Ah ik miste je al!quote:
Salutquote:
Hij wil dichter bij Muis zijnquote:
Of...zou Muis ook stiekem gewoon in France zitten.quote:
zit je in Duits of Bauer?quote:
Dank u, bazentrackquote:
Ikke ookquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet wat als je nog 98 uur uit 2013 over hebt
Wat een lunchboxbaas die Patrick Plintquote:
Die heb ik ook geluisterd begin deze avondquote:
En de lunchbox ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef Againzender het volgende:
Ik hoorde op de achtergrond tijdens het werk op 3FM opeens 'Pandaplint' vallen, was een holy moly geloof ik?
Ik struikeldequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef Againzender het volgende:
Ik hoorde op de achtergrond tijdens het werk op 3FM opeens 'Pandaplint' vallen, was een holy moly geloof ik?
Is live enorm bagger. Het klinkt alsof ze alleen de klinkers zingen. Echt niet de moeite waard dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAIM JAAAAA TOETERTJES
ga ik live zien
hoop ik
Op de barbecue er mee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
De kippen hebben geen ei gelegd vandaag
Meestal als kippen geen eieren meer leggen, dan ze ook te oud voor de bbq.quote:
Ik kom uit omgeving Barneveld.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meestal als kippen geen eieren meer leggen, dan ze ook te oud voor de bbq.
Dat niet wetenje bent zekers een stadsmens?
Ah dus je kent alleen maar plofkippenquote:
Barneveld heeft een rondeelstal.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah dus je kent alleen maar plofkippen
Een stal ja, da's nog steeds geen open luchtquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een stal ja, da's nog steeds geen open lucht
Ik ben nu al verliefdquote:
Moet altijd aan Henk denken als ik ze hoor, die keer dat hij op werkbezoek (hij was toen gemeenteraadslid) bij mijn vaders bedrijf kwam. "Zo meneer AZ, dat zijn best veel plantjes die u daar heeft! Maar zo te zien kan je ze niet roken."quote:
je houdt niet van kaal?quote:
quote:
zo leuk is ie niet SC!quote:
Ik vond't een van de beterequote:
Dat klopt. De meeste mannen houden wel van een goede voorgevel jij niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond't een van de betere
Ik heb dan ook een hele platte smaak
dan moeten wij gaan trouwen denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond't een van de betere
Ik heb dan ook een hele platte smaak
Precies, doe mij maar zoals dat meisje in dat filmpje van hierbovenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat klopt. De meeste mannen houden wel van een goede voorgevel jij niet.
Je bent me iets te mannelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moeten wij gaan trouwen denk ikik ben plat nl
Goeie timing inderdaadquote:
Dan had je een andere TT moeten verzinnenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een klef gedoe weer hier. bah.
quote:
ik??? mannelijk???? wehehehehe, dat valt best mee hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent me iets te mannelijk
Verder hou ik wel van je natuurlijk #nohomo
I was just joking.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan had je een andere TT moeten verzinnen
Weet ik tochquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
I was just joking.
Arghhh my stupid engels denkend hoofd
quote:
Een week in het buitenlandquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Ondanks dat blijf ik nog steeds mopperen op mijn hoofd dat iets te veel in Engels denkt en daardoor Nederlandse woorden vergeet.
Heb ik ook wel in Nederland, maar dan minder.quote:
Core artiest.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wtf. 3FM presents Sjakkelien?
Ik ken haar niet, maar ze is vast heel liefquote:
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, maar ze is vast heel lief
geen liters Golden Power???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |