Ja tog. Luister nu naar een black metal nummer met een banjo solo erin. Wat wil een mens nog meer.quote:
Ik heb het net geluisterd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja tog. Luister nu naar een black metal nummer met een banjo solo erin. Wat wil een mens nog meer.
Interview over/met Gaahl, of?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het net geluisterd.
Bijzonder.
Ik heb geen vooroordelen joh. Paar van m'n beste avonden ooit was dit. Iets softer. In het Zeeuws.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Interview over/met Gaahl, of?
De volgende les zal gaan over Jon Nödtveidt, de gekste van allemaal. Wel leuk dat ik de vooroordelen enkel versterk door je enkel kennis te laten maken met de fuck ups
Al valt er achter meneer Jon weinig humor te vinden.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb geen vooroordelen joh. Paar van m'n beste avonden ooit was dit. Iets softer. In het Zeeuws.
Wat was er zo mooi? Nasi?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb geen vooroordelen joh. Paar van m'n beste avonden ooit was dit. Iets softer. In het Zeeuws.
Ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te soft worden hoor. De OP staat bijvoorbeeld wel heel ver van je af.
Geen idee man. Wat is er gebeurt dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Wie is er dan nog allemaal geband?
Controlevraag, of een zeker iemand nog wel gemist wordt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee man. Wat is er gebeurt dan?
Gewoon interesse. Ik zit er niet helemaal meer in zeg maar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee man. Wat is er gebeurt dan?
Bruno is niet hmfquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Controlevraag, of een zeker iemand nog wel gemist wordt.
Eensquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet waar ik op doelde. Bruno staat boven dat soort aardse praktijken.
IK GA ER NU EEN EIND AAN MAKEN.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:15 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
IK GA ER NU EEN EIND AAN MAKEN.
Geintje. Even op de motor naar Breda. Wheelie maken van Breda tot aan Roffa. Nooit vertoond, deze jongen doet het.
Daarna neuk ik mijn supermodel terwijl ik mijn inholland diploma's aanschouw.
Het is 'm gewoonquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:15 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
IK GA ER NU EEN EIND AAN MAKEN.
Geintje. Even op de motor naar Breda. Wheelie maken van Breda tot aan Roffa. Nooit vertoond, deze jongen doet het.
Daarna neuk ik mijn supermodel terwijl ik mijn inholland diploma's aanschouw.
Ik zie het hem ook nog LETTERLIJK doenquote:
En jij bent het ook. Iedereen is hem en hij is iedereen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het hem ook nog LETTERLIJK doen![]()
![]()
![]()
![]()
Zal mij ook NIKS verbazen dat terwijl hij klaarkomt nog even een bet van 20k binnensleept![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HMF zit in ons allen. De meeste kunnen hem enkel onderdrukken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En jij bent het ook. Iedereen is hem en hij is iedereen.
Zelfs ik heb wel eens lang geleden een imitatie van HEM gedaan en nog nooit voelde ik mij zo wijs.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF zit in ons allen. De meeste kunnen hem enkel onderdrukken.
Nu gooi ik mijn computer tegen de muur aangezien Utorrent weigert en ga ik douchen.
HMF is als kleine jongen in een ketel met coke gevallen. Ergens in een dorp in galiequote:Op donderdag 13 maart 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF zit in ons allen. De meeste kunnen hem enkel onderdrukken.
Nu gooi ik mijn computer tegen de muur aangezien Utorrent weigert en ga ik douchen.
Get a job, slackerquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:31 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
Ik word elke dag vroeger wakkerKutzooi.
Ben er mee bezig joh! Krijg alleen afwijzingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |