Ik ga m'n achterbrug verlengen, dan is'ie nog stoerder. Maak ik er meteen een SM van.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:42 schreef KneusTeun het volgende:
Volgens mij heeft deka wat issue's en is ie bang dat zijn brommer niet stoer genoeg is ofzo.
beetje mac vs pc houding...
gister nog een bussa geboekt op mijn fazerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:42 schreef KneusTeun het volgende:
Volgens mij heeft deka wat issue's en is ie bang dat zijn brommer niet stoer genoeg is ofzo.
beetje mac vs pc houding...
Verlengde achterbrug mag alleen als je zo'n helm hebt:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga m'n achterbrug verlengen, dan is'ie nog stoerder. Maak ik er meteen een SM van.
Vergeet de Akrapovic niet hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Verlengde achterbrug mag alleen als je zo'n helm hebt:
[ afbeelding ]
Ho ho, wel ontopic blijven he...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een BMW kan ik wel waarderen
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vergeet de Akrapovic niet hedie ga ik er zo opschroeven. Rondje makenrechtdoor door het centrum. En nog één. En nog één.
Overal ligt toch gewoon asfaltquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft Bozzquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Verlengde achterbrug mag alleen als je zo'n helm hebt:
[ afbeelding ]
Wil graag valbeugels nog hebben, zeker als ik weer is van het asfalt af ga dan vind ik wel chill idee dat ik niet eventueel me kappen mol! die dingen zijn duuuuuuuuur!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Overal ligt toch gewoon asfaltovertrokken gedoe altijd. Valbeugels haal ik er ook maar af, die zijn voor posers.
Ja echt hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
Wil graag valbeugels nog hebben, zeker als ik weer is van het asfalt af ga dan vind ik wel chill idee dat ik niet eventueel me kappen mol! die dingen zijn duuuuuuuuur!
Naked gaan rijdenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wil graag valbeugels nog hebben, zeker als ik weer is van het asfalt af ga dan vind ik wel chill idee dat ik niet eventueel me kappen mol! die dingen zijn duuuuuuuuur!
Eerder in je crankcase.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef BlackLining het volgende:
Naked gaan rijdennooit barsten in je kuipdelen
Ja, maar die kostte maar ¤59 en neie oliequote:
Wat moest jij ook alweer allemaal fixen? oh nee wachtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Naked gaan rijdennooit barsten in je kuipdelen
Zal morgen ff een updateje typenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:00 schreef Dekatria het volgende:
Hoe is het verder met de werkzaamheden, BL
Zal wel een throw back naar de tijd zijn van de toffe martini sponsoring.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nice. Maar wat die Martini sticker daar nou weer doet?
[ afbeelding ]
Strakke shit hoor. Hoeveel lagen ga je doen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef BlackLining het volgende:
Zal morgen ff een updateje typen
Had een filmpje gepost dat ie liep, toch? Inmiddels weer uit elkaar en zijn we hier
[ afbeelding ]
En voor een iets betere impressie van de laklaag die er nu op zit: *klik*
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nice. Maar wat die Martini sticker daar nou weer doet?
[ afbeelding ]
8 lagen zijn het. Op die tweede foto zie je het groen er nog iets doorheen, maar dat was halverwege. Hij hangt nu te drogen, dat gaat helaas wel ff duren dus. Maar goed, als ik ondertussen de rest helemaal klaar kan maken doe ik het inbouwen als laatste, want het in elkaar zetten van die hele motor is letterlijk in een paar uurtjes gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Strakke shit hoor. Hoeveel lagen ga je doen?
Spuiten gebeurt buiten toch? Niet genoeg ventilatie?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef BlackLining het volgende:
Overigens ben ik nu dus al drie dagen compleet high van de ingeademde verfdamp. Nasty spul zeg.
Ik heb zelf zo'n stofkap gebruikt toen ik mijn schuurdeur heb geschilderd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
8 lagen zijn het. Op die tweede foto zie je het groen er nog iets doorheen, maar dat was halverwege. Hij hangt nu te drogen, dat gaat helaas wel ff duren dus. Maar goed, als ik ondertussen de rest helemaal klaar kan maken doe ik het inbouwen als laatste, want het in elkaar zetten van die hele motor is letterlijk in een paar uurtjes gedaan.
Overigens ben ik nu dus al drie dagen compleet high van de ingeademde verfdamp. Nasty spul zeg.
En ik heb nu de kabelboom mee naar Den Bosch genomen, die zit ik nu op mijn gemak uit te zoeken, waar nodig te repareren en te voorzien van nieuwe krimpkous. Was nogal een zooi en door de vorige eigenaar gefixt met isolatietapedus dat gaan we even doen zoals het hoort, want dat kan ik beter
![]()
Jazeker, maar ik had wind tegenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er heel dik uit, maar aan de andere kant heeft het ook wel weer wat. Bruutheid, voornamelijk.
[..]
Spuiten gebeurt buiten toch? Niet genoeg ventilatie?
Mja, ik had zo'n dingetje:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb zelf zo'n stofkap gebruikt toen ik mijn schuurdeur heb geschilderd.
Dan merk je bijna niets meer van de lucht, kan het je van harte aanbevelen.
Verders heb ik morgen dan een proefrit gepland. Erg veel zin in kan ik wel zeggen en ik ben erg benieuwd. A-technisch als ik ben zou ik graag willen weten of er nog dingen zijn waar ik specifiek op moet letten (uiteraard heb ik ook gegoogled e.d. maar ben gewoon erg benieuwd naar jullie kenners...)
zou raar vinden als niet zo is, maar of je daar heen wil voor onderhoud. Zou ik er de hele tijd naast gaan staan!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef handboek het volgende:
Ik heb nog twee cadeaubonnen van Motoport. Weet iemand of ze deze aannemen bij onderhoud?
Ik heb een nieuwe ketting nodig en heb nog 100 euro aan cadeaubonnen. Ik ben het dus verplicht... Anders ben ik een dief van mijn eigen portemonnee. Normaal onderhoud e.d. laat ik ook ergens anders uitvoeren. Heb toentertijd mijn motor bij motoport gekocht, betaald voor een afleverbeurt... Blijkbaar nooit gekregen, een jaar na aankoop liet ik ergens anders een beurt uitvoeren. Bleek bijv. de remvloeistof gewoon zwarte drap te zijn...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
zou raar vinden als niet zo is, maar of je daar heen wil voor onderhoud. Zou ik er de hele tijd naast gaan staan!
Even kijken dan wat erop staat. Dat is het dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:58 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe ketting nodig en heb nog 100 euro aan cadeaubonnen. Ik ben het dus verplicht... Anders ben ik een dief van mijn eigen portemonnee. Normaal onderhoud e.d. laat ik ook ergens anders uitvoeren. Heb toentertijd mijn motor bij motoport gekocht, betaald voor een afleverbeurt... Blijkbaar nooit gekregen, een jaar na aankoop liet ik ergens anders een beurt uitvoeren. Bleek bijv. de remvloeistof gewoon zwarte drap te zijn...
Maar goed, ik kan nergens voorwaarden over die dingen vinden.... Dat is het kutte
maak er een filmpje van met een gopro, monteer er rapmuziek onder en zet het op motormeuk. dan word je vanzelf uitgenodigdquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:48 schreef Salatrel het volgende:
waar kan ik me eige aanmelden voor brag & boost? ik ben er net achtergekomen dat als ik bij 4000rpm het gas opentrek terwijl die nog in zn 1 staat ipv 2 hij zonder moeite het voorwiel van de grond licht
parkeerplaats van het ziekenhuis.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:48 schreef Salatrel het volgende:
waar kan ik me eige aanmelden voor brag & boost? ik ben er net achtergekomen dat als ik bij 4000rpm het gas opentrek terwijl die nog in zn 1 staat ipv 2 hij zonder moeite het voorwiel van de grond licht
Ja, drie dagen ofzo toch? Wel drie dagen waarop ik de motor gewoon zou laten staan, maar om het nou een winterstop te noemenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
denk dat er in Groningen wel een winterstop je is geweest daar heeft toch gewoon sneeuw gelegen Enzo?
Volgend jaar Fok! @ Elefantentreffen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:14 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ja, drie dagen ofzo toch? Wel drie dagen waarop ik de motor gewoon zou laten staan, maar om het nou een winterstop te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We komen er wel
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:48 schreef BlackLining het volgende:
Voor Deka, ik zou nog een updatetje typen van waar ik nu bengaaf hoor, geen filmpje van de brand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We komen er wel![]()
Nee, ik had even andere prioriteitenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:06 schreef Maegrim het volgende:
[..]
gaaf hoor, geen filmpje van de brand?
Ben er 3 jaar terug geweest.quote:Motorradfahrer-Gottesdienst / "Anlassen"
Wir feiern die Motorrad-Saisoneröffnung!
Am 13. April 2014 geben die Biker auf dem Nürburgring wieder kräftig Gas: Zum Auftakt lockt die Motorrad-Saisoneröffnung mit dem Highlight "Anlassen", dem ökumenischen Motorrad-Gottesdienst.
Es werden wieder Tausende Motorradfahrer und -fans an der Motorsportstätte in der Eifel erwartet. Ob beim Biker-Korso über die Nordschleife, dem traditionellen ökumenischen Gottesdienst - gehalten wird dieser vom kath. Pfarrer Klaus Kohnz und dem evang. Pfarrer Thorsten Hertel -, bei Aktionen im Fahrerlager oder verschiedenen Vorführungen – an diesem Tag dreht sich alles um die Themen Motorrad und Sicherheit. Die gesammelte Kollekte kommt einem gutem Zweck zugute.
Voor Deka, ik zou nog een updatetje typen van waar ik nu benNetjes, kapiteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We komen er wel![]()
Voor Deka, ik zou nog een updatetje typen van waar ik nu benleuk om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We komen er welLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Psst, mooi weer om te rijden BL.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:33 schreef BlackLining het volgende:
Net ff gekeken. Die lak zit er toch een partij strak op man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |