Motor is goed hoor, maar het weggedrag is drie x niks. Maar ja, heb er toch 1 weten te verkopen aan een oud stel vandaag !
Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef CitroenFrance het volgende: Wat heb ik toch een hekel aan die Dacia Logan.. Motor is goed hoor, maar het weggedrag is drie x niks. Maar ja, heb er toch 1 weten te verkopen aan een oud stel vandaag !
Dat snap ik ook niet nee. Goed, ze zijn goedkoop, maar voor dat geld kan je toch een véél leuker tweedehandsje vinden?
Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef zazzel het volgende: Pff.. m'n Benz staat al dik een maand te koop en gewoon 0 interesse. Word je toch moedeloos van! Ging ook nog m'n accu kapot deze week
Als ik in een Mercedes zou willen zitten dan bel ik wel een taxi
Als ik in een Mercedes zou willen zitten dan bel ik wel een taxi
Ding rijdt als een baas Kunnen vele moderne auto's nog veel van leren. Kan het nu alleen niet meer betalen doordat m'n LPG tank eruit is. Maar dank voor je steun
Drama zeg... salaris over januari was te laag, maar t resterende (oke t gaat over 40 euro misschien, maar toch) wordt gewoon een maand vooruit geschoven. Vind ik best wel matig eigenlijk
Op zaterdag 15 maart 2014 20:23 schreef RobinhoAjax het volgende: Drama zeg... salaris over januari was te laag, maar t resterende (oke t gaat over 40 euro misschien, maar toch) wordt gewoon een maand vooruit geschoven. Vind ik best wel matig eigenlijk
Scheelt dat het maandag uitbetaald wordt Maar ik heb wel eens een voorschot gekregen, omdat ze 300 euro vergeten waren...
Op zaterdag 15 maart 2014 20:23 schreef RobinhoAjax het volgende: Drama zeg... salaris over januari was te laag, maar t resterende (oke t gaat over 40 euro misschien, maar toch) wordt gewoon een maand vooruit geschoven. Vind ik best wel matig eigenlijk
40 euro is best veel hoor, aangezien ik nog 1,75 uur uitbetaald krijg over januari
Ik heb ooit een jaar in Saudi-Arabia gewoond (en m'n pa 3 jaar). Ouders hebben daar toen een auto gekocht. Toen m'n pa weer terug kwam in Nederland kreeg hij eigenlijk vrij snel een baan met leaseauto en was die bak uit Saudi dus niet meer nodig, maar de auto's waren daar zó goedkoop, dat we dat ding gewoon met winst verkocht hebben hier
Overigens heeft m'n pa daar 3 jaar gezeten en daar had ie ook een auto van de zaak. Gewoon 3 verschillende auto's gehad in die 3 jaar
Ben vandaag bij mijn pa, die was afgelopen week jarig. Ik zat net eens naar z'n verjaardagkaarten te kijken en er zit eentje tussen van abc lease, handgeschreven. Grappig! Maar ook een beetje raar, want ik kan me niet voorstellen dat ze alle klanten een kaart sturen, laat staan handgeschreven... hoe zit dat?
Op zaterdag 15 maart 2014 20:56 schreef Irritatie100 het volgende: Ik heb ooit een jaar in Saudi-Arabia gewoond (en m'n pa 3 jaar). Ouders hebben daar toen een auto gekocht. Toen m'n pa weer terug kwam in Nederland kreeg hij eigenlijk vrij snel een baan met leaseauto en was die bak uit Saudi dus niet meer nodig, maar de auto's waren daar zó goedkoop, dat we dat ding gewoon met winst verkocht hebben hier
Overigens heeft m'n pa daar 3 jaar gezeten en daar had ie ook een auto van de zaak. Gewoon 3 verschillende auto's gehad in die 3 jaar
M'n pa heeft de afgelopen jaren ook elk jaar een andere leasel gehad, shortlease. Had je je auto net ingereden kon je de volgende al uitzoeken. Maar vaak kwam het er op neer dat er gewoon exact dezelfde kwam. Nu hebben we deze Volvo maarliefst 2 jaar. Z'n secretaresse zocht meestal de opvolgers uit, daar heb ik maar verandering in gebracht Afgelopen 2 jaar maarliefst 5 verschillende auto's gehad, door het falen van de LM.
[ Bericht 0% gewijzigd door zazzel op 15-03-2014 22:06:02 ]
Dat snap ik ook niet nee. Goed, ze zijn goedkoop, maar voor dat geld kan je toch een véél leuker tweedehandsje vinden?
Klopt, maar deze mensen willen boeien het dus niet dat er een Dacia logo opstaat. Maar voor hetzelfde geld heb je inderdaad een leukere 2dehandsje. Tot nu toe zijn die nieuwe modellen motorisch goed, omdat daar dezelfde motor in zit als bij de nieuwe Clio. Bij de vorige 1.6 kon je op het gaspedaal trappen, kwam de wagen amper vooruit !
Moet goffetomme ook een duikbril kopen omdat ik een schele mol ben. Zelfs onder water zijn mijn ogen gewoon ruk. Zal wel weer minimaal 150 euro kosten.
Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef Amoeba het volgende: Moet goffetomme ook een duikbril kopen omdat ik een schele mol ben. Zelfs onder water zijn mijn ogen gewoon ruk. Zal wel weer minimaal 150 euro kosten.
Zal vast, mijn sportbril op sterkte(voor het mountainbiken) was ook richting de 200,- En dan ga ik nu waarschijnlijk ook nog eens gewoon lenzen gebruiken(net voor het eerst 3 uur lenzen ingehad, bevalt opzich wel).
Is dat al een mail met de loonstrook van februari die je bedoelt, of de bevestigingsmail??
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Hij adviseert bij het bouwen van nieuwe fabrieken/productielijnen/onderhoudsprogramma's en voert projecten uit. Daardoor veel onderweg tussen de fabrieken waar hij werkt in de regio. Hij zit gemiddeld toch wel 5u per dag in de auto. Dat wordt wel aangenamer in de nieuwe bak Daar komt bij dat Chinezen best wel status ontlenen aan de bak waarin je aankomt. Fun fact is overigens dat diesels in China totaal niet verkocht worden, en Audi dus alleen diesels in de Q7 lepelt.
In NL hebben we overigens een VW Passat. Maar het aantal kilometers hier staan in geen verhouding met wat hij daar maakt.
Ik ben nieuw in het heffingsstelsel belasting gedoe, maar wat er ingehouden wordt, is dat het totaal bedrag van wat je kan terug vragen bij de belastingdienst, of maar een gedeelte?
Op zondag 16 maart 2014 22:05 schreef Drilboor het volgende: Ik ben nieuw in het heffingsstelsel belasting gedoe, maar wat er ingehouden wordt, is dat het totaal bedrag van wat je kan terug vragen bij de belastingdienst, of maar een gedeelte?
Hangt er vanaf. Vuistregel is dat je tot 6000 euro geen belasting betaalt, dus als je <6000 in een jaar verdient krijg je alle betaalde belasting terug. Daarboven niet meer.
Hij adviseert bij het bouwen van nieuwe fabrieken/productielijnen/onderhoudsprogramma's en voert projecten uit. Daardoor veel onderweg tussen de fabrieken waar hij werkt in de regio. Hij zit gemiddeld toch wel 5u per dag in de auto. Dat wordt wel aangenamer in de nieuwe bak Daar komt bij dat Chinezen best wel status ontlenen aan de bak waarin je aankomt. Fun fact is overigens dat diesels in China totaal niet verkocht worden, en Audi dus alleen diesels in de Q7 lepelt.
In NL hebben we overigens een VW Passat. Maar het aantal kilometers hier staan in geen verhouding met wat hij daar maakt.
Grappig, mijn pa heeft eind jaren '70/begin jaren '80 net zoiets gedaan in China, fabrieken ontwerpen en adviseren bij het bouwen. Dat was dan wel een hele andere tijd, maar het blijft een mooi, eigenaardig en interessant land. Ben je er zelf al eens geweest?
Op zondag 16 maart 2014 23:09 schreef DrSnuggle het volgende: Welgeteld 7 uitroeptekens in de laatste email van EW. OH, EN OOK NOG ALLES IN CAPS LOCK ANDERS LEES JE ER MISSCHIEN OVERHEEN.
Je hebt er in ieder geval niet overheen gelezen dus
Waalwijk - Driebergen met een onbekend kenteken (?) Driebergen - Waalwijk in een Polo 1.2 TDI Valkenswaard - Nieuwkuik in een Mini One 1.6 Nieuwkuik - Eindhoven in een Seat Ibiza 1.2 TDI
Wel een pokke stuk OV precies in het midden, maar goed. Uurtjes, en een mini Moet tussen 8 en 9 ophalen in Waalwijk, gelukkig voor de verandering niet bij M
Waalwijk - Driebergen met een onbekend kenteken (?) Driebergen - Waalwijk in een Polo 1.2 TDI Valkenswaard - Nieuwkuik in een Mini One 1.6 Nieuwkuik - Eindhoven in een Seat Ibiza 1.2 TDI
Wel een pokke stuk OV precies in het midden, maar goed. Uurtjes, en een mini Moet tussen 8 en 9 ophalen in Waalwijk, gelukkig voor de verandering niet bij M
Waar ergens moet je zijn in Driebergen? M'n ouders wonen daar
Op maandag 17 maart 2014 09:03 schreef Solidberg het volgende: Kreeg vanochtend nog een rit van Assen naar Zierikzee, in een Opel Vivaro 2.0 CDTI, bj 2012 met 114pk en heeft een nieuwwaarde van 42.000, wtf
Reis terug naar Groningen duurt overigens 5 uur
Vrijdag zag ik een spoedje Zierikzee - Assen voorbij komen, ontevreden klant?
Op maandag 17 maart 2014 09:03 schreef Solidberg het volgende: Kreeg vanochtend nog een rit van Assen naar Zierikzee, in een Opel Vivaro 2.0 CDTI, bj 2012 met 114pk en heeft een nieuwwaarde van 42.000, wtf
Wel gedaan toch? en vind je 42000 juist veel of weinig?
Een Transit in de personenvervoer uitvoering(9 zitplekken, beklede deuren, getinte achterramen e.d.) zit ook al om en nabij de 50.000,-
Vuistregels, in Eindhoven staat mijn fiets niet los aan de weg, station of bushalte.
Mja, ik had hem op slot staan, inclusief nog een normaal hangslot aan het fietsrek. Dus dit zijn sowieso profs geweest. Tevens stonden er vier fietsen toen ik m'n fiets er bij zette, gisteravond toen ik terug kwam welgeteld nul !!!
Ik woon dan ook niet in zo'n massale stad, ik woon gewoon in een durpje in Friesland, waar men blijkbaar te goed van vertrouwen is
Mja, ik had hem op slot staan, inclusief nog een normaal hangslot aan het fietsrek. Dus dit zijn sowieso profs geweest. Tevens stonden er vier fietsen toen ik m'n fiets er bij zette, gisteravond toen ik terug kwam welgeteld nul !!!
Ik woon dan ook niet in zo'n massale stad, ik woon gewoon in een durpje in Friesland, waar men blijkbaar te goed van vertrouwen is
Nogal ja. Vandaag of morgen maar aangifte doen bij de politie, al zal het wel niet veel helpen .. Heb ik in ieder geval die bureau-ambtenaren weer 10 - 15 minuten gefrustreerd met het opnemen van een fietsendiefstal-aangifte
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op maandag 17 maart 2014 10:46 schreef Solidberg het volgende: Heb niet eens een kettingslot op mijn fiets, maar is nog nuet gestolen hier in Groningen Nu maar wachten totdat de auto aankomt, ritje van 3 uur zo
Mijn fiets is ook nog nooit gestolen. Woon al 2+ jaar in Groningen, fiets staat altijd buiten en is al tien jaar oud oid maar nog in topconditie!
Op maandag 17 maart 2014 10:50 schreef Viezze het volgende: Vriend van me kreeg laatst zijn kettingslot niet meer open. Een keer met je volle gewicht er in hangen en hij is los
Maar die gozer had zeker een lichaamsmassa van ~100KG
Ja als je twee minuten aan een slot staat te trekken valt dat zeker niet op
Hoewel ik iemand ken die zijn eigen slot aan het doorzagen was op station Groningen en het wel 10 minuten duurde voor iemand kwam vragen wat hij aan het doen was
Ja als je twee minuten aan een slot staat te trekken valt dat zeker niet op
Hoewel ik iemand ken die zijn eigen slot aan het doorzagen was op station Groningen en het wel 10 minuten duurde voor iemand kwam vragen wat hij aan het doen was
Daarom. Het ontmoedigd wel (helaas.) had ook altijd een ART3 slot aan mijn fiets bij Delfzijl Centraal. Op een dag was echter alleen mijn achterwiel gejat. Voorwiel + fiets en slot zaten nog netjes vast aan het rek, hoewel ze wel hadden geprobeerd het slot open te krijgen. Helaas omdat als ze de hele fiets zouden hebben gejat, ik een nieuwe zou hebben gekregen, nu zei de verzekering echter " jammer dan" en moest ik zelf een nieuw achterwiel kopen.
Grappig, mijn pa heeft eind jaren '70/begin jaren '80 net zoiets gedaan in China, fabrieken ontwerpen en adviseren bij het bouwen. Dat was dan wel een hele andere tijd, maar het blijft een mooi, eigenaardig en interessant land. Ben je er zelf al eens geweest?
Nog niet, staat wel op het programma, hij moet rond de zomer waarschijnlijk naar Brazilië voor een korte klus, dan is het de bedoeling dat ik tijdelijk in de gaten ga houden dat alles op schema blijft lopen. Dat betekent ook dat de Audi + chauffeur een tijdje mijn vervoersmiddel wordt
Nog niet, staat wel op het programma, hij moet rond de zomer waarschijnlijk naar Brazilië voor een korte klus, dan is het de bedoeling dat ik tijdelijk in de gaten ga houden dat alles op schema blijft lopen. Dat betekent ook dat de Audi + chauffeur een tijdje mijn vervoersmiddel wordt
Daarom. Het ontmoedigd wel (helaas.) had ook altijd een ART3 slot aan mijn fiets bij Delfzijl Centraal. Op een dag was echter alleen mijn achterwiel gejat. Voorwiel + fiets en slot zaten nog netjes vast aan het rek, hoewel ze wel hadden geprobeerd het slot open te krijgen. Helaas omdat als ze de hele fiets zouden hebben gejat, ik een nieuwe zou hebben gekregen, nu zei de verzekering echter " jammer dan" en moest ik zelf een nieuw achterwiel kopen.
Dan waren het prutsers. ART3 stelt echt niks voor. Vanaf ART5 wordt het lastig.
En dat heb ik ook een keer gehad ja. Achterlijk gedoe. In mijn geval was de fiets een week later alsnog gejat trouwens. Dat regel ik zelf wel. Kom nou. Ik ben helemaal niet van het tillen van de verzekering, maar dat soort flauwekul werk ik niet aan mee
Iemand zit me al een paar weken te treiteren. Steeds als ik op school kom staat die schoonheid van een Bentley Continental GT V8 volledig in het zicht. Wat een bazenbak blijft zo'n ding.
Ik heb (Rabobank) nog geen salaris ontvangen, al verbaast me dat ook niet echt eigenlijk
Trouwens, even een vraagje omtrent belastingaangifte. Ik heb die vooraf ingevulde gedownload en gecontroleerd, maar blijkt dat ik niks terug krijg (jammer genoeg ) maar moet ik dan wel alsnog belastingaangifte doen, of is dat in deze dan niet noodzakelijk?
Wacht het gewoon af en zeik niet zo altijd van "AAAAAH HET IS AL HALF 2 EN IK HEB NOG GEEN SALARIS, SNEL EASYWAY BELLEN EN IK STUUR EEN ADVOCAAT OP ZE AF!!!!!!!!!!!!"
SPOILER
Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef Kiprollade het volgende: Wacht het gewoon af en zeik niet zo altijd van "AAAAAH HET IS AL HALF 2 EN IK HEB NOG GEEN SALARIS, SNEL EASYWAY BELLEN EN IK STUUR EEN ADVOCAAT OP ZE AF!!!!!!!!!!!!"
SPOILER
Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef Kiprollade het volgende: Wacht het gewoon af en zeik niet zo altijd van "AAAAAH HET IS AL HALF 2 EN IK HEB NOG GEEN SALARIS, SNEL EASYWAY BELLEN EN IK STUUR EEN ADVOCAAT OP ZE AF!!!!!!!!!!!!"
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef Solidberg het volgende: Nou, nog 30 minuten wachten op de Vivaro, waarschijnlijk moet ie eerst nog schoongemaakt worden etc
Ik vind wachten op een auto altijd wel relax. Een beetje koffie drinken, zitten en met de receptioniste babbelen, prima.
SPOILER
Heb de mail van die boekhouder voor het loon nog niet gehad, ook niet in de spam. Ook nog niet gebeld voor morgen , nog nooit door EW gebelt trouwens xD
Op maandag 17 maart 2014 16:25 schreef RenaultSport het volgende: Heb de mail van die boekhouder voor het loon nog niet gehad, ook niet in de spam. Ook nog niet gebeld voor morgen , nog nooit door EW gebelt trouwens xD
Moest een Renault Trafic ophalen bij een stroommaatschappij in Zwolle. Ik kom daar aan, geen één medewerker weet waar ik moet zijn en wordt een halfuur lang van het kastje naar de muur gestuurd. Na drie kwartier eindelijk de juiste contactpersoon gevonden. Deze lieve meneer vertelt mij: 'Ik dacht dat jullie met z'n tweeën zouden komen, want de auto rijdt niet'. Ik dus kijken bij de auto, accu kats leeg. Ik gebeld met AR, die zouden een monteur sturen. Anderhalf uur later kwam de het monteur mijn accu fixen. Was onderhand 14:15 en moest me 15:00 alweer melden bij de volgende rit, dus die is geannuleerd. Dus kon weer naar huis...
Bij mij kwam de ANWB voor een lege accu. Ondertussen met m'n nieuwe collega's bij de 'Groenerij' wezen chillen en lekker gegeten in de kantine. Mooie tijd.
Laatst belde ik om 18 uur en toen waren ze nog met minstens drie aanwezig, dus er is hoop
Overigens had de tweede auto van vandaag een compleet lege tank, zo verschrikkelijk kansloos
Treurig is dat he Van dat volk wat er een sport van maakt om de tank zo leeg mogeljk te rijden.
Zijn overigens ook altijd de luxe leasebakken. Dat maakt het nog extra treurig. Laat er gewoon een 10 liter in zitten..
Één keer een auto gehad die een bereik van 3 kilometer aangaf. Dat heb je niet zo gedaan door de laatste keer met die bak van het werk naar huis te rijden. Dan heb je echt doelbewust rondjes door de buurt gereden. Kansloze kwal ben je dan.
Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef Sarasi het volgende: Ik wil mijn karma terug. 800E weg, relatie uit, looptraining geannuleerd, en nu is mijn pinpas weg. En niet gebeld voor werk vorige week!
Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef Sarasi het volgende: Ik wil mijn karma terug. 800E weg, relatie uit, looptraining geannuleerd, en nu is mijn pinpas weg. En niet gebeld voor werk vorige week!
Zo, dat gaat lekker dan
Op maandag 17 maart 2014 19:11 schreef Kiprollade het volgende: En ik maar treurig zijn over het feit dat ik spinazie voorgeschoteld kreeg. Sarasi, wij houden ook van je hoor!
Ik ga nu loempia's halen van mijn laatste muntgeld en er staat bier koud. Helaas moet ik morgen een eerste opzet van mijn propedeuseproef inleveren, dus klem gaat 'm vanavond niet worden.
Maar mocht iemand zich geroepen voelen en voor me willen betalen, ik kan donderdag, vrijdag en zaterdag.
Ik ga nu loempia's halen van mijn laatste muntgeld en er staat bier koud. Helaas moet ik morgen een eerste opzet van mijn propedeuseproef inleveren, dus klem gaat 'm vanavond niet worden.
Maar mocht iemand zich geroepen voelen en voor me willen betalen, ik kan donderdag, vrijdag en zaterdag.
Kom maar naar Vlaardingen dan, reiskosten zijn voor jezelf
Gaat erg lekker dus..... Succes! (vrijdagavond kan ik trouwens wel alleen veel meer dan een paar biertjes wordt het hem niet, zit nu ook nogal krap bij kas.
Die chauffeur heb ik ook niet nodig,overigens boetes zullen in China niet al te hoog zijn ofwel
In principe rijdt m'n pa daar nooit, chauffeur is ook zijn tolk Dus helemaal weg te cijferen is ie ook niet. Denk ook niet dat ze daar heel erg van de flitsers zijn eigenlijk
Waar de hel ligt dat nou weer dan. België? Wat een liefde hoor!
Ik hoop maar niet dat je een keer je navigatie verliest Maar sterkte, heb mij dit weekend al dicht gezopen, moet nu 2 groepsprojecten afmaken omdat niemand wat doet
In principe rijdt m'n pa daar nooit, chauffeur is ook zijn tolk Dus helemaal weg te cijferen is ie ook niet. Denk ook niet dat ze daar heel erg van de flitsers zijn eigenlijk
Die Streifenwagen in China zullen ook wel van die langzame bakken zijn
Die Streifenwagen in China zullen ook wel van die langzame bakken zijn
In een mooi land als China heeft het nog zin om gezellig met wethouders/burgemeesters/politie commissarissen af en toe wat te gaan eten ofzo. Eigenlijk is de enige politie die ons pap ziet een escorte als het druk is in de stad ;P
Kloterig.. Afgelopen donderdag om 19:40 nog gebeld terwijl ik om 19:48 van het voetbalveld stapte, vandaag om 16:56 gebeld terwijl ik om 17:05 uit college kwam.. Beide keren teruggebeld, beide keren al weer weg. En dan vorige maand een mail sturen dat iedereen goed op zn mailbox moet letten omdat ze voortaan vooral gaan mailen.
Groningen is een mooie stad om twee keer per jaar heen te gaan voor een zuipweekend roeiwedstrijd. Als je mazzel hebt slaap je via de vereniging gratis in de binnestad Doldwaze avonden waren dat...
Op maandag 17 maart 2014 19:59 schreef Sarasi het volgende: Maar het is kut, want ik houd nog wel van 'm. Het werkte alleen niet meer. Dat zuigt.
Dat is behoorlijk kut inderdaad. Als dat er ook niet meer was geweest, was het voor het verwerkingsproces in ieder geval iets makkelijker geweest ..
Wat ik lekker vond, toen m'n relatie op de klippen liep, is om zoveel mogelijk te werken voor EW (AR in jouw geval dan ) Heerlijk om niemand om je heen te hebben, de radio desnoods keihard aan hebt staan, en dat je heerlijk je gedachten even kunt verzetten terwijl je over de snelwegen van ons land rijdt
Treurig is dat he Van dat volk wat er een sport van maakt om de tank zo leeg mogeljk te rijden.
Zijn overigens ook altijd de luxe leasebakken. Dat maakt het nog extra treurig. Laat er gewoon een 10 liter in zitten..
Één keer een auto gehad die een bereik van 3 kilometer aangaf. Dat heb je niet zo gedaan door de laatste keer met die bak van het werk naar huis te rijden. Dan heb je echt doelbewust rondjes door de buurt gereden. Kansloze kwal ben je dan.
Deze gaf niks meer aan. Ik hoopte eigenlijk dat ik zou stranden onderweg naar de Esso maar dat is niet gebeurd
Dat laatste moet inderdaad wel, het kan niet dat je een auto precies zo leeg hebt staan. Bij deze denk ik ook echt dat ze dat hebben gedaan, want ze hadden gezeik met de leasemij en daarom het contract opgezegd.
Dat is behoorlijk kut inderdaad. Als dat er ook niet meer was geweest, was het voor het verwerkingsproces in ieder geval iets makkelijker geweest ..
Wat ik lekker vond, toen m'n relatie op de klippen liep, is om zoveel mogelijk te werken voor EW (AR in jouw geval dan ) Heerlijk om niemand om je heen te hebben, de radio desnoods keihard aan hebt staan, en dat je heerlijk je gedachten even kunt verzetten terwijl je over de snelwegen van ons land rijdt
Mja, helaas heb ik straks tentamens en donderdag een presentatie over mijn propedeuseproef. Gelukkig heb ik lieve ouders waar ik terecht kan.
Mja, helaas heb ik straks tentamens en donderdag een presentatie over mijn propedeuseproef. Gelukkig heb ik lieve ouders waar ik terecht kan.
Propedeuseproef? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik moest gewoon alle tentamens van jaar 1 halen en voila, ik was in het bezit van een propedeuse Geen proef hoeven doen of wat dan ook.
Propedeuseproef? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik moest gewoon alle tentamens van jaar 1 halen en voila, ik was in het bezit van een propedeuse Geen proef hoeven doen of wat dan ook.
Ik moet een onderzoeksverslag schrijven in de vorm van een review artikel.