Nee dat is alchemiequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef sasquatsch het volgende:
Is dat net zoiets als lood in goud veranderen?
Ah....... dus daarom wacht iedereen steeds met de lapoquote:
Dat deed Jezus alquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:50 schreef drakin het volgende:
Nu kun je thuis voor slechts 600 eurotjes je water in wijn veranderen.
Wel hun eigen speciale druivenpulp erbij kopen anders werkt het niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Leuke fun om te proberen als je tijd hebt
Het heeft al de bijnaan de jezusmachine, maar die is er al bijna 2000 jaar niet meer dus het werd hoog tijd dat dit weer eens gebeurdequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat deed Jezus aldus dat is niks nieuws
Nee die vroeg er liefde voor en de rest werd uit de bijbel weggecensureerdquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jezus deed het gratis trouwens
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Het heeft al de bijnaan de jezusmachine,
Gewoon scheikunde hoor. Het kan namelijk echt, alleen komt er veel radioactiviteit bij vrij.quote:
Wat moet dat kosten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Het heeft al de bijnaan de jezusmachine, maar die is er al bijna 2000 jaar niet meer dus het werd hoog tijd dat dit weer eens gebeurde
Dat mag je me uit komen leggenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gewoon scheikunde hoor. Het kan namelijk echt, alleen komt er veel radioactiviteit bij vrij.
quote:
ghehehehe op de één of ander manier vond ik deze twee wel bij elkaar passenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee die vroeg er liefde voor en de rest werd uit de bijbel weggecensureerd
Staat in de OPquote:
En dat wil je in lood veranderen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb al een flinke doos met goud staan, het moet alleen nog gerecycled worden.
Dat jij niet beschikbaar bent OK , maar ga je dan 2 wildvreemden aan elkaar koppelen? BTW bedtime ... helaas werk ik weer .. Maar goed Kusje kan er nog wel afquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
ghehehehe op de één of ander manier vond ik deze twee wel bij elkaar passen
Is goed.quote:
Glaasje wijn erbij?quote:
Nou jah... goed bedoeldquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jij niet beschikbaar bent OK , maar ga je dan 2 wildvreemden aan elkaar koppelen? BTW bedtime ... helaas werk ik weer .. Maar goed Kusje kan er nog wel af
alleen bedoelde ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef schvvmert het volgende:
Iedereen tegelijk zijn lijkt me erg lastig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |