Nee dat is alchemiequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef sasquatsch het volgende:
Is dat net zoiets als lood in goud veranderen?
Ah....... dus daarom wacht iedereen steeds met de lapoquote:
Dat deed Jezus alquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:50 schreef drakin het volgende:
Nu kun je thuis voor slechts 600 eurotjes je water in wijn veranderen.
Wel hun eigen speciale druivenpulp erbij kopen anders werkt het niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Leuke fun om te proberen als je tijd hebt
Het heeft al de bijnaan de jezusmachine, maar die is er al bijna 2000 jaar niet meer dus het werd hoog tijd dat dit weer eens gebeurdequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat deed Jezus aldus dat is niks nieuws
Nee die vroeg er liefde voor en de rest werd uit de bijbel weggecensureerdquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jezus deed het gratis trouwens
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Het heeft al de bijnaan de jezusmachine,
Gewoon scheikunde hoor. Het kan namelijk echt, alleen komt er veel radioactiviteit bij vrij.quote:
Wat moet dat kosten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Het heeft al de bijnaan de jezusmachine, maar die is er al bijna 2000 jaar niet meer dus het werd hoog tijd dat dit weer eens gebeurde
Dat mag je me uit komen leggenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gewoon scheikunde hoor. Het kan namelijk echt, alleen komt er veel radioactiviteit bij vrij.
quote:
ghehehehe op de één of ander manier vond ik deze twee wel bij elkaar passenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee die vroeg er liefde voor en de rest werd uit de bijbel weggecensureerd
Staat in de OPquote:
En dat wil je in lood veranderen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb al een flinke doos met goud staan, het moet alleen nog gerecycled worden.
Dat jij niet beschikbaar bent OK , maar ga je dan 2 wildvreemden aan elkaar koppelen? BTW bedtime ... helaas werk ik weer .. Maar goed Kusje kan er nog wel afquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
ghehehehe op de één of ander manier vond ik deze twee wel bij elkaar passen
Is goed.quote:
Glaasje wijn erbij?quote:
Nou jah... goed bedoeldquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jij niet beschikbaar bent OK , maar ga je dan 2 wildvreemden aan elkaar koppelen? BTW bedtime ... helaas werk ik weer .. Maar goed Kusje kan er nog wel af
alleen bedoelde ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef schvvmert het volgende:
Iedereen tegelijk zijn lijkt me erg lastig ja.
Ik ben heel lang alleen geweest, maar ook heel lang daarvan was bewust.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah... goed bedoeldlijkt me niet leuk om allen te zijn... ben ik nooit geweest...
mja... da's waar, die moet morgen weer een héél eind fietsen... wel 2 !!! tramhaltes verquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:03 schreef schvvmert het volgende:
Sjoef moet gewoon braaf op tijd naar bed.
ja sommige vinden het ook wel best hoor geloof ik, ik heb geen idee hoe het is...quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben heel lang alleen geweest, maar ook heel lang daarvan was bewust.
Ja pfoe, krijg je wel spieren van. Alleen in Amsterdam heb je bijna nooit tegenwind.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mja... da's waar, die moet morgen weer een héél eind fietsen... wel 2 !!! tramhaltes ver
Ik een paar maandjes op mijn 19e jaar toen was ik boos op die Griekquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:05 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb welgeteld een jaar alleen gewoond.
Lekker!quote:
Ik wel, maar als je na lange tijd alleen zijn niet alleen bent is vooral heel raar. En heeft tijd nodig om te wennen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja sommige vinden het ook wel best hoor geloof ik, ik heb geen idee hoe het is...
Afgesprokenquote:
Nee Fann ,, Ben niet boos .. Maar PP heeft gelijk.. en flirten met onbeschikbare vrouwen heeft zn charmes, maar levert bijna nooit iets op .. Maar goed een leuke vriendschap is ook mooi meegenomen ..quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
alleen bedoelde ikis chuf nu boos? Nee toch?
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik ga douchen en slapen![]()
Welterusten allemaal
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Fann ,, Ben niet boos .. Maar PP heeft gelijk.. en flirten met onbeschikbare vrouwen heeft zn charmes, maar levert bijna nooit iets op .. Maar goed een leuke vriendschap is ook mooi meegenomen ..
Ben je niet in voor triootjes?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Trusten Chuf... ik wil best je vriendinnetje zijn, maar ik denk dat dat niet slim zou zijn
Hoho !! 5 tramhaltes en 2 metrohaltes ..quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mja... da's waar, die moet morgen weer een héél eind fietsen... wel 2 !!! tramhaltes ver
Jij maakt je gelijk druk... En dat is niet wat je moet doen ... Ik zou je zo maar eens op kunnen vreten.. Maar doe het lekker niet. Ik werk al naast 2 Grieken ... ik kijk wel uitquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Trusten Chuf... ik wil best je vriendinnetje zijn, maar ik denk dat dat niet slim zou zijn
Vast wel.. Volgend weekend stiekem bij mijquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je niet in voor triootjes?
Ik ga ook slapen maar, nog 2 nachtjes alleen
Ja kan ... vandaag gedaan.. Er was oponthoud zowel gisteren als maandag.. Dacht dat ga ik niet weer doen deze week..quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:33 schreef schvvmert het volgende:
In zo'n tram en metro zitten elke dag lijkt me een ware beproeving.
Kun je niet fietsen?
Dat hangt van je karakter af.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
lijkt me niet leuk om alleen te zijn... ben ik nooit geweest...
Het lijkt mij juist lekker om alleen te zijn en vind het ook heerlijk als mijn man een weekje met zijn maten op vakantie gaat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah... goed bedoeldlijkt me niet leuk om allen te zijn... ben ik nooit geweest...
Nog wel...quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist lekker om alleen te zijn en vind het ook heerlijk als mijn man een weekje met zijn maten op vakantie gaat.
Maar ik heb makkelijk praten, want hij komt altijd terug
Ik moet wat harder mijn best doen als ik wil dat hij niet meer terug komtquote:
Oei...quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet wat harder mijn best doen als ik wil dat hij niet meer terug komt
Ach, ik ben degene die in mei een weekje zonder hem op vakantie gaat, laten we dat eerst maar afwachtenquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei...
Zal niet zeggen dat dit vrouwenlogica is, maar dit is wel op meerdere manieren uit te leggen.
Ik zeg weer: Oei...quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, ik ben degene die in mei een weekje zonder hem op vakantie gaat, laten we dat eerst maar afwachten
Maar dat is toch niet echt alleen zijn? Ik denk dat er bedoeld wordt echt zonder relatie. Jij hebt gewoon je man, maar vindt het heerlijk om af en toe even vakantie van je man te hebben. Heb ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 13 maart 2014 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist lekker om alleen te zijn en vind het ook heerlijk als mijn man een weekje met zijn maten op vakantie gaat.
Maar ik heb makkelijk praten, want hij komt altijd terug
Huishoudster?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Weet iemand een goede term voor degene met wie je wel nog steeds getrouwd bent, maar met wie je verder niets meer hebt? Exgenoot of zoiets...
Integendeel, het is de benaming voor het mannelijke deel van het stel.quote:
Geldput.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Integendeel, het is de benaming voor het mannelijke deel van het stel.
Dan noem je hem gewoon bij zijn naam? En wat een overdreven zeurpiet zeg.quote:Collegaatje zit in die situatie en ik mag haar echtgenoot niet meer haar 'man' of 'echtgenoot' noemen, want zo voelt zij dat niet meer...
Ja, ik snap wel dat dat bedoelt werd en al houd ik veel van mijn man toch denk ik weleens dat het me heerlijk lijkt om met niemand rekening te hoeven houden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet echt alleen zijn? Ik denk dat er bedoeld wordt echt zonder relatie. Jij hebt gewoon je man, maar vindt het heerlijk om af en toe even vakantie van je man te hebben. Heb ik precies hetzelfde![]()
Goedemorgen trouwens
Vechtgenootquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Integendeel, het is de benaming voor het mannelijke deel van het stel.
Collegaatje zit in die situatie en ik mag haar echtgenoot niet meer haar 'man' of 'echtgenoot' noemen, want zo voelt zij dat niet meer...
Ex-man toch gewoon?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Weet iemand een goede term voor degene met wie je wel nog steeds getrouwd bent, maar met wie je verder niets meer hebt? Exgenoot of zoiets...
Aanstaande ex-man.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Mijn lievie, mijn schatteboutje, mijn Tarzanquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van die vreselijk mensen op FB die telkens "mijn mannetje" zeggen...
Dat zie ik nu pas, ik was aan het terugschrollen, moet jij niet allang op de fiets zitten?quote:
Jij bent volgens mij écht zo'n vrouwenverslinderquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat hangt van je karakter af.
Ik vind het niet leuk om samen te wonen....daar liggen absoluut mijn kwaliteiten niet.![]()
Als twintiger de wijde wereld ingetrokken en dan ontwikkel je een levensstijl waarbinnen langdurig binden niet werkt. Voor mij althans niet.
Sowieso vind ik het prettig om me minimaal een paar maanden per jaar terug te trekken in mijn afgelegen stekje aan de Donau. Leuk als er dan af en toe een vriend(in) langskomt, maar na een weekje is het dan ook wel weer mooi geweest.
Heerlijk om zelf te kunnen bepalen wat je doet en laat, zonder dat je daarbij rekening moet houden met een ander....daar krijg ik na verloop van tijd echt enorme jeuk van.
Niet meer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jij bent volgens mij écht zo'n vrouwenverslinderof niet?
Je verslind ze nu nog maar af en toe?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet meer.
Mijn prioriteiten zijn wat verschoven in de loop der jaren.![]()
Na m'n 40-ste een behoorlijk rigoreuze omwenteling gemaakt qua levensstijl.
Uiteindelijk zijn het altijd de vrouwen die de mannen verslinden....met huid en haar en wij zijn kansloos.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je verslind ze nu nog maar af en toe?
Ik ben niet zo'n mannenverslindster hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het altijd de vrouwen die de mannen verslinden....met huid en haar en wij zijn kansloos.![]()
Zelfs niet meer af en toe FANN. Ook dat draagt niet toe aan mijn levensgeluk.
Sexdrive....het boeit me echt helemaal niet meer. Dat kunstje al zo vaak gedaan en langdurige bevrediging levert het niet op....mijn huidige manier van leven bevalt me een stuk beter. Beetje onschuldig flirten met de lokale deernes blijft leuk, maar meer wil ik niet meer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n mannenverslindster hoor![]()
Hoezo ook niet meer af en toe?Lukt het niet meer, ben je je Sex-appeal kwijt?
Volgens mij is de boel bij mij ook doodquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sexdrive....het boeit me echt helemaal niet meer. Dat kunstje al zo vaak gedaan en langdurige bevrediging levert het niet op....mijn huidige manier van leven bevalt me een stuk beter. Beetje onschuldig flirten met de lokale deernes blijft leuk, maar meer wil ik niet meer.
Nee, ze is geen zeurpiet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geldput.
[..]
Dan noem je hem gewoon bij zijn naam? En wat een overdreven zeurpiet zeg.
Huisgenoot?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze is geen zeurpiet.
Ze zoekt een term waarmee ze de situatie in één keer duidelijk kan maken.
Ik kom dus niet verder dan 'exgenoot'...
Mooi woord, maar dat geeft de situatie niet juist aan.quote:
ik doe mijn bestquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:12 schreef MadMaster het volgende:
maar ik gokte op jullie creativiteit
Waarom moet ze de situatie duidelijk maken? Toch alleen als mensen er specifiek naar vragen? En toch alleen aan mensen waarvan zij vindt dat die het moeten weten? Of loopt ze aan iedereen haar situatie duidelijk te maken? Zo ja, dan is ze wel degelijk een zeurpiet en ook nog een aandachtstrekker.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze is geen zeurpiet.
Ze zoekt een term waarmee ze de situatie in één keer duidelijk kan maken.
Ik kom dus niet verder dan 'exgenoot'...
Je kent haar niet, dus kan je er niet over oordelen vanuit je stulpje in Ierland.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom moet ze de situatie duidelijk maken? Toch alleen als mensen er specifiek naar vragen? En toch alleen aan mensen waarvan zij vindt dat die het moeten weten? Of loopt ze aan iedereen haar situatie duidelijk te maken? Zo ja, dan is ze wel degelijk een zeurpiet en ook nog een aandachtstrekker.
Volgens mij heb hij een grote fascinatie voor Tettenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:22 schreef Speedball het volgende:
VROUWEN![]()
Tetten![]()
Flirten![]()
Peace Love and Sex ! wooOOO!t
nah valt wel mee billen zijn eauk goed te doen haha alleen tetten ligt wat lekkerder in de mond.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij heb hij een grote fascinatie voor Tetten
OK, je hebt gelijk. Toch vind ik het een beetje overdreven overkomen. Misschien is het de manier waarop jij het neerzetquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent haar niet, dus kan je er niet over oordelen vanuit je stulpje in Ierland.
Het is absoluut geen zeurpiet of aandachtstrekker.
Het verhaal is de meeste mensen in haar omgeving inmiddels wel bekend en formeel is het haar echtgenoot, maar zo wil ze hem dus niet meer noemen. Nothing more, nothing less...
Maar het was slechts een vraag, er zijn geen prijzen mee te winnen en een oordeel wordt ook niet gevraagd.
Zo is dat!quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:25 schreef Speedball het volgende:
[..]
nah valt wel mee billen zijn eauk goed te doen haha alleen tetten ligt wat lekkerder in de mond.
Maar ik hou van alle vrouwenlief gezicht is het belangrijkste de rest boeit me geen reet grote kleine dikke tetten er zit altijd wel een tepel op
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:26 schreef ElizabethR het volgende:
want mocht mij iets overkomen en ik moet naar het ziekenhuis, dan schaam ik me rot als ze mijn kleren van mijn lijf knippen, gezien de flarderige staat van mijn ondergoed.
Blame it on me, ik ben ook degene die hier de vraag stelt, niet zij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, je hebt gelijk. Toch vind ik het een beetje overdreven overkomen. Misschien is het de manier waarop jij het neerzet
Als het toch al flarderig is, dan kan er net zo goed in geknipt worden.quote:FF shoppen![]()
Bah, hekel aan, maar het moet, want mocht mij iets overkomen en ik moet naar het ziekenhuis, dan schaam ik me rot als ze mijn kleren van mijn lijf knippen, gezien de flarderige staat van mijn ondergoed.
Het is mss iets te simpel gedacht, maar waarom niet gewoon met zijn voornaam benoemen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Het verhaal is de meeste mensen in haar omgeving inmiddels wel bekend en formeel is het haar echtgenoot, maar zo wil ze hem dus niet meer noemen. Nothing more, nothing less...
Maar het was slechts een vraag, er zijn geen prijzen mee te winnen en een oordeel wordt ook niet gevraagd.
Ze zocht iets plastisch.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is mss iets te simpel gedacht, maar waarom niet gewoon met zijn voornaam benoemen?
Als iedereen in haar omgeving er toch al van op de hoogte is, dan zullen ze ook wel weten dat het over "Piet" gaat als ze het over "Piet" heeft.
Wat een gedoe over een naam. Dat soort vrouwenlogica is me te vermoeiend.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zocht iets plastisch.
Maar bedankt voor het meedenken...
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een gedoe over een naam. Dat soort vrouwenlogica is me te vermoeiend.![]()
quote:En graag gedaan....
En dat zeg je nu?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het was slechts een vraag, er zijn geen prijzen mee te wnnen
Postbodequote:Op donderdag 13 maart 2014 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zocht iets plastisch.
Maar bedankt voor het meedenken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |