Ik weet heus wel hoe ik foto's moet maken hoor:quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Foto alá deze maken:
[ afbeelding ]
Voorwielen naar rechts, door je knieën en dan foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet hem ophalen in R'dam, ik rij nog wel even langs je werk en lach vriendelijk naar je om je extra jaloers te makenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Auto's met een toerenteller
Ik ben goddomme jaloers![]()
En dan de kofferklep omhoog zodat het lijkt alsof ie een grote spoiler heeftquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Foto alá deze maken:
[ afbeelding ]
Voorwielen naar rechts, door je knieën en dan foto
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:50 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik weet heus wel hoe ik foto's moet maken hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer door je knieën, en dichterbij.
Die C1 is een monsterbak en dat moet je ook duidelijk makenNee, toch niet
Dat durf ik niet op van die homo P'squote:Op donderdag 13 maart 2014 22:52 schreef Solidberg het volgende:
[..]![]()
Meer door je knieën, en dichterbij.
Die C1 is een monsterbak en dat moet je ook duidelijk maken
Doe het anders waar bij het ophaaladres waar de CP bij staatquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:53 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dat durf ik niet op van die homo P's
Ik vraag wel of hij een foto van mij en de auto wil maken, zoiets lijkt me wel erg gaaf:quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Doe het anders waar bij het ophaaladres waar de CP bij staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel benieuwd naar de rest van het verhaal en foto's! Wel een mooie tijd uitgekozen om een motor te kopen.
Je bent niet eens hier langs geweest, wat is dit nou?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef Kiprollade het volgende:
Die C1 had geeneens lichtmetalen velgen of flippers. Voor de rest zag die er natuurlijk heel erg luxe uit.
Pics or GTFO.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef Kiprollade het volgende:
Die C1 had geeneens lichtmetalen velgen of flippers. Voor de rest zag die er natuurlijk heel erg luxe uit.
Ik was zo ondersteboven van dat stoere wagentje dat ik het helemaal vergeten ben. Mijn welgemeende excuses!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je bent niet eens hier langs geweest, wat is dit nou?
Ik heb een foto genomen en jouw advies gebruikt. Kan hem alleen niet via mn telefoon plaatsen, dus je zult in spanning moeten afwachten.quote:
Waarschijnlijk belden ze je omdat je te ontslaan. Gecondoleerdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:06 schreef driekeerdrie het volgende:
Laatst ook in een mieterse 107 zonder toerenteller gereden. Best vreemd was dat.
Dinsdag had ik een Opel Combo waar ze beter geen toerenteller in hadden kunnen doen. Ik waagde het om op te trekken riching de 130 km/u maar de toerenteller ging ongeveer in het rode gebied (reed al in z'n 5) en de hele auto begon te schreeuwen en trillen. Wat een waardeloos busje was dat zeg![]()
Gisteren opeens gebeld door AR ipv gewoon een mailtje. Zat in college en kon niet opnemen, nu de hele dag niks![]()
Weet iemand wat de logica hierachter is? Meestal krijg ik voor de dag gewoon direct een mailtje ipv eerst een belletje.
Weet je zeker dat je in de vijf zat, niet in de drie?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:06 schreef driekeerdrie het volgende:
Laatst ook in een mieterse 107 zonder toerenteller gereden. Best vreemd was dat.
Dinsdag had ik een Opel Combo waar ze beter geen toerenteller in hadden kunnen doen. Ik waagde het om op te trekken riching de 130 km/u maar de toerenteller ging ongeveer in het rode gebied (reed al in z'n 5) en de hele auto begon te schreeuwen en trillen. Wat een waardeloos busje was dat zeg![]()
Gisteren opeens gebeld door AR ipv gewoon een mailtje. Zat in college en kon niet opnemen, nu de hele dag niks![]()
Weet iemand wat de logica hierachter is? Meestal krijg ik voor de dag gewoon direct een mailtje ipv eerst een belletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |