miauwquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Zit je hier met je touringcartonka?
UTO / Banaanquote:
Is een service die we verlenenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:35 schreef Joezi het volgende:
aaaah banaan topic is gesloten![]()
[ afbeelding ]
Grmbl... Dan moeten we hier maar verder nietwaar...quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:35 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:35 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat valt me van je tegen.... Reclame maken voor het Bluray en DVD dubbel pack...quote:
Herman! En Moots de tafelfluisteraar!quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:59 schreef mootie het volgende:
Cc heeft Hermans in de tuin staan.![]()
En ik ben gewoon een beetje trots op mezelf, toen je vertelde dat het een ronde tafel van walnotenhout was geworden, pikte ik deze er meteen uit op Google.![]()
Geslaagde combinatie overigens.
Maak een afstreepkalender!quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Herman! En Moots de tafelfluisteraar!
![]()
Hoe beter dan je dag te beginnen met geld uitgeven? Dus net de chromen hanglamp besteld. Twee tot drie weken bezorgtijd ... Hoe overleeft mijn gretigheid dat???
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey was je der weer, heb je een paar dagen niet gezien
Gelijk heb je met mooi weer naar buitenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
Ja ik heb de boel weer eens aangeslingerd.
Het is prachtig weer en dan ben ik eigenlijk alleen buiten te vinden. Klussen in de achtertuinLekker met hout aanrommelen. Dus als ik er nu even niet ben.. is het omdat ik in de zandbak kan spelen
ik heb er een neusje voor geloof ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je met mooi weer naar buiten
Op het juiste momentde stream weer aan geslingerd
Ja had geluk, ging er net voor zitten en toen zag ik Rienk met iemand lopen, dacht he zie ik dat goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb er een neusje voor geloof ik![]()
miste heks ook een beetje en wilde even bijlezen![]()
Heb jij het helemaal gevolgd? Ik stroomde in.
Mooiquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had geluk, ging er net voor zitten en toen zag ik Rienk met iemand lopen, dacht he zie ik dat goed.
En ja ik zag het goed![]()
![]()
Slaap lekker voor straksquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mooi![]()
Jij hebt er ook een neus voor dus!
Ik ga weer uitloggen.. morgen vroeg op![]()
Slaap lekker alvast.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb er een neusje voor geloof ik![]()
miste heks ook een beetje en wilde even bijlezen![]()
Heb jij het helemaal gevolgd? Ik stroomde in.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb me vanavond via mijn iPad aangemeld voor het paspoort, geactiveerd met de toegangscode uit de sms en kon daarna inloggen met mijn iPad.
Toen wilde ik op mijn pc inloggen, maar moet dan weer opnieuw een activeringscode ingeven![]()
Ik dacht dat ik met 1 paspoort overal streams kon kijken.
Ja maar niet tegelijkertijd volgens mijquote:
Vreemd. Ik kan idd op al mijn devices met dezelfde login.quote:
Als ik uitlog op mijn iPad lukt het me nog niet om in te loggen op de pc.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja maar niet tegelijkertijd volgens mij
Ik heb er meteen al weer tabak van.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vreemd. Ik kan idd op al mijn devices met dezelfde login.
Ik heb het even gecheckt. Kan tegelijkertijd op iPad en iPhone kijken, MacBook staat boven, dat vind ik te veel moeite. Anton heeft me uitgeput!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Als ik uitlog op mijn iPad lukt het me nog niet om in te loggen op de pc.
Anton was voor mij reden om me weer aan te meldenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheckt. Kan tegelijkertijd op iPad en iPhone kijken, MacBook staat boven, dat vind ik te veel moeite. Anton heeft me uitgeput!
Alleen jij kan dat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:32 schreef Joezi het volgende:
Oops, heeft echt nog niemand anders die gemaakt?
Met al die camera's?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
We zouden het misschien samen kunnen doen, wanneer kun je?
Je bent toch een showboy?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |