No thanks.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog even en we kunnen hier een hele galerij voor-na foto's hangen. Misschien leuk voor in de OP
Ik heb er weinig moeite mee. Maar ik kan dan ook wel minimaal 3 keer een voor-na setje maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:43 schreef Guard het volgende:
[..]
No thanks.
Kreeg maandag nog een foto van mijn zus, van voor het afvallen, om me er even aan te helpen herinneren (en om te vertellen dat ze trots op me was)
Die foto's hoef ik niet meer zo nodig te zien...
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb er weinig moeite mee. Maar ik kan dan ook wel minimaal 3 keer een voor-na setje maken.
Nice!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 1 gemaakt.. Doel is rustig 15k en sub 65 minuten op de 10 kunnen doen.
7 wkn voor uitgetrokken maar kan er ook wat langer over doen.
Jillian Michaels, Shaun T, Tony Horton e.v.a. hebben allemaal van die DIY Fitness programma'squote:
Instanity heb ik over gelezenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Jillian Michaels, Shaun T, Tony Horton e.v.a. hebben allemaal van die DIY Fitness programma's
Die bedoel ik.
Denk dat ik maar weer begin aan Insanity
voor mij zou er nog een kilo of 2-3 af kunnen voor het "optimale" hardloopgewicht", elke kilo extra die je mee moet zeulen is er een te veel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:07 schreef Wolve000 het volgende:
Wat denken we van andersom.... ofvallen omdat je beter wil sporten? Zal voor velen wellicht neit zo'n issue zijn, maar als je al snel bent en nog sneller wil worden...?
Ook al was het een moetje, heb veel respect voor zo'n prestatie!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef _MvN_ het volgende:
Ik was begonnen met sporten als 'moetje'. Zag er tegenop. Ben begonnen met 15 seconden![]()
Dat was 6 jaar geleden. In het eerste jaar was ik 55 kilo afgevallen en sindsdien is het een positieve verslaving.
Uiteindelijk kom je op een punt waarop je jezelf als minderwaardig ziet. Dan kun je of zielig doen of jezelf een schop onder je reet geven en de deur uit gaan. Dat laatste heb ik dus gedaan. Man, als ik eraan terug denkquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:42 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ook al was het een moetje, heb veel respect voor zo'n prestatie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |