* R0T29 spuugt meequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef asini het volgende:
Ik wil Billy in haar gezicht spugen. En dat meen ik oprecht.
en voordat ze gaat slapen.. nog even dansen en springen op bedquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Dat wordt weer: liegen, diazepam, dekbed en morgen weer vrolijk op
Jimmy heeft geleerd van anton dat ie ze dan moet laten spugen dan is het overquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Dat wordt weer: liegen, diazepam, dekbed en morgen weer vrolijk op
Dat zie ik Laura nog wel een keer doen. Is het gelijk haar laatste "knal".quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef asini het volgende:
Ik wil Billy in haar gezicht spugen. En dat meen ik oprecht.
Precies andersom.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Disana het volgende:
We weten nu wel zeker dat Andrea niet geestelijk gestoord is maar een toneelspeelster en een fantast.
Morgen is er feest kan ze weer dansenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef martend het volgende:
[..]
en voordat ze gaat slapen.. nog even dansen en springen op bed
Laat dat kindje er maar uit.. Ze vroeg letterlijk om straf...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Viel weg erg op, ja.. ze leek wel een klein, braaf kindje toen hij haar op van alles aansprak tijdens het begin van zijn bezoek
Dit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Flow3r het volgende:
Nee andrea, je had niet per se terug gemoeten naar anton, je had er niet over moeten LIEGEN
*heeft nooit genoeg spuug maar doet z'n best en levert ook een kleine bijdrage*quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
*verzamelt rochel om af te vuren*
Ze gaat straks weer in d'r rant: wie denkt hij dat hij is, jonguh! Ik ben fucking 32!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Injetta het volgende:
Billy is beledigd?
Iemand heeft een keer de waarheid tegen haar gezegd en ze praat nu over die man tegen zijn vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |