Nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Zal Manchester City van een 2-0 achterstand kunnen terugkomen in Camp Nou? KOMT DAT ZIEN KOMT DAT ZIEN
Ik heb nog noot Tony's gehad. Wel Swiss Noir, dat is ook heel lekker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die zitten op schoot bij Grueter.
Maar ik vind tony choco gewoon lekker. Had het maar lidl prijzen
Gedurfde uitspraakquote:
Nog nooitquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb nog noot Tony's gehad. Wel Swiss Noir, dat is ook heel lekker.
Oke sorryquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou doe eens even normaal joh.
Bansheeboy had dit door zijn vrouwtje laten doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:12 schreef Grifte het volgende:
Tijd voor toastjes met Italiaanse kruidenkaas en komkommer, en een Hertog Jan.
Mijn opleiding tot burger verloopt voorspoedig.
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds niet gewend aan de knopjes op de sportsitequote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is echt even wennen zonder die knopjes
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Al wou ik wel de reactie van CR7 zien.
Kopje muntthee met suiker erbij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bansheeboy had dit door zijn vrouwtje laten doen.
Einde van de maand dacht ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef KingRoland het volgende:
wanneer is de volgende classico eigenlijk?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sierd gaat een verhaal over Negredo vertellen![]()
Ik zit al klaar.
Jessica is een weekje op de set, volgende week laat ik me uiteraard weer bedienen. Of er moet een beeldschone deerne zich aanbieden om de tussenliggende periode in te vullen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bansheeboy had dit door zijn vrouwtje laten doen.
geopendquote:
Morgen weerquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef KingRoland het volgende:
wanneer is de volgende classico eigenlijk?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet gewend aan de knopjes op de sportsite
ofquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Al wou ik wel de reactie van CR7 zien.
2 maanden ongeveer.quote:
Moordwijf.twitter:SBlijveld twitterde op zondag 16-02-2014 om 00:05:49Kankertering... En daar zit ik weer; naakt, snikkend voor de spiegel.. Mijn leven is een hel. reageer retweet
Ik baal er ook vanquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:18 schreef BObNL het volgende:
Zie doen niet echt moeite om de city spelers te ontwijken, alleen maar de overtreding opzoeken en duiken echt gatverdamme zeg
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Moordwijf.twitter:SBlijveld twitterde op zondag 16-02-2014 om 00:05:49Kankertering... En daar zit ik weer; naakt, snikkend voor de spiegel.. Mijn leven is een hel. reageer retweet
twitter:bernievanjoppen twitterde op maandag 03-03-2014 om 01:10:52@SBlijveld @FransWallage ik kom bij je langs gore leprateef! ik duw 94 kilo grind door je snavel jij loopse takketeef reageer retweet
dezequote:Op woensdag 12 maart 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tellen met Cristiano
[ afbeelding ]
QPR prachtclub, niets mis mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:22 schreef Shreyas het volgende:
Lekker voor Manchester City. Misschien kunnen ze Engelse clubs zoals QPR omkopen, in Europa lukt dat niet
De eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen.quote:
300 miljoen jaar schorsingquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:24 schreef VMSDKR het volgende:
Die middelvinger van Zabaleta als hij wegloopt.
die is heel blijquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:23 schreef KingRoland het volgende:
vraag me af wat de reactie van CR7 zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Als je niet doorhebt dat die drie accounts door een persoon worden gerund moeten we vraagtekens zetten bij jouw stemrecht.quote:
Hoe doe je dit tochquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die is heel blij
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe het voor jou![]()
[ afbeelding ]
Alexis gaat Nederland wegspelen tijdens het WK.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die Alexis kan er geen kut van.
Ajax zal hem wel huren
Dat betekent niet dat hij dan ineens wel goed is natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alexis gaat Nederland wegspelen tijdens het WK.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alexis gaat Nederland wegspelen tijdens het WK.
Deal.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die Alexis kan er geen kut van.
Ajax zal hem wel huren
Ik weet het niet goed, het is zo droog.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is hier precies grappig aan?
quote:
Ben je soms blind?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:32 schreef Shreyas het volgende:
Buitenspelgoal van Manchester City, UEMA
Nee en ook geen Boilesenquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geef de Sport1-kijkers een verslag wat Grueter zei om jouw emoties zo te doen opwaaien.
Ja maar Dortmund heeft Mats Hummels.quote:
Hij vond dat de goal afgekeurd moest worden omdat er vier spelers buitenspel stonden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geef de Sport1-kijkers een verslag wat Grueter zei om jouw emoties zo te doen opwaaien.
Ik zou het niet weten, maar hij is altijd in goed gezelschap.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat voor bedrijf zou Kompany hebben?
Wij hebben Riedewaldquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nog maar 2.
Roda-Ajax is het helaas ook gelukt toen, dus waarom nu dan niet he
Veel films claimen hem in elk geval.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat voor bedrijf zou Kompany hebben?
Dat is iets te veel eer voor mijquote:
POMPOMPOM!quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:35 schreef Grifte het volgende:
Het kan nog City, gewoon even broez'n.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Veel films claimen hem in elk geval.
Wat een baasquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:35 schreef Grifte het volgende:
Het kan nog City, gewoon even broez'n.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:36 schreef Athlete het volgende:
Jeroen Grueter zag 5 man buitenspel staan bij de goal van City.
Volgens mij heeft hij gezopen ofzo.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:36 schreef Athlete het volgende:
Jeroen Grueter zag 5 man buitenspel staan bij de goal van City.
Volgens mij heeft hij gezopen ofzo.
Ik ken Higler als een goede en duidelijke scheidsrechter die altijd volgens de regels fluit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:38 schreef tompsv18 het volgende:
Die scheidsrechter is wel heel matig zeg. Zelfs Higler zou het nog beter doen.
quote:
Altijd iets te doen daar in Almelo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/artikel/622(...)groen-in-almelo.html
Herman Finkers heeft de titel van dit artikel bedacht.
Ik vind Gozubuyuk de beste, een scheidsrechter die echt lef toont.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ken Higler als een goede en duidelijke scheidsrechter die altijd volgens de regels fluit.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/artikel/622(...)groen-in-almelo.html
Herman Finkers heeft de titel van dit artikel bedacht.
Moeten er geen puntjes op een paar van de letters komen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik vind Gozubuyuk de beste, een scheidsrechter die echt lef toont.
Respect voor deze mening man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Johannes en ik vinden dit een hele slechte scheidsrechterquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gözübü ükükëlëkü ukquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moeten er geen puntjes op een paar van de letters komen?
Restecp.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes en ik vinden dit een hele slechte scheidsrechter
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes en ik vinden dit een hele slechte scheidsrechter
Hij mag mij zijn respect wel geven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt wel interesse in zijn fluit?
De lijnrechter weet wel met haar balvormige onderdelen om te gaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een orgie met de vierde man erbij.
Sian Massey mag wel eens bij mij thuis komen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
De lijnrechter weet wel met haar balvormige onderdelen om te gaan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sian Massey mag wel eens bij mij thuis komen.
Zij is ook gewoon nog eens goed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft een sympathiek voorkomen. Dat heeft niet iedereen.
what a hit son, what a hit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond dit echt heel zielig voor haar
Had ze maar in de keuken moeten blijvenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond dit echt heel zielig voor haar
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Had ze maar in de keuken moeten blijven
Enige juiste opmerkingquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Had ze maar in de keuken moeten blijven
Wat ben je er toch weer snel bij Karinaquote:
Zlatan speelt he.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat ben je er toch weer snel bij Karina
Haha ja ik zat gewoon mee te lezen joh. Maar zat naar Zlatan te kijken ondertussen natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat ben je er toch weer snel bij Karina
Maar maak je niet druk, ik vind jou wel liefquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ja ik zat gewoon mee te lezen joh. Maar zat naar Zlatan te kijken ondertussen natuurlijk
Weet ik tochquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar maak je niet druk, ik vind jou wel lief
Henryquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:02 schreef alors het volgende:
Hnery herkende het logo van Galatasaray niet
Henry is een held.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Henry![]()
Die vent moet lekker het schaatsen doen ofzo
fapfapfapquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
Johannes trekt nu zijn broek uit. curling.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
Toch vind ik dit nog steeds een kek muziekje.
WTF waar kijk ik naar? Ik dacht dat ik naar een Oh Oh Cherso spin off keekquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
Pauw en Witteman is ook begonnen, maar er zitten zulke kutgasten dat ik waarschijnlijk het wereldwijde web maar eens opga om naar lekkere wijven te kijken.
Disclosure?quote:
Ik kijk alleen omdat ik hoop dat het ESF liedje de grond in wordt geboord. De rest is weer drie keer niks.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
Pauw en Witteman is ook begonnen, maar er zitten zulke kutgasten dat ik waarschijnlijk het wereldwijde web maar eens opga om naar lekkere wijven te kijken.
Dat andere nummer vond ik wel tof ja. Dit is op zich niet slecht maar voor onder zo'n compilatie snap ik het totaal nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Disclosure?
Heerlijk joh alors
Nee daar past het niet inderdaad. Maar wel een fijn uitgaansplaatje. White Noise en Latch vind ik wel fijner ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat andere nummer vond ik wel tof ja. Dit is op zich niet slecht maar voor onder zo'n compilatie snap ik het totaal niet
Speciaal voor jou ben ik naar het topic gegaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |