+1quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Dottey het volgende:
Ik vind Emil nu heerlijk op zijn plaats eigenlijk![]()
rare puntjes aanraken
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Dottey het volgende:
rare puntjes aanraken
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent toch God ... EN dan vraag je ons
Jaa.....die prijzenoorlog steeds....quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is Oma-Nijn ..
Die heeft 11 oorlogen meegemaakt
Hey was je der weer, heb je een paar dagen niet gezienquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Dottey het volgende:
rare puntjes aanraken
hoop je dat echtquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef frensje het volgende:
Rake woorden van Emil, de vraag is of Bil en Ruud het nu ook anders gaan zien...
waar is paul als je m nodig hebt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
*verzamelt rochel om af te vuren*
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is Oma-Nijn ..
Die heeft 11 oorlogen meegemaakt
Ja zelfde hier, heeft echt afgedaan ookal was hij een van mn favo's.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef frensje het volgende:
[..]
ik vond hem eerst nog wel leuk, maar nusukkeltje die zich laat inpalmen voor sex en stokslobberen
paulquote:
ohwww dreetje bedoelde haar steeds?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent toch God ... EN dan vraag je ons
Hij had dingen gelezen en korte filmpjes gezien. Die kunnen natuurlijk overal staan. Maar hij wist heeeel veel.quote:
Erg hè.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef Ygritte het volgende:
Andrea begrijpt niet wat ze zo vreselijk verkeerd doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |