Slaap lekker voor straksquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mooi![]()
Jij hebt er ook een neus voor dus!
Ik ga weer uitloggen.. morgen vroeg op![]()
Slaap lekker alvast.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb er een neusje voor geloof ik![]()
miste heks ook een beetje en wilde even bijlezen![]()
Heb jij het helemaal gevolgd? Ik stroomde in.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb me vanavond via mijn iPad aangemeld voor het paspoort, geactiveerd met de toegangscode uit de sms en kon daarna inloggen met mijn iPad.
Toen wilde ik op mijn pc inloggen, maar moet dan weer opnieuw een activeringscode ingeven![]()
Ik dacht dat ik met 1 paspoort overal streams kon kijken.
Ja maar niet tegelijkertijd volgens mijquote:
Vreemd. Ik kan idd op al mijn devices met dezelfde login.quote:
Als ik uitlog op mijn iPad lukt het me nog niet om in te loggen op de pc.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja maar niet tegelijkertijd volgens mij
Ik heb er meteen al weer tabak van.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vreemd. Ik kan idd op al mijn devices met dezelfde login.
Ik heb het even gecheckt. Kan tegelijkertijd op iPad en iPhone kijken, MacBook staat boven, dat vind ik te veel moeite. Anton heeft me uitgeput!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Als ik uitlog op mijn iPad lukt het me nog niet om in te loggen op de pc.
Anton was voor mij reden om me weer aan te meldenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheckt. Kan tegelijkertijd op iPad en iPhone kijken, MacBook staat boven, dat vind ik te veel moeite. Anton heeft me uitgeput!
Alleen jij kan dat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:32 schreef Joezi het volgende:
Oops, heeft echt nog niemand anders die gemaakt?
Met al die camera's?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
We zouden het misschien samen kunnen doen, wanneer kun je?
Je bent toch een showboy?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |