abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137681323
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137681342
Maargoed, geen treinverkeer dus tussen 29-03 en 16-04 rondom Den Bosch :{ dat wordt fijn werken dan..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 13 maart 2014 @ 08:27:55 #3
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137683903
Lekker veel uren maken joh.

Tevens: donderdagochtend :W

Ik weet niet hoe ik een kotssmiley doe, want m'n telefoon snapt dat niet. Daarom doe ik gewoon een zwaaismiley om jullie op te vrolijken :D
pi_137684735
Pff, combobreaker :')

Donderdagochtend :r

Zo de Octavia ophalen *O*
pi_137684960
Ochtend is altijd :r, tenzij zaterdag of zondag, want dan lig ik doorgaans nog in bed in de ochtend O+
pi_137685037
Ik heb dit blok op z'n vroegst om 10:45 college :D Dus niks te klagen.

Dan is het wel erg zwaar als ik moet werken of wel een keer vroeg op de uni moet zijn :')
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:00:23 #7
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137685463
Hier ook niets te klagen, maar 1 of 2 dagen college per week. Begint ook pas rond een uur of 11 :)
Volgende week nog wat klusjes doen voor m'n ex-stage bedrijf. Verdient 2x zoveel als EW, dus volgende week maar even dicht...
pi_137686307
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Ochtend is altijd :r, tenzij zaterdag of zondag, want dan lig ik doorgaans nog in bed in de ochtend O+
+ voor mij de woensdag want ik werk 36 uur en ben woensdag vrij 8-)
pi_137686386
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:30 schreef Mallet het volgende:

[..]

+ voor mij de woensdag want ik werk 36 uur en ben woensdag vrij 8-)
Dan werk je dus wel 9 uur per dag? Ik werk 7,75 uur per dag (wel 5 dagen dan) en ben altijd tussen 17:00 en 17:15 weer thuis, dat is ook wel relaxed.
pi_137686439
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dan werk je dus wel 9 uur per dag? Ik werk 7,75 uur per dag (wel 5 dagen dan) en ben altijd tussen 17:00 en 17:15 weer thuis, dat is ook wel relaxed.
08:30 - 18:00 inderdaad. Ik rij 45min naar mijn werk, maar goed daar heb ik zelf voor gekozen.
pi_137689106
Bij Energieweg Meerkerk vragen ze wel naar de tankbonnen nu, maar mij werd niet gevraagd naar foto voor KM stand.
Heeft er overigens vandaag iemand een zwarte Mondeo afgeleverd? Indien ja, applaus voor je parkeerskill :+ Paste makkelijk nog een auto tussen de Mondeo en auto voor je :P

Ook meest vriendelijke hikers hier weer, meteen oortjes in en contact vermijden
Nee, toch niet
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:07:37 #12
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137689261
Morgen naar Londen, dan nog een weekje bijkomen en die maandag erop start mijn training en ben ik ambtenaar :9
#26 || Luciano da Silva
pi_137690273
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:35 schreef Mallet het volgende:

[..]

08:30 - 18:00 inderdaad. Ik rij 45min naar mijn werk, maar goed daar heb ik zelf voor gekozen.
Hier 8:30-16:45 en 20 minuten fietsen _O_
pi_137690715
¦koda O+

Q-Music '90s top 500 _O_ :7
pi_137690755
Ik baal ook wel van die werkzaamheden bij Den Bosch straks. Niet zozeer voor tijdens het werken want dat is uiteraard toch per uur betaald, maar meer voor het reizen van en naar mijn kamer en huis (Eindhoven-Nijmegen). Scheelt steeds minimaal een half uur, toch jammer.
pi_137690972
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:02 schreef Ordinateur het volgende:
Ik baal ook wel van die werkzaamheden bij Den Bosch straks. Niet zozeer voor tijdens het werken want dat is uiteraard toch per uur betaald, maar meer voor het reizen van en naar mijn kamer en huis (Eindhoven-Nijmegen). Scheelt steeds minimaal een half uur, toch jammer.
Ik heb vooral een hekel aan wachten en overstappen. En dat ga je nu krijgen. Gewoon een tijd in de trein zitten vind ik prima, maar dat gedonder er omheen steeds..
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:26:39 #17
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137691497
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:09 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb vooral een hekel aan wachten en overstappen. En dat ga je nu krijgen. Gewoon een tijd in de trein zitten vind ik prima, maar dat gedonder er omheen steeds..
Jij snapt het!
pi_137694113
Lekker geregeld weer, ik moest een auto tussen 13:00 en 14:00 afleveren, maar met de klant was na 14:00 afgesproken. Dus ik stond om 13:10 voor een dichte deur. Nou ja, het is lekker weer en ik word per uur betaald, dus het wachten was geen probleem. Daarna nog een lift naar het station gekregen, ik ben weer helemaal tevreden. Nu nog ruim 2 uur betaald studeren in de trein. Er zijn ergere manieren om je geld te verdienen :P
pi_137695078
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:55 schreef Schaafkaas het volgende:
Lekker geregeld weer, ik moest een auto tussen 13:00 en 14:00 afleveren, maar met de klant was na 14:00 afgesproken. Dus ik stond om 13:10 voor een dichte deur. Nou ja, het is lekker weer en ik word per uur betaald, dus het wachten was geen probleem. Daarna nog een lift naar het station gekregen, ik ben weer helemaal tevreden. Nu nog ruim 2 uur betaald studeren in de trein. Er zijn ergere manieren om je geld te verdienen :P
Precies. :)

Net een mailtje gehad dat mijn afstudeerverslag beoordeeld is met een voldoende(en dat terwijl ik alleen nog maar een draft ervan heb opgestuurd, die nog niet helemaal netjes was opgemaakt en waar nog dingen ontbraken. :P )Nu alleen nog de presentatie afmaken en vervolgens presenteren. *O*
Als het meezit hoef ik dus nog maar 2x de 100km naar Leeuwarden te doen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_137696420
Werd weer eens tijd voor een bekeuring. 7 te hard binnen de bebouwde kom om 1:30 in de nacht....53 eu. Crimineel.
pi_137696609
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:09 schreef RTS91 het volgende:
Werd weer eens tijd voor een bekeuring. 7 te hard binnen de bebouwde kom om 1:30 in de nacht....53 eu. Crimineel.
Belachelijk bedrag voor zo'n schamele overtreding.
Morgen twee monsterritten. Nieuwegein-Amersfoort en Leusden-Amersfoort, samen nog geen eens 50 km en waarschijnlijk maar 2-3 uurtjes werk :')
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:18:29 #22
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137696760
Zo, werk voor morgen. Eindelijk.
Rotterdam - Amsterdam, Amsterdam - Almere en Amsterdam - Nootdorp in een Volvo V50, C1 en VW Touran. Jammer genoeg allemaal slome hokken, maar het kon erger :)
pi_137696766
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Belachelijk bedrag voor zo'n schamele overtreding.
Morgen twee monsterritten. Nieuwegein-Amersfoort en Leusden-Amersfoort, samen nog geen eens 50 km en waarschijnlijk maar 2-3 uurtjes werk :')
Ach, jij hebt werk toch! Ik moet nog een uur en 12 minuten uitzitten of er gebeld wordt.
pi_137696857
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:18 schreef Kiprollade het volgende:
Zo, werk voor morgen. Eindelijk.
Rotterdam - Amsterdam, Amsterdam - Almere en Amsterdam - Nootdorp in een Volvo V50, C1 en VW Touran. Jammer genoeg allemaal slome hokken, maar het kon erger :)
In ieder geval beter dan Groningen - Warmond en Laren - Drachten in een Hyundai i10 en een Fiat 500 :')

Wel eindelijk weer eens werk, dus ben er wel tevreden mee.
pi_137696949
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:18 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Ach, jij hebt werk toch! Ik moet nog een uur en 12 minuten uitzitten of er gebeld wordt.
Daar heb jij een punt. Het vertrouwde eeuwige wachten op het telefoontje en panisch je mail checken of de ritten dit keer misschien toch niet gemaild zijn. Een van de ritten is trouwens een Octavia O+, heerlijke wagens.
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:13:23 #26
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137698494
quote:
3 jaar gevangenisstraf met 1 jaar TBS.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:22 schreef ManScat het volgende:

[..]

In ieder geval beter dan Groningen - Warmond en Laren - Drachten in een Hyundai i10 en een Fiat 500 :')

Wel eindelijk weer eens werk, dus ben er wel tevreden mee.
Ik vrees dat die Touran echt drama is. Had laatst de 1.4 met 140pk mee, en die ging nog wel, maar nu krijg ik de 1.2 met 105pk... :')

[ Bericht 14% gewijzigd door Kiprollade op 13-03-2014 17:27:51 ]
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:34:50 #27
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_137699164
Niet gebeld...huilen ;(
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:37:21 #28
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137699229
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:34 schreef GrumpyCat het volgende:
Niet gebeld...huilen ;(
Kom je mij vergezellen? :D
pi_137699245
BlackLining, hoe duur is een A2 rijbewijs ongeveer? :)

Wil in de zomervakantie ook eens beginnen. :P
pi_137699287
quote:
Boefje o|O

Heeft inderdaad werkelijk helemaal geen fluit meer met de veiligheid te maken :') En het ergste zijn de mensen die dan meteen met het vingertje komen. "Ja, maar er zijn nou eenmaal regeltjes gemaakt, je weet wat de boetes zijn, en toch heb je zelf het gas ingetrapt!". Kotsen moet ik van dat volk :Y met hun regeltjes
pi_137699339
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:25 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Daar heb jij een punt. Het vertrouwde eeuwige wachten op het telefoontje en panisch je mail checken of de ritten dit keer misschien toch niet gemaild zijn. Een van de ritten is trouwens een Octavia O+, heerlijke wagens.
Damn ja, ik had vandaag een Octavia. Heerlijk. Zit zo lekker, rijdt zo soepel, zou ik zó voor de deur willen hebben :Y Ondergewaardeerd merk sowieso. Ik vond hem lekkerder rijden dan de Superb die ik daarna had, maar die was aardig afgetrapt.
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:46:44 #32
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137699456
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Damn ja, ik had vandaag een Octavia. Heerlijk. Zit zo lekker, rijdt zo soepel, zou ik zó voor de deur willen hebben :Y Ondergewaardeerd merk sowieso. Ik vond hem lekkerder rijden dan de Superb die ik daarna had, maar die was aardig afgetrapt.
Ik heb precies hetzelfde gehad. Heerlijk gereden in een luxe uitgevoerde Octavia, eentje met nog geen 10k km, en een andere dag een afgetrapte slome Superb met 180k km. :')
pi_137699531
Wat voor motor had die Octavia van jullie? De mijne een 1,2 TFSI, en dat had aardig wat vermogen, verbaasde me best wel
Nee, toch niet
pi_137699540
Ik heb altijd ruzie met die Superbs. Heerlijke wagens ook als ze niet afgetrapt zijn, maar ik moet altijd enorm wennen aan de koppeling. Als hij voor mijn gevoel helemaal ingetrapt is, kan hij nog een centimer of 2 verder. Gevolg is dat ik steeds probeer te schakelen met de koppeling maar half in. Dacht de eerste keer dat de versnellingsbak gewoon gaar was, maar dat is dus gewoon de koppeling die ik niet ver genoeg intrap. Bij alle drie de Superbs die ik nu gereden heb, heb ik daar last van gehad. Bij andere auto's, ook bij de Octavia, nooit last van.
pi_137699602
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Precies! Auto met veel ruimte, nog redelijk te betalen (in zijn klasse), zuinig en toch nog een behoorlijk vermogen.
pi_137699870
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:37 schreef Amoeba het volgende:
BlackLining, hoe duur is een A2 rijbewijs ongeveer? :)

Wil in de zomervakantie ook eens beginnen. :P
Voor mij 350 euro en een kratje pils. :Y Maar ik kende de instructeur. Nou ja, kende vooral de dochter van de instructeur >:)

Je hebt twee examens. Voertuigbeheersing (AVB) en verkeersdeelneming (AVD). Ik had 5 lessen voor AVB nodig, 6 voor AVD. Da's wel extreem snel. Gok op 17 a 20 lessen totaal, da's gemiddeld. Dat per het uurtarief van een rijschool (voor mij 0, meestal rond de 50), plus twee praktijk examens en theorie. Als je rekent op 1.500 moet je er wel uit komen denk ik.

En vergeet niet dat je ook een pak moet aanschaffen he. Indicatie van mijn gear: helm 270, jas 250, broek 200, laarzen 200, handschoenen 60. Da's weer bijna 1000 euro.

Maar ehh ;) PTA / Motorrijles #67 - Met aankomend geslaagden!
pi_137699891
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:13 schreef Kiprollade het volgende:

Ik vrees dat die Touran echt drama is. Had laatst de 1.4 met 140pk mee, en die ging nog wel, maar nu krijg ik de 1.2 met 105pk... :')
Ik had vandaag een Golf 7 met die motor, die is nog best vlot daarmee (0-100 in 10 seconden), dus ik denk dat het in een Touran ook nog wel meevalt. :)
pi_137700043
Morgen 2 ritten :D ze belde nog om 17.45!

In een trage Opel Astra STW :") Alleen om in Waalwijk te komen is echt een drama. 06.27 weg en pas rond 08.50 in Waalwijk :')

En dan in zo Outlander PHEV pendelen tussen jachthavens voor een advocatenkantoor :{ Dure hobby's hebben ze?
pi_137700123
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:49 schreef Solidberg het volgende:
Wat voor motor had die Octavia van jullie? De mijne een 1,2 TFSI, en dat had aardig wat vermogen, verbaasde me best wel
Ik had een 1.6 TDI. Dat wilde ook best van de plaats :Y De Superb had een 1.9 TDI, maar die voelde veel trager aan. Enorme grind op de koppeling, bak half gaar, ding was echt compleet afgetrapt.

Zat trouwens nog wat moois in, zal zo ff een fototje uploaden :D

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef CitroenFrance het volgende:
Morgen 2 ritten :D ze belde nog om 17.45!

In een trage Opel Astra STW :") Alleen om in Waalwijk te komen is echt een drama. 06.27 weg en pas rond 08.50 in Waalwijk :')

En dan in zo Outlander PHEV pendelen tussen jachthavens voor een advocatenkantoor :{ Dure hobby's hebben ze?
Boh, zo'n Outlander mogen ze mij ook wel een keer meegeven hoor :9~

Vooralsnog is de enige hybrid waar ik in gereden heb, de Insignia van die kerel van AR, voor het proefrondje :+
pi_137700234
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:10 schreef BlackLining het volgende:

Vooralsnog is de enige hybrid waar ik in gereden heb, de Insignia van die kerel van AR, voor het proefrondje :+
Krijg best vaak hybride's mee, maar zijn meestal Toyata's :'). Wel één keer een Lexus RX, wat een heerlijk ding was dat zeg.
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:25:00 #41
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137700546
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:49 schreef Solidberg het volgende:
Dezelfde, was idd een erg fijne motor voor zo'n kleine cilinderinhoud :D
pi_137701022
Ik had toen zo'n 1100 euro betaald, voor lessen en examens. Toen kon ik gelukkig nog voor meteen zwaar gaan. Hopelijk binnen een jaar een motor gaan zoeken.
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:52:00 #43
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137701784
quote:
Jup Hier ook. Op de N11, schijn je buiten de bebouwde kom slechts 70km/h te mogen en ik reed, hou je vast, 76km/h. Zullen we samen gaan brommen?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137702041
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:36 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik had toen zo'n 1100 euro betaald, voor lessen en examens. Toen kon ik gelukkig nog voor meteen zwaar gaan. Hopelijk binnen een jaar een motor gaan zoeken.
:O wist niet dat jij motorrijbewijs had?

Mij hadden ze weer eens niet nodig blijkbaar, niet gebeld (td), zonde.
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:57:06 #45
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137702053
quote:
99s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Jup Hier ook. Op de N11, schijn je buiten de bebouwde kom slechts 70km/h te mogen en ik reed, hou je vast, 76km/h. Zullen we samen gaan brommen?
Wie zei dat nou laatst: "uitstel vragen en een cent teveel betalen, dan terugvorderen"? :P
pi_137702135
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:57 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wie zei dat nou laatst: "uitstel vragen en een cent teveel betalen, dan terugvorderen"? :P
:7
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:42:21 #47
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137704449
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:57 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Hoef ook pas in Mei te betalen, dus ga sowieso in beroep en betaal een cent teveel etc. Uiteindelijk moet ik toch wel lappen maar ze houden er niets aan over :{w
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137704622
quote:
99s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hoef ook pas in Mei te betalen, dus ga sowieso in beroep en betaal een cent teveel etc. Uiteindelijk moet ik toch wel lappen maar ze houden er niets aan over :{w
Ach, uiteindelijk betalen we de extra kosten aan administratie die ze moeten maken ook gewoon zelf natuurlijk via belasting.

Maar het gaat om het idee dat je één van die vuige ratten het leven wat zuurder gemaakt hebt. Dat geeft voldoening :s)
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:48:39 #49
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137704802
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ach, uiteindelijk betalen we de extra kosten aan administratie die ze moeten maken ook gewoon zelf natuurlijk via belasting.

Maar het gaat om het idee dat je één van die vuige ratten het leven wat zuurder gemaakt hebt. Dat geeft voldoening :s)
Juistem, en zo is het. Die vuile ambtenaren, naar volk dat is't ~O>
pi_137705921
quote:
99s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Alleen bij de stoplichten bij Alphen en het begin in Leiden, rest is 100.
pi_137706077
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Krijg best vaak hybride's mee, maar zijn meestal Toyata's :'). Wel één keer een Lexus RX, wat een heerlijk ding was dat zeg.
Veel van die lelijke Prius hokken!!! 3x lexus hybrides meegekregen. GS en zo kleintje.
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:23:41 #52
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137706521
Helemaal iets leuks vergeten te vertellen wat ik heb meegemaakt op school vandaag :')

Was een masterclass van een of andere regisseur genaamd Paul Ruven, hij heeft een film gemaakt samen met een of andere wannabe rapper en Uriah (die dikke neger van de Hi reclames). Wij waren de eersten die de film zagen, en hij was eigenlijk nog niet helemaal af. Nou super tof enzo, maar die film was echt een kutfilm natuurlijk.
Maar het beste moest nog komen. Na de film kwamen die 2 gasten binnen met 2 hoeren om helemaal stoer te gaan doen. Was op zich wel grappig, maar toch had ik liever thuis op de bank gezeten :P

Om het wat te verduidelijken wat ik bedoel:

Hier de trailer:
SPOILER
Hier wat sfeerplaatjes:
SPOILER
pi_137708505
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:36 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zat aan de 1500 denk ik. Wel ook meteen zwaar gelukkig, toen ik 21 was.

2 weken terug eigen motor gekocht.
Nee.
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:02:11 #54
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137708728
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Maak je verhaal eens af joh.
pi_137710810
Had vandaag een Ford C-Max, die dingen rijden wel fijn, maar zijn niet bepaald zuinig. En 3 verschillende volumeinstellingen, eentje voor radio, eentje voor navigatie (die veels te stil is imho) en een derde voor bluetoothmenu die je de tering inschreeuwt.
Goed design 14.gif

Heb overigens bij aardige mensen of bij dealers het probleem dat je maar telkens iets van doei, of fijne dag zegt :') Je wil netjes blijven door telkens antwoord te geven, maar de klanten doen dan precies hetzelfde :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Solidberg op 13-03-2014 21:50:31 ]
Nee, toch niet
pi_137713174
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:56 schreef RenaultSport het volgende:

[..]

:O wist niet dat jij motorrijbewijs had?

Mij hadden ze weer eens niet nodig blijkbaar, niet gebeld (td), zonde.
In die tijd had ik nog geld voor een rijbewijs, daarna was het miraculeus (is dat een woord?) op. :'(
Soms zie/hoor ik een motor rijden, dan kriebelt het wel enorm.
pi_137713238
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook wel benieuwd naar de rest van het verhaal en foto's! Wel een mooie tijd uitgekozen om een motor te kopen. :D
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:23:43 #58
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137713717
Wauw, ik zie net dat ik in de duurste versie van de C1 (Collection) mag gaan rijden. Wat een eer! :7
pi_137713941
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef Solidberg het volgende:
Heb overigens bij aardige mensen of bij dealers het probleem dat je maar telkens iets van doei, of fijne dag zegt :') Je wil netjes blijven door telkens antwoord te geven, maar de klanten doen dan precies hetzelfde :')
Haha, herken dit wel een beetje. Als ik EW bel gaat het altijd als volgt:

"Goedemiddag met EW, u spreekt met X"
"Goedemiddag, met schaafkaas"
"Hallo schaafkaas"
"Hallo"

:+

Oh en af en toe zeg ik ook wel per ongeluk 'tot ziens' tegen klanten die je waarschijnlijk nooit van je leven meer ziet. :')
pi_137714052
Ook nooit hun naam zeggen he :+ , die vergeet ik ook altijd na 5 seconden :P

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef Kiprollade het volgende:
Wauw, ik zie net dat ik in de duurste versie van de C1 (Collection) mag gaan rijden. Wat een eer! :7
En wat houdt dat in? Lampen aan de voorkant oid?
Nee, toch niet
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:30:49 #61
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137714149
Oh ik heb heel veel in de horeca gewerkt, en nog steeds.. Dus bij mij zit die beleefdheid er wel ingestampt. Dus die lui zullen wel eens denken "wat doet hij overdreven"..
pi_137714150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:29 schreef Solidberg het volgende:
15" wieldoppen in plaats van 14" 8-)
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:31:58 #63
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137714205
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:29 schreef Solidberg het volgende:
Ook nooit hun naam zeggen he :+ , die vergeet ik ook altijd na 5 seconden :P

[..]

Een heule grote lijst, jongûh! :7

- 6 Airbags (Bestuurder + Passagier / Zij-airbags/ Gordijnairbags)
- 12V aansluiting in middenconsole
- ABS met elektronische remkrachtverdeling en remassistent
- CSC (Cornering Stability Control)
- ESP
- Glazen achterklep
- In delen neerklapbare achterbank
- In hoogte verstelbaar stuurwiel
- Isofix bevestigingspunten achterbank
- Ruitenwisser achter
- Stoffen bekleding “Nokimat” (welke kleur is dit? :P)
- Stuurbekrachtiging
- Van binnenuit verstelbare buitenspiegels
- Voorbereiding audiosysteem
- Volwaardig reservewiel
- Bediening van EGS bak met schakelflippers achter het stuur
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Deurgrepen in carrosseriekleur
- Elektrisch bedienbare ruiten vóór
- Grille met chroom afwerking
- LED dagrijverlichting
- Radio/CD-speler met 3,5mm jack AUX-ingang en 4 luidsprekers
- Toerenteller
- Twee hoofdsteunen achter
- Stoffen bekleding Chaine et Trame Orsai Multicolore en Tyot zwart (heul exclusief denk ik)
- Zijstootstrips
- Airconditioning
- met pollenfilter en luchtrecirculatie
- Connecting Box
- Bluetooth® en Streaming Audio Bluetooth® A2DP
- USB en Jack aansluitingen voor aansluiten van MP3 spelers

De dikgedrukte opties vind ik het coolst :D
pi_137714298
- Glazen achterklep
wait, whut? De basisuitvoeringen hebben dus een plasticken achterklep ofzo? Dacht dat ze allemaal een glazen achterklep hadden.
pi_137714311
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Haha, herken dit wel een beetje. Als ik EW bel gaat het altijd als volgt:

"Goedemiddag met EW, u spreekt met X"
"Goedemiddag, met schaafkaas"
"Hallo schaafkaas"
"Hallo"

:+

Oh en af en toe zeg ik ook wel per ongeluk 'tot ziens' tegen klanten die je waarschijnlijk nooit van je leven meer ziet. :')
Laatst ook zoiets: "de groetjes".
Dus bij mn ouders aangekomen met de groetjes van die kerel die ik daar en daar tegen ben gekomen. :')
pi_137714317
Stuurbekrachtiging nog wel, doe maar luxe!
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:34:36 #67
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137714337
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef Marco001 het volgende:
- Glazen achterklep
wait, whut? De basisuitvoeringen hebben dus een plasticken achterklep ofzo? Dacht dat ze allemaal een glazen achterklep hadden.
Standaard zitten er geen ramen in, duh

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:34 schreef Schaafkaas het volgende:
Stuurbekrachtiging nog wel, doe maar luxe!
Ik ben dalijk de baas van de weg in mijn full-option C1 :@
pi_137714383
Vind het trouwens altijd zo irritant dat ze zelfs de dingen die op de meest kale versie zitten als " optie" noemen bij de duurdere uitvoeringen.
pi_137714418
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:34 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Standaard zitten er geen ramen in, duh

[..]

Ik ben dalijk de baas van de weg in mijn full-option C1 :@
Ah vandaar. :)
Maar dan is die luxe uitvoering toch heul niet zo bijzonder? dat is de enige versie die ik overal zie rijden.
pi_137714506
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Een heule grote lijst, jongûh! :7

- Connecting Box
Is die connecting box ook niet wederom die USB en Jack aansluiting?

Die schakelflippers lijkt me wel chill, dik racen in die bak man!
Nee, toch niet
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:39:00 #71
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137714572
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ah vandaar. :)
Maar dan is die luxe uitvoering toch heul niet zo bijzonder? dat is de enige versie die ik overal zie rijden.
Standaarduitrusting:
- 6 Airbags (Bestuurder + Passagier / Zij-airbags/ Gordijnairbags)
- 12V aansluiting in middenconsole
- ABS met elektronische remkrachtverdeling en remassistent
- CSC (Cornering Stability Control)
- ESP
- Glazen achterklep
- In delen neerklapbare achterbank
- In hoogte verstelbaar stuurwiel
- Isofix bevestigingspunten achterbank
- Ruitenwisser achter
- Stoffen bekleding “Nokimat”
- Stuurbekrachtiging
- Van binnenuit verstelbare buitenspiegels
- Volwaardig reservewiel

Standaarduitrusting + Tendance versie dinges shit spul enzo blablabla:
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Deurgrepen in carrosseriekleur
- Elektrisch bedienbare ruiten vóór
- Grille met chroom afwerking
- LED dagrijverlichting
- Toerenteller
- Twee hoofdsteunen achter
- Stoffen bekleding Chaine et Trame Orsai Multicolore en Tyot zwart
- Zijstootstrips

Full-option, dôh! *) :
- Airconditioning
- met pollenfilter en luchtrecirculatie
- Connecting Box
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:39:45 #72
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137714622
Ik deed aan zelfquote, solly :'(

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Die schakelflippers lijkt me wel chill, dik racen in die bak man!
Lijkt mij ook heeuul gaaf, ik trek iedereen er zo uit bij de stoplichten *O*

Ik ga veel foto's maken voor op de FB pagina van EW, weet zeker dat iedereen jaloers op mij is :D
pi_137714951
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef Kiprollade het volgende:
Ik deed aan zelfquote, solly :'(

[..]

Lijkt mij ook heeuul gaaf, ik trek iedereen er zo uit bij de stoplichten *O*

Ik ga veel foto's maken voor op de FB pagina van EW, weet zeker dat iedereen jaloers op mij is :D
Foto alá deze maken:

Voorwielen naar rechts, door je knieën en dan foto
Nee, toch niet
pi_137714978
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon een los doosje waar je dingen mee kan connecten enzo :P
pi_137715053
Auto's met een toerenteller _O_

Ik ben goddomme jaloers ;(
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:50:16 #76
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137715266
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Foto alá deze maken:
[ afbeelding ]

Ik weet heus wel hoe ik foto's moet maken hoor:
SPOILER
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Auto's met een toerenteller _O_

Ik ben goddomme jaloers ;(
Ik moet hem ophalen in R'dam, ik rij nog wel even langs je werk en lach vriendelijk naar je om je extra jaloers te maken 8-)
pi_137715282
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Foto alá deze maken:
[ afbeelding ]

En dan de kofferklep omhoog zodat het lijkt alsof ie een grote spoiler heeft :D
pi_137715375
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:50 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik weet heus wel hoe ik foto's moet maken hoor:
SPOILER
:{w
Meer door je knieën, en dichterbij.
Die C1 is een monsterbak en dat moet je ook duidelijk maken
Nee, toch niet
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:53:28 #79
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137715450
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:52 schreef Solidberg het volgende:

[..]

:{w
Meer door je knieën, en dichterbij.
Die C1 is een monsterbak en dat moet je ook duidelijk maken
Dat durf ik niet op van die homo P's :'(
pi_137715502
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:53 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat durf ik niet op van die homo P's :'(
Doe het anders waar bij het ophaaladres waar de CP bij staat ^O^
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:55:32 #81
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137715558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Doe het anders waar bij het ophaaladres waar de CP bij staat ^O^
Ik vraag wel of hij een foto van mij en de auto wil maken, zoiets lijkt me wel erg gaaf:
SPOILER
pi_137722459
Tot vandaag was het mogelijk om je aan te melden voor het F1 project, een paar dagen geledeen is het al van FB af gehaald dus ik ben benieuwd of we er nog wat van gaan horen... :'( iemand anders hier die zich ook heeft aangemeld?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 09:32:08 #83
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137722785
Die flippers bij de drieling stellen niet zo veel voor hoor. M'n moeder dr 107 is ook "full option", maar die flippers zijn gewoon een stuk plastic achter je stuur wat je bijna in twee delen drukt. Daarnaast is het een half automaat ;) Dus snel schakelen zit er niet bij.
pi_137724982
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook wel benieuwd naar de rest van het verhaal en foto's! Wel een mooie tijd uitgekozen om een motor te kopen. :D

Yamaha TDM 850 gekocht, 2 cilinder. :) Ga er straks dagelijks mee naar stage.
Nee.
pi_137725254
TDM! Da's leuk spul ja!

En als je niet tussen de file door past, kun je daarmee desnoods ook nog door de berm :7

Ik ben nog steeds druk bezig met de reparatie van de mijne, compleet met buildlog: PTA / Motorclub topic #1150: Ambulance abonnementen

[ Bericht 17% gewijzigd door BlackLining op 14-03-2014 11:18:03 ]
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:09:29 #86
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137725516
Die C1 had geeneens lichtmetalen velgen of flippers. Voor de rest zag die er natuurlijk heel erg luxe uit. ;)
pi_137725625
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef Kiprollade het volgende:
Die C1 had geeneens lichtmetalen velgen of flippers. Voor de rest zag die er natuurlijk heel erg luxe uit. ;)
Je bent niet eens hier langs geweest, wat is dit nou? :(
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:18:44 #88
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137725803
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef Kiprollade het volgende:
Pics or GTFO. :P
pi_137726731
Twee ritjes voor maandag, en waarschijnlijk nog op tijd terug voor mijn college *O* Beter kan niet
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:20:02 #90
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137727481
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:13 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je bent niet eens hier langs geweest, wat is dit nou? :(
Ik was zo ondersteboven van dat stoere wagentje dat ik het helemaal vergeten ben. Mijn welgemeende excuses!

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:18 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Pics or GTFO. :P
Ik heb een foto genomen en jouw advies gebruikt. Kan hem alleen niet via mn telefoon plaatsen, dus je zult in spanning moeten afwachten. :D

Iemand die zo met mij komt chillen in Amsterdam? Ik haal straks een dikke Touran op die ik tussen 15:00 en 16:00 moet afleveren in Nootdorp. Heb dus wel even de tijd op een keiharde chilling te zetten met mijn EW en AR homies
pi_137728632
Touran :') C1-wannabe
Nee, toch niet
pi_137728685
Laatst ook in een mieterse 107 zonder toerenteller gereden. Best vreemd was dat.
Dinsdag had ik een Opel Combo waar ze beter geen toerenteller in hadden kunnen doen. Ik waagde het om op te trekken riching de 130 km/u maar de toerenteller ging ongeveer in het rode gebied (reed al in z'n 5) en de hele auto begon te schreeuwen en trillen. Wat een waardeloos busje was dat zeg :')

Gisteren opeens gebeld door AR ipv gewoon een mailtje. Zat in college en kon niet opnemen, nu de hele dag niks :{

Weet iemand wat de logica hierachter is? Meestal krijg ik voor de dag gewoon direct een mailtje ipv eerst een belletje.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_137728992
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:06 schreef driekeerdrie het volgende:
Laatst ook in een mieterse 107 zonder toerenteller gereden. Best vreemd was dat.
Dinsdag had ik een Opel Combo waar ze beter geen toerenteller in hadden kunnen doen. Ik waagde het om op te trekken riching de 130 km/u maar de toerenteller ging ongeveer in het rode gebied (reed al in z'n 5) en de hele auto begon te schreeuwen en trillen. Wat een waardeloos busje was dat zeg :')

Gisteren opeens gebeld door AR ipv gewoon een mailtje. Zat in college en kon niet opnemen, nu de hele dag niks :{

Weet iemand wat de logica hierachter is? Meestal krijg ik voor de dag gewoon direct een mailtje ipv eerst een belletje.
Waarschijnlijk belden ze je omdat je te ontslaan. Gecondoleerd
Nee, toch niet
pi_137729151
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:06 schreef driekeerdrie het volgende:

Weet je zeker dat je in de vijf zat, niet in de drie? :+
Ik weet niet of je de 1.3 diesel erin had, maar dat is een mooi scheurmonster en je zit met 130 zeker niet in het rode gebied.
pi_137729272
Was best wel een oude, dacht uit 2008 ofzo. Volgens mij lag er een 1.2 liter diesel in met iets van 70 pk. Busje was ook al best wel afgeragd, kan er ook mee te maken hebben :P
<klik hier om een reactie te plaatsen>
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:26:57 #96
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137729330
Pff, altijd als ik een bus moet hebben is die te vroeg weggegaan, en de vogende heeft dan weer vertraging. Maarja, toch tijd zat, dus interesseert me eigenlijk geen ruk :D
pi_137729351
En het is lekker weer. Dan is de bus missen toch minder erg
pi_137732602
Nou de Skobbler navigatie heeft me voor het eerst in de steek gelaten. Telkens als ik een route laad, springt m'n telefoon weer terug naar home screen :'). Jammer, want vond het echt een top app.

[ Bericht 0% gewijzigd door DukeJan op 14-03-2014 16:22:24 ]
pi_137733083
Daar zit je dan in de bus met een autosleutel die opgestuurd moet worden :")! Meneer heeft vertrouwen in PostNL :p eigenaar is aan het varen! Kost ook klauwen met geld dan om je wagen te verplaatsen..
pi_137733974
Verdomme, niet uitgenodigt voor de selectieronde. :'(
Dan maar blijven dromen tot er nog een kans is...
pi_137734552
Hallo nieuwe collega's! Gisteren aangenomen als Hiker bij EW! :)
pi_137734643
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:53 schreef TommieAH het volgende:
Gefeliciteerd! *O*

Welke regio?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_137734712
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:55 schreef trolley het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*

Welke regio?
Leiden! :)
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:58:31 #104
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137734748
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:53 schreef TommieAH het volgende:
Weer een nieuwe collega! *O*

Gefeliciteerd :)
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:34:34 #105
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_137735809
Maandag ritje: Zwolle - Amersfoort (Renault Trafic) en Breukelen - Kampen (Octavia)

*O*
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:13:42 #106
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137737043
Hier is de gave C1 dan. Ik vond hem zo gaaf dat ik hem heb laten verlagen en een paar onderdelen blauw heb laten spuiten, cool he? En check vooral die spoiler _O_

SPOILER
@Schaafkaas: is de foto uit de goede hoek genomen zo?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:17:36 #107
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137737134
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:13 schreef Kiprollade het volgende:
Hier is de gave C1 dan. Ik vond hem zo gaaf dat ik hem heb laten verlagen en een paar onderdelen blauw heb laten spuiten, cool he? En check vooral die spoiler _O_

SPOILER
_O_
Ik vind 'm perfect :D
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:18:33 #108
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137737158
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:17 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

_O_
Ik vind 'm perfect :D
Die man van die vrachtwagen keek me heel raar aan toen ik de kofferklep open deed om er vervolgens een foto van te maken _O-
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:21:20 #109
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137737230
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:18 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Die man van die vrachtwagen keek me heel raar aan toen ik de kofferklep open deed om er vervolgens een foto van te maken _O-
Tja, dat zie je ook niet elke dag :P
pi_137752628
Weekenddddddddddd *O* *O*

Muziekje erbij _O_
pi_137754145
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:13 schreef Kiprollade het volgende:

SPOILER
Als je daar de straatstenen niet mee uit de grond trekt weet ik het ook niet.
pi_137756187
Niet gebeld voor maandag. Bellen ze me maandag waarschijnlijk (hopelijk) weer om half 12 uit bed voor een spoedje
pi_137756363
[quote]0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:03 schreef kweenie1 het volgende:
Niet gebeld voor maandag. Bellen ze me maandag waarschijnlijk (hopelijk) weer om half 12 uit bed voor een spoedje
[/quoteSame here, vanavond nog bij broer oppassen voor de kids :P
Nee, toch niet
pi_137762244
Zo maar eens het water in voor m'n eerste duiklessen. :)
pi_137762878
Het is weer een saaie zaterdagmiddag, ik ga weer eens kansloos over Autoscout enzo zitten surfen. Heerlijk wegdromen is dat altijd

quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:13 schreef Amoeba het volgende:
Zo maar eens het water in voor m'n eerste duiklessen. :)
Heb ik jaren geleden ook gedaan en ook een diploma voor gehaald, maar verder dan het zwembad ben ik eigenlijk nooit gekomen _O-
Idem voor snorkelen, heb ik ook 3 diploma's van, maar buiten een zwembad nog nooit gedaan.
pi_137763096
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is weer een saaie zaterdagmiddag, ik ga weer eens kansloos over Autoscout enzo zitten surfen. Heerlijk wegdromen is dat altijd

[..]

Heb ik jaren geleden ook gedaan en ook een diploma voor gehaald, maar verder dan het zwembad ben ik eigenlijk nooit gekomen _O-
Idem voor snorkelen, heb ik ook 3 diploma's van, maar buiten een zwembad nog nooit gedaan.
Ik ga in de 'meivakantie' een week naar Egypte om te duiken.

Alleen de TU heeft geen meivakantie, dus ik mis een week college.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:54:30 #117
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137763346
Ik zag net een verlaagde Superb Combi met hele mooie velgjes die "Superb" veranderd had naar "Absurd"

_O_
pi_137764179
Wat is het toch met die Skoda liefde hier. Zijn fijne wagens maar zo mooi nou toch ook weer niet?
pi_137764456
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:29 schreef MuurStraat het volgende:
Wat is het toch met die Skoda liefde hier. Zijn fijne wagens maar zo mooi nou toch ook weer niet?
Dat vraag ik me ook wel eens af :')
  zaterdag 15 maart 2014 @ 15:16:41 #120
414827 Wave103
It's not pop music
pi_137767063
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:41 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook wel eens af :')
Komt door de oma van joppiesaus
pi_137767094
Mooie boel, Pap besteld voor het eerst een nieuwe auto in zijn leven.. helaas wel aan de verkeerde kant van de wereld, komen Chinese platen op :'(
  zaterdag 15 maart 2014 @ 15:28:29 #122
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137767358
Ik vind Skoda ook niet echt bijzonder, mijn voorkeur gaat echt uit naam BMW O+ Ook al is dat wat meer premium.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:13:47 #123
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137768618
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 15:18 schreef MuurStraat het volgende:
Mooie boel, Pap besteld voor het eerst een nieuwe auto in zijn leven.. helaas wel aan de verkeerde kant van de wereld, komen Chinese platen op :'(
Dikke S-klasse? :9
pi_137772098
Wat heb ik toch een hekel aan die Dacia Logan.. Motor is goed hoor, maar het weggedrag is drie x niks. Maar ja, heb er toch 1 weten te verkopen aan een oud stel vandaag :)!
pi_137772424
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef CitroenFrance het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die Dacia Logan.. Motor is goed hoor, maar het weggedrag is drie x niks. Maar ja, heb er toch 1 weten te verkopen aan een oud stel vandaag :)!
Dat snap ik ook niet nee. Goed, ze zijn goedkoop, maar voor dat geld kan je toch een véél leuker tweedehandsje vinden?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:09:57 #126
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137774256
Pff.. m'n Benz staat al dik een maand te koop en gewoon 0 interesse. Word je toch moedeloos van!
Ging ook nog m'n accu kapot deze week :')
pi_137775219
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef zazzel het volgende:
Pff.. m'n Benz staat al dik een maand te koop en gewoon 0 interesse. Word je toch moedeloos van!
Ging ook nog m'n accu kapot deze week :')
Als ik in een Mercedes zou willen zitten dan bel ik wel een taxi :Y)
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:38:26 #128
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137775597
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ding rijdt als een baas :7 Kunnen vele moderne auto's nog veel van leren. Kan het nu alleen niet meer betalen doordat m'n LPG tank eruit is.
Maar dank voor je steun :P
pi_137776288
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een Mercedes C-klasse mogen ze anders best voor mijn deur zetten _O_ Huidige model dan uiteraard
pi_137777028
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:13 schreef zazzel het volgende:

[..]

Dikke S-klasse? :9
Audi A6L, en ik ga er gewoon nooit in rijden :'(
pi_137777561
Drama zeg... salaris over januari was te laag, maar t resterende (oke t gaat over 40 euro misschien, maar toch) wordt gewoon een maand vooruit geschoven. Vind ik best wel matig eigenlijk :(
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:25:27 #132
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137777634
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:23 schreef RobinhoAjax het volgende:
Drama zeg... salaris over januari was te laag, maar t resterende (oke t gaat over 40 euro misschien, maar toch) wordt gewoon een maand vooruit geschoven. Vind ik best wel matig eigenlijk :(
Scheelt dat het maandag uitbetaald wordt ;)
Maar ik heb wel eens een voorschot gekregen, omdat ze 300 euro vergeten waren...

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:11 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Wow balen! Maar dan zal je pa in NL ook geen matige bak rijden?
pi_137777676
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef zazzel het volgende:

[..]

Scheelt dat het maandag uitbetaald wordt ;)
Maar ik heb wel eens een voorschot gekregen, omdat ze 300 euro vergeten waren...
Oei ja dan kan het ook echt niet anders he. Anders wordt het wel een heel karig maandje
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:31:38 #134
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137777913
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:11 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Woont je pa daar dan ofzo?

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:23 schreef RobinhoAjax het volgende:
40 euro is best veel hoor, aangezien ik nog 1,75 uur uitbetaald krijg over januari :')
pi_137779013
Ik heb ooit een jaar in Saudi-Arabia gewoond (en m'n pa 3 jaar). Ouders hebben daar toen een auto gekocht. Toen m'n pa weer terug kwam in Nederland kreeg hij eigenlijk vrij snel een baan met leaseauto en was die bak uit Saudi dus niet meer nodig, maar de auto's waren daar zó goedkoop, dat we dat ding gewoon met winst verkocht hebben hier _O-

Overigens heeft m'n pa daar 3 jaar gezeten en daar had ie ook een auto van de zaak. Gewoon 3 verschillende auto's gehad in die 3 jaar _O-
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:04:56 #136
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137779367
Ben vandaag bij mijn pa, die was afgelopen week jarig. Ik zat net eens naar z'n verjaardagkaarten te kijken en er zit eentje tussen van abc lease, handgeschreven. Grappig! Maar ook een beetje raar, want ik kan me niet voorstellen dat ze alle klanten een kaart sturen, laat staan handgeschreven... hoe zit dat? :P
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:56:05 #137
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137781453
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ooit een jaar in Saudi-Arabia gewoond (en m'n pa 3 jaar). Ouders hebben daar toen een auto gekocht. Toen m'n pa weer terug kwam in Nederland kreeg hij eigenlijk vrij snel een baan met leaseauto en was die bak uit Saudi dus niet meer nodig, maar de auto's waren daar zó goedkoop, dat we dat ding gewoon met winst verkocht hebben hier _O-

Overigens heeft m'n pa daar 3 jaar gezeten en daar had ie ook een auto van de zaak. Gewoon 3 verschillende auto's gehad in die 3 jaar _O-
M'n pa heeft de afgelopen jaren ook elk jaar een andere leasel gehad, shortlease. Had je je auto net ingereden kon je de volgende al uitzoeken. Maar vaak kwam het er op neer dat er gewoon exact dezelfde kwam.
Nu hebben we deze Volvo maarliefst 2 jaar.
Z'n secretaresse zocht meestal de opvolgers uit, daar heb ik maar verandering in gebracht :)
Afgelopen 2 jaar maarliefst 5 verschillende auto's gehad, door het falen van de LM.

[ Bericht 0% gewijzigd door zazzel op 15-03-2014 22:06:02 ]
pi_137782188
Ademen door een automaat. :')

Verder is duiken wel tof. Maar die drukproblemen, amai man. 2 meter naar beneden en je oren gaan klapperen. En ik kan alleen klaren door te slikken. :N
pi_137790102
Zo, mailtje is de deur uit. Binnenkort een try-out en daarna beginnen aan het rijbewijs A2. :)
pi_137790162
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet nee. Goed, ze zijn goedkoop, maar voor dat geld kan je toch een véél leuker tweedehandsje vinden?
Klopt, maar deze mensen willen boeien het dus niet dat er een Dacia logo opstaat. Maar voor hetzelfde geld heb je inderdaad een leukere 2dehandsje. Tot nu toe zijn die nieuwe modellen motorisch goed, omdat daar dezelfde motor in zit als bij de nieuwe Clio. Bij de vorige 1.6 kon je op het gaspedaal trappen, kwam de wagen amper vooruit :')!
pi_137790177
Wat een activiteit hier om 4.00 in de nacht :D

Gr gr een net uit de kroeg komende Irritatie100.
Daarnaast: kroegen in Vlaardingen _O_
Sowieso Vlaardingen _O_
  zondag 16 maart 2014 @ 10:12:39 #142
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137792337
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 03:34 schreef Amoeba het volgende:
Zo, mailtje is de deur uit. Binnenkort een try-out en daarna beginnen aan het rijbewijs A2. :)
Dus je verstuurt om half 4 's nachts een mailtje naar het bedrijf waarvoor je wilt werken? :')
pi_137792398
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:12 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Dus je verstuurt om half 4 's nachts een mailtje naar het bedrijf waarvoor je wilt werken? :')
Nee.

Rijbewijs A2 is een motorrijbewijs.
pi_137792445
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:12 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Haha, dat zou faal zijn. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:20:12 #145
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137792449
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee.

Rijbewijs A2 is een motorrijbewijs.
Oh ja. Ik ben nog niet helemaal wakker, excuses. :P
pi_137792480
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 03:34 schreef Amoeba het volgende:
8-)
pi_137793175
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

8-)
6.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 11:01:41 ]
pi_137793200
Moet goffetomme ook een duikbril kopen omdat ik een schele mol ben. Zelfs onder water zijn mijn ogen gewoon ruk. Zal wel weer minimaal 150 euro kosten. :r
pi_137793894
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef Amoeba het volgende:
Moet goffetomme ook een duikbril kopen omdat ik een schele mol ben. Zelfs onder water zijn mijn ogen gewoon ruk. Zal wel weer minimaal 150 euro kosten. :r
Zal vast, mijn sportbril op sterkte(voor het mountainbiken) was ook richting de 200,- :( En dan ga ik nu waarschijnlijk ook nog eens gewoon lenzen gebruiken(net voor het eerst 3 uur lenzen ingehad, bevalt opzich wel).
pi_137799072
Mijn vader heeft zo'n ding:

En zo'n ding :9~ :

pi_137804235
Heeft iedereen z'n mail voor het loonstrokensysteem al gehad?
  zondag 16 maart 2014 @ 17:45:09 #152
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137806332
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:48 schreef kweenie1 het volgende:
Ja.. Hij zat wel in m'n spambox.
SPOILER
pi_137808045
Is dat al een mail met de loonstrook van februari die je bedoelt, of de bevestigingsmail??
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_137809748
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:48 schreef kweenie1 het volgende:
Nee, ik heb nog niets gezien... Zal morgen wel even contact opnemen met EW
  zondag 16 maart 2014 @ 19:26:57 #155
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137810368
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 18:26 schreef qua111 het volgende:
Is dat al een mail met de loonstrook van februari die je bedoelt, of de bevestigingsmail??
Bevestigingsmail ;)
pi_137812646
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:31 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Woont je pa daar dan ofzo?

Hij adviseert bij het bouwen van nieuwe fabrieken/productielijnen/onderhoudsprogramma's en voert projecten uit. Daardoor veel onderweg tussen de fabrieken waar hij werkt in de regio. Hij zit gemiddeld toch wel 5u per dag in de auto. Dat wordt wel aangenamer in de nieuwe bak ;) Daar komt bij dat Chinezen best wel status ontlenen aan de bak waarin je aankomt. Fun fact is overigens dat diesels in China totaal niet verkocht worden, en Audi dus alleen diesels in de Q7 lepelt.

In NL hebben we overigens een VW Passat. Maar het aantal kilometers hier staan in geen verhouding met wat hij daar maakt.
pi_137813737
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:45 schreef zazzel het volgende:

[..]

Ja.. Hij zat wel in m'n spambox.
SPOILER
Ook niet in mn spam box dus, misschien komt het omdat mn contract nog niet/net verwerkt is.

quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:13 schreef Krotenkoker het volgende:

[..]

Nee, ik heb nog niets gezien... Zal morgen wel even contact opnemen met EW
Zal ik morgen ook maar doen, hoewel ze waarschijnlijk toch antwoorden dat zij daar geen invloed op hebben.
pi_137821357
Ik ben nieuw in het heffingsstelsel belasting gedoe, maar wat er ingehouden wordt, is dat het totaal bedrag van wat je kan terug vragen bij de belastingdienst, of maar een gedeelte?
pi_137822664
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:05 schreef Drilboor het volgende:
Ik ben nieuw in het heffingsstelsel belasting gedoe, maar wat er ingehouden wordt, is dat het totaal bedrag van wat je kan terug vragen bij de belastingdienst, of maar een gedeelte?
Hangt er vanaf. Vuistregel is dat je tot 6000 euro geen belasting betaalt, dus als je <6000 in een jaar verdient krijg je alle betaalde belasting terug. Daarboven niet meer.
  zondag 16 maart 2014 @ 23:09:21 #160
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_137825789
Welgeteld 7 uitroeptekens in de laatste email van EW. OH, EN OOK NOG ALLES IN CAPS LOCK ANDERS LEES JE ER MISSCHIEN OVERHEEN. :')
  zondag 16 maart 2014 @ 23:13:27 #161
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137825966
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Hij adviseert bij het bouwen van nieuwe fabrieken/productielijnen/onderhoudsprogramma's en voert projecten uit. Daardoor veel onderweg tussen de fabrieken waar hij werkt in de regio. Hij zit gemiddeld toch wel 5u per dag in de auto. Dat wordt wel aangenamer in de nieuwe bak ;) Daar komt bij dat Chinezen best wel status ontlenen aan de bak waarin je aankomt. Fun fact is overigens dat diesels in China totaal niet verkocht worden, en Audi dus alleen diesels in de Q7 lepelt.

In NL hebben we overigens een VW Passat. Maar het aantal kilometers hier staan in geen verhouding met wat hij daar maakt.
Grappig, mijn pa heeft eind jaren '70/begin jaren '80 net zoiets gedaan in China, fabrieken ontwerpen en adviseren bij het bouwen. Dat was dan wel een hele andere tijd, maar het blijft een mooi, eigenaardig en interessant land. Ben je er zelf al eens geweest?
pi_137826045
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 23:09 schreef DrSnuggle het volgende:
Welgeteld 7 uitroeptekens in de laatste email van EW. OH, EN OOK NOG ALLES IN CAPS LOCK ANDERS LEES JE ER MISSCHIEN OVERHEEN. :')
Je hebt er in ieder geval niet overheen gelezen dus :)
  zondag 16 maart 2014 @ 23:25:41 #163
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137826478
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Je hebt er in ieder geval niet overheen gelezen dus :)
True, dus blijkt weer hoe effectief de CAPSLOCK-SCHREEUW-OM-AANDACHT-methode is. :Y
pi_137827604
Morgen vier ritten!

Waalwijk - Driebergen met een onbekend kenteken (?)
Driebergen - Waalwijk in een Polo 1.2 TDI
Valkenswaard - Nieuwkuik in een Mini One 1.6 :D
Nieuwkuik - Eindhoven in een Seat Ibiza 1.2 TDI

:s)

Wel een pokke stuk OV precies in het midden, maar goed. Uurtjes, en een mini :D Moet tussen 8 en 9 ophalen in Waalwijk, gelukkig voor de verandering niet bij M *O*
pi_137828189
Miniiii! :D
  maandag 17 maart 2014 @ 00:17:29 #166
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137828681
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 23:50 schreef BlackLining het volgende:
Morgen vier ritten!

Een mystery car, spannend :D
  maandag 17 maart 2014 @ 00:24:38 #167
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137828879
quote:
Morgen vier ritten!

Wel een pokke stuk OV precies in het midden, maar goed. Uurtjes, en een mini :D Moet tussen 8 en 9 ophalen in Waalwijk, gelukkig voor de verandering niet bij M *O*
VW Caddy, 75pk.
  maandag 17 maart 2014 @ 00:46:47 #168
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137829344
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 00:24 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

VW Caddy, 75pk.
Of misschien een uitgeleefde Toyota Aygo diesel (54 pk) met gerobotiseerde handbak. _O_
  maandag 17 maart 2014 @ 07:54:54 #169
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137830622
quote:
Morgen vier ritten!

Waar ergens moet je zijn in Driebergen? M'n ouders wonen daar :)
pi_137830768
Daar gaan we weer: maandagochtend :r
pi_137830851
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Daar gaan we weer: maandagochtend :r
Ik ben best vrolijk. :)
pi_137831036
Vandaag payday? :D
pi_137831361
Kreeg vanochtend nog een rit van Assen naar Zierikzee, in een Opel Vivaro ;( 2.0 CDTI, bj 2012 met 114pk en heeft een nieuwwaarde van 42.000, wtf 8)7

Reis terug naar Groningen duurt overigens 5 uur -O-
Nee, toch niet
pi_137831910
quote:
9s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:03 schreef Solidberg het volgende:
Kreeg vanochtend nog een rit van Assen naar Zierikzee, in een Opel Vivaro ;( 2.0 CDTI, bj 2012 met 114pk en heeft een nieuwwaarde van 42.000, wtf 8)7

Vrijdag zag ik een spoedje Zierikzee - Assen voorbij komen, ontevreden klant? :D
pi_137831921
quote:

Wel gedaan toch? :D en vind je 42000 juist veel of weinig?
pi_137831951
Wel genomen idd, maar 42.000 is toch juist veel voor zo'n Vivaro ofniet? Hopelijk full-options :P
Nee, toch niet
pi_137832042
Godver, m'n fiets is gister gejat bij de bushalte :(
pi_137832071
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:42 schreef trolley het volgende:
Godver, m'n fiets is gister gejat bij de bushalte :(
Te voet naar de bushalte gaan. Altijd.

Vuistregels, in Eindhoven staat mijn fiets niet los aan de weg, station of bushalte.
pi_137832084
quote:

Een Transit in de personenvervoer uitvoering(9 zitplekken, beklede deuren, getinte achterramen e.d.) zit ook al om en nabij de 50.000,- :')
pi_137832125
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Te voet naar de bushalte gaan. Altijd.

Vuistregels, in Eindhoven staat mijn fiets niet los aan de weg, station of bushalte.
Mja, ik had hem op slot staan, inclusief nog een normaal hangslot aan het fietsrek. Dus dit zijn sowieso profs geweest. Tevens stonden er vier fietsen toen ik m'n fiets er bij zette, gisteravond toen ik terug kwam welgeteld nul !!!

Ik woon dan ook niet in zo'n massale stad, ik woon gewoon in een durpje in Friesland, waar men blijkbaar te goed van vertrouwen is :'(

Edit: Ik weet al waarom ik te goed van vertrouwen ben/was --> Intelligente mensen beter van vertrouwen :+ _O-

[ Bericht 17% gewijzigd door trolley op 17-03-2014 10:08:27 ]
pi_137832664
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:46 schreef trolley het volgende:

[..]

Mja, ik had hem op slot staan, inclusief nog een normaal hangslot aan het fietsrek. Dus dit zijn sowieso profs geweest. Tevens stonden er vier fietsen toen ik m'n fiets er bij zette, gisteravond toen ik terug kwam welgeteld nul !!!

Ik woon dan ook niet in zo'n massale stad, ik woon gewoon in een durpje in Friesland, waar men blijkbaar te goed van vertrouwen is :'(

Edit: Ik weet al waarom ik te goed van vertrouwen ben/was --> Intelligente mensen beter van vertrouwen :+ _O-
Nu snap ik ook de achterliggende rede waarom ik mensen zo goed vertrouw :+
pi_137833306
Lol. :P Maar wel lullig dat je fiets weg is.
pi_137833464
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:34 schreef Sarasi het volgende:
Lol. :P Maar wel lullig dat je fiets weg is.
Nogal ja. Vandaag of morgen maar aangifte doen bij de politie, al zal het wel niet veel helpen .. Heb ik in ieder geval die bureau-ambtenaren weer 10 - 15 minuten gefrustreerd met het opnemen van een fietsendiefstal-aangifte :D -O-
pi_137833652
Heb niet eens een kettingslot op mijn fiets, maar is nog nuet gestolen hier in Groningen :P
Nu maar wachten totdat de auto aankomt, ritje van 3 uur zo :D
Nee, toch niet
pi_137833700
Ik heb ook nooit een kettingslot en maar 1 keer een gejatte fiets gehad. En dat in en rond Rotterdam.

Die ene keer had ik trouwens alleen maar een kettingslot, maar dat was een hele goedkope die je zo los kon trekken zo bleek achteraf :')
pi_137833701
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:46 schreef Solidberg het volgende:
Heb niet eens een kettingslot op mijn fiets, maar is nog nuet gestolen hier in Groningen :P
Nu maar wachten totdat de auto aankomt, ritje van 3 uur zo :D
Mijn fiets is ook nog nooit gestolen. Woon al 2+ jaar in Groningen, fiets staat altijd buiten en is al tien jaar oud oid maar nog in topconditie! O+
pi_137833781
Vriend van me kreeg laatst zijn kettingslot niet meer open. Een keer met je volle gewicht er in hangen en hij is los :')
  maandag 17 maart 2014 @ 10:51:32 #188
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137833811
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:50 schreef Viezze het volgende:
Vriend van me kreeg laatst zijn kettingslot niet meer open. Een keer met je volle gewicht er in hangen en hij is los :')
Maar die gozer had zeker een lichaamsmassa van ~100KG
pi_137833914
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:51 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Maar die gozer had zeker een lichaamsmassa van ~100KG
Nee niet eens. Maar het was ook zo'n goedkoop ding.

Zelf had ik zo'n ART3 goedgekeurd slot, die krijg je volgens mij echt met geen mogelijkheid door.
pi_137834384
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:54 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee niet eens. Maar het was ook zo'n goedkoop ding.

Zelf had ik zo'n ART3 goedgekeurd slot, die krijg je volgens mij echt met geen mogelijkheid door.
Ook die krijg je wel open hoor. :) Enige wat je nodig bent is een flinke betonschaar.
pi_137834424
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:54 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hahaha, binnen twee minuten. ;)
  maandag 17 maart 2014 @ 11:12:22 #192
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137834454
ALLESSSHH KAN KAPOT!!!!!
pi_137834494
Nou, nog 30 minuten wachten op de Vivaro, waarschijnlijk moet ie eerst nog schoongemaakt worden etc :')
Nee, toch niet
pi_137834525
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:11 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hahaha, binnen twee minuten. ;)
Ja als je twee minuten aan een slot staat te trekken valt dat zeker niet op :')

Hoewel ik iemand ken die zijn eigen slot aan het doorzagen was op station Groningen en het wel 10 minuten duurde voor iemand kwam vragen wat hij aan het doen was :+
pi_137834617
De mastery car was een VW Up trouwens :')
pi_137834650
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja als je twee minuten aan een slot staat te trekken valt dat zeker niet op :')

Hoewel ik iemand ken die zijn eigen slot aan het doorzagen was op station Groningen en het wel 10 minuten duurde voor iemand kwam vragen wat hij aan het doen was :+
Daarom. Het ontmoedigd wel (helaas.) had ook altijd een ART3 slot aan mijn fiets bij Delfzijl Centraal. :P Op een dag was echter alleen mijn achterwiel gejat. Voorwiel + fiets en slot zaten nog netjes vast aan het rek, hoewel ze wel hadden geprobeerd het slot open te krijgen.
Helaas omdat als ze de hele fiets zouden hebben gejat, ik een nieuwe zou hebben gekregen, nu zei de verzekering echter " jammer dan" en moest ik zelf een nieuw achterwiel kopen.
pi_137834691
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 23:13 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Grappig, mijn pa heeft eind jaren '70/begin jaren '80 net zoiets gedaan in China, fabrieken ontwerpen en adviseren bij het bouwen. Dat was dan wel een hele andere tijd, maar het blijft een mooi, eigenaardig en interessant land. Ben je er zelf al eens geweest?
Nog niet, staat wel op het programma, hij moet rond de zomer waarschijnlijk naar Brazilië voor een korte klus, dan is het de bedoeling dat ik tijdelijk in de gaten ga houden dat alles op schema blijft lopen. Dat betekent ook dat de Audi + chauffeur een tijdje mijn vervoersmiddel wordt ;)
pi_137834822
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:19 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Nog niet, staat wel op het programma, hij moet rond de zomer waarschijnlijk naar Brazilië voor een korte klus, dan is het de bedoeling dat ik tijdelijk in de gaten ga houden dat alles op schema blijft lopen. Dat betekent ook dat de Audi + chauffeur een tijdje mijn vervoersmiddel wordt ;)
Als je geen zin hebt, dan doe ik het wel hoor :+
Nee, toch niet
pi_137835584
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:17 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Daarom. Het ontmoedigd wel (helaas.) had ook altijd een ART3 slot aan mijn fiets bij Delfzijl Centraal. :P Op een dag was echter alleen mijn achterwiel gejat. Voorwiel + fiets en slot zaten nog netjes vast aan het rek, hoewel ze wel hadden geprobeerd het slot open te krijgen.
Helaas omdat als ze de hele fiets zouden hebben gejat, ik een nieuwe zou hebben gekregen, nu zei de verzekering echter " jammer dan" en moest ik zelf een nieuw achterwiel kopen.
Dan waren het prutsers. ART3 stelt echt niks voor. Vanaf ART5 wordt het lastig.

En dat heb ik ook een keer gehad ja. Achterlijk gedoe. In mijn geval was de fiets een week later alsnog gejat trouwens. Dat regel ik zelf wel. Kom nou. Ik ben helemaal niet van het tillen van de verzekering, maar dat soort flauwekul werk ik niet aan mee :W
  maandag 17 maart 2014 @ 11:48:07 #200
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137835614
Iemand zit me al een paar weken te treiteren. Steeds als ik op school kom staat die schoonheid van een Bentley Continental GT V8 volledig in het zicht.
Wat een bazenbak blijft zo'n ding.

Edit: die Bentley zal wel een ART53 slot hebben.
pi_137837331
zijn er mensen bij abn die hun salaris al hebben gehad? zo ja, dan kan ik eens met de administratie gaan bellen :)
pi_137837413
Ik heb (Rabobank) nog geen salaris ontvangen, al verbaast me dat ook niet echt eigenlijk :')

Trouwens, even een vraagje omtrent belastingaangifte. Ik heb die vooraf ingevulde gedownload en gecontroleerd, maar blijkt dat ik niks terug krijg (jammer genoeg :'() maar moet ik dan wel alsnog belastingaangifte doen, of is dat in deze dan niet noodzakelijk?
  maandag 17 maart 2014 @ 13:30:39 #203
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137839936
Wacht het gewoon af en zeik niet zo altijd van "AAAAAH HET IS AL HALF 2 EN IK HEB NOG GEEN SALARIS, SNEL EASYWAY BELLEN EN IK STUUR EEN ADVOCAAT OP ZE AF!!!!!!!!!!!!"

SPOILER
pi_137840003
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef Kiprollade het volgende:
Wacht het gewoon af en zeik niet zo altijd van "AAAAAH HET IS AL HALF 2 EN IK HEB NOG GEEN SALARIS, SNEL EASYWAY BELLEN EN IK STUUR EEN ADVOCAAT OP ZE AF!!!!!!!!!!!!"

SPOILER
:')
  maandag 17 maart 2014 @ 13:36:22 #205
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137840222
quote:

SPOILER
:D :+ :')
  maandag 17 maart 2014 @ 13:42:29 #206
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137840457
quote:

SPOILER
_O_
pi_137842312
quote:

SPOILER
pi_137842606
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef Solidberg het volgende:
Nou, nog 30 minuten wachten op de Vivaro, waarschijnlijk moet ie eerst nog schoongemaakt worden etc :')
Ik vind wachten op een auto altijd wel relax. Een beetje koffie drinken, zitten en met de receptioniste babbelen, prima.
pi_137844771
Hier is het salaris binnen! :D *O*
pi_137844915
Hier ook, valt toch even tegen door die boete :')
pi_137844954
quote:

SPOILER
Maar ik heb wel financiële deadlines ja :(
pi_137845614
Nou, die Vivaro was dus gewoon basisuitvoering.
Nu nog 5 uur met OV, heb mijn tablet ook nog eens vergeten dus wordt geen productieve 5 uurtjes :(
Nee, toch niet
  maandag 17 maart 2014 @ 15:47:55 #213
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137845665
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Maar ik heb wel financiële deadlines ja :(
Speel niet met mijn privé
pi_137845697
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:47 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Speel niet met mijn privé
_O-
pi_137845718
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:27 schreef RTS91 het volgende:
Hier ook, valt toch even tegen door die boete :')
Heb ik dat ff gemist? Wat heb je uitgespookt?
pi_137845755
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:49 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Flink te hard gereden. *)

maandag 17 maart 2014 @ 15:53:20 #217
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137845870
pi_137845907
Hahaha shit die kende ik nog niet :D _O-
pi_137847095
Heb de mail van die boekhouder voor het loon nog niet gehad, ook niet in de spam. Ook nog niet gebeld voor morgen , nog nooit door EW gebelt trouwens xD
pi_137847271
Vanmorgen om 07:30 van huis gegaan, En nu nog een dik uur naar huis OV'en. Lekker uurtjes schrijven _O_
pi_137847741
Jaaa, ik heb het loon ook binnen. Een mooie 30 euro :')
  maandag 17 maart 2014 @ 16:46:35 #222
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137847944
Payday van beide baantjes vandaag *O*
pi_137847985
Heb het ook binnen, niet onaardig
pi_137848321
Mijn payday is donderdag pas :'(
  maandag 17 maart 2014 @ 16:59:10 #225
414827 Wave103
It's not pop music
pi_137848427
Mager salarisje ;( Maarja, geld is geld. Ik vind helemaal mooi
pi_137848725
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:25 schreef RenaultSport het volgende:
Heb de mail van die boekhouder voor het loon nog niet gehad, ook niet in de spam. Ook nog niet gebeld voor morgen , nog nooit door EW gebelt trouwens xD
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:47 schreef RenaultSport het volgende:
Heb het ook binnen, niet onaardig
Jij vindt ¤0,00 'niet onaardig'? :')
  maandag 17 maart 2014 @ 17:11:38 #227
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137848870
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:07 schreef trolley het volgende:

[..]

[..]

Jij vindt ¤0,00 'niet onaardig'? :')
Hij heeft gewerkt door EW zelf te bellen als ik me niet vergis.
pi_137849094
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:11 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Hij heeft gewerkt door EW zelf te bellen als ik me niet vergis.
Ah, dat verklaart e.e.a. :P

Was ook meer een troll-reactie eerlijk toegegeven, ghehe :@
  maandag 17 maart 2014 @ 17:20:57 #229
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137849219
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef trolley het volgende:
Was ook meer een troll-reactie eerlijk toegegeven, ghehe :@
Uh huh, dat zou ik ook zeggen :Y
  maandag 17 maart 2014 @ 17:34:25 #230
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137849687
Kantooruren van EW zijn officieel alweer voorbij, maar ik ben nog niet gebeld :N
pi_137849887
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:23 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Als je geen zin hebt, dan doe ik het wel hoor :+
Mocht het nodig zijn PM ik je wel ;)
  maandag 17 maart 2014 @ 17:52:46 #232
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137850250
Weekendje Londen... na een halve dag kijk je niet meer om als er een Bentley oid langs komt rijden :+
#26 || Luciano da Silva
pi_137851898
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:34 schreef Schaafkaas het volgende:
Kantooruren van EW zijn officieel alweer voorbij, maar ik ben nog niet gebeld :N
Laatst belde ik om 18 uur en toen waren ze nog met minstens drie aanwezig, dus er is hoop :P

Overigens had de tweede auto van vandaag een compleet lege tank, zo verschrikkelijk kansloos :')
pi_137851907
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:41 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Mocht het nodig zijn PM ik je wel ;)
Die chauffeur heb ik ook niet nodig,overigens boetes zullen in China niet al te hoog zijn ofwel :P
Nee, toch niet
  maandag 17 maart 2014 @ 18:37:46 #235
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_137851935
Weer wat meegemaakt vandaag...

Moest een Renault Trafic ophalen bij een stroommaatschappij in Zwolle. Ik kom daar aan, geen één medewerker weet waar ik moet zijn en wordt een halfuur lang van het kastje naar de muur gestuurd. Na drie kwartier eindelijk de juiste contactpersoon gevonden. Deze lieve meneer vertelt mij: 'Ik dacht dat jullie met z'n tweeën zouden komen, want de auto rijdt niet'. Ik dus kijken bij de auto, accu kats leeg. 8)7 Ik gebeld met AR, die zouden een monteur sturen. Anderhalf uur later kwam de het monteur mijn accu fixen. Was onderhand 14:15 en moest me 15:00 alweer melden bij de volgende rit, dus die is geannuleerd. Dus kon weer naar huis... }:|

Leuk dagje *O* *O* *O*
pi_137852107
Een monteur voor een lege accu? :')
  maandag 17 maart 2014 @ 18:43:33 #237
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_137852173
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:42 schreef Viezze het volgende:
Een monteur voor een lege accu? :')
Ja :') AR zou wel ff snel een monteurtje sturen...
  maandag 17 maart 2014 @ 19:05:44 #238
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137853182
Bij mij kwam de ANWB voor een lege accu. Ondertussen met m'n nieuwe collega's bij de 'Groenerij' wezen chillen en lekker gegeten in de kantine. Mooie tijd.
pi_137853271
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef Viezze het volgende:

[..]

Laatst belde ik om 18 uur en toen waren ze nog met minstens drie aanwezig, dus er is hoop :P

Overigens had de tweede auto van vandaag een compleet lege tank, zo verschrikkelijk kansloos :')
Treurig is dat he :') Van dat volk wat er een sport van maakt om de tank zo leeg mogeljk te rijden.

Zijn overigens ook altijd de luxe leasebakken. Dat maakt het nog extra treurig. Laat er gewoon een 10 liter in zitten..

Één keer een auto gehad die een bereik van 3 kilometer aangaf. Dat heb je niet zo gedaan door de laatste keer met die bak van het werk naar huis te rijden. Dan heb je echt doelbewust rondjes door de buurt gereden. Kansloze kwal ben je dan.
pi_137853310
Ik wil mijn karma terug. 800E weg, relatie uit, looptraining geannuleerd, en nu is mijn pinpas weg. ;( En niet gebeld voor werk vorige week!
  maandag 17 maart 2014 @ 19:09:15 #241
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137853343
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil mijn karma terug. 800E weg, relatie uit, looptraining geannuleerd, en nu is mijn pinpas weg. ;( En niet gebeld voor werk vorige week!
Wat de fak?
pi_137853360
quote:
Zo, dat gaat lekker dan :{
pi_137853410
Ja ik heb echt de beste week van mijn leven. :') Gelukkig heb ik lieve ouders, een lief broertje, lieve vriendinnen en woon ik naast een cafetaria. O+
  maandag 17 maart 2014 @ 19:10:37 #244
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137853414
quote:
-O-
  maandag 17 maart 2014 @ 19:11:15 #245
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137853448
Huuuuh wat spook jij allemaal uit?!
#26 || Luciano da Silva
  maandag 17 maart 2014 @ 19:11:35 #246
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137853470
En ik maar treurig zijn over het feit dat ik spinazie voorgeschoteld kreeg. :'(
Sarasi, wij houden ook van je hoor! O+
pi_137853507
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:09 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wat de fak?
Llllang verhaal. En een beetje privé. Maar op mijn initiatief iig.
pi_137853528
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Llllang verhaal. En een beetje privé. Maar op mijn initiatief iig.
In dat geval, ga je mee klemzuipen dan? :7
  maandag 17 maart 2014 @ 19:12:56 #249
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137853534
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:11 schreef Kiprollade het volgende:
Jep! Zeer schrale troost, maar toch. :)
pi_137853579
quote:
Pfff, sterkte ermee!
pi_137853594
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:11 schreef Kiprollade het volgende:
En ik maar treurig zijn over het feit dat ik spinazie voorgeschoteld kreeg. :'(
Spinazie :9~
pi_137853625
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

In dat geval, ga je mee klemzuipen dan? :7
Ik ga nu loempia's halen van mijn laatste muntgeld en er staat bier koud. :D Helaas moet ik morgen een eerste opzet van mijn propedeuseproef inleveren, dus klem gaat 'm vanavond niet worden. :')

Maar mocht iemand zich geroepen voelen en voor me willen betalen, ik kan donderdag, vrijdag en zaterdag. :P
  maandag 17 maart 2014 @ 19:15:44 #253
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137853693
Voel ik een Fok! meet voor EW/AR aankomen? :')
pi_137853749
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:14 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ga nu loempia's halen van mijn laatste muntgeld en er staat bier koud. :D Helaas moet ik morgen een eerste opzet van mijn propedeuseproef inleveren, dus klem gaat 'm vanavond niet worden. :')

Maar mocht iemand zich geroepen voelen en voor me willen betalen, ik kan donderdag, vrijdag en zaterdag. :P
Kom maar naar Vlaardingen dan, reiskosten zijn voor jezelf :7
pi_137853773
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:15 schreef Kiprollade het volgende:
Voel ik een Fok! meet voor EW/AR aankomen? :')
In Grunn wel dan he. :7
pi_137853798
quote:
10s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kom maar naar Vlaardingen dan, reiskosten zijn voor jezelf :7
Waar de hel ligt dat nou weer dan. België? :{ Wat een liefde hoor! ;(
pi_137853799
quote:
Gaat erg lekker dus.....
Succes!
(vrijdagavond kan ik trouwens wel ;) alleen veel meer dan een paar biertjes wordt het hem niet, zit nu ook nogal krap bij kas. ;)
pi_137853818
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:37 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Die chauffeur heb ik ook niet nodig,overigens boetes zullen in China niet al te hoog zijn ofwel :P
In principe rijdt m'n pa daar nooit, chauffeur is ook zijn tolk ;) Dus helemaal weg te cijferen is ie ook niet. Denk ook niet dat ze daar heel erg van de flitsers zijn eigenlijk :P
  maandag 17 maart 2014 @ 19:18:31 #259
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137853847
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:17 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vrouwen en topografie :D
pi_137853891
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:18 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

:@ Wordt wel beter van dit baantje. Ik weet nu het verschil tussen Amersfoort en Apeldoorn. :P :*
pi_137853900
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:18 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Vlaardingen is Zeeland toch? Net onder Rotterdam?
pi_137853932
quote:

[..]

Vlaardingen niet kennen cq waarderen :{w nu vind ik je niet meer aardig hoor.
pi_137853976
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Vlaardingen is Zeeland toch? Net onder Rotterdam?
Kilometer of 7 ten westen van Rotterdam.
pi_137854020
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kilometer of 7 ten westen van Rotterdam.
Had ik goed dus. :) Westen van Rotterdam is vanaf hier bekeken net onder Rotterdam. *O*
pi_137854083
quote:

[..]

Ik hoop maar niet dat je een keer je navigatie verliest :P Maar sterkte, heb mij dit weekend al dicht gezopen, moet nu 2 groepsprojecten afmaken omdat niemand wat doet :r
Nee, toch niet
pi_137854096
quote:
10s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vlaardingen niet kennen cq waarderen :{w nu vind ik je niet meer aardig hoor.
;(

Volgende tegenslag: cafetaria is dicht op maandag. Verdomme. :'(
pi_137854124
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Had ik goed dus. :) Westen van Rotterdam is vanaf hier bekeken net onder Rotterdam. *O*
Het ligt naast Rotterdam, niet er onder en daarnaast al helemáál niet in Zeeland :{w
  maandag 17 maart 2014 @ 19:24:32 #268
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137854202
Groningen is toch een Oostblokland ofzo?
pi_137854204
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:18 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

In principe rijdt m'n pa daar nooit, chauffeur is ook zijn tolk ;) Dus helemaal weg te cijferen is ie ook niet. Denk ook niet dat ze daar heel erg van de flitsers zijn eigenlijk :P
Die Streifenwagen in China zullen ook wel van die langzame bakken zijn :D
Nee, toch niet
pi_137854236
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:24 schreef Kiprollade het volgende:
Ik kan ze in ieder geval niet tot nauwelijks verstaan. Maar dat heb ik ten oosten van Amersfoort sowieso al moet ik zeggen.
pi_137854247
quote:
Oost Groningen is in ieder geval wel een groot communistisch bolwerk.
pi_137854260
quote:
:'( Jullie houden helemaal niet van mij! Dan drink ik mijn bier wel alleen op. :(
pi_137854277
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik kan ze in ieder geval niet tot nauwelijks verstaan. Maar dat heb ik ten oosten van Amersfoort sowieso al moet ik zeggen.
Dat heb ik met zuiderlingen. ;) Oh, en friezen..
pi_137854290
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

:'( Jullie houden helemaal niet van mij! Dan drink ik mijn bier wel alleen op. :(
Tis dat ik morgen moet werken...
pi_137854346
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:25 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dat heb ik met zuiderlingen. ;) Oh, en friezen..
Ook die niet inderdaad, maar dat schaar ik allemaal onder ten oosten van Amersfoort :P
pi_137854498
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:26 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Tis dat ik morgen moet werken...
Ik ook. Een Skoda Octavia Combi van Den Bosch naar Almere :)
pi_137854530
Waarom zijn die busjes overigens zo ontiegelijk duur? Zoveel materiaal en techniek zit er toch niet in een Vivaro 9-persoons busje bijvoorbeeld?
Nee, toch niet
pi_137854559
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:24 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Die Streifenwagen in China zullen ook wel van die langzame bakken zijn :D
In een mooi land als China heeft het nog zin om gezellig met wethouders/burgemeesters/politie commissarissen af en toe wat te gaan eten ofzo. Eigenlijk is de enige politie die ons pap ziet een escorte als het druk is in de stad ;P
pi_137854560
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oeh. :)
pi_137854706
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zal wel weer dezelfde auto meekrijgen als gister: Een 2005 VW Touran met 66kw 1.9 TDI :'(
pi_137855175
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:35 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Zal wel weer dezelfde auto meekrijgen als gister: Een 2005 VW Touran met 66kw 1.9 TDI :'(
Mooi afgeragt dingetje :D ?
Nee, toch niet
pi_137855223
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ook die niet inderdaad, maar dat schaar ik allemaal onder ten oosten van Amersfoort :P
Dus als jij in Arnhem komt heb je ondertitels nodig :o
pi_137855289
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:44 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dus als jij in Arnhem komt heb je ondertitels nodig :o
Mwoah, daar valt het nog wel mee inderdaad. Maar dat is gewoon een uitzondering die de regel bevestigt :7
pi_137855502
Kloterig.. Afgelopen donderdag om 19:40 nog gebeld terwijl ik om 19:48 van het voetbalveld stapte, vandaag om 16:56 gebeld terwijl ik om 17:05 uit college kwam.. Beide keren teruggebeld, beide keren al weer weg. En dan vorige maand een mail sturen dat iedereen goed op zn mailbox moet letten omdat ze voortaan vooral gaan mailen.
pi_137855648
quote:
800E weg, relatie uit,
Ben ik de enige die hier een verband ziet? :@

Maar wat betreft de relatie die stukgelopen is, dat is wel echt kut :'(
Ik weet wat het is, dat zijn gewoon klote momenten. Sterkte in ieder geval! :*
pi_137856069
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:51 schreef trolley het volgende:

[..]

Ben ik de enige die hier een verband ziet? :@

Maar wat betreft de relatie die stukgelopen is, dat is wel echt kut :'(
Ik weet wat het is, dat zijn gewoon klote momenten. Sterkte in ieder geval! :*
Lol nee daar is geen verband. :P Maar het is kut, want ik houd nog wel van 'm. Het werkte alleen niet meer. Dat zuigt.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:01:50 #287
414827 Wave103
It's not pop music
pi_137856218
Groningen is een mooie stad om twee keer per jaar heen te gaan voor een zuipweekend roeiwedstrijd. Als je mazzel hebt slaap je via de vereniging gratis in de binnestad :s) Doldwaze avonden waren dat...
pi_137856360
Hier ligt ook altijd wel een vrij luchtbed hoor. :P Groningers zijn gastvrij. :D
pi_137856380
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:59 schreef Sarasi het volgende:
Maar het is kut, want ik houd nog wel van 'm. Het werkte alleen niet meer. Dat zuigt.
Dat is behoorlijk kut inderdaad. Als dat er ook niet meer was geweest, was het voor het verwerkingsproces in ieder geval iets makkelijker geweest .. :'(

Wat ik lekker vond, toen m'n relatie op de klippen liep, is om zoveel mogelijk te werken voor EW (AR in jouw geval dan ;)) Heerlijk om niemand om je heen te hebben, de radio desnoods keihard aan hebt staan, en dat je heerlijk je gedachten even kunt verzetten terwijl je over de snelwegen van ons land rijdt :)
pi_137856528
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Treurig is dat he :') Van dat volk wat er een sport van maakt om de tank zo leeg mogeljk te rijden.

Zijn overigens ook altijd de luxe leasebakken. Dat maakt het nog extra treurig. Laat er gewoon een 10 liter in zitten..

Één keer een auto gehad die een bereik van 3 kilometer aangaf. Dat heb je niet zo gedaan door de laatste keer met die bak van het werk naar huis te rijden. Dan heb je echt doelbewust rondjes door de buurt gereden. Kansloze kwal ben je dan.
Deze gaf niks meer aan. Ik hoopte eigenlijk dat ik zou stranden onderweg naar de Esso maar dat is niet gebeurd :P

Dat laatste moet inderdaad wel, het kan niet dat je een auto precies zo leeg hebt staan. Bij deze denk ik ook echt dat ze dat hebben gedaan, want ze hadden gezeik met de leasemij en daarom het contract opgezegd.
pi_137856541
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef trolley het volgende:

[..]

Dat is behoorlijk kut inderdaad. Als dat er ook niet meer was geweest, was het voor het verwerkingsproces in ieder geval iets makkelijker geweest .. :'(

Wat ik lekker vond, toen m'n relatie op de klippen liep, is om zoveel mogelijk te werken voor EW (AR in jouw geval dan ;)) Heerlijk om niemand om je heen te hebben, de radio desnoods keihard aan hebt staan, en dat je heerlijk je gedachten even kunt verzetten terwijl je over de snelwegen van ons land rijdt :)
Mja, helaas heb ik straks tentamens en donderdag een presentatie over mijn propedeuseproef. :'( Gelukkig heb ik lieve ouders waar ik terecht kan.
pi_137856581
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Lol nee daar is geen verband. :P Maar het is kut, want ik houd nog wel van 'm. Het werkte alleen niet meer. Dat zuigt.
Mja, dat klinkt bekend :{

Alleen die van mij is gewoon knettergek.

Maar ja, toch wel lief O+ ;(
pi_137856753
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mja, helaas heb ik straks tentamens en donderdag een presentatie over mijn propedeuseproef. :'( Gelukkig heb ik lieve ouders waar ik terecht kan.
Propedeuseproef? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik moest gewoon alle tentamens van jaar 1 halen en voila, ik was in het bezit van een propedeuse :D
Geen proef hoeven doen of wat dan ook.
pi_137856862
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Propedeuseproef? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik moest gewoon alle tentamens van jaar 1 halen en voila, ik was in het bezit van een propedeuse :D
Geen proef hoeven doen of wat dan ook.
Ik moet een onderzoeksverslag schrijven in de vorm van een review artikel. :)
pi_137857090
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik moet een onderzoeksverslag schrijven in de vorm van een review artikel. :)
Is dat een literature review oid?
Nee, toch niet
pi_137857197
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:18 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Is dat een literature review oid?
Jup.
pi_137857811
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:49 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

10 te hard BBK. 7 na correctie...
pi_137858028
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Boefje o|O

53 euro toch? :')
pi_137858112
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Dat is nooit leuk, gelukkig is het niet verschrikkelijk hoog, kan gebeuren!
pi_137858311
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jup.
Dat moeten wij gewoon als een vak doen hier :o Tis ook altijd oneerlijk ;(
Nee, toch niet
pi_137858337
Dicht doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: