Hoooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zit nu bijna 3 maanden op Fok! en ben tot de conclusie gekomen dat (bijna) niemand te vertrouwen is hier. Hoe komt het toch dat Fok! uit is gegroeid tot een forum waar alleen achterlijke idioten komen?
Zitten genoeg normale mensen, maar op de 1 of andere manier reageren ze altijd raar op jou topicsquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zit nu bijna 3 maanden op Fok! en ben tot de conclusie gekomen dat (bijna) niemand te vertrouwen is hier. Hoe komt het toch dat Fok! uit is gegroeid tot een forum waar alleen achterlijke idioten komen?
Je bent idd wel normaalquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zitten genoeg normale mensen, maar op de 1 of andere manier reageren ze altijd raar op jou topics
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:54 schreef Voszje het volgende:
Oei, naaktfoto's gestuurd en nu gepubliceerd?
Dit denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:54 schreef Voszje het volgende:
Oei, naaktfoto's gestuurd en nu gepubliceerd?
Ik twijfel daar aanquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
In het begin was dit bast niet zo denk ik
3 maandenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef Blondje_93 het volgende:
Mr. Mackey, mkay!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:59 schreef Klojo120 het volgende:
Oh Ja?!?! Maar Ik Vertrouw Niks Dat Elke Maand Bloedt En Niet Doodgaat!!
Dat kan ze niet. Fok! is als een mishandelende echtgenoot.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik twijfel daar aan
Maargoed, als je het zo kut vindt, moet je hier niet meer komen, denk dat dat de enige oplossing is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |