Ah ik miste je al!quote:
Salutquote:
Hij wil dichter bij Muis zijnquote:
Of...zou Muis ook stiekem gewoon in France zitten.quote:
zit je in Duits of Bauer?quote:
Dank u, bazentrackquote:
Ikke ookquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet wat als je nog 98 uur uit 2013 over hebt
Wat een lunchboxbaas die Patrick Plintquote:
Die heb ik ook geluisterd begin deze avondquote:
En de lunchbox ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef Againzender het volgende:
Ik hoorde op de achtergrond tijdens het werk op 3FM opeens 'Pandaplint' vallen, was een holy moly geloof ik?
Ik struikeldequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef Againzender het volgende:
Ik hoorde op de achtergrond tijdens het werk op 3FM opeens 'Pandaplint' vallen, was een holy moly geloof ik?
Is live enorm bagger. Het klinkt alsof ze alleen de klinkers zingen. Echt niet de moeite waard dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAIM JAAAAA TOETERTJES
ga ik live zien
hoop ik
Op de barbecue er mee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
De kippen hebben geen ei gelegd vandaag
Meestal als kippen geen eieren meer leggen, dan ze ook te oud voor de bbq.quote:
Ik kom uit omgeving Barneveld.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meestal als kippen geen eieren meer leggen, dan ze ook te oud voor de bbq.
Dat niet wetenje bent zekers een stadsmens?
Ah dus je kent alleen maar plofkippenquote:
Barneveld heeft een rondeelstal.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah dus je kent alleen maar plofkippen
Een stal ja, da's nog steeds geen open luchtquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een stal ja, da's nog steeds geen open lucht
Ik ben nu al verliefdquote:
Moet altijd aan Henk denken als ik ze hoor, die keer dat hij op werkbezoek (hij was toen gemeenteraadslid) bij mijn vaders bedrijf kwam. "Zo meneer AZ, dat zijn best veel plantjes die u daar heeft! Maar zo te zien kan je ze niet roken."quote:
je houdt niet van kaal?quote:
quote:
zo leuk is ie niet SC!quote:
Ik vond't een van de beterequote:
Dat klopt. De meeste mannen houden wel van een goede voorgevel jij niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond't een van de betere
Ik heb dan ook een hele platte smaak
dan moeten wij gaan trouwen denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond't een van de betere
Ik heb dan ook een hele platte smaak
Precies, doe mij maar zoals dat meisje in dat filmpje van hierbovenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat klopt. De meeste mannen houden wel van een goede voorgevel jij niet.
Je bent me iets te mannelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moeten wij gaan trouwen denk ikik ben plat nl
Goeie timing inderdaadquote:
Dan had je een andere TT moeten verzinnenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een klef gedoe weer hier. bah.
quote:
ik??? mannelijk???? wehehehehe, dat valt best mee hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent me iets te mannelijk
Verder hou ik wel van je natuurlijk #nohomo
I was just joking.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan had je een andere TT moeten verzinnen
Weet ik tochquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
I was just joking.
Arghhh my stupid engels denkend hoofd
quote:
Een week in het buitenlandquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Ondanks dat blijf ik nog steeds mopperen op mijn hoofd dat iets te veel in Engels denkt en daardoor Nederlandse woorden vergeet.
Heb ik ook wel in Nederland, maar dan minder.quote:
Core artiest.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wtf. 3FM presents Sjakkelien?
Ik ken haar niet, maar ze is vast heel liefquote:
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, maar ze is vast heel lief
geen liters Golden Power???quote:
Golden Shower?quote:
Toen ik in Frankrijk was voor m'n werk was het ook elke dag lunch met wijn... Als je dat niet gewend bent, dan val je echt bijna in slaap in de middagquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
En terug van lunch, die 2 uur duurdeMet wijn of course.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is alleen wijn als er mensen blijven voor lunch. En da's meestal elke donderdag het geval.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik in Frankrijk was voor m'n werk was het ook elke dag lunch met wijn... Als je dat niet gewend bent, dan val je echt bijna in slaap in de middag
Maar goed, ik lees het alweer, je komt terug als klein alcoholistje
Moet ik mijn post weer herhalen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat hoeft niet.quote:
Het was ook maar om een beetje te stokenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat hoeft niet.
Ik drink gemiddeld nu 2 glazen wijn per week. Dat is vele mate minder dan in Nederland.
Klopt, ik kom hoogstens als hippie terug.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het was ook maar om een beetje te stokenJe bent vast verstandig genoeg om niet als een alcoholist terug te komen uit Portugal.
Het is maar wat je verstandig noemtquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het was ook maar om een beetje te stokenJe bent vast verstandig genoeg om niet als een alcoholist terug te komen uit Portugal.
Ik ben zeer verstandig, altijd al geweestquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is maar wat je verstandig noemt
of als je heel veel eet als hippo....ok, die was slechtquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, ik kom hoogstens als hippie terug.
Ik hoopte hier af te vallen, maar door het vele eten gaat het ben ik bang niet lukken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of als je heel veel eet als hippo....ok, die was slecht
Ze hebben wel hogere rotsen om van af te vallenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoopte hier af te vallen, maar door het vele eten gaat het ben ik bang niet lukken.
Nou wie weet ik doe.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hebben wel hogere rotsen om van af te vallen
"Wie weet ik doe"?quote:
Solly. Ik ben er niet helemaal bij. En het is typisch ik om zinnen te maken waarin woorden ontbreken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Wie weet ik doe"?
Je typt als een dronken muis
Dank je voor de waarschuwing. Zet ik nog een extra liedje op in Spotify.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
U2
/ChatGirl
ChatGirl
/Bronson
Bronson
/ieniminimuis
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh ik vergeet nog wat
Muis![]()
/Bronson
Keep on dreaming
/ieniminimuis
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
U2
/ChatGirl
ChatGirl
/Bronson
Bronson
/ieniminimuis
Mss dat ik de volgende keer wat beter mijn best doe.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit hele gedeelte tussen haakjes en dan is't daarna
/SilentChaos
Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Venquote:
He gelukkig. Ik maakte mij al zorgen om Wilbert.twitter:wilbertmutsaers twitterde op donderdag 13-03-2014 om 11:07:55Wat n tragedie op #SXSW door deze mafkees: 2 doden en velen kritiek gewond. Enkelen van ons waren dichtbij, maar iedereen is ok, ik ook. reageer retweet
Ohja, het is een Nederlander dus het nu opeens belangrijk!111quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:57 schreef Bronson het volgende:
He gelukkig. Ik maakte mij al zorgen om Wilbert.twitter:wilbertmutsaers twitterde op donderdag 13-03-2014 om 11:07:55Wat n tragedie op #SXSW door deze mafkees: 2 doden en velen kritiek gewond. Enkelen van ons waren dichtbij, maar iedereen is ok, ik ook. reageer retweet
Ik vraag mij af, is het ook openingsnieuws op andere radiozenders?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, het is een Nederlander dus het nu opeens belangrijk!111
Goed bezig!quote:
Godverdomme.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze langharige tekkel! Verdomme.
Is dat Annemieke Schollaardt ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 13-03-2014 om 19:33:04Melanie stuurde me deze foto van haar vriend Ronald, die vaak te horen krijgt dat hij zo op me lijkt. Ik zie het ook!
reageer retweet
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:34 schreef hole1988 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 13-03-2014 om 19:33:04Melanie stuurde me deze foto van haar vriend Ronald, die vaak te horen krijgt dat hij zo op me lijkt. Ik zie het ook! [ link | afbeelding ] reageer retweet
och, als ie maar leuke radio maaktquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef SilentChaos het volgende:
Op aanraden van Wolf ook maar een Leffe opengetrokken
Alles wat ik er net af heb gesport er weer bij zuipen
Ingeruild voor een nieuwe baasquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, deze ga ik eens een keer doen
quote:
Toen ik hem hoorde ben ik weer naar 3FM geswitched.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:22 schreef alors het volgende:
Nederlandstalige cover van I Want It That Way van Nielson op 538
We kunnen er geen afscheid van nemenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog steeds niet dit liefdevolle topic vol?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We kunnen er geen afscheid van nemen
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
hey een liedje van Adele dat niet zo snel verveeld
En toen kwam Melee voorbij om het te verpestenquote:
Samen met de 3FM Awards?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:59 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand die Autototaalglas-reclame uit het raam gooien?
Auw, Auw, Auw.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:59 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand die Autototaalglas-reclame uit het raam gooien?
Ik sta op springenquote:
ieniminimuisquote:
Keep on dreaming.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
I really love your peaches. Wanna shake your tree.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Keep on dreaming.
Het begint wel een beetje creepy te worden
Ik ben heel blij dat ik veilig in Portugal zit.
Ik weet niet of je het weet, maar je turned brons-onquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Keep on dreaming.
Het begint wel een beetje creepy te worden
Ik ben heel blij dat ik veilig in Portugal zit.
Ja ik weetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar je turned brons-on
Kwam net pas achter het bestaan van deze speciale dag. Mooi dat ik geen steaks ga bakken vanavond!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:33 schreef Pino112 het volgende:
Manmanman.
"Happy Steak & BJ Day!"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Kwam net pas achter het bestaan van deze speciale dag. Mooi dat ik geen steaks ga bakken vanavond!
En met de bladblazer door de tuin?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Kwam net pas achter het bestaan van deze speciale dag. Mooi dat ik geen steaks ga bakken vanavond!
Manmanmanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:33 schreef Pino112 het volgende:
Manmanman.
"Happy Steak & BJ Day!"
[ afbeelding ]
Maar jij komt vanavond dus ff steaks voor me maken begrijp ik?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar jij komt vanavond dus ff steaks voor me maken begrijp ik?
Steaksquote:
quote:
hij is brons(on)tig....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar je turned brons-on
Leg de grap anders nog even uitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is brons(on)tig....
vanavond Steaks en BJ day??? niet steek BJ (Cune) Day?
ow, de BJ Cune grap was al gemaakt? ik zie het plaatje van Pino helaas nietquote:
Dat is inderdaad het plaatje van Bart Jan met een steak.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, de BJ Cune grap was al gemaakt? ik zie het plaatje van Pino helaas niet
denk ik ook eens origineel te zijn...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het plaatje van Bart Jan met een steak.
Wat een lolligheid![]()
Ik ben ook niet zo'n fan van BJ's eigenlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk ik ook eens origineel te zijn...
maar Steak en BJ day....is het ook nog een keer Pizza en Cunnilingus Day?
ach, als de dame er plezier aan beleefd ben ik de beroerdste niet. krijgt ze ook nog eens wat warms en voedzaams binnenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van BJ's eigenlijk
Volgens mij is het voor het grootste gedeelte van de vrouwen toch geen hobby....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, als de dame er plezier aan beleefd ben ik de beroerdste niet. krijgt ze ook nog eens wat warms en voedzaams binnen
Dat over jezelf zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor het grootste gedeelte van de vrouwen toch geen hobby....
Beffen is dat volgens mij wel meer voor mannen
maar ik ben dan ook een onbaatzuchtige beffer
T'is vrijdag zekermanmanman
Zelfkennisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ZelfkennisZeg je dat tijdens een date, als ze vragen naar je hobby's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Dat hangt van de situatie afquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeg je dat tijdens een date, als ze vragen naar je hobby's?
haha. hobbies: puzzelen, borduren, beffen, met vrienden naar de kroeg en amerikaanse auto'squote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeg je dat tijdens een date, als ze vragen naar je hobby's?
Wat een saaie vrouwen dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat hangt van de situatie afje merkt snel genoeg of je zoiets kan zeggen of niet
Is nog nooit voorgekomen trouwens
ik zou het op een visitekaartje zetten en dat in de hand drukken als je haar een hand geeftquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat hangt van de situatie afje merkt snel genoeg of je zoiets kan zeggen of niet
Is nog nooit voorgekomen trouwens
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou het op een visitekaartje zetten en dat in de hand drukken als je haar een hand geeft
Silent Chaosquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou het op een visitekaartje zetten en dat in de hand drukken als je haar een hand geeft
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Silent Chaos
functie: Onbaatzuchtige beffer
hallo vistaprint!
Oh ik krijg een 2e set kaartjes voor de helft van de prijs... ik mag een nieuw ontwerp... Wat wil je erop?quote:
Daar ging mijn theequote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ik krijg een 2e set kaartjes voor de helft van de prijs... ik mag een nieuw ontwerp... Wat wil je erop?
ChatGirl
Functie: Fluffer
?
hee, dat roep ik al weken op mijn werk. aangezien ik binnenkort ontslagen ben roep ik nu dat ik Fluffer wil wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ik krijg een 2e set kaartjes voor de helft van de prijs... ik mag een nieuw ontwerp... Wat wil je erop?
ChatGirl
Functie: Fluffer
?
of heel ongesteld bent...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo lunch is ook weer gedaan. En dat inclusief koken in maar 2 uurtjes.
Ik heb tevens overal tomatensaus spetters van het koken. Het lijkt bijna alsof ik iemand heb aangevallen met een mes
Foto!quote:
Zelfs ik ben nieuwsgierigquote:
Vettel wint een GPquote:
Had ze niet haar vinger op de lens?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens Skypen met mijn oma in een ultra kort gesprek![]()
Die snap ik niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had ze niet haar vinger op de lens?
Zou zomaar kunnen want ik zag niets en zij zag mij wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had ze niet haar vinger op de lens?
had net zin in steakquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |