Die kreeg ook een snuiterslag, ik vond het wel heel leuk dat dre zei over isa zij is niet zo lief tegen mij. En dat anton zei Nou nee hoor vin ik niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef Ransjih het volgende:
en billy wel slijmen als anton erbij is
Dat zou wel van echte liefde getuigen. Voor de poen hoeft ze het niet te doen.quote:
En is hij daarmee de oudste FOKker...?quote:
niet voor 100% zeker... zou dat terug moeten horen, maar ik ving wel zoiets op net als meerdere mensen hierquote:
ik vond hem eerst nog wel leuk, maar nuquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef Urb het volgende:
En Ruud lult met Billy mee![]()
Die heks heeft werkelijk zn laatste hersencellen uit hem gezogen.
En voor elk willekeurige zaadstengel is het een eer om naast me te liggenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ze gaat straks weer in d'r rant: wie denkt hij dat hij is, jonguh! Ik ben fucking 32!
En in de filmwereld sta ik bekend om mijn fake-orgasmesquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ze gaat straks weer in d'r rant: wie denkt hij dat hij is, jonguh! Ik ben fucking 32!
Billy is domquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hij is binnekort toch dood billy haar exacte woorden
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
En is hij daarmee de oudste FOKker...?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef Urb het volgende:
En Ruud lult met Billy mee![]()
Die heks heeft werkelijk zn laatste hersencellen uit hem gezogen.
+1quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Dottey het volgende:
Ik vind Emil nu heerlijk op zijn plaats eigenlijk![]()
rare puntjes aanraken
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Dottey het volgende:
rare puntjes aanraken
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent toch God ... EN dan vraag je ons
Jaa.....die prijzenoorlog steeds....quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is Oma-Nijn ..
Die heeft 11 oorlogen meegemaakt
Hey was je der weer, heb je een paar dagen niet gezienquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Dottey het volgende:
rare puntjes aanraken
hoop je dat echtquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef frensje het volgende:
Rake woorden van Emil, de vraag is of Bil en Ruud het nu ook anders gaan zien...
waar is paul als je m nodig hebt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
*verzamelt rochel om af te vuren*
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is Oma-Nijn ..
Die heeft 11 oorlogen meegemaakt
Ja zelfde hier, heeft echt afgedaan ookal was hij een van mn favo's.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef frensje het volgende:
[..]
ik vond hem eerst nog wel leuk, maar nusukkeltje die zich laat inpalmen voor sex en stokslobberen
paulquote:
ohwww dreetje bedoelde haar steeds?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent toch God ... EN dan vraag je ons
Hij had dingen gelezen en korte filmpjes gezien. Die kunnen natuurlijk overal staan. Maar hij wist heeeel veel.quote:
Erg hè.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef Ygritte het volgende:
Andrea begrijpt niet wat ze zo vreselijk verkeerd doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |