Haha, wil je me dood hebben ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens even zonder flauwe kul. Als ik hier last van heb drink ik altijd een flink glas wasbenzine; doet wonderen!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens even zonder flauwe kul. Als ik hier last van heb drink ik altijd een flink glas wasbenzine; doet wonderen!
hahHAHAHAa xDquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:27 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, wil je me dood hebben ofzo
Ach, ik heb al heel mijn leven lichamelijke gebreken. Dit kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:36 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht. Lichamelijk en/of psychisch niet goed voelen is het ergste dat er is.
Zo ben ik nou eenmaal. Ik heb gewoon een beetje liefde nodigquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee het zegt eerder iets over je mentale gesteldheid.
Maar je bent toch best zelfverzekerd over je lichaam?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ach, ik heb al heel mijn leven lichamelijke gebreken. Dit kan er ook nog wel bij
Weet je zeker dat je mentale gesteldheid wel in orde is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ach, ik heb al heel mijn leven lichamelijke gebreken. Dit kan er ook nog wel bij
GC / Dag allemaalquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal. Ik heb gewoon een beetje liefde nodig
Toch nog iemand die mij begrijpt!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:38 schreef NieuweNier het volgende:
Awh.
Dat gevoel van niet adem kunnen halen is trouwens echt verschrikkelijk. De hele fucking dag natuurlijk.
Meisje toch... Het valt allemaal niet mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Daar is niks mis meequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je mentale gesteldheid wel in orde is?
Jij hoopt je spoorbiels in de donkere treintunnel van Blondje te mogen schuiven?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Meisje toch... Het valt allemaal niet mee.
We kunnen alleen maar hopen dat het op alle gebieden uitstekend met ons gaat en blijft gaan.
Jammer genoeg spreek ik de waarheid nog ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Meisje toch... Het valt allemaal niet mee.
We kunnen alleen maar hopen dat het op alle gebieden uitstekend met ons gaat en blijft gaan.
Walgelijke insinuatiequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij hoopt je spoorbiels in de donkere tunnel van Blondje te mogen schuiven?
Waar heb je het nu over? Ik prefereer een Intercity sowieso boven een stoptrein.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zou een stationnetje overslaan als ik jou was. Gewoon zomaar een tip hoor.
quote:
Vrouwelijke Braddie?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
KLB / Fok!
ONZ / Fok verlaten
FB / Fok verpest
KLB / Fok.nl
KLB / FOK! verziekt levens
GC / Gedrag op Fok!
KLB / Fok verpest!
FB / De mods op FOK!
GC / Definitief
FB / Modje maakt misbruik van zijn macht
GC / Doei
GC / Dag allemaal
ONZ / Ben weer terug
Echt belachelijk om je zo als modje te uiten. Wat wil je nou? Dat heel FOK! dadelijk leegloopt, want geloof me, dat gaat ooit op een dag gebeurenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zou een stationnetje overslaan als ik jou was. Gewoon zomaar een tip hoor.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Echt belachelijk om je zo als modje te uiten. Wat wil je nou? Dat heel FOK! dadelijk leegloopt, want geloof me, dat gaat ooit op een dag gebeuren
Het is een FA, geen "modje".quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Echt belachelijk om je zo als modje te uiten. Wat wil je nou? Dat heel FOK! dadelijk leegloopt, want geloof me, dat gaat ooit op een dag gebeuren
Stel je niet zo aan, jankzak.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, maar niet door de reacties van Opa.Bakkebaardquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
fixedquote:
Prima, dan krijg je toch je antwoord. Wat ik wil is dat jij niet meer overal infantiel en irritant de aandacht zoekt als een kwijlende loopse bouvier. Ik wil ook dat je ophoudt met je eeuwige ongefundeerde gejankzak over onze crew. En ik zou ook graag willen dat je je onsmakelijke tietenfoto's niet meer naar onze gebruikers stuurt. Er zijn nog een paar man in therapie erdoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Geef nou GVD eens antwoord op mijn vraag!
Over serieus zijn gesproken..
nee man, blond haar blauwe ogenquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En ik zou ook graag willen dat je je onsmakelijke tietenfoto's niet meer naar onze gebruikers stuurt. Er zijn nog een paar man in therapie erdoor.
Ik ben volgens mij de enige die deze tietenfoto's niet heeft mogen aanschouwen, heeft iemand ze nog?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Prima, dan krijg je toch je antwoord. Wat ik wil is dat jij niet meer overal infantiel en irritant de aandacht zoekt als een kwijlende loopse bouvier. Ik wil ook dat je ophoudt met je eeuwige ongefundeerde gejankzak over onze crew. En ik zou ook graag willen dat je je onsmakelijke tietenfoto's niet meer naar onze gebruikers stuurt. Er zijn nog een paar man in therapie erdoor.
Is op zich ook niks mis mee, maar ik vind blond over het algemeen leuker.quote:
Dat doe ik heul niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef adnapekkid het volgende:
stop maar met flirten socios, ze is extreem lelijk
Haha, bang dat jullie goede naam straks verdwijnt? Ach man, hou toch op..quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Prima, dan krijg je toch je antwoord. Wat ik wil is dat jij niet meer overal infantiel en irritant de aandacht zoekt als een kwijlende loopse bouvier. Ik wil ook dat je ophoudt met je eeuwige ongefundeerde gejankzak over onze crew. En ik zou ook graag willen dat je je onsmakelijke tietenfoto's niet meer naar onze gebruikers stuurt. Er zijn nog een paar man in therapie erdoor.
Ik ook niet, en dat wil ik zo houden ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die deze tietenfoto's niet heeft mogen aanschouwen, heeft iemand ze nog?
Waar heb jij het nou weer over.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:55 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, bang dat jullie goede naam straks verdwijnt? Ach man, hou toch op..
Dat vroeg ik net ook aan jou.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over.
Nou, elke keer als een user een topic opent met daarin hun mening over fok of de modjes wordt deze gesloten. Jullie kunnen niet eens tegen de waarheid joh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over.
ok hjb, nu is het wel weer leuk geweestquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, elke keer als een user een topic opent met daarin hun mening over fok of de modjes wordt deze verwijderd, Jullie kunnen niet eens tegen de waarheid joh.
royal sadness, dat topicquote:
Wat verwijderd? Geen van je janktopics zijn verwijderd. Snap je nou helemaal niets?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, elke keer als een user een topic opent met daarin hun mening over fok of de modjes wordt deze verwijderd, Jullie kunnen niet eens tegen de waarheid joh.
Deze discussie heeft trouwens geen enkel nut, alsof jullie je hier überhaupt iets van aantrekken. Jullie doen alleen wat jullie willen en denken dat het beste is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat verwijderd? Geen van je janktopics zijn verwijderd. Snap je nou helemaal niets?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Deze discussie heeft trouwens geen enkel nut, alsof jullie je hier überhaupt iets van aantrekken. Jullie doen alleen wat jullie wille en denken dat het beste is.
Nou. doei he
Blijf je deze keer ook echt weg?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Deze discussie heeft trouwens geen enkel nut, alsof jullie je hier überhaupt iets van aantrekken. Jullie doen alleen wat jullie willen en denken dat het beste is.
Nou. doei he
Fixed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Deze discussie heeft trouwens geen enkele nut, alsof ik hier überhaupt iets van aantrek. Ik doe alleen wat ik wil en denk dat dat het beste is.
Nou. doei he
DAAAGquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Deze discussie heeft trouwens geen enkel nut, alsof jullie je hier überhaupt iets van aantrekken. Jullie doen alleen wat jullie willen en denken dat het beste is.
Nou. doei he
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jiskefett kwam hiermee, dat weet je toch?
Heb je m'n docu nou nog aangeklikt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou. doei he
Sta ik op de metro te wachten, zegt die man naast me: "Ik voel me klote...". Zeg ik: "Nou dan moet je je hand uit je zak halen!"quote:
Jij pleegt hier een Braddie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou. doei he
Voor de Spanjaarden was het een zegen, dat zorgde ervoor dat ze zo'n 500 jaar geleden een heel werelddeel konden veroveren. Al hadden ze dat zelf toen nog niet door.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef Peunage het volgende:
Verkoudheid is een belachelijke menselijke zwakte.
Bedoel je te zeggen dat ze dit afgesproken hebben? 'Ik stop op die dag, dan kun jij weer beginnen...'quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef deadprez het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is blondje opeens weer actief vanaf het moment dat Braddie "gestopt" is met FOK!?
Is ie weer ''gestopt'' dan? Sinds wanneer? ALLES GAAT AAN ME VOORBIJquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef deadprez het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is blondje opeens weer actief vanaf het moment dat Braddie "gestopt" is met FOK!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |