Pas op wat je zegt. Half Friesland heeft sproeten. Zelfs de plaatselijke SC uit Heerenveen heeft het sproetenpatroon op haar shirt gezet.quote:
Ze zeggen toch ook dat in Friesland de koeien mooier zijn dan de vrouwenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt. Half Friesland heeft sproeten. Zelfs de plaatselijke SC uit Heerenveen heeft het sproetenpatroon op haar shirt gezet.
Sofie heeft helemaal geen pompeblêden op haar gezicht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt. Half Friesland heeft sproeten. Zelfs de plaatselijke SC uit Heerenveen heeft het sproetenpatroon op haar shirt gezet.
Doutzen is wel een uitzondering danquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zeggen toch ook dat in Friesland de koeien mooier zijn dan de vrouwen
Daarom sport 1 met El Sierdquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef Max23 het volgende:
Ik heb het idee dat die commentator geen fan is van Milner. "Milner aan de bal, nu zullen we het krijgen"
Dat kan ik uit eigen ervaring wel ontkrachten, al is een sappige koetjesreep op zijn tijd niet te versmaden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zeggen toch ook dat in Friesland de koeien mooier zijn dan de vrouwen
Dit is multi-interpretabel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef Max23 het volgende:
Ik heb het idee dat die commentator geen fan is van Milner. "Milner aan de bal, nu zullen we het krijgen"
Of er moet ergens een exceptioneel mooie koe rondlopen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doutzen is wel een uitzondering dan
Ik lachte te hardquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of er moet ergens een exceptioneel mooie koe rondlopen.
Jij vind Sophie ook mooi, dus wat dat betreft.....quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat kan ik uit eigen ervaring wel ontkrachten, al is een sappige koetjesreep op zijn tijd niet te versmaden.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Neu, ik heb haar enkel toen gezien met dat geile fragment. Maar als ik de fotootjes zo bekijk is er niet veel aan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij vind Sophie ook mooi, dus wat dat betreft.....
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij vind Sophie ook mooi, dus wat dat betreft.....
"Dingetje, hoe heet die nou"quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zou Bossie jouw username uitspreken?
Misschien is ze alleen mooi indien geconfronteerd met een knappe man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Neu, ik heb haar enkel toen gezien met dat geile fragment. Maar als ik de fotootjes zo bekijk is er niet veel aan.
Dan is t goedquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Neu, ik heb haar enkel toen gezien met dat geile fragment. Maar als ik de fotootjes zo bekijk is er niet veel aan.
Ok.quote:
Ik heb geen sproeten hoor. Maar ik vind ze ook niet lelijk. Sterker nog, het mooiste meisje dat ik irl ken heeft zo ook, en zij is echt gruwelijk knap.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Picsquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geen sproeten hoor. Maar ik vind ze ook niet lelijk. Sterker nog, het mooiste meisje dat ik irl ken heeft zo ook, en zij is echt gruwelijk knap.
Puntige knieën.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
beetje freaky uitstraling, ik weet niet wat Johannes daarvan vind.
Ik voel een speciale aflevering van 'Het mooiste meisjes uit de klas' aankomen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geen sproeten hoor. Maar ik vind ze ook niet lelijk. Sterker nog, het mooiste meisje dat ik irl ken heeft zo ook, en zij is echt gruwelijk knap.
Of een jaloerse aflevering van Vermist.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik voel een speciale aflevering van 'Het mooiste meisjes uit de klas' aankomen.
Hey, was jij niet die knul die te beroerd was om zijn verloren weddenschap na te komen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
Barca speelt heerlijk. Had al minimaal 3/4-0 moeten staan.
En niet alles is op jou gericht Alorsalba. Heerenveen diende als doel ter ondersteuning van mijn matige sproetengrap.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Wie ben jij?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey, was jij niet die knul die te beroerd was om zijn verloren weddenschap na te komen?
Waarom niet?quote:
Ben eigenlijk wel een beetje bang voor dat soort mensen, dat laatste wat je zei natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
En niet alles is op jou gericht Alorsalba. Heerenveen diende als doel ter ondersteuning van mijn matige sproetengrap.
Daarnaast zijn sproeten soms wel ok, als het maar met mate is. In combinatie met rood haar is het vaak wel afgrijselijk.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
En niet alles is op jou gericht Alorsalba. Heerenveen diende als doel ter ondersteuning van mijn matige sproetengrap.
Daarnaast zijn sproeten soms wel ok, als het maar met mate is. In combinatie met rood haar is het vaak wel afgrijselijk.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel een beetje bang voor dat soort mensen, dat laatste wat je zei natuurlijk.
Alorsalba denkt na al onze complimenten dat zij de koningin van Friesland is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
haha. link fail.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ http://img69.imageshack.us/img69/6130/nadja001bklein.jpg (copy/paste deze link) ]
u wot m8
Wie?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef hafcfan het volgende:
Aquero moet toch wel veel beter kun krijgen dan dit.
WTF!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is inderdaad gewoon een mooie jongen.
Jazeker, Arno had erbij kunnen zitten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Mulder en Waterreus, kan het nog slechter?
Haha, die docu's die hij presenteert.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een plaatje van Danny Dyer te zien zou krijgen.
Dit wijf lijkt verrassend veel op mijn kapster vanochtend. Dit keer maar de Rotterdamse niggerkapper overgeslagen, het was hoog tijd voor een bezoekje aan de haararchitect.quote:
Even de boel gefreshd?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit wijf lijkt verrassend veel op mijn kapster vanochtend. Dit keer maar de Rotterdamse niggerkapper overgeslagen, het was hoog tijd voor een bezoekje aan de haararchitect.
Ze had een strak leren broekje aan, niets mis mee.
Als je upc hebt, zet je nu gewoon 14 op. Dan zie je AAD300quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Mulder en Waterreus, kan het nog slechter?
Beeldkwaliteit van Sport 1 vind ik minder...quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je upc hebt, zet je nu gewoon 14 op. Dan zie je AAD300
210 ook nog in HD, al is er wel reclamequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je upc hebt, zet je nu gewoon 14 op. Dan zie je AAD300
oké sjefquote:
Moet dit nou allemaalquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:44 schreef Perico het volgende:
Grueter is een klueter en wordt he-le-maal geslacht op Twitter nu.
Ik denk dat hij nog meer pro-Barca gaat kwaken als dat al mogelijk is. Hij woont bij zijn moeder thuis en wordt nog iedere dag gepest.
En hij heeft trillend een potlood in zijn hand.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:44 schreef Perico het volgende:
Ik denk dat hij nog meer pro-Barca gaat kwaken als dat al mogelijk is. Hij woont bij zijn moeder thuis en wordt nog iedere dag gepest.
I'm here at the famous F-Sidequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Haha, die docu's die hij presenteert.
Zou je een samenvatting kunnen geven van de meest relevante, in het oog springende twitter posts?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:44 schreef Perico het volgende:
Ik ben nog niet afgestudeerdquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet het niet, staat hij in z'n recht?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou je een samenvatting kunnen geven van de meest relevante, in het oog springende twitter posts?
Dit is nog één van de rustige.twitter:bernievanjoppen twitterde op donderdag 06-03-2014 om 16:14:26@FransWallage @fabianvlug dood moet je jij zwakzinnige reageer retweet
Uiteraard voor ik weg ging nog een vleugje gel in het haar gesmeerd, zodat ik daar een haarmassage kreeg. Levert je wel een stijve (haha) nek op, maar dat geheel terzijde.quote:
Bernie, prachtkerel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Dit is nog één van de rustige.twitter:bernievanjoppen twitterde op donderdag 06-03-2014 om 16:14:26@FransWallage @fabianvlug dood moet je jij zwakzinnige reageer retweet
Die is ook tweedejaarsquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders vraag ik een second opinion aan Etsu.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou je een samenvatting kunnen geven van de meest relevante, in het oog springende twitter posts?
Ik had laatst bij de kapper een voetbalblad gelezen en het ging over Aad300.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uiteraard voor ik weg ging nog een vleugje gel in het haar gesmeerd, zodat ik daar een haarmassage kreeg. Levert je wel een stijve (haha) nek op, maar dat geheel terzijde.
Moest wel een uur wachten omdat er wat volksvrouwen voor mij zaten die een pittig kort kapsel wilde hebben, met allerlei vrolijke kleurtjes. Al heb ik de tijd goed ingevuld door maar een boekie te lezen.
[..]
quote:
Ben jij ook tweedejaars dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die is ook tweedejaars
en heb ik zelden op een zinnige opmerking kunnen betrappen
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij ook tweedejaars dan?
Gifje met eigen ingesproken stemgeluid svpquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef onlogisch het volgende:
haha bij sport1 lieten ze een foto van haar zien.
En vroegen ze aad300 om een cijfer
Ik heb eigenlijk geen idee hoe oud jij bent of hoeveelste jaars je bentquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk lig ik voor op jou
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit wijf lijkt verrassend veel op mijn kapster vanochtend. Dit keer maar de Rotterdamse niggerkapper overgeslagen, het was hoog tijd voor een bezoekje aan de haararchitect.
Ze had een strak leren broekje aan, niets mis mee.
21 en ik ben bezig met mijn masterquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe oud jij bent of hoeveelste jaars je bent
Ah kijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
21 en ik ben bezig met mijn master
[..]
Wat leukquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga volgend jaar mijn master doen
Maakt niet uit, GoT ookquote:
Ik zal wel extra veel gaan FOK!ken zodat ik mijn vakken niet haal en nog lekker lang kan blijven studeren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah kijk
je gaat al bijna het loonslavenleven in
Planologie.quote:
Je deed toch HBO?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga volgend jaar mijn master doen
Volgens mij heb ik die studie vaker gehoord hier op dit forum.quote:
Preciesquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal wel extra veel gaan FOK!ken zodat ik mijn vakken niet haal en nog lekker lang kan blijven studeren.
Oh leukquote:
Maar niet binnen 1 jaar neem ik aanquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Na HBO kan je master doen, toch?
Niet altijd, dat verschilt per studie/universiteit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar niet binnen 1 jaar neem ik aan
Je moet toch altijd een schakeltraject hebben
Ja of een hbo master.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:
Klasse, heren.quote:
Utrecht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die studie vaker gehoord hier op dit forum.
Maar tof, waar ga je je master doen?
Ja.quote:
naja ik moet nog een jaartje dus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je de liefde voor Robgod hebt, wat maakt het dan nog uit wat je studeert?
Ja, volgend jaar schakeljaar + afstuderen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Ah okequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar schakeljaar + afstuderen.
Waar?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb een half jaartje Planologie & RO gehad, was best wel saai.
Ja, feitelijk 2 jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah oke
1 jaar premaster en 1 jaar master?
Zonde.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb een half jaartje Planologie & RO gehad, was best wel saai.
Van jou vind ik het veel knapper.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik bewandel precies dezelfde weg
Boks ouwe
Misschien werkte hij wel helemaal niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De grap werkt wat minder als hij uitgeschreven is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Ow haha. Ja kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien werkte hij wel helemaal niet.
Maakte gewoon deel uit van mijn huidige opleiding (architectuur), dus zo zonde was het gelukkig niet.quote:
Vind ik ook van mezelfquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van jou vind ik het veel knapper.
Ik denk er niet aan ouwe appelflap.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je gaat je toch niet wagen aan een naamsverandering hè, Karel?
Omdat hij Johannes Vermeer heetquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je gaat je toch niet wagen aan een naamsverandering hè, Karel?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
''Milner; klint als een stuk kaas, maar hij speelt als Francis Lee.''
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
''Milner; klint als een stuk kaas, maar hij speelt als Francis Lee.''
~ Sierd de Vos
Niet aan de wodka zitten.quote:
heyheyheyquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een
[ afbeelding ]
Vanochtend al gehad. Ik ga voor een blokje extra pure chocoladequote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een
[ afbeelding ]
Ik had laatst een poppetje in Civilization die Johannes Vermeer heette.quote:
Duveltje is niet zo van het begrijpend lezen. Zal mede te maken hebben met zijn alcoholversnaperingen.quote:
Tony?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Vanochtend al gehad. Ik ga voor een blokje extra pure chocolade
Was het een baas?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had laatst een poppetje in Civilization die Johannes Vermeer heette.
Ik snap hetquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Duveltje is niet zo van het begrijpend lezen. Zal mede te maken hebben met zijn alcoholversnaperingen.
Hij gaf mijn stad heel veel cultuurpunten.quote:
Realistisch spel dus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij gaf mijn stad heel veel cultuurpunten.
Moet je wel doen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haha zo had ik er nog niet naar gekeken
Haha hij is toch een rapper.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap hetOmdat hij een alcoholist is!
Heb jij niet met CIV V dat het gewoon te uitgebreid is, en te lang duurt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had laatst een poppetje in Civilization die Johannes Vermeer heette.
Klopt.quote:
CIV IV duurt enorm lang ja, maar ik kan AoE niet volgenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb jij niet met CIV V dat het gewoon te uitgebreid is, en te lang duurt?
Met Age of Empires en Settlers 4 had je ook de strategische ontwikkelingscomponent, maar kon je toch binnen snelle tijd al een prima legertje inzetten of wat uitgebreider resources binnenharken.
Moet je even bigdaddy doenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik werd altijd ingemaakt bij Age of Empires III tegen vrienden.
Daarom 'big bertha' en 'bigdaddy' in geval van nood.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn vrienden waren altijd slechter in Civilization dan ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die zitten op schoot bij Grueter.quote:
is dat die chocola die 3 euro kost ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die zitten op schoot bij Grueter.
Maar ik vind tony choco gewoon lekker. Had het maar lidl prijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |