Eens, Zij mag wel naar het ESF van mijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:20 schreef Redrose. het volgende:
Ik ben heel erg gecharmeerd van het stemgeluid van Eefje de Visser..
Nee, dit is tot nu toe succesvoller.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
Volgend jaar graag weer een volwaardig Nationaal Songfestival inclusief voorrondes. Het draagvlak daarvoor is nu weer groter dan ooit.
Het zijn toevalstreffers. Het gaat ook wel eens mis, zoals in 2008 met Hind. Een gedegen aanpak zorgt op lange termijn voor het meeste succes. Ons gidsland moet Zweden zijn.quote:
Nee, we moeten gewoon van onze eigen kracht uitgaan. Je hebt nu artiesten die echt geloven in wat ze zingen en brengen. Dat is het geheim.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zijn toevalstreffers. Het gaat ook wel eens mis, zoals in 2008 met Hind. Een gedegen aanpak zorgt op lange termijn voor het meeste succes. Ons gidsland moet Zweden zijn.
Dat kan ook prima met een Nationaal Songfestival. Zweden - ook nu weer één van de grote favorieten - bewijst dat al jaren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, we moeten gewoon van onze eigen kracht uitgaan. Je hebt nu artiesten die echt geloven in wat ze zingen en brengen. Dat is het geheim.
Het Zweedse volk weet meer van muziek dan het Nederlandse volk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan ook prima met een Nationaal Songfestival. Zweden - ook nu weer één van de grote favorieten - bewijst dat al jaren.
Nee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
Volgend jaar graag weer een volwaardig Nationaal Songfestival inclusief voorrondes. Het draagvlak daarvoor is nu weer groter dan ooit.
Daar heb je inderdaad wel gelijk in. In Zweden en Noorwegen is de muziekcultuur enorm sterk. Er komt dan ook erg veel geweldige én vernieuwende muziek vandaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Het Zweedse volk weet meer van muziek dan het Nederlandse volk.
Hebben we ook al eens gedaan. Laat de artiest zelf kiezen. Dan krijg je echt het beste resultaat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:17 schreef ijs_beer het volgende:
Hoewel ik een grote nationale voorronde tof zou vinden, lijkt het me erg onverstandig om nu het zo goed gaat van selectiemethode te veranderen. Wat me belangrijker lijkt is dat in tegenstelling tot dit jaar, niet alleen op de naam van de artiest wordt gekozen, maar dat het lied dat die artiest heeft geschreven van A-klasse is. Dus, selecteren op basis van liedje.
Klopt. Het is dan ook bizar dat de Zweden geen Ace Wilder stuurden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad wel gelijk in. In Zweden en Noorwegen is de muziekcultuur enorm sterk. Er komt dan ook erg veel geweldige én vernieuwende muziek vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |