Haha, wil je me dood hebben ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens even zonder flauwe kul. Als ik hier last van heb drink ik altijd een flink glas wasbenzine; doet wonderen!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens even zonder flauwe kul. Als ik hier last van heb drink ik altijd een flink glas wasbenzine; doet wonderen!
hahHAHAHAa xDquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:27 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, wil je me dood hebben ofzo
Ach, ik heb al heel mijn leven lichamelijke gebreken. Dit kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:36 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht. Lichamelijk en/of psychisch niet goed voelen is het ergste dat er is.
Zo ben ik nou eenmaal. Ik heb gewoon een beetje liefde nodigquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee het zegt eerder iets over je mentale gesteldheid.
Maar je bent toch best zelfverzekerd over je lichaam?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ach, ik heb al heel mijn leven lichamelijke gebreken. Dit kan er ook nog wel bij
Weet je zeker dat je mentale gesteldheid wel in orde is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ach, ik heb al heel mijn leven lichamelijke gebreken. Dit kan er ook nog wel bij
GC / Dag allemaalquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal. Ik heb gewoon een beetje liefde nodig
Toch nog iemand die mij begrijpt!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:38 schreef NieuweNier het volgende:
Awh.
Dat gevoel van niet adem kunnen halen is trouwens echt verschrikkelijk. De hele fucking dag natuurlijk.
Meisje toch... Het valt allemaal niet mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Daar is niks mis meequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je mentale gesteldheid wel in orde is?
Jij hoopt je spoorbiels in de donkere treintunnel van Blondje te mogen schuiven?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Meisje toch... Het valt allemaal niet mee.
We kunnen alleen maar hopen dat het op alle gebieden uitstekend met ons gaat en blijft gaan.
Jammer genoeg spreek ik de waarheid nog ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Meisje toch... Het valt allemaal niet mee.
We kunnen alleen maar hopen dat het op alle gebieden uitstekend met ons gaat en blijft gaan.
Walgelijke insinuatiequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij hoopt je spoorbiels in de donkere tunnel van Blondje te mogen schuiven?
Waar heb je het nu over? Ik prefereer een Intercity sowieso boven een stoptrein.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zou een stationnetje overslaan als ik jou was. Gewoon zomaar een tip hoor.
quote:
Vrouwelijke Braddie?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
KLB / Fok!
ONZ / Fok verlaten
FB / Fok verpest
KLB / Fok.nl
KLB / FOK! verziekt levens
GC / Gedrag op Fok!
KLB / Fok verpest!
FB / De mods op FOK!
GC / Definitief
FB / Modje maakt misbruik van zijn macht
GC / Doei
GC / Dag allemaal
ONZ / Ben weer terug
Echt belachelijk om je zo als modje te uiten. Wat wil je nou? Dat heel FOK! dadelijk leegloopt, want geloof me, dat gaat ooit op een dag gebeurenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zou een stationnetje overslaan als ik jou was. Gewoon zomaar een tip hoor.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Echt belachelijk om je zo als modje te uiten. Wat wil je nou? Dat heel FOK! dadelijk leegloopt, want geloof me, dat gaat ooit op een dag gebeuren
Het is een FA, geen "modje".quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Echt belachelijk om je zo als modje te uiten. Wat wil je nou? Dat heel FOK! dadelijk leegloopt, want geloof me, dat gaat ooit op een dag gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |