Ik vind het werkelijk nog steeds verbazingwekkend dat zó'n slecht kokende en onhygienisch werkende kokkin als Vanessa daar haar gang kan gaan. Je dagelijkse warme maaltijd, dat is toch niet niéts? Maar blijkbaar is de status quo belangrijker: Vanessa mag haar domeintje houden. En... niemand heeft zin om zelf te koken blijkbaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:16 schreef Ygritte het volgende:
Aike eet soms niet mee omdat ze het echt niet lekker vindt
Ze wal wel een beurse plek op d'r meloen hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:14 schreef Jibba het volgende:
Ze heeft een miljoen verloren op de beurs!
Dat hoorde ik gisteren ja! Alsof dit niet de kans is om te beginnen met sporten, en flink ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat gaat ze doen wanneer ze uit Utopia is.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze wal wel een beurse plek op d'r meloen hebben.
lees eerst streamverslagen even voor je hier komt posten aubquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:22 schreef MeningVanNelson het volgende:
Hebben Rienk en die chick al gezoend of wa?
Absurd inderdaad. Vooral omdat veel mensen graag gezond willen eten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk nog steeds verbazingwekkend dat zó'n slecht kokende en onhygienisch werkende kokkin als Vanessa daar haar gang kan gaan. Je dagelijkse warme maaltijd, dat is toch niet niéts? Maar blijkbaar is de status quo belangrijker: Vanessa mag haar domeintje houden. En... niemand heeft zin om zelf te koken blijkbaar.
Wat de afgelopen dagen in de uitzending te zien was, die zwarte pannenkoeken die ze dan omkeert, er met haar handen nog wat ijs op schikt en die dan serveert aan betalende bezoekers, en dat dát dan de kokkin is... dat had je vooraf niet verzonnen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
lees eerst streamverslagen even voor je hoer komt posten aub
Nie mauwe, Hebben ze gezoend of waquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
nou ja niet gelijk met hoer schelden!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
En dan morgen van nix weten he. Gewoon Paul de schuld geven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:21 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ja, ze gaf die kruidenplantjes op en : doe ook maar van die ronde stenen, keien, vind ik zo mooi
daar kwam het op neer
200% met je eens. Die gaat waarschijnlijk naar de sportschool voor de jongens, de echte drive om van die pens af te komen zie ik niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat hoorde ik gisteren ja! Alsof dit niet de kans is om te beginnen met sporten, en flink ook. In de buitenwereld is allemaal afleiding. Ze kan het nu ook goed leren met de hulp van mensen die weten hoe je moet sporten.
Maar goed, het is Charlotte.
Dat zal ook wel niet meevallen met Billy voor je. Alsof jij dan geen harde zou krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ruud: "Ik probeer geen harde te krijgen, maar..."
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
aangepastquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
nou ja niet gelijk met hoer schelden!
Hehehe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:24 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Een paar keer per dag.
O.A. gewicht heffen met een boterham, pindakaas pot likken enz enz
Fixedquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
lees eerst streamverslagen even voor je hier komt posten aub
neequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef MeningVanNelson het volgende:
Joehoeee Hebben Rienk en die chick al gezoend ?
nee ,en als we Rienk mogen geloven gaat het ook niet gebeurenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef MeningVanNelson het volgende:
Joehoeee Hebben Rienk en die chick al gezoend ?
Heb me ook dood gelachen om dat verhaal dat ze lid was van weet ik het hoeveel sportscholen en dat weer vergeten was en vlak voordat ze er in ging moest ze nog van een aantal even een jaarabonnement aftikken wat ze vergeten was...quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
200% met je eens. Die gaat waarschijnlijk naar de sportschool voor de jongens, de echte drive om van die pens af te komen zie ik niet.
Thats's so cos 1234quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef bull1966 het volgende:
ze kunnen toch ook bloed verkopen ( 5 ltr)
en nieren en hoornvlies e.d.
dree als "vrijwilliger"
win win
Ik dacht er laatst even over na en ik zou m'n haar doneren (tot een boblijn). Ik heb net zulk lang haar als Charlotte en doe het sowieso altijd al, het groeit erg snel. Daar zou je er geld voor kunnen krijgen. 'Ludiek' en zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef bull1966 het volgende:
dree als "vrijwilliger"
win win
kom net terug van werkquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:27 schreef Flow3r het volgende:
Komop, we willen beeld van die 2 smoezels onder de douche
Echt he, zet anders de stream ergens anders op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:27 schreef Flow3r het volgende:
Komop, we willen beeld van die 2 smoezels onder de douche
wie wil dat dood geblondeerd "haar" van die dree ?????quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik dacht er laatst even over na en ik zou m'n haar doneren (tot een boblijn). Ik heb net zulk lang haar als Charlotte en doe het sowieso altijd al, het groeit erg snel. Daar zou je er geld voor kunnen krijgen. 'Ludiek' en zo.
er zal ook wel niemand geweest zijn die haar lekker genomen heeft als ze ongesteld isquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Ik ben dit zo niet gewend, er heeft nog nooit iemand mijn rug gewassen.
Was ook met een knipoog ;-)quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:27 schreef bull1966 het volgende:
[..]
kom net terug van werk
probeer mee te denken
De hele wereld is gek behalve jijquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:28 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind de lach van Aike en Aike zelf nog steeds leuk. Jullie zijn gek.
Nee, dat wil niemand, dat kan ook niet want dat is te kort. Maar Charlotte zou dat kunnen doen. Niet dat dat zal gebeuren natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:28 schreef bull1966 het volgende:
[..]
wie wil dat dood geblondeerd "haar" van die dree ?????
Ik zag er één voor 5 gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:28 schreef Max23 het volgende:
Voor hoeveel euro is die jaar lang streams er trouwens uit gegaan bij vakantieveiling?
Twee Aikes trek ik echt nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:28 schreef Grunge. het volgende:
Heks toch, het zit je hoog he?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er zal ook wel niemand geweest zijn die haar lekker genomen heeft als ze ongesteld isbehalve Ruud, die denkt glijd hij makkelijker erin
Hij voelt zeker aan haar rooie klitjequote:
gewoon hoeken en daarna scherenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, dat wil niemand, dat kan ook niet want dat is te kort. Maar Charlotte zou dat kunnen doen. Niet dat dat zal gebeuren natuurlijk.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij voelt zeker aan haar rooie klitjesorry
Haar rug werd voor het eerst in haar leven door een man gewassen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wat voor romantisch gebaar zou het zijn?
Hartelijke lach, leuk mens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:28 schreef Grunge. het volgende:
Hè bah.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij voelt zeker aan haar rooie klitjesorry
Nou nou.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Haar rug werd voor het eerst in haar leven door een man gewassen.
Ja, en dat schreeuwde tegen Laura: Tegen wie denk je wel dat je het hebt..quote:
nee klaver zei niks en ja ze moest de stoel veranderenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:30 schreef snetje het volgende:
Heeft boer Klaver nog verteld aan Ruud welk filmpje hij heeft gezien? En is Billy al op de hoogte gebracht dat ze de stoel heeft verneukt??
sorry ik vind dat zo goor als je ongesteld bent zulke dingen doet, misschien ouderwets of preuts maar is niet zo mijn Utopiaquote:
scrubben met stro, gisteren ook alquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Haar rug werd voor het eerst in haar leven door een man gewassen.
ruud waait met winden meequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:32 schreef Majoraan het volgende:
Was Ruud voordat hij met Billy waar-ie-zogenaamd-niets-voor-voelt ook al zo anti-Isa???
Tuurlijk. Om met Aike te spreken: Zo gaat-ie lekker, scheer je *** met Black&Deckerquote:
Goed idee, maar jammer dat de handel daarin illegaal is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef bull1966 het volgende:
dree als "vrijwilliger"
win win
kloptquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:32 schreef MeningVanNelson het volgende:
Ik dacht dat Ruud geen seks meer wou of loop ik zo zwaar achter
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk. Om met Aike te spreken: Zo gaat-ie lekker, scheer je *** met Black&Decker
[ afbeelding ]
Ware liefde!quote:
Ruud is anti-Isa om die huisjes en het gedoe met de cabana. Volgens hem draait het allemaal om 'gewoon elkaar iets gunnen, top toch'. Maar niet die huisjes. Hij was toen heel boos omdat het niet goed voor de groep zou zijn. Ik ben zelf Team Isa in beide gevallen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:32 schreef Majoraan het volgende:
Was Ruud voordat hij met Billy waar-ie-zogenaamd-niets-voor-voelt ook al zo anti-Isa???
oh daar ben ik niet zo zeker van, van de week lagen ze tegen elkaar op te rijen iedereen liep er langs en ze maakte met iedereen een praatje ondertussenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:31 schreef Joke43 het volgende:
Ik heb Ruud inderdaad horen zeggen dat ie naar achter wilde om te vragen niet de camera aan te zetten als hij en Billy samen onder de douche staan. Zou ook iets over afgesproken zijn. Hij krijgt dus zijn zin. Ze worden niet gefilmd. En deze keer gebeurt er waarschijnlijk ook niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |